Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvin läpinukutun viikonlopun jälkeen..
Viimeksi muokannut Niba, 26.05.2008 0:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Menkää nukkumaan, pikku perkeleet! *öitä*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä nukuin koko viikonlopun.. nyt muuten valvotaan ja katsotaan digipoksi tyhjäksi!
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Työviikko taas. Liikunta oli viikonloppuna aika vähäistä, katsotaan huomaako sen uimahallissa tavalla tai toisella. Olen myös nukkunut aika huonosti viime aikoina. Taitaa vaan olla liian valoisaa rullaverhoista huolimatta. :?
ninnithequeen

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.

Kunnon unet pitkästä aikaa kyl olis aika jees :?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Moi

Hyvää maanantaita ja viikonalkua.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hyvää huomenta. Yöllä liskot vaivasi, mutta muuten fiiwis okei! Eka tpk.
ninnithequeen

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai niin, hahaa, heräsin yöllä siihen, että ukko tökkäs mua ohimoon, tokasin että auts, ja sitten se alkoi pussailemaan mua suulle, poskille, otsalle oikeen urakalla ja pyyteli anteeksi - täydessä unessa siis. Näin järkyttävä kokemus sai minut hetkessä totaalisen hereille :D

Kerroin herralle äsken tapahtuneesta ja kuin pikkupoika jalkaa polkien hän vannoi, ettei varmasti oo pussannu mua kertaakaan. Tämä vähän niinku viitaten kuvagalleriaan ja Elpalle ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Seitsämänpäiväinen viikko tuli Suomenkieleen jo 4000 vuotta sitten, maanantai taitaa olla niitä nuorimpia indoeurooppalaisia lainoja! Tunnen oloni hyvin nuoreksi vaikka nukuin 3-kolme tuntia viime yönä..
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Poliisi valvoo tällä viikolla tehostetusti nuorison juomista, kerrottiin. Vanhempien hommaahan tuo.

Tämän päivänä kohokohta on eittämättä duunin kävelytesti. Viimeksi yhteenvedossani oli saatesanat: "Aloita kuntosi kohentaminen puutarhatöillä." Näillä mennään...
killkill

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kiva viikonloppu. Isän 60-vuotisbileet meillä kroketin, grillailun ja saunomisen merkeissä. Sunnuntai menikin sitten darrahikoillessa, kun koottiin lastenhuoneen kaapisto. Kummipoika on jo kolmekuukautinen. En ole toista noin low-maintenance-pilttiä nähnyt. Kertaakaan ei itkenyt, jokelteli tyytyväisenä niin kauan kun sai a) tissiä b) katsella Aamulehdestä värikkäitä kuvia tai c) osallistua kahvipöytäkeskusteluihin.
ninnithequeen

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:c) osallistua kahvipöytäkeskusteluihin.
No mitäs kaikkee hää kerto? :D
killkill

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:No mitäs kaikkee hää kerto? :D
Miesten juttuja, miesten juttuja ;)
BettyB.

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Moikkasin aamulla komea peuraa. Hemmetti sentään että ne oli pieniä, mutten voinut olla kuvittelematta niitä jonkun kakspyöräisen eteen, jolloin niistä tulee tappavia. Oon vakaasti päättänyt tehdä tänään ahkerasti töitä, ans kattoo kuin mun käy!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liskot hiipivät peiton alle viimeyönä ja nuoleskelivat niin innokkaasti, ettei nukkuminen juuri onnistunut. Nyt sitten Powered by Paulig ja työteho nolla.

Ei tullut lottovoittoa eli en ostakkaan mökkiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti:Kummipoika on jo kolmekuukautinen.
Mun gummipoika täyttää viikon päästä neljä kuukautta. Kävin eilen sairaalassa katsomassa, kun toisen huuli oli kursittu kasaan ja nenä nostettu poskelta (suu- ja kitalakihalkiovauva). Pieni siististi ommeltu haava ylähuulessa ja nenän ympärillä aavistus mustelmaa. Ei olis kyllä ikinä uskonut, että oli kaksi päivää aiemmin leikattu. Me tultiin oikein hyvin toimeen, heppu jutteli mulle kauheesti kaikenlaista, kuolas mut ihan märäks, kun on hampaita tulossa ja kovasti halusi istua jo itse sylissä.

Enkä muistanut ottaa yhtään kuvaa :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vihtahousu

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Repeilyttää toi operatiivisen keskuksen virheilmoitus jossa mies kiljuu kuin epätoivoinen Tarzan "yäää-äää-äää" :D
Keskuksenhoitaja/tuki yrittää puhua asiakkaan kanssa puhelimessa ja toi soundi kailottaaa ties kuinka monta kertaa puhelun aikana.
masa

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja masa »

Mikä helvetti siinä taloyhtiön huoltovuorossa on niin ylitsepääsemättömän raskasta, ettei jaksa ruohonleikkuria lykätä kerran viikossa 20 minuuttia? Onko se tosiaan liikaa pyydetty, että 2 kk välein hoitaisi omat velvollisuutensa, eikä vaan ajattelisi omaa persettään. Vai onko nykypäivän kaupungillistunut ihminen niin helvetin surkea velliperse, että tuo 20 minuutin ruohonleikkaus on liian raskas urakka??

Saatana. Tänään alkaa meidän huoltovuoro ja pihassa on puolen metrin ruohikko voikukkapeltoineen, koska nurtsia ei ole vielä tänä kesänä kertaakaan leikattu. Taidan leikata sen keskiyöllä vittuillakseni :twisted:
Bliss

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:Taidan leikata sen keskiyöllä vittuillakseni :twisted:
Mä suosittelen varhaista sunnuntaiaamua :D
BettyB.

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Mitäs jos maksaisitte muutaman euron kuussa enemmän ja hankkisitte ulkopuolisen leikkaajan? Meillä ehdotti joku "huoltovuoroja" ja se osapuillen naurettiin ulos kokouksesta. Pihatalkoisiinkin taisi osallistua 20 taloudesta 5.
killkill

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Taidan leikata sen keskiyöllä vittuillakseni :twisted:
Olen suunnitellut samaa. Mulkun naapurin teini-ikäisen pojan monttu-kevarin rassaus- ja säätösessioista tuleva jatkuva melusaaste alkaa ottaa kupoliin...

Noissa talonyhtiöiden talkoiden osallistumisaktiivisuudessa taitaa olla aika suurta vaihtelua. Edellisen residenssin talkoissa osallistumisaste oli varmaan yli 80% ja muutama naapurin rouva hoiteli keväiset kukkaistutukset omatoimisesti.
masa

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Meillä ehdotti joku "huoltovuoroja" ja se osapuillen naurettiin ulos kokouksesta. Pihatalkoisiinkin taisi osallistua 20 taloudesta 5.
Ei voi kun ihmetellä tota nykypäivän ihmisten vetelyyttä ja haluttomuutta hoitaa yhteisiä asioita. Ei sitten vittu minkäänlaista talkoohenkeä.

Pysyisivät saatanan idiootit niissä kerrostalokomeroissaan, jos lumikolan tai ruohonleikkurin käyttö on liian vaikeaa.


Meillä on 10 asuntoa taloyhtiössä ja hommia meistä tekee 2. Onneksi nyt just on yks vetelä paskasakki myymässä kämppäänsä, joten pidetään peukkuja et sais jonkun ahkeramman asujan niiden tilalle. Nämä kun ovat sitä sakkia, et hyvä kun jaksavat saatanat edes naapuriaan tervehtiä kun parkiksellä törmätään.
BettyB.

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Meillä ei onneks mitään noin kovaäänistä, mutta täytyy kyllä sanoa että eilen ikkunoita pestessäni olin melko lähellä käydä kuristamassa naapurin n. kolmevuotiaan kakaran, joka huusi siitä viereiseltä leikkikentältä ehkä tuhat kertaa "Äiti, tuu antaa vauhtia". Ja isosisko ilmeisesti velipuolensa kanssa säesti välillä kutsuen äitiään mm. koko nimeltä ja/tai sontamaakariksi. Helvetti kun ei saa rakentaa metriä korkeampaa aitaa, korottaisin muuten omani parimetriseksi äänivalliksi.
Tix

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:Meillä on 10 asuntoa taloyhtiössä ja hommia meistä tekee 2. Onneksi nyt just on yks vetelä paskasakki myymässä kämppäänsä, joten pidetään peukkuja et sais jonkun ahkeramman asujan niiden tilalle. Nämä kun ovat sitä sakkia, et hyvä kun jaksavat saatanat edes naapuriaan tervehtiä kun parkiksellä törmätään.
Pistä sellainen lappu kiertoon taloyhtiön hallituksen päätöksellä, että jatkossa jos on nurtsi ajelematta tai lumet luomatta vuorollaan, niin homma teetetään ulkopuolisella ja vuorossa olevan postiluukkuun tipahtaa lasku. Voipi olla, että aktiivisuus alkaa nousta kummasti.
masa

Re: Muonnantai-First dye-rye on eye!

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:Pistä sellainen lappu kiertoon taloyhtiön hallituksen päätöksellä, että jatkossa jos on nurtsi ajelematta tai lumet luomatta vuorollaan, niin homma teetetään ulkopuolisella ja vuorossa olevan postiluukkuun tipahtaa lasku. Voipi olla, että aktiivisuus alkaa nousta kummasti.
Soitin just isännötsijälle, et jakaa uudelleen huoltovuorolistat ja hieman konahtaisi hommista. Saa nähdä saako sekään paskalafka mitään aikaseksi. Veikkaanpa, etät unohtaa tuonkin ap:n..
Vastaa Viestiin