Ponnari miehellä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Joo Aloin jo syksyllä kasvattamaan. Koskaan aiemmin ei ollu. Kovin moni ei oo ylipäätään kommentoinu mitenkään.

Saunaillassa olin juuri tullut pukuhuoneesta märkänä farkut ja paita päällä.
Työkaveri: Missä sun ponnari on?
*Kaivaa ponnaria taskusta ja valittaa ettei ole kampaa.*
Toinen keveri: Saksia tuo tarvii. Aivan homoa.

Firman bileet.
Nainen (minua 10-20v vanhempi): -Eikö sulla ole varaa käydä parturissa?
....

nainen -Ei tykännyt kun kommentoin..

Mitä tuohon olis pitäny vastata? Olen varma, etteivät he halunneet loukata, mutta kun en osaa vastata tuollaisiin. Jotain nokkelaa kai siihen olisi pitänyt sanoa.
Bliss

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jos nyt mielipiteen haluat... Aika kuvottavaa. Varsinkin sellaset "mutkunmäähaluun" -ajatuksella kasvatetut.
NegaDuck

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mua ainakin tuli kaikki kehumaan kun hankkiuduin siitä eroon. Osasyynä tais olla se ettei mun tukkani vaan kasva niin pitkäksi ja vahvaksi että siitä saisi siistin ponnarin. Toimii paremmin lyhyenä. Meillä on töissä yks jäbä jolle ponnari sopii ihan hyvin, siis silleen ettei heteronaisetkaan pidä sitä ällönä.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Pitkat hiukset miehella.. Suomalaisilla kun harvoin on paksut ja tuuheat hiukset.. joten ei se viriiliydesta kerro - ennemminkin painvastoin.
Rotanhanta ei todellakaan ole mikaan edustava, ja vaikka ymmarran ne teineilla (eivat tajua paremmasta) sen jalkeen se vaikuttaa enemman saalittavalta (jopa Matti-esko Hytonen), ettei tajua mika sopii itselle ja mika ei.

Harvalla miehella on ulkonakoa, joka kestaa edes polkkatukan - ainoa mies joka mielestani on hyvannakoinen pitkilla hiuksilla oli se nayttelija, joka esitti Sex & Cityn Samanthan Lelua http://www.carriesdiary.com/imgs/smithpic2.jpg (Jason Lewis)

Jos olet Jyrki siina luokassa, niin mikas siina.. muuten, eivat pitkat hiukset ole eduksi.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
ninnithequeen

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se on ihan ihmisestä kii että sopiiko vai ei. Upeita, pitkiä hiuksia olen nähnyt miehillä kyllä. (on se niin väärin että jollain jätkänpuolikkaalla on persiisen asti paksu tukka ilman ainuttakaan kakshaarasta)
Bliss

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tota... katoin aloittajan gallerian. Kannattais mennä poistamaan ponnarin alku. Ihan kaikella ystävyydellä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Gat »

70-luvun kasvattina ja yläasteella minäkin pitkätukkailleena sanon, että pitkä tukka miehellä ei tietenkään ole håmåutta. Vaan rock. Kaikilla luokan pojilla oli pitkä tukka. Itse asiassa v. 32 syntyneellä isällänikin oli 70-luvulla tukka kauluksen yli. Itselläni vaan on niin paksut ja mutkittelevat hiukset, etten hevitukkaa ole voinut kasvattaa, siitä tulee afro. Mutta vanhaan tyyliin aina vähän matkaa korvien päälle sentään.

Mutta eihän sitä 70-luvulla pojat tai miehet mitään LETTEJÄ eli ponnaria pitäneet! Vain tytöt! Miehet antoivat harjan hulmuta. Poninhäntä miehellä on siis håmåilua. Joku sisäsiistitty kuohilasmeininki, että ei uskalla pitää reilusti pitkää tukkaa, vaan niputtaa sen niskaan letiksi, jolloin muuten näyttää uuskonservatiiviselta lyhyttukalta? Aina kun näen miehellä poninhännän, tekee mieli leikata saksilla irti.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sellanen kullinluikausponnari on perseestä. Jos on paksut ja KUNNON hiukset, niin sitten ehkä.. ns. HD- hiukset on cool, mut nekin sit mielummin auki.. Sellaset pienet "hännät" mitä jotkut kutsuu ponnariksi (eli n. 20 hiusta kasvatettu erikseen) on karseita. Ynh!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kyllä kunnon miestenmiähellä ponnari pitää olla. No toki kuontalon laadullakin on merkityksensä. Ja miksi pitäis vastata jotain semmosiin kommentteihin, hä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja saira »

Yhdyn irmelianneliin, miksi tosiaan pitäisi vastata minkäänlaisiin kommentteihin? Eiköhän pääasia ole se, että itse viihtyy, oli tyyli mikä hyvänsä.

Suurimmalla osalla mun miehiä on ollut pitkä tai hiukan pidempi letti, nykyiselläkin. Tosin luonnonkiharat hiukset selittää ehkä siitä jotain, helpompi pitää kiinni kuin taistella lyhyiden kanssa joka aamu, jotta näyttäisivät siistiltä. (Eräs ystäväni luulikin jonkun aikaa, että mieheni käy ottamassa permanentteja, eli ihan pienistä laineista ei puhuta...)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Aito_Johanna

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Joidenkin harvojen miesten pärstään ja tyyliin ponnari sopii. Useimpien ei.
SikaMika

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

saira kirjoitti:Yhdyn irmelianneliin, miksi tosiaan pitäisi vastata minkäänlaisiin kommentteihin? Eiköhän pääasia ole se, että itse viihtyy, oli tyyli mikä hyvänsä.
Kyä näi o. Ihmisellä on oikeus näyttää juuri niin dorkalta kuin vain itse haluaa.

Ponnarin pitäminen on coolia, kun vain tajuaa sen näyttävän typerältä mutta pitää sitä silti. Jos pitää ponnaria kuvitellen sen näyttävän jotenkin siistiltä, on tietenkin vain säälittävä pelle.

Ketjun aloittajan motiivit tuntien suosittelen varmistamaan ensin selustan ja hommaamaan vakityöpaikan vaikkapa täältä ennen kuin katkaiset välit sinulle nauraviin työkavereihisi ja parturiisi.
Rouva Pupu

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No kuule. Kone käteen, ole mies.
bedlam

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

99% mun miespuolisista kavereista on pitkätukkasia ja pikemminkin sivusta seuraamalla on saanut huomata, että se pitkä tukka tuntuu lisäävän vetovoimaisuutta naisten keskuudessa. Itse taas lähes häpeillen katselen vanhoja hevilettikuvia, ei se vaan passannu mulle yhtään. Paitti tukan leikattuani tuli kyllä tuntemattomat ihmiset itkemään, että teinpä tyhmästi.

Mun suosikki oli kyllä ponnarin sijaan pitää tukkaa kahdella letillä. Meidän pikkukylän yläasteella ei muita pitkätukkia ollut ja jälkeenpäin voikin vain ihmetellä, että miksi en tuolloin saanut huolella turpiini.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja saira »

SikaMika kirjoitti:
Ponnarin pitäminen on coolia, kun vain tajuaa sen näyttävän typerältä mutta pitää sitä silti. Jos pitää ponnaria kuvitellen sen näyttävän jotenkin siistiltä, on tietenkin vain säälittävä pelle.
Mun täytyy nyt tässä asiassa ilmoittaa makuni olevan erilainen kuin sinun. Itse en pidä ponnaria miehellä suoraan typerän näköisenä tai dorkana, vaan sidon tämänkin asian siihen, miltä ponnarin kantaja muuten näyttää, ja mikä hänen luonteensakin on. Tiedän monia miehiä, joilla on ponnari, ja jotka vaan yksinkertaisesti ovat niiiiin hyvännäköisiä, toisaalta tottakai tuttavissa on miehiä, joille se ponnari ei vaan yksinkertaisesti sovi. Toisaalta nämä jälkimmäiset eivät sitä koskaan tule kasvattamaankaan, ei vaan ole heidän juttunsa.

Lisäsin.
Viimeksi muokannut saira, 25.05.2008 15:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Pyry-Matias

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kovaa steitmenttia pitää ponnaria miehellä kuvottavana. Jos tuo letti kuhisis kirppuja, niin sitten ymmärtäisin.

Mutta siinähän tuo on hiustyyli missä moni muukin. Ei herätä voimakkaita tunteita, joten päädyn toteamaan, että siinähän niputatte hiuksianne.
BettyB.

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kuvien perusteella sulle sopii toi lyhyt malli hyvin.

Mua ei ylipäätään pitkätukat kostuta, mutta tiedän kyllä pari poikkeusta..
Herra Manala

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

saira kirjoitti:Tiedän monia miehiä, joilla on ponnari, ja jotka vaan yksinkertaisesti ovat niiiiin hyvännäköisiä, toisaalta tottakai tuttavissa on miehiä, joille se ponnari ei vaan yksinkertaisesti sovi.
Jep, koska jotkut miehet vaan on niiiiin hyvännäkösiä, vaikka he kasvattaisivat päänsä päällä turveharkkoa. Vielä paremmannäköisiä niistäkin saa, kun leikkaavat amisviiksensä ja mullettinsa pois.
Che

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Che »

Pitkät hiukset sopivat harvalle miehelle. Itse preferoin miehillä lyhyitä ja siistejä hiuksia, mutta eiköhän pääasia ole, että jokainen viihtyy itse omassa turkissaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Äps, äläs nyt, edelleen mun mieheni on loistava esimerkki siitä, ettei lyhyt lettikään nyt automaattisesti ole se paras vaihtoehto. Vaikea olisi kuvitella hänelle muuta kuin hiukan pidempiä hiuksia. Mun oma leijonani... :]
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:Kovaa steitmenttia pitää ponnaria miehellä kuvottavana.
Miten niin? Jos ei tykkää niin ei tykkää ja sillä hyvä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja saira »

Bliss kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Kovaa steitmenttia pitää ponnaria miehellä kuvottavana.
Miten niin? Jos ei tykkää niin ei tykkää ja sillä hyvä.
Ehkä kommentin jyrkkyys tässä hämmensi. Näin kun ulkonäölliset asiat ovat harvemmin objektiivisia asioita. Toisaalta itseä jäi mietityttämään, että jos tapaat todella miellyttävän miehen, joka muuten olisi sopivaakin sopivampi, mutta hänellä olisi pitkät hiukset, jättäisitkö todella suhteen sikseen vain sen takia vai vaatisitko toista luopumaan tyylistään vain itsesi vuoksi?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

saira kirjoitti: jos tapaat todella miellyttävän miehen, joka muuten olisi sopivaakin sopivampi, mutta hänellä olisi pitkät hiukset, jättäisitkö todella suhteen sikseen vain sen takia vai vaatisitko toista luopumaan tyylistään vain itsesi vuoksi?
Mä vahvasti luulen, että en tapaa semmosta. Pitkätukka ei sytytä enkä näe itseäni menossa treffeille sellaisen tyypin kanssa joka ei miellytä silmää.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Kiitän kommenteista. Ponnari pysyy ainakin vielä. Ehkä joskus lisään uudesta luukistani kuvan galleriaani.
Pyry-Matias

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:Miten niin? Jos ei tykkää niin ei tykkää ja sillä hyvä.
En tiedä mitä patoutumia tai möykkyjä sinulla asiassa on, mutta kuvotuksen tunne miehen ponnarista kuulostaa yliampuvalta.

Ehkä sä vaan tarvitsisit kunnon kyydit?
Vastaa Viestiin