Ponnari miehellä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: a)Voiko joku oikeasti elää näin
b)Onko se sittenkään järkevää
a) juu
b) mikä tässä elämässä on järkevää, mikä ei? Subjektiivinen käsite.

Luettuani tuon vaate-esimerkkiketjusi suosittelen kuitenkin lämpimästi, että SINÄ et noudata tätä elämänohjettani. Ainakaan vaateasioissa ;)
:D NO mutkun jos mä niinQ tosi itsevarmasti ja muista välittämättä vaan pitäisin sitä nilkkapituista viininpunaista takkia :wink:

Takista vielä: olin se päällä kodin ulkopuolella vain kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla nousuhumalassa oleva naisseurua alkoi raitiovaunussa huudella italialaisen näköiselle miehelle (minä) ja toisella kerralla uimahallin kahviossa mies tuli ottamaan kontaktia.

Yleensä tuntemattomat ottavat kontaktia kerran kymmenessä vuodessa.
Tix

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:Joillekin erittäin harvoille miehille pitkät hiukset sopivat. Kommenteista päätellen et kuulu tähän joukkoon.
En myöskään ottaisi kauhean vakavissani kännisen keski-ikäisen eukon ja homofobisen kännisen tutun lausumia. Paras konsultti asiassa on nuori naispuolinen parturikampaaja, jos ulkopuolisen mielipidettä kaipaa. Jos tukka ei ole paksu ja/tai hiusraja on kovin korkealla, kannattaa hännän kasvattaminen kyllä unohtaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jyrki73 kirjoitti:Kiitän kommenteista. Ponnari pysyy ainakin vielä. Ehkä joskus lisään uudesta luukistani kuvan galleriaani.
Äääh, lopettaisitpa sinäkin tuollaiset hömpötykset ja hankkisit mieluummin moottoripyörän ja kävisit privassa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

SikaMika kirjoitti:Harva kai meistä on syntynyt täysin überitsevarmana
SM puhuu asiaa. Yber-itsevarmat uskaltavat käyttää esim. kännykkäkoteloa välittämättä pikkusieluisten pilkasta. Ihmiset pelkäävät niin paljon mitä muut heistä ajattelevat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Che

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Che »

NuoriDaavid kirjoitti: :D NO mutkun jos mä niinQ tosi itsevarmasti ja muista välittämättä vaan pitäisin sitä nilkkapituista viininpunaista takkia :wink:
Pakko sanoa, että minulla on ollut joskus melkein samanlainen takki ja jos joku mies olisi silloin kävellyt vastaan samanlaisessa niin erittäin suurella todennäköisyydellä olisin heittänyt takin välittömästi roskiin päästyäni kotiin ja aivan varmasti jos hän olisi näyttänyt siinä paremmalta kuin minä :D
Rouva Pupu

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Yber-itsevarmat uskaltavat käyttää esim. kännykkäkoteloa välittämättä pikkusieluisten pilkasta.
No voi yök sentään.
SikaMika

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:...jos hän olisi näyttänyt siinä paremmalta kuin minä
Jos joku mies näyttää sua paremmalta missä tahansa takissa, on miehessä jotain todella pahasti vialla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Eli sinä olet Yber-itsevarma etkä täysi dorka, kun pidät kännykkää vyökotelossa.
Saalis kävi pyydykseen, tulipas aikamoinen vonkale.

Yllättävän paljon jotkut ottavat noinkin vähäpätöisestä asiasta kierroksia. Se on tämä tasapäistävä kulttuuri tällaista. Kukaan ei saa ajatella itsenäisesti ja tehdä omia valintojaan joilla ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla mitään vaikutusta mielipidenatsien elämään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Aito_Johanna

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tutkin Jyrkin galleriakuvia ja lahjomattomana lausuntonani totean, että Jyrki + ponnari ei välttämättä ole kaikkein pahin mahdollinen yhdistelmä. Jyrkillähän nimittäin on tuollaiset hiukan kirveellä veistetyn näköiset, selvästi maskuliiniset piirteet, joten ponnari ei tekisi hänestä naisen näköistä.
Hennot, soikeakasvoiset pojat, joilla on suuret kauniit kauriinsilmät ja sensuellit huulet ja sitten ponnari, ovat surkeita olentoparkoja. Samoin kuin esim. kravatti voi korostaa muutenkin naisellisen, siron ja pitkätukkaisen naisen naisellisuutta, mutta rempseän rotevalla rouvalla se on kauhistus.

(Tämä on toki törkeän heteronormatiiivinen näkemys, ehkä jotkut tykkää olla androgyynejä, ja mikäs siinä...)
MGandhi

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Hiukset miehellä on homoa.
Aito_Johanna

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

MGandhi kirjoitti:Hiukset miehellä on homoa.
Eipäs. Kaljupäisestä nuoresta miehestä tulee jotenkin sellainen olo, että se on syöpäpotilas.
NuoriDaavid

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:Tutkin Jyrkin galleriakuvia ja lahjomattomana lausuntonani totean, että Jyrki + ponnari ei välttämättä ole kaikkein pahin mahdollinen yhdistelmä. Jyrkillähän nimittäin on tuollaiset hiukan kirveellä veistetyn näköiset, selvästi maskuliiniset piirteet, joten ponnari ei tekisi hänestä naisen näköistä.
Hennot, soikeakasvoiset pojat, joilla on suuret kauniit kauriinsilmät ja sensuellit huulet ja sitten ponnari, ovat surkeita olentoparkoja. Samoin kuin esim. kravatti voi korostaa muutenkin naisellisen, siron ja pitkätukkaisen naisen naisellisuutta, mutta rempseän rotevalla rouvalla se on kauhistus.
Komppausta tähän.

Jyrkille suosittelin jo aiemmin yhdistelmää pitkät auki olevat hiukset ja kulunut nilkkapituinen nahkatakki. Saisi epäilemään, että mies kantaa takkinsa alla katkaistua halulikkoa.
MGandhi

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Aito_Johanna kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Hiukset miehellä on homoa.
Eipäs. Kaljupäisestä nuoresta miehestä tulee jotenkin sellainen olo, että se on syöpäpotilas.
Samaa mieltä, jos mies vielä ajelee myös kulmakarvansa.
Che

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: Jos joku mies näyttää sua paremmalta missä tahansa takissa, on miehessä jotain todella pahasti vialla.
Äläs nyt, eräs miespuolinen kaverini laittoi viime kesänä farkkuni jalkaansa ja hänen persuksensa näytti niissä paremmalta kuin omani. Sain traumoja!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Jyrkille suosittelin jo aiemmin yhdistelmää pitkät auki olevat hiukset ja kulunut nilkkapituinen nahkatakki. Saisi epäilemään, että mies kantaa takkinsa alla katkaistua halulikkoa.
Tai kännykkäkoteloa.

Minun lapsuudessani pitkiä takkeja pitävät miehet miellettiin helposti itsensäpaljastelijoiksi, varsinkin jos takin alta pilkottivat karvaiset koivet.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Che kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Jos joku mies näyttää sua paremmalta missä tahansa takissa, on miehessä jotain todella pahasti vialla.
Äläs nyt, eräs miespuolinen kaverini laittoi viime kesänä farkkuni jalkaansa ja hänen persuksensa näytti niissä paremmalta kuin omani. Sain traumoja!
Miehessä jolle mahtuu sun farkkusi, on jotain todella pahasti vialla.
Che

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Che »

Herra Manala kirjoitti: Miehessä jolle mahtuu sun farkkusi, on jotain todella pahasti vialla.
Ne olivat sellaiset löysemmät farkut ja kyseinen mies on ruumiinrakenteeltaan laiheliini. En kyllä oikeasti ymmärrä miten hän sai ne vedettyä jalkaansa. Hetkellisesti tilanne sai minut miettimään, että onko perseeni kenties sittenkin iso, mutta pääsin asian yli aika nopeasti kun selitin itselleni, että vika oli farkuissa 8)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Che kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Miehessä jolle mahtuu sun farkkusi, on jotain todella pahasti vialla.
Ne olivat sellaiset löysemmät farkut ja kyseinen mies on ruumiinrakenteeltaan laiheliini. En kyllä oikeasti ymmärrä miten hän sai ne vedettyä jalkaansa. Hetkellisesti tilanne sai minut miettimään, että onko perseeni kenties sittenkin iso, mutta pääsin asian yli aika nopeasti kun selitin itselleni, että vika oli farkuissa 8)
Tällasta tää vaan on. Joskus muinoin jäähallissa laidalla roikkuvat lätkänpelaajat kunnostautuivat äänestämällä joukkueemme parasta persettä. Poikien pettymys oli melkoinen, kun huomasivat sitten äänestäneensä persekuningattareksi joukkueen miesvahvistuksen...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Jos nyt selailen tässä muistikuviani hamaasta menneisyydestä näyttäisi siltä, että pidin ponnaria noin vuodet 1991-1999 ja 2002-2007. Nyt tukka on taas ollut lyhyt jo melkein vuoden. Minä pidin ponnarista siinä mielessä paljon, että tällaiset perinteiset jukola-hiukset (siis paksut, karkeat ja piikkisuorat) omistavana henkilönä ponnari on tosi helppo, kun taas lyhyt on vaikea: alle 10-senttisenä hiusmatto pyrkii vain sojottamaan suoraan pois kallosta. Taipuilevampi hiusmateriaali olisi parempi lyhyenä, luulen.

Mutta kyllä ND oli oikeassa - ei tämä ole ulkonäköasia vaan kyse on siitä, mitä haluaa viestiä olemuksellaan:
NuoriDaavid kirjoitti:Ponnari viestittää miehen olevan ituhippiaseistakieltäytyjä tai wannabedaideilija.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Che

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Che »

Lilo kirjoitti: Tällasta tää vaan on. Joskus muinoin jäähallissa laidalla roikkuvat lätkänpelaajat kunnostautuivat äänestämällä joukkueemme parasta persettä. Poikien pettymys oli melkoinen, kun huomasivat sitten äänestäneensä persekuningattareksi joukkueen miesvahvistuksen...
Kenties pojat oppivat tästä, että joskus kannattaa suunnata se katse hiukan ylemmäksikin!
ninnithequeen

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

urpiainen kirjoitti: Mutta kyllä ND oli oikeassa - ei tämä ole ulkonäköasia vaan kyse on siitä, mitä haluaa viestiä olemuksellaan:
Jaah.

Mitähän mä haluan viestittää ulkoisella olemuksellani sitten pitkän tukkani, hattuni, ponchoni, kirjavien hameitteni, korujeni, hippifarkkujeni kanssa?

a) tahdon olla nuorekas

b) tahdon näyttää maailmalle olevani erikoinen

c) mä vaan tykkään semmosista vaatteista
Bliss

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Mitähän mä haluan viestittää ulkoisella olemuksellani sitten pitkän tukkani, hattuni, ponchoni, kirjavien hameitteni, korujeni, hippifarkkujeni kanssa?
Kysymys on lähinnä siitä, mitä vastaavalla tavalla asustautunut mies haluaa sillä viestittää.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Siis lyhyt ponnari on ihan ok, pitkä ponnari on hirvee.
Pitkä tukka auki on hirvee, paitsi jos on rastat. Ja sillonkin useimmiten hirvee!
Kaikki geelit ja vahat sun muut on tosi homoo, oon huomannu että mun hiustenhoitotuotteita on käytetty joskus, mutta en oo nostanu meteliä koska ainakin se häpee sitä niin ettei osta omia.
Ponnari sanana on ainakin ihan hirveee.
Herra Manala

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Mitähän mä haluan viestittää ulkoisella olemuksellani sitten pitkän tukkani, hattuni, ponchoni, kirjavien hameitteni, korujeni, hippifarkkujeni kanssa?
Näin äkkiseltään arvattuna että tahdot olla nuorekas ja erikoinen?
Herra Manala

Re: Ponnari miehellä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hellu kirjoitti:Siis lyhyt ponnari on ihan ok, pitkä ponnari on hirvee.
Sellaiset hiirenhännät ja jäniksentupunat ne vasta surkeita ovatkin.
Vastaa Viestiin