Janottaako Vanha Suola?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:EDIT:
Otetaanpa hieman takaisin. Jollain perverssillä tavalla olisin kiinnostunut tietämään, miten paljon X:n perse on levinnyt lapsen saamisen jälkeen :D
Hihi, ilkimys :D

Kyl muakin kiinnostais tietää, miten ruman ja tyhmän haahkan tää eksä sitten sai. Vaikka ei pahaa haluis ajatellakaan. Inhimillistä vaan vissiin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä taas toivoisin exavomieheni mieluummin miettivän nykyistä suhdettaan tarkemmin, likka kun tykkää kännissä humputella muiden miesten kanssa, mutta exäni ei saisi puhua kellekään. Myös välit vanhoihin ystäviin ovat tämän uuden suhteen myötä katkenneet miltei täysin. Sääli.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Lucas Jackson

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Ei janota. Itse asiassa koen tämän jopa jollain tapaa oudoksi. Parisuhde kuitenkin kesti 18 vuotta ja sitä kautta hän oli yksittäisistä ihmisistä toistaiseksi se jonka kanssa olen isoimman osan elämästäni jakanut (no ehkä äitiäni lukuun ottamatta) ja jonka kanssa olen lapsen tehnyt. Tätä kautta hän oli merkittävin ihminen siinä prosessissa jonka seurauksena minä olen nyt se kuka minä olen. Tähän perustuu ihmetykseni. En tunne hänen suuntaan enää mitään. En rakkautta, himoa, vihaa tai katkeruutta. Hän on minulle ihmisenä ihan yhtä yhdentekevä tai merkittävä kuin naapurin Maija. Asiatasolla kyllä pidämme yhteyttä hoitaessamme yhteisen lapsemme asioita. Ja hän pitää yhteyttä minun sukulaisiini, mikä sinällään on luontevaa lapsen takia, mutta minä en pidä yhteyttä hänen sukulaisiinsa. Se osa elämääni on taakse jäänyt ja olen mennyt jo eteenpäin. Ei ole tarvetta katsella taakse. Tiedostan kyllä taakse jääneen parisuhteen merkityksen.
Rouva Numba

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Harvemmin. Se on ollutta ja mennyttä, hyviä hetkiä muistelen joskus lämmöllä.
BettyB.

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tänään taas janottaa. Syytän hormooneja, olenhan nainen.
NegaDuck

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Voiko vanhan suolan korvata pan(o)-suolalla tai yrttisuolalla? Ei kohoaisi verenpaine nimpal kauhiasti.
BettyB.

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Voi Aarne, etkö ole vielä oppinut että vanha suola pitää aina nokittaa, suosittelen Fleur de Sel de Guèrandea.
NegaDuck

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aika luksusta, huh. Jos tonkin kanssa menee mönkään, niin voi olla enää paha nokittaa.
Lucas Jackson

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Ei vanhaa suolaa saa uuden veroiseksi vaikka voissa paistaisi. Eltaantunut vanha suola, yök. Uudet mausteet on paremman makuisia. Tänään tekisi mieli maistaa jotain uutta maustetta, mutta hyi yök minua, sillä eihän noin saa edes ajatella. Olen jäykästi YA.
BettyB.

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Äläpä sano. Joissain harvoissa tapauksissa vanhakin suola kypsyy, vai pitäisikö sanoa kuivuu suolakukkasiksi, ihanaksi suurikiteiseksi herkuksi.
Ja hei, kyllähän se vanhakin jodioitu suola taipuu ihan näppärästi perustoimintoihin, kuten kotiruoanlaittoon ja leivontaan ;)
BettyB.

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:Aika luksusta, huh. Jos tonkin kanssa menee mönkään, niin voi olla enää paha nokittaa.
No jos vanha suola on ollu perus Jozoa, sen voi helposti nokittaa merisuolalla.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Riippuen tapauksesta voisin ehkä harkita tai nauraa makeasti. Osa näistä jälkimmäisistä on ryssinyt jo suhteen aikana kiskot niin solmuun, ettei niitä jaksa alkaa availla ja osa on osoittanut jälkeenpäin niin loistavaa makua, että ihan ihmetellä täytyy mikä meitä siippoja oikein voi yhdistää.

Nyt kun oikein työajalla tätä alkoi miettiä, niin janottaakohan yksikään varsinainen suhdekumppani. Eipä oikein. Mieluummin voisin maistaa jotain muuta matkan varrelle osunutta, mustikoita ja mansikoita junous nams!
Viimeksi muokannut pikkuego, 27.05.2008 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja milli »

Vanha suola näemmä janotti.. sen kanssa seurustelen. Silloin nuorempana ei tajunnut hyvän päälle. Mutta tosi hyvä näin, molemmat ollaan vähän kypsempiä ja viisastuttu tahoillamme.
Herra Manala

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Aika luksusta, huh. Jos tonkin kanssa menee mönkään, niin voi olla enää paha nokittaa.
No junahan joka tapauksessa meni jo?

Omalta kohdaltani voisin sanoa, että suolat ovat joskus janottaneet maksimissaan vuoden sisällä sen jälkeen kun suhde on loppu. Enpä voi sanoa, että ketään olisi sen jälkeen jäänyt kaiholla muistelemaan.
NegaDuck

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:No junahan joka tapauksessa meni jo?
Aattelin että jos teen vielä tarpeeksi jalkaprässejä ja säntäilen sählyssä ahkerasti, pystyn ehkä lopulta juoksemaan junan kiinni.
NuoriDaavid

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:No junahan joka tapauksessa meni jo?
Aattelin että jos teen vielä tarpeeksi jalkaprässejä ja säntäilen sählyssä ahkerasti, pystyn ehkä lopulta juoksemaan junan kiinni.
Odotat uutta parempaa junaa.

Kukas nainen sanoikaan, että miehet ovat kuin raitiovaunut, ei niiden perässä kannata juosta, kun uusi tulee kohta.

Sopinee naisiinkin.
BettyB.

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Kukas nainen sanoikaan, että miehet ovat kuin raitiovaunut, ei niiden perässä kannata juosta, kun uusi tulee kohta.
Se oli Pariisin kevät. Tai mummo.

Pikku Huopalahden talot ovat niin kuin keksipaketteja
Ihmiset vaeltavat ohitseni
Ja kaikki ne on jostain tv- sarjasta kuulokkeet päässään
Kun olit pieni niin sun mummos sanoi:

"Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa"
Liikennevaloissa ihmisten ajatukset vaeltavat paikkaan mieluisaan

Mut mitä sun pitäisi tehdä, pitäis olla jotenkin niin smooth
ottaa sivellin ja maalata sitä taivaanrantaa
juosta alasti pellossa juhannusyönä ja huutaa

Miten pääsisit käsiksi ajatukseen joka sua väijyy
mielen perukoilla eikä päästä otteestaan
ennen kuin huomaat ettei lastenlippu enää kelpaa
Menisit kotiin ja kampaisit tukkas

"Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa"
Liikennevaloissa ihmisten ajatukset vaeltavat paikkaan mieluisaan

Mut mitä sun pitäisi tehdä, pitäis olla jotenkin niin smooth
ottaa sivellin ja maalata sitä taivaanrantaa
juosta alasti pellossa juhannusyönä ja huutaa

Valita jonot aina kauneimman kassaneidin perusteella
Tarjota pojille ne sikarit kotihipoissa parvekkeella
NuoriDaavid

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kukas nainen sanoikaan, että miehet ovat kuin raitiovaunut, ei niiden perässä kannata juosta, kun uusi tulee kohta.
Se oli Pariisin kevät. Tai mummo.
Tuskin kumpikaan noista. Sanonta on kyllä paaaljon vanhempi kuin tuo bändi ja mummoltani en kyllä tätä kuullut :)
NegaDuck

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Kukas nainen sanoikaan, että miehet ovat kuin raitiovaunut, ei niiden perässä kannata juosta, kun uusi tulee kohta.
Pitäis vaan löytää oikea pysäkki. Netin reittiopas ei oo oikeen auttanut.
Aito_Johanna

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

exPertti kirjoitti: Ihminen on siitä hassu _mielestäni_, että hän ei voi olla edes sen oikean kanssa (sössii suhteen) ellei ole ennen sitä kokeillut jotakin muuta.
No höpönlöpön. Onneksi edes alleviivasit tuon _mielestäni_ :P
(Paitsi etteihän tuo mikään mielipideasia ole, maailma on täynnä myös sellaisia tyytyväisiä pareja, jotka ovat jääneet yhteen ensimmäisensä kanssa.)
MGandhi

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Aito_Johanna kirjoitti:maailma on täynnä myös sellaisia tyytyväisiä pareja, jotka ovat jääneet yhteen ensimmäisensä kanssa.)
Koska eivät tiedä paremmasta...
Aito_Johanna

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

MGandhi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:maailma on täynnä myös sellaisia tyytyväisiä pareja, jotka ovat jääneet yhteen ensimmäisensä kanssa.)
Koska eivät tiedä paremmasta...
Eihän tuo muuta lopputulemaa mitenkään.
Geep

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja Geep »

exPertti kirjoitti:Kyynisempi sanoisi, että on tullut kokeiltua muita munia ja pilluja niin sitä voi jo ripustaa verkot seinälle. :)

Ihminen on siitä hassu _mielestäni_, että hän ei voi olla edes sen oikean kanssa (sössii suhteen) ellei ole ennen sitä kokeillut jotakin muuta.
Mun piti ainakin kokeilla vähän muita. Pääsin sokrun makuun mut vanha suola lopulta voitti.
MGandhi

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Aito_Johanna kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:maailma on täynnä myös sellaisia tyytyväisiä pareja, jotka ovat jääneet yhteen ensimmäisensä kanssa.)
Koska eivät tiedä paremmasta...
Eihän tuo muuta lopputulemaa mitenkään.
Sanoinko jotenkin toisin?
BettyB.

Re: Janottaako Vanha Suola?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geep kirjoitti:Mun piti ainakin kokeilla vähän muita. Pääsin orkun makuun mut vanha suola lopulta voitti.
Luin ton ensin näin. Tjoo-o.
Vastaa Viestiin