Kekeviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Silloin olinkin Jorvin sairaalassa :D
No tämä ei yllätä enää lainkaan. Jorvissa tehdään varmaan enemmän hoitovirheitä kuin onnistuneita suorituksia.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

nowaysis kirjoitti:Dear Eki,

Eilen Conania katsoessani tein listan nimeltä "Pantavat yli nelikybäset miehet":

-Kevin Spacey
-Russel Crowe
Herrojen karismalla voisi tuottaa sähköä koko Turun tarpeisiin. Jos olisivat huonoja näyttelijöitä efekti katoaisi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Jep jep.

Eilen oli taloyhtiön kokous ja päätettiin putkiremontin aloittamisesta hallituksen esityksen mukaisesti. Miljoonia menee taas.

Sääliksi käy niitä vanhuksia, joilla on pieni eläke - jolla juuri ja juuri elävät. Joutunevat pistämään asuntoja myyntiin tai jättämään lainan maksut perikunnalle.

Kiinnostuneille tiedoksi että menetelmäksi tuli perinteinen menetelmä.
Tix

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

huima kirjoitti:Jep jep.

Eilen oli taloyhtiön kokous ja päätettiin putkiremontin aloittamisesta hallituksen esityksen mukaisesti. Miljoonia menee taas.

Sääliksi käy niitä vanhuksia, joilla on pieni eläke - jolla juuri ja juuri elävät. Joutunevat pistämään asuntoja myyntiin tai jättämään lainan maksut perikunnalle.
Käänteinen asuntolaina vaan käyttöön, niin mummelit ja papparat voivat rempan aikana vaikka hurvitella maailmalla. Turha sitä on perillisille mitään jättää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
huima kirjoitti:Jep jep.

Eilen oli taloyhtiön kokous ja päätettiin putkiremontin aloittamisesta hallituksen esityksen mukaisesti. Miljoonia menee taas.

Sääliksi käy niitä vanhuksia, joilla on pieni eläke - jolla juuri ja juuri elävät. Joutunevat pistämään asuntoja myyntiin tai jättämään lainan maksut perikunnalle.
Käänteinen asuntolaina vaan käyttöön, niin mummelit ja papparat voivat rempan aikana vaikka hurvitella maailmalla. Turha sitä on perillisille mitään jättää.
En aio muistaa sinua testamentissani. Jokin päätös tänäänkin oli tehtävä.

Kunnioittavasti Teidän

SA
ei siis SS-mies
.
Bliss

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei jumalauta. Tein sen virheen, että luin tätä kirjautumattomana. No - norauksethan ei pelitä silloin...
Yksi varsin merkillisessä värimaailmassa elävä kirjoittaja on entisestään pehmennyt päästään. Eipä mulla muuta. *järkytys*
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Ei jumalauta. Tein sen virheen, että luin tätä kirjautumattomana. No - norauksethan ei pelitä silloin...
Yksi varsin merkillisessä värimaailmassa elävä kirjoittaja on entisestään pehmennyt päästään. Eipä mulla muuta. *järkytys*
Tui Bliss. Sinä sensijaan olet niin läpinäkyvä! Kyllähän sulla on jonkinlainen rakkaus-hassuussuhde minuun! Olet selkeästi lukenut juttujani, kiva!
Minun mielestäni olet aika hauska tyttö!
En usko, että minun täytyy tosissaan olla sinun kanssasi ja sanoa jotain järkevää itsestäni. Pusi sinulle!

SA
värikylläinen
Vihtahousu

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päivän piristys tarvitseville:

Shakira feat. Danzig -Hips don't lie
ninnithequeen

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti: Kevin Spacey oli Conanissa ja siinä vaan on sitä jotain. Tää jotenkin hämmentää. Kaiken lisäks epäilen, että se on ehkä gayhenkinen. Ehkä liittyy jotenkin mun keski-iänkriisiin tai jodis..
Ei oo gay, se on håt! Jotenki ihmeellisesti mun mielestä kans siinä on vaan sitä JOTAIN. Ja American Beauty on mun suosikkileffoja kyl.
masa

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

del*
Viimeksi muokannut masa, 28.05.2008 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti: Silloin olinkin Jorvin sairaalassa :D
Sä oot varmaan si hoidellu mua ja mun mummia.


:lol:
masa

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: , että se on ehkä gayhenkinen..
Ei oo gay, se on håt!
Joo ei olekaan gay, mut bisse se kyllä on.
Vihtahousu

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^^Hyi saatana! ... ja sama kyl ^ tuollekin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana! ... ja sama kyl ^ tuollekin.
Hyi Ninnin ja sen mummon hoitelulle? Viis siitä mutta miten tuo asenne onkin melko yleinen. Onko molemmista sukupuolista pitävä nainen automaattisesti seksuaalisesti avoin ja himoittava mutta samaa tekevä mies kuvo? En käsitä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana!
Mitä pahaa siin on, jos ollaan mummin kans käyty molemmat siinä sairaalassa, jossa Dave on joskus ollu lääkärisetänä?
Vihtahousu

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:^^Hyi saatana! ... ja sama kyl ^ tuollekin.
Hyi Ninnin ja sen mummon hoitelulle? Viis siitä mutta miten tuo asenne onkin melko yleinen. Onko molemmista sukupuolista pitävä nainen automaattisesti seksuaalisesti avoin ja himoittava mutta samaa tekevä mies kuvo? En käsitä.
Ajatuksena mummoja "hoiteleva lääkäri" aiheutti :barf: -reaktion.
Ninnin "hoitelemisesta" ja bisseistä heitin vain läppää.
ninnithequeen

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko liian rankkaa huumoria tähän aikaan päivästä Dumikselle vai? ;)
Vihtahousu

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:Onko liian rankkaa huumoria tähän aikaan päivästä Dumikselle vai? ;)
Reaktioista päätellen mun huumori ei uponnut teille kun heti alettiin kyselemään :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:Päivän piristys tarvitseville:

Shakira feat. Danzig -Hips don't lie
Voin vasta kotona katsoa, mutta odotan tämän vetävän vertoja Cannibal Corpse feat. Destiny's Childille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:Reaktioista päätellen mun huumori ei uponnut teille kun heti alettiin kyselemään :wink:
Muhun uppos, mä hörähdin jo Ninninkin viestille hoitelusta ennen sun reaktiota.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Reaktioista päätellen mun huumori ei uponnut teille kun heti alettiin kyselemään :wink:
Muhun uppos, mä hörähdin jo Ninninkin viestille hoitelusta ennen sun reaktiota.
Samoin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Reaktioista päätellen mun huumori ei uponnut teille kun heti alettiin kyselemään :wink:
Muhun uppos, mä hörähdin jo Ninninkin viestille hoitelusta ennen sun reaktiota.
Samoin.
Väsynyttä läppää! :? :lol: :lol:
Tai sit nukuin liikaa..
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa, nytpäs tiedänkin mitä ostan serkkupojalle yllioppillas-lahjaks!
"Kun Muumipeikko, Pikku-Myy ja Muumipappa esiintyy, pääset mukaan viidakkoon, taikapilvikarkeloon, käy Muumilaaksoon". 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Helvetin mahtavaa päästä tästä paskalafkasta eroon. Typistetty versio mun ja pomon puhelinkeskustelusta:

Minä: Miksi et ilmoittanut kohteeseen sitä ja tätä tietoa vaikka lupasit?
Pomo: *mutinaa ja miettimistä*, ei ole minun asiani sitä ilmoittaa!
M: Vai niin, miksi sitten minulle sanoit että hoidat asian?
P: Sinä nyt teet koko ajan virheitä ja minä joudun aina tarkistamaan tekemäsi hommat!
M: Miksi lupasit hoitaa asian jos se kerran olisi ollut minun tehtäväni? Ja mitä virheitä olen tehnyt? Jos virheitä olen tehnyt, miksi et ole informoinut minua niin, että olisin voinut ne korjata?
P: Työkaverillesi ne olen meilannut, se on hänen häpeänsä jos ei ole niitä sinulle ilmoittanut.
M: Miksi et ole niitä (tekemiäni virheitä) minulle suoraan ilmoittanut vaan työkaverilleni?
P: Sinulla on näköjään joku asennevamma minua kohtaan, on se hyvä että lähdet eikä tarvitse sinun kanssasi enää töitä tehdä! *luuri kiinni*

Pikkasen jäi monttu auki. Vitun homopetterikusipää. Tossako kiitos siitä mitä mä tän lafkan eteen oon tehnyt?
killkill

Re: Kekeviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Siinä menikin päivä iloisesti vessassa ravaten, kun molemmista päistä tuli tavaraa. Vasta nyt alkaa mustikkasoppa pysyä sisällä. Olisiko ollut ruokamyrkytys viime vkonlopun grilliherkkujen tähteistä?
Vastaa Viestiin