Kekeviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, taas päivä kaksin muksun kanssa. Mies lähtee töiden jälkeen Kissin keikalle... Ja mun PITÄIS lukea kirjoja, mut ei nappaa tällaisella ilmalla...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Mäne ulos lukemaan!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^Yritin, mut kummasti alkoi ajatukset harhaileen siellä... No, kunhan toi teevesi tuossa on lämmennyt on uusi yritys edessä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Kevin Spacey oli Conanissa ja siinä vaan on sitä jotain. Tää jotenkin hämmentää. Kaiken lisäks epäilen, että se on ehkä gayhenkinen. Ehkä liittyy jotenkin mun keski-iänkriisiin tai jodis..
Ei oo gay, se on håt! Jotenki ihmeellisesti mun mielestä kans siinä on vaan sitä JOTAIN.
Tosi outoo hei. Miten joku voi ihastua johonkin maailmankuuluun näyttelijään, joku ihme Spacey tai Connery?!? Mikä noissa y-päätteisissä näyttelijöissä oikein on, miksi ne vievät kaikki meidän naiset?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:Mikä noissa y-päätteisissä näyttelijöissä oikein on, miksi ne vievät kaikki meidän naiset?
Meinaat, että sulla olisi ruuhkaa treffikalenterissa jos noita mainittuja näyttelijöitä ei olisi olemassa...?
MGandhi

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Frederik Krueger kirjoitti: Tosi outoo hei. Miten joku voi ihastua johonkin maailmankuuluun näyttelijään, joku ihme Spacey tai Connery?!? Mikä noissa y-päätteisissä näyttelijöissä oikein on, miksi ne vievät kaikki meidän naiset?
Mua voi sitten tästä eteenpäin kutsua MGandhyksi!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vähänx Lolitan KISS-paita oli hieno :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:^Yritin, mut kummasti alkoi ajatukset harhaileen siellä... No, kunhan toi teevesi tuossa on lämmennyt on uusi yritys edessä.
Mulla on usein ihan sama tauti, että ajatukset harhailee. Varsinkin jos asia jota luen tai teen on sellainen, joka ei kiinnosta juurikaan!

Olen ollut hieman alakulossakin viime päivät. Tänään parempi. Hurjasti tekemistä ja vaikka onkin erilaista stressiä ollut ilmassa, olen viihdyttynyt omalla palstallani kirjoittaen mielestäni hauskojakin juttuja kun RolloTomasi reagoi mallikuvaan. Mutta Bliss, vaikka humoristinen onkin, ei tuntunut lainkaan jummartavan. Totesin hänelle, että hänellä on jonkinlainen höpsöys-ihastussuhde Arskaan, hihhih!

Ei pidä ottaa vakavasti. Tuolle väripalstalleni laitan myös itselleni sopivaa terapiaa kun juttelen joskus selkeästi vain hauskoja.
Yleensä tietysti kaikki asiat, joita kerron ovat tosia. Sitten muutamat sadut ovat selkeästi yliampuvia.
Mielestäni se on tuomittavaa, jos kirjoituksesta ei saa varmuutta onko se totta vai tarua!!

Vai olet sinä kalkkilaivan tyttö? Tunnistan tyypin. Olet vissiin sellainen kaurapuurotyttö, Suomen luonnon helmi. Kyllä sun kirjoitustesi perusteella olet kyllä todellinen söpötär! Siis ainakin sisäisessä mielessä ja se usein riittää. Sievä olet varmaan muutenkin.
Mutta mitäs minä sinua nyt liikaa vaivautan, hehheh.

Minun oma hipiäni on kesät talvet varsin ruskea. En ole kuitenkaan mokkaihminen, vaan iho on jokseenkin kestovaaleanruskea aina. Minä kyllä poltan varsinkin nenäni ja niskat jos en suojaa itseäni. Ja tissit palavat herkästi ellen niitä suojaa. Tosin mulla on lautatissit kuten suurimmalla osalla miehistä!

Saira :) , sulle tosi kivat ja lämpimät terkut Stadista Stadinarskalta!!

SA
Eittämättä selkeästi Saira-fani!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:^Yritin, mut kummasti alkoi ajatukset harhaileen siellä... No, kunhan toi teevesi tuossa on lämmennyt on uusi yritys edessä.
Mulla on usein ihan sama tauti, että ajatukset harhailee. Varsinkin jos asia jota luen tai teen on sellainen, joka ei kiinnosta juurikaan!
Tässä oikeastaan taitaa olla sitä, että lukemisen aihe on valtavan mielenkiintoista, mutta raskasta, joten joudun lepuuttamaan aivojani välillä etteivät savuamaan alkaisi. Jotenkin sitten se lukemisen jatkaminen helposti unohtuu...
Stadinarska kirjoitti:Olen ollut hieman alakulossakin viime päivät. Tänään parempi. Hurjasti tekemistä ja vaikka onkin erilaista stressiä ollut ilmassa, olen viihdyttynyt omalla palstallani kirjoittaen mielestäni hauskojakin juttuja kun RolloTomasi reagoi mallikuvaan. Mutta Bliss, vaikka humoristinen onkin, ei tuntunut lainkaan jummartavan. Totesin hänelle, että hänellä on jonkinlainen höpsöys-ihastussuhde Arskaan, hihhih!

Ei pidä ottaa vakavasti. Tuolle väripalstalleni laitan myös itselleni sopivaa terapiaa kun juttelen joskus selkeästi vain hauskoja.
Yleensä tietysti kaikki asiat, joita kerron ovat tosia. Sitten muutamat sadut ovat selkeästi yliampuvia.
Mielestäni se on tuomittavaa, jos kirjoituksesta ei saa varmuutta onko se totta vai tarua!!
Alakuloa ollut liikkeellä siellä? Mukava kuulla, että ylöspäin on kuitenkin matka. Täytyykin käydä vilkaisemassa palstalapseasi välillä, hiukan olen laiminlyönyt nyt tätä palstaa ja lukenut vain murto-osan kaikesta. Sen siitä saa, kun koittaa keskittyä siihen kuuluisaan elämään välillä... :D
Stadinarska kirjoitti:Vai olet sinä kalkkilaivan tyttö? Tunnistan tyypin. Olet vissiin sellainen kaurapuurotyttö, Suomen luonnon helmi. Kyllä sun kirjoitustesi perusteella olet kyllä todellinen söpötär! Siis ainakin sisäisessä mielessä ja se usein riittää. Sievä olet varmaan muutenkin.
Mutta mitäs minä sinua nyt liikaa vaivautan, hehheh.
Et sinä minua kyllä vaivauta, mukavaahan se välillä kuulla positiivista itsestään!
Stadinarska kirjoitti:Minun oma hipiäni on kesät talvet varsin ruskea. En ole kuitenkaan mokkaihminen, vaan iho on jokseenkin kestovaaleanruskea aina. Minä kyllä poltan varsinkin nenäni ja niskat jos en suojaa itseäni. Ja tissit palavat herkästi ellen niitä suojaa. Tosin mulla on lautatissit kuten suurimmalla osalla miehistä!
Meillä taitaa koko perhe olla aina vampyyrikansan näköistä, minun lisäkseni sekä mies että tyttö ovat vaaleita iholtaan. Muistelisin miehenikin olevan näitä ei palamattomia. Toivottavasti tyttökin on tämän meiltä perinyt!
Stadinarska kirjoitti:Saira :) , sulle tosi kivat ja lämpimät terkut Stadista Stadinarskalta!!

SA
Eittämättä selkeästi Saira-fani!


Terveisiä täältä kaukaa sinullekin,
saira
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:^Yritin, mut kummasti alkoi ajatukset harhaileen siellä... No, kunhan toi teevesi tuossa on lämmennyt on uusi yritys edessä.
Mulla on usein ihan sama tauti, että ajatukset harhailee. Varsinkin jos asia jota luen tai teen on sellainen, joka ei kiinnosta juurikaan!
Tässä oikeastaan taitaa olla sitä, että lukemisen aihe on valtavan mielenkiintoista, mutta raskasta, joten joudun lepuuttamaan aivojani välillä etteivät savuamaan alkaisi. Jotenkin sitten se lukemisen jatkaminen helposti unohtuu...
Stadinarska kirjoitti:Olen ollut hieman alakulossakin viime päivät. Tänään parempi. Hurjasti tekemistä ja vaikka onkin erilaista stressiä ollut ilmassa, olen viihdyttynyt omalla palstallani kirjoittaen mielestäni hauskojakin juttuja kun RolloTomasi reagoi mallikuvaan. Mutta Bliss, vaikka humoristinen onkin, ei tuntunut lainkaan jummartavan. Totesin hänelle, että hänellä on jonkinlainen höpsöys-ihastussuhde Arskaan, hihhih!

Ei pidä ottaa vakavasti. Tuolle väripalstalleni laitan myös itselleni sopivaa terapiaa kun juttelen joskus selkeästi vain hauskoja.
Yleensä tietysti kaikki asiat, joita kerron ovat tosia. Sitten muutamat sadut ovat selkeästi yliampuvia.
Mielestäni se on tuomittavaa, jos kirjoituksesta ei saa varmuutta onko se totta vai tarua!!
Alakuloa ollut liikkeellä siellä? Mukava kuulla, että ylöspäin on kuitenkin matka. Täytyykin käydä vilkaisemassa palstalapseasi välillä, hiukan olen laiminlyönyt nyt tätä palstaa ja lukenut vain murto-osan kaikesta. Sen siitä saa, kun koittaa keskittyä siihen kuuluisaan elämään välillä... :D
Stadinarska kirjoitti:Vai olet sinä kalkkilaivan tyttö? Tunnistan tyypin. Olet vissiin sellainen kaurapuurotyttö, Suomen luonnon helmi. Kyllä sun kirjoitustesi perusteella olet kyllä todellinen söpötär! Siis ainakin sisäisessä mielessä ja se usein riittää. Sievä olet varmaan muutenkin.
Mutta mitäs minä sinua nyt liikaa vaivautan, hehheh.
Et sinä minua kyllä vaivauta, mukavaahan se välillä kuulla positiivista itsestään!
Stadinarska kirjoitti:Minun oma hipiäni on kesät talvet varsin ruskea. En ole kuitenkaan mokkaihminen, vaan iho on jokseenkin kestovaaleanruskea aina. Minä kyllä poltan varsinkin nenäni ja niskat jos en suojaa itseäni. Ja tissit palavat herkästi ellen niitä suojaa. Tosin mulla on lautatissit kuten suurimmalla osalla miehistä!
Meillä taitaa koko perhe olla aina vampyyrikansan näköistä, minun lisäkseni sekä mies että tyttö ovat vaaleita iholtaan. Muistelisin miehenikin olevan näitä ei palamattomia. Toivottavasti tyttökin on tämän meiltä perinyt!
Stadinarska kirjoitti:Saira :) , sulle tosi kivat ja lämpimät terkut Stadista Stadinarskalta!!

SA
Eittämättä selkeästi Saira-fani!


Terveisiä täältä kaukaa sinullekin,
saira


Kuule Saira kulta!
VOI HYVINKIN olla, että olet oikeasti maailman kultaisin nainen/tyttö.

Siksi sanon, ettei sun toki tarvi tuhlata NYT kiirreessäsi kallista aikaasi minun palstaani, siis siellä on minun omaa huumoriani, joka on sellaista kiltinpuoleista mutta ei ainakaan Kitinäkansaan jostain syystä uppoa. Pitäisi olla ilkeämpi ehkä,hehheh.

Minulla on huono omatunto, jos nyt luet, kun sulla on opiskeltavaa. Mutta olet silti tervetullut palstalleni koska hyvänsä! Kiva jos tykkäät tyylistäni, en ainakaan ikinä pahaa tee siinä. Pyrin olemaan harmiton sillätavalla etten loukkaa. Mutta juuri kaikenlainen nolaamis ja loukkaamishuumori puree parhaiten, myös täällä. Se on sääli, mutta se on ihmisluontoa. Ei aina sille voi mitään! Itse olen kiltti ja inhoan mm. väkivaltahuumoria yli kaiken!!

Minullahan on tuo leikillinen tai osin todellinenkin väriterapia-ajatus palstallani. Mutta suuren yleisön pynnöstä ja varmuuden vuoksi ja siitä etten ärsyttäisi muita, olen jättänyt värit täältä muulta palstalta lähes pois. Käytän vain oliivinväriä yleisellä ja korostuksena.

Ihan hassua, mutta uskotko, että jos et olisi naimisissa, uskaltaisin jo näiden sun kirjoitustesi perusteella uskoa sinuun ...siis tooosi ihanana.

Kyllä silloin pitää sanoa palaute kun siihen on aihetta! Minä arvostan hyvin paljon ihmisiä, jotka ovat omia itseänsä eikä niillä ole OIKEASTI ylpeää koristelua ts. itsekehua ja ärsyttävää ylimielisyyttä.

Minkälainen mies sinut on saanut ja MITEN ja miksi oikeastaan juuri hän?

SA
katellinen miehelle
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
Kuule Saira kulta!
VOI HYVINKIN olla, että olet oikeasti maailman kultaisin nainen/tyttö.

Siksi sanon, ettei sun toki tarvi tuhlata NYT kiirreessäsi kallista aikaasi minun palstaani, siis siellä on minun omaa huumoriani, joka on sellaista kiltinpuoleista mutta ei ainakaan Kitinäkansaan jostain syystä uppoa. Pitäisi olla ilkeämpi ehkä,hehheh.
Älä vaan muutu miksikään, olet niin herttaisen kuuloinen ihminen, joita tarvitaan aina välillä tuomaan iloa elämään!
Stadinarska kirjoitti:Minulla on huono omatunto, jos nyt luet, kun sulla on opiskeltavaa. Mutta olet silti tervetullut palstalleni koska hyvänsä! Kiva jos tykkäät tyylistäni, en ainakaan ikinä pahaa tee siinä. Pyrin olemaan harmiton sillätavalla etten loukkaa. Mutta juuri kaikenlainen nolaamis ja loukkaamishuumori puree parhaiten, myös täällä. Se on sääli, mutta se on ihmisluontoa. Ei aina sille voi mitään! Itse olen kiltti ja inhoan mm. väkivaltahuumoria yli kaiken!!
Voi kuule, tekee hyvää hiukan tuuletella aina välillä. Tässäkin välissä kävin kilttinä tyttönä lukemassa artikkelia Batesonista ja laitoin saunan lämpiämään. Se on sitten seuraava tauko, sauna!

Muiden huumorista en osaa sanoa mitään, itse olen oppinut myös mustan huumorin ystäväksi. Elämä on paljon helpompaa, jos löytää huumoria myös asioista, joissa sitä ei heti näytä olevan.
Stadinarska kirjoitti:Minullahan on tuo leikillinen tai osin todellinenkin väriterapia-ajatus palstallani. Mutta suuren yleisön pynnöstä ja varmuuden vuoksi ja siitä etten ärsyttäisi muita, olen jättänyt värit täältä muulta palstalta lähes pois. Käytän vain oliivinväriä yleisellä ja korostuksena.
Tyylisi on kyllä hieman rauhoittunut, joten en usko sen ärsyttävän ketään enää. Ja hauska, että kuitenkin jatkoit väriterapiaa omalla palstalla, ne jotka sitä haluavat nähdä voivat piipahtaa sinne kyläilemään!
Stadinarska kirjoitti:Ihan hassua, mutta uskotko, että jos et olisi naimisissa, uskaltaisin jo näiden sun kirjoitustesi perusteella uskoa sinuun ...siis tooosi ihanana.

Kyllä silloin pitää sanoa palaute kun siihen on aihetta! Minä arvostan hyvin paljon ihmisiä, jotka ovat omia itseänsä eikä niillä ole OIKEASTI ylpeää koristelua ts. itsekehua ja ärsyttävää ylimielisyyttä.

Minkälainen mies sinut on saanut ja MITEN ja miksi oikeastaan juuri hän?

SA
katellinen miehelle
Itseasiassa olen vain avoliitossa, kihloista olemme puhuneet jo monta vuotta, mutta emme sitäkään ole saaneet aikaiseksi. Kuohuviinipullo odottaa tätä tapahtumaa keittiössä... :D

Olen jo aikoja sitten todennut etten osaa olla muuta kuin oma itseni, joskus höpöttäjä, joskus hiljainen tutkailija. Ei siihen auta mikään. Ne jotka pitävät, ne pitävät, muut eivät. Pääsen paljon helpommalla kun olen miettimäti niitä muita.

saira
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Kuule Saira kulta!
VOI HYVINKIN olla, että olet oikeasti maailman kultaisin nainen/tyttö.

Siksi sanon, ettei sun toki tarvi tuhlata NYT kiirreessäsi kallista aikaasi minun palstaani, siis siellä on minun omaa huumoriani, joka on sellaista kiltinpuoleista mutta ei ainakaan Kitinäkansaan jostain syystä uppoa. Pitäisi olla ilkeämpi ehkä,hehheh.
Älä vaan muutu miksikään, olet niin herttaisen kuuloinen ihminen, joita tarvitaan aina välillä tuomaan iloa elämään!
Stadinarska kirjoitti:Minulla on huono omatunto, jos nyt luet, kun sulla on opiskeltavaa. Mutta olet silti tervetullut palstalleni koska hyvänsä! Kiva jos tykkäät tyylistäni, en ainakaan ikinä pahaa tee siinä. Pyrin olemaan harmiton sillätavalla etten loukkaa. Mutta juuri kaikenlainen nolaamis ja loukkaamishuumori puree parhaiten, myös täällä. Se on sääli, mutta se on ihmisluontoa. Ei aina sille voi mitään! Itse olen kiltti ja inhoan mm. väkivaltahuumoria yli kaiken!!
Voi kuule, tekee hyvää hiukan tuuletella aina välillä. Tässäkin välissä kävin kilttinä tyttönä lukemassa artikkelia Batesonista ja laitoin saunan lämpiämään. Se on sitten seuraava tauko, sauna!

Muiden huumorista en osaa sanoa mitään, itse olen oppinut myös mustan huumorin ystäväksi. Elämä on paljon helpompaa, jos löytää huumoria myös asioista, joissa sitä ei heti näytä olevan.
Stadinarska kirjoitti:Minullahan on tuo leikillinen tai osin todellinenkin väriterapia-ajatus palstallani. Mutta suuren yleisön pynnöstä ja varmuuden vuoksi ja siitä etten ärsyttäisi muita, olen jättänyt värit täältä muulta palstalta lähes pois. Käytän vain oliivinväriä yleisellä ja korostuksena.
Tyylisi on kyllä hieman rauhoittunut, joten en usko sen ärsyttävän ketään enää. Ja hauska, että kuitenkin jatkoit väriterapiaa omalla palstalla, ne jotka sitä haluavat nähdä voivat piipahtaa sinne kyläilemään!
Stadinarska kirjoitti:Ihan hassua, mutta uskotko, että jos et olisi naimisissa, uskaltaisin jo näiden sun kirjoitustesi perusteella uskoa sinuun ...siis tooosi ihanana.

Kyllä silloin pitää sanoa palaute kun siihen on aihetta! Minä arvostan hyvin paljon ihmisiä, jotka ovat omia itseänsä eikä niillä ole OIKEASTI ylpeää koristelua ts. itsekehua ja ärsyttävää ylimielisyyttä.

Minkälainen mies sinut on saanut ja MITEN ja miksi oikeastaan juuri hän?

SA
katellinen miehelle
Itseasiassa olen vain avoliitossa, kihloista olemme puhuneet jo monta vuotta, mutta emme sitäkään ole saaneet aikaiseksi. Kuohuviinipullo odottaa tätä tapahtumaa keittiössä... :D

Olen jo aikoja sitten todennut etten osaa olla muuta kuin oma itseni, joskus höpöttäjä, joskus hiljainen tutkailija. Ei siihen auta mikään. Ne jotka pitävät, ne pitävät, muut eivät. Pääsen paljon helpommalla kun olen miettimäti niitä muita.

saira
Kiitos kovasti mukavista vastauksista.
Minun täytyy sanoa, että kyl minäkin itseasiassa mitä hurjempaa huumoria ymmärrän, mutta aivan tuollaiset suoraviivaiset tylsät vakivaltamässäilyt ovat hirveitä.

Ihan ihme mies kun ei laita varmistusta päälle sinusta! Sinuna kyllä vähintään vihjaisin miestä, että ....
...että hänellä on jotain tosi arvokasta...

SA menee nyt melko hyvin ansaitulle iltateelle ja aikoo mennä hieman aikaisemmin yöpuulle.
Tiedätkös mitä! Sinunkaltaisesi herttaiset ja sellaiset luotettavuutta henkivät ihmiset antavat hurjasti uskoa maailman kauneuteen ja toivoa taas vain enemmän! Kiitos jutustelusta. Olen satamiljoonaa kertaa sanonut että olet ihana, mutta kyllä sinä sitä olet. :)

SA
elää paljolti hyvistä ihmiskokemuksista, myös in Kitinä!
.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Humham. Mitäköhän sitä taas tekiskään elämällään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Kotiin kävellessä luulin päivieni olevan luetut kun punainen mopotin tuli keskellä tietä suoraan kohti, mut ei se ollukaan BettyB, sen verran ehdin nähdä silmiä visiirin läpi :]
NuoriDaavid

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

pikkuego kirjoitti:Kotiin kävellessä luulin päivieni olevan luetut kun punainen mopotin tuli keskellä tietä suoraan kohti, mut ei se ollukaan BettyB, sen verran ehdin nähdä silmiä visiirin läpi :]
Ajattelitko, että nyt tulee noutaja?
Che

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Che »

Totesin tänään, että ihmiset ovat sittenkin aika helmiä :h:
Herra Manala

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:Humham. Mitäköhän sitä taas tekiskään elämällään.
Vonkaisi pikkupilluja lorttopuistossa?
SikaMika

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:Totesin tänään, että ihmiset ovat sittenkin aika helmiä :h:
Kiits! :h:

Työhakemukset lähetetty, ei ole oikein rutiinia moiseen joten homma venyi lapasesta. Kunpa tärppäisi...*fingers crossed*
Sain tänään uuden työtuolin työsuhde-etuna. Roskiin se oli menossa, monen sadan palli ja aivan uutta vastaavassa kuosissa. Sen roudaaminen julkisilla kulkunevoilla halki kaupungin oli mielenkiintoinen kokemus...!

Suihkuun ja nukkumaan, öitä.
Che

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti:
Che kirjoitti:Totesin tänään, että ihmiset ovat sittenkin aika helmiä :h:
Kiits! :h:
Anytime! :h: Tosin sinä olet kyllä possu..
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

NuoriDaavid kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Kotiin kävellessä luulin päivieni olevan luetut kun punainen mopotin tuli keskellä tietä suoraan kohti, mut ei se ollukaan BettyB, sen verran ehdin nähdä silmiä visiirin läpi :]
Ajattelitko, että nyt tulee noutaja?
Mä ehdin ajatella vaikka mitä niinä ohikiitävinä sekunteina, mm. yrittääkö pysäyttää liike vai pannata vauhtiviivat mukaan, olisko pitäny ostaa huomiseks valmiiks pari kaljaa kylmään ja että pitäiskö sittenkin hypätä tuonne jalkakäytävän puolelle.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja pix »

Stinky kirjoitti:...
huuh, vilpittömät onnittelut valinnastasi vaihtaa työpaikkaa!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti:
aasi kirjoitti:Humham. Mitäköhän sitä taas tekiskään elämällään.
Vonkaisi pikkupilluja lorttopuistossa?
Eihän siellä oo :-(
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aasi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
aasi kirjoitti:Humham. Mitäköhän sitä taas tekiskään elämällään.
Vonkaisi pikkupilluja lorttopuistossa?
Eihän siellä oo :-(
Kysyitkö kaikilta pillun kokoa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tix

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lolita kirjoitti:Kysyitkö kaikilta pillun kokoa?
Se on Manalan hommia.
Herra Manala

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
aasi kirjoitti:Humham. Mitäköhän sitä taas tekiskään elämällään.
Vonkaisi pikkupilluja lorttopuistossa?
Eihän siellä oo :-(
^ Isot pojat tietää että on.
Vastaa Viestiin