Kekeviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Kotiin kävellessä luulin päivieni olevan luetut kun punainen mopotin tuli keskellä tietä suoraan kohti, mut ei se ollukaan BettyB, sen verran ehdin nähdä silmiä visiirin läpi :]
Ajattelitko, että nyt tulee noutaja?
Mä ehdin ajatella vaikka mitä niinä ohikiitävinä sekunteina, mm. yrittääkö pysäyttää liike vai pannata vauhtiviivat mukaan, olisko pitäny ostaa huomiseks valmiiks pari kaljaa kylmään ja että pitäiskö sittenkin hypätä tuonne jalkakäytävän puolelle.
Enhän mä nyt kenenkään päälle aja, korkeintaan vierelle huikkaamaan että haluuks kyydit! :jouden:
NuoriDaavid

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ajattelitko, että nyt tulee noutaja?
Mä ehdin ajatella vaikka mitä niinä ohikiitävinä sekunteina, mm. yrittääkö pysäyttää liike vai pannata vauhtiviivat mukaan, olisko pitäny ostaa huomiseks valmiiks pari kaljaa kylmään ja että pitäiskö sittenkin hypätä tuonne jalkakäytävän puolelle.
Enhän mä nyt kenenkään päälle aja, korkeintaan vierelle huikkaamaan että haluuks kyydit! :jouden:
No sitähän mä koetin selittää.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Enhän mä nyt kenenkään päälle aja, korkeintaan vierelle huikkaamaan että haluuks kyydit! :jouden:
Ihan kuin tuossa ei olis hengenlähtö mahdollinen tai ainakin alle jääminen? :wink:
BettyB.

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Ihan kuin tuossa ei olis hengenlähtö mahdollinen tai ainakin alle jääminen? :wink:
Mahdollisesti myös niiden yhdistelmä.
NuoriDaavid

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Ihan kuin tuossa ei olis hengenlähtö mahdollinen tai ainakin alle jääminen? :wink:
Mahdollisesti myös niiden yhdistelmä.
Lähtö tulisi kuitenkin saappaat jalassa.
1108

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Päivän piristys tarvitseville
Jumalauta! Danzig on pyhä, sitä ei sovi häväitsemän!!!!
Samperin sika...

Tässä mallia parhaudesta:



Äijällä on ääntä ja asennetta niin vitusti että oksat pois ja thyiiiii vaan.
Vastaa Viestiin