Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Mutta tärkeämpiin aiheisiin: Firman kesäjuhlat! Onko kaikilla sellaset? Eikö tällä firmalla oo vai eikö mua oo kutsuttu?
Firmalla oli pileet, konsultteja ei sinne kutsuttu. Työnantaja tuskin muistaakaan meikäläisen olemassa oloa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

^^Eli mua ei oo kutsuttu? Nyt kesällä kun juhliminenkin saattais maistua ihan toisin kuin pikkujouluaikaan, jolloin jätin bileet väliin. Koskaan ollu firman bileissä. Ottakaa joku mut ees aveciks?
Tix

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Edith kirjoitti:^^Eli mua ei oo kutsuttu? Nyt kesällä kun juhliminenkin saattais maistua ihan toisin kuin pikkujouluaikaan, jolloin jätin bileet väliin. Koskaan ollu firman bileissä. Ottakaa joku mut ees aveciks?
Miksi kyselet oman firmasi bileistä netissä? Etkö keskustele kenenkään työpaikan ihmisten kanssa? Olen hämmentynyt.
Tsaari

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Kävin äsken irtisanomassa itseni. Juhannukseen asti olisi tarkoitus olla täällä ja lomailla heinäkuun loppuun. Kuukausi ja neljä päivää jää uupumaan kymmenvuotiskellosta.
Edith

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tix kirjoitti: Miksi kyselet oman firmasi bileistä netissä? Etkö keskustele kenenkään työpaikan ihmisten kanssa? Olen hämmentynyt.
Tuli tästä palstalta mieleen. Ja itse asiassa luulen, että täällä ei kyllä oikeesti sellaisia ole, koska kyllä mä olisin niistä tiedon saanut, ihan niin kuin pikkujouluistakin. Ehkä ne korvataant muutamilla pienemmän joukon palaverimatkoilla, joita täällä on ollut - ja niihin joukkoihin mä en kuulu.

Edit: Antaisko muka hyvän vaikutelman, jos kysyisin pomolta, voisinko ystävällisesti jokin ilta saada ilmasta viinaa firman piikkiin?
Viimeksi muokannut Edith, 27.05.2008 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Harkitsen ostavani huuto.netistä lipun 30 Seconds To Marsin keikalle.

*odottaa Absoluuttisen Musatotuuden Suurlähettiläitä haaskalle*
Tix

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tsaari kirjoitti:Kävin äsken irtisanomassa itseni. Juhannukseen asti olisi tarkoitus olla täällä ja lomailla heinäkuun loppuun. Kuukausi ja neljä päivää jää uupumaan kymmenvuotiskellosta.
Tuskin se kello noin ruma sentään on?
Tsaari

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Tix kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:Kävin äsken irtisanomassa itseni. Juhannukseen asti olisi tarkoitus olla täällä ja lomailla heinäkuun loppuun. Kuukausi ja neljä päivää jää uupumaan kymmenvuotiskellosta.
Tuskin se kello noin ruma sentään on?
No ei vissiin, mutta se symboliarvo. Olisin sen myötä lopullisesti tähän puljuun jämähtänyt vanha pieru.
SikaMika

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mähän olen aina kyllästymiseen asti hokenut, että ihmisen hygieniassa ei välttämättä ole mitään pahasti vialla jos sen hiuksissa roikkuu suolapatsaita. No, mun hiuksissa niitä äsken roikkui, naamakin oli aivan suolan ja maantiepölyn peitossa. Hetken emmin notta menisinkö suihkuun, kun on se sauna kumminkin jo perjantaina. Sitten äidyin neiteilemään oman painostukseni alla ja kävin pesulla. Antakee pilluu!
Tix

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tsaari kirjoitti:No ei vissiin, mutta se symboliarvo. Olisin sen myötä lopullisesti tähän puljuun jämähtänyt vanha pieru.
Olet mielummin jossain toisessa puljussa kannuksiasi keräävä vanha pieru? No, onnittelut, työpaikan vaihdos piristää kummasti.
SikaMika

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:Harkitsen ostavani huuto.netistä lipun 30 Seconds To Marsin keikalle.

*odottaa Absoluuttisen Musatotuuden Suurlähettiläitä haaskalle*
Kutsuitte, ma'm? Ihan jees orkesteri, vaikka joku voisikin vihjata Jared-poitsulle ettei koko ajan tarvitse huutaa! Voisin lähteä katsomaan, jos halvalla saisin. *antaa tuomion*
Tsaari

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Tix kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:No ei vissiin, mutta se symboliarvo. Olisin sen myötä lopullisesti tähän puljuun jämähtänyt vanha pieru.
Olet mielummin jossain toisessa puljussa kannuksiasi keräävä vanha pieru? No, onnittelut, työpaikan vaihdos piristää kummasti.
No nyt ollaan asian ytimessä. Vanhaa pieruutta ei pysty enää pakenemaan kun se neljän kymppikin pamahtaa syksyllä rikki.
Kiitos, piristystä tässä kaivataankin kun boreout on vaivannut jo jonkin aikaa, kunhan ei muutu burn outiksi.
BettyB.

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SikaMika kirjoitti:Kutsuitte, ma'm? Ihan jees orkesteri, vaikka joku voisikin vihjata Jared-poitsulle ettei koko ajan tarvitse huutaa! Voisin lähteä katsomaan, jos halvalla saisin. *antaa tuomion*
Oho, mä kun luulin että mulla on paska maku. Mutta on se sitten näemmä muillakin!
Huuto.netissä on kuule halavalla lippuja, kolomella kympillä pääsee. Sellasen ajattelin itselleni poistella, tuukko messiin?
BettyB.

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ajattelin lähteä ytimeen tuhlaamaan aikaa ja rahaa ennen keikkaa, joko kehtais lähteä töistä? Lähdin kyllä eilenkin jo tähän aikaan... Mut ei kai se haittaa?

Ja kysyn vaan, että miten v*tussa lennot hki-kuusamo voi maksaa keskellä kesää yli 400€???
SikaMika

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti: Huuto.netissä on kuule halavalla lippuja, kolomella kympillä pääsee. Sellasen ajattelin itselleni poistella, tuukko messiin?
Entiijjä. Täytyy kahtella. Ainakin vierekkäisiä paikkoja oli nihkeästi myytävänä, joten voin vetkutella päätökseni kanssa hyvinkin maanantaihin saakka!
1108

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:30 Seconds To Mars
Nyt ei pysty sanomaan mitään.

EDIT: Tai no, tässä vähän kuvaa keikalta ennakkoon.

Kuva
1108

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja jumalauta!!! Greenpeace:n hippi soitti ovikelloa ja halusi kertoa minulle ongelmistaan.
Tokasin "Minulla ei ole minkäänlaista halua kahlita itseäni puuhun taikka mihinkään muuhunkaan." Hippi lähti nosteleen armottoman ovenpaukauksen jälkeen (ainakin toivottovasti).

Onko muuten hippi hipille hippi?
ninnithequeen

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Ja jumalauta!!! Greenpeace:n hippi soitti ovikelloa ja halusi kertoa minulle ongelmistaan.
Tokasin "Minulla ei ole minkäänlaista halua kahlita itseäni puuhun taikka mihinkään muuhunkaan." Hippi lähti nosteleen armottoman ovenpaukauksen jälkeen (ainakin toivottovasti).

Onko muuten hippi hipille hippi?
Jestas sun kanssa :lol:

Meil kävi kans aikonaan joku helluntaihihhuliryhmä soittelemas ovikelloa, avasin, mutta vissiin tajusivat ettei kannata mulle sitä Raamattua esitellä, oli kyllä kaikilla kädessä. Jestas.

Kuuntelin kiltisti (mitäs menin avaamaan oven) ja otin muutaman esitteen vastaan hymyillen ennen kuin painoin oven kiinni.
bedlam

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Miusta ID on sen verran yksinkertainen softa, ettei siihen välttämättä gurseja tarvita. Parhaiten oppii kun varaa aikaa ja kahvia ja rupeaa taittamaan jotain.
Yllättävän helposti onnistui juu. 10 vuotta olin FreeHandilla taittanut ja yhtäkkiä piti uudessa toimistossa inkkariin siirtyä. Ja parin viikon sisään piti 24-sivuinen esitekin olla valmis! Mutta kohtuuhelpostihan tuo onnistui.

Sitä kyllä en voi mitenkään käsittää, että ainakin mun työkoneen versiosta puuttuu kokonaan "align to page"-komento. Älytön moka! Ja sivulle ei voi määritellä leikkausvaroja, joten kaikki matskut jää vähän rumasti röllöttelemään reunoilta jos ei niitä yksitellen käy säätämässä. Onneksi on sitä varten se preview-näkymä, jolla bleedit saa piiloon.

Edit: mutta pitää kiittää pdf-ominaisuuksia! FreeHandista piti ensin printata .ps-tiedosto ja sitten distillerillä rutkuttaa pdf ja tuohon toimitukseen saattoi kulua tuntikaupalla aikaa. ID tekee painokelpoisen pdf:n suoraan ohjelmasta minuutissa. En ollut uskoa aluksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mullon tylsää.. olo on ku leikkikentällä. Tulis ulos jo :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ja jumalauta!!! Greenpeace:n hippi soitti ovikelloa ja halusi kertoa minulle ongelmistaan.
Tokasin "Minulla ei ole minkäänlaista halua kahlita itseäni puuhun taikka mihinkään muuhunkaan." Hippi lähti nosteleen armottoman ovenpaukauksen jälkeen (ainakin toivottovasti).

Onko muuten hippi hipille hippi?
Jestas sun kanssa :lol:

Meil kävi kans aikonaan joku helluntaihihhuliryhmä soittelemas ovikelloa, avasin, mutta vissiin tajusivat ettei kannata mulle sitä Raamattua esitellä, oli kyllä kaikilla kädessä. Jestas.

Kuuntelin kiltisti (mitäs menin avaamaan oven) ja otin muutaman esitteen vastaan hymyillen ennen kuin painoin oven kiinni.
Onneksi alaoven lukot alkaa taas olla kunnossa ja ei tuu kukaan soittelemaan ovikelloa! Alaoven koodikin muuttui eikä ole enää 2051, vai mikä se nyt oli..
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Oltiin kellon ympäri työkaverin laituritalkoissa Viialassa. Ajatella, että ihan selvistäpäinkin. Yli puolet ajasta meni suunnitteluun ja palavereihin, mutta paikkokeikka täytyy silti heittää. Ei uskottu, että ponttoonit eivät puoliksi täytettyinäkään voi olla pelkästään laiturin alla. Mut mukavaa vaihtelua toimistohommiin sun muuhun. Ei tarvinnut poksuakaan vääntää.

Ei viitsis heti reissun jälkeen petiin kaatua, mut täytyyhän tuo. Öid.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Edith kirjoitti:Mutta tärkeämpiin aiheisiin: Firman kesäjuhlat! Onko kaikilla sellaset? Eikö tällä firmalla oo vai eikö mua oo kutsuttu?
Ei meilläkään ole, meillä on Teh Kevätpäivä. Tai en tiedä onko enää jatkossa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Taas Tiistai Taas Tiistai tiistai tiistai tiistai tiistai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

pikkuego kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mutta tärkeämpiin aiheisiin: Firman kesäjuhlat! Onko kaikilla sellaset? Eikö tällä firmalla oo vai eikö mua oo kutsuttu?
Ei meilläkään ole, meillä on Teh Kevätpäivä. Tai en tiedä onko enää jatkossa...
Meillä järjestetään Varattu-Sähköhiukkanen -päivät Maanpuolustus korkeakoulun tiloissa Tussulajärjen randamil, tilaisuus vain yksipäiväinen, so not heavy boozin!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin