Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja martza »

Herra Manala kirjoitti: martza kirjoitti:
Kyllä kukkien vienti on vähintä, miten Mies voi Naistaan hemmotella.

Miksi sille naiselle sitten pitää antaa juuri sitä, mikä on omasta mielestään vähintä? Minusta se kuulostaa halventavalta.
Mun mielestä tämä on kaukana halventavasta ajatuksesta.
Jokainen tyylillään. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Gina

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kukat on ehdottomasti :h:

En edes muista olisinko koskaan saanut pyyteettömästi kukkia mieheltä... Olisin aivan otettu aiheesta. :gee:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Haluan kukkia ja olen niitä saanut ihan kiitettävästi elämäni miehiltä.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Haluan kukkia ja olen
... kukkinutkin ihan kiitettävästi. :)
Gina kirjoitti:En edes muista olisinko koskaan saanut pyyteettömästi kukkia mieheltä... Olisin aivan otettu aiheesta. :gee:
Voiko kukkia edes antaa pyyteettömästi? Luulisi nyt klorofyllieliöiden irtileikatuilla sukuelimillä (=kukilla) olevan jotain symbolista merkitystä...
1108

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

slam kirjoitti:Minusta vaikuttaa, siltä että kukkien vieminen naiselle on aika off juttu nykyään? Miten on muiden mielestä?
Tästä tuli mieleen erään entisen työkaverin letkautus:

Vein muijalle ruusupuskan eilen, akka vippas rehut maljakkoon todeten:
"Jos luulet että aion olla tän puskan vaikutuksella viikon haarat levällään niin olet väärässä"

Oli kuulemma viimeinenkerta kun osti kukkia muijalleen.
SingleMalt

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gina kirjoitti: Olisin aivan otettu aiheesta. :gee:
Ollos hyvä


Kuva
Gina

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Gina »

SingleMalt kirjoitti: Ollos hyvä
Ooh... :h:
Nyt kyllä yllätit, Kiitos :) :h:

Aarne, pyyteettömyydellä tarkoitin sitä että saisin kukkia ilman että sanon miehelle että koska mä nyt valmistun/mulla on synttärit/meillä on vuosipäivä niin olisi ihan hyvä ajatus että sinä muistat minua kukkasin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä kiitos kukkia. Kaikki kukat käy ruususta kaktukseen, olis muuten todella ihanaa, että joku mies kehtaisi tuoda kaktuksen. Suklaa on toinen, mikä vetoaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja martza »

Tuohon kukkien antamiseen tai muihin huomionosoitusten jakamiseen Naisille vaatii Mieheltä ns. tunneälyä. Toisilla tätä on ja toisilla ei.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Zeb

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

killkill kirjoitti:Ruusut ovat todella vähän passé.
Höh !! No eiväthän ole ! Ruusut on ihan kukkasten aatelia, todellisia klassikoita, jotka eivät koskaan mene pois muodista. :h:

Ja siis kyllä. Nykyajan nainen todellakin tykkää saada kukkasia. Muistelen edellistä miesystävääni vieläkin pahalla, oltiin yhdessä vuoden verran, ENKÄ KOSKAAN saanut häneltä kukkasia. Käsittämättömän ja ennenkuulumattoman epähuomaavaista ! :(
pajazzo

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Kukkia on kiva saada. Mulle kelpaa vaikka jukkapalmu, jos se on ajatuksella annettu. Lepyttelykukkasia en halua... :?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Totta hitossa tykkään saada kukkia! Kuin muka joku ei? Oon kyl varmaan useemmin antanu (lähinnä kavereille) niitä kun saanu, kuin jotkut miehet ei vaan tajuu..?

Oli ältsin herttasta ja romanttista kun yks lykkäs kukkapuskan kouraan naistenpäivänä ja sano et "Tossa nyt toi sen kunniaks et sullon se reikä." :D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nokkaelain

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

AarneAnkka kirjoitti:Kyllä: myös nykyajan naiset haluavat kukkia (verbi).

Suokaa anteeksi. Otsikko antoi tilasuuden puujalkavitsiin.
Minulla onkin varmaan päässä vikaa, mutta ymmärsin otsikon juuri noin, ennen kuin hetken päästä tajusin kysymyksen.

Elämäni ensimmäisillä treffeillä (23-vuotiaana:) harkitsin kukkien ostamista ja kukkakauppakin olsi ollut sopivasti saatavilla. Puolen vuoden päästä sainkin kenkää "elämäni rakkaudelta", kun en ollut tarpeeksi aloitteellinen, joten olisi varmaan kannattanut (hankkia ne kasvikset:)
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Oon joskus sanonut miehelle, että "mitäs mä kukkasilla, kun oot koko mies yks iso kukkanen". :shock:

mut joo... on niitä kiva saada - ihan vaikka sen punaisen ruusunkin. Muistan kun sain kerran Interfloran kautta ihailijaruusun... se oli kyllä aika romanttista...
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Hilpi
Kitinä paheena
Viestit: 47
Liittynyt: 15.08.2005 13:08

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Hilpi »

AarneAnkka kirjoitti: Voiko kukkia edes antaa pyyteettömästi? Luulisi nyt klorofyllieliöiden irtileikatuilla sukuelimillä (=kukilla) olevan jotain symbolista merkitystä...
Pakko kysyä; mitä homopojilta saamani kukkasipulit mahtanevatkaan symbolisoida?

Kukkaset on aina hyvä valinta.
Leikkokukat lienevät helpompia ostaa kuin ruukkukukat. Itselleni en ainakaan mitään kovin hankalaa kukkaa haluaisi pienelle kukkapöydälleni tilaa & hoivaa vaatimaan.
hermine

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä haluaisin ruukkukasveja. En tykkää tavaran siirtymisestä omistukseeni, mutta silti kukapa ei tahtoisi saada lahjoja. Kasvit eivät jotenkin ole samallalailla tavaraa kuin vaikka joku koru. Eniten ilahtuisin sellaisista joita voisi syödäkin. En tarkoita että mulle tarvitsisi minnekään treffeille raahata basilikapuskaa tai ruukullista herneenversoja, mutta vaikka synttärilahjana. Ajatella, jos joku olisi siemenestä asti nimenomaan minulle kasvattanut appelsiinipuun alun. Rahallisesti yksi siemenellinen appelsiini, melkein mikä tahansa istutusastia ja muutama kourallinen multaa on kenen tahansa saatavilla, mutta se hoiva, kärsivällisyys ja vaivannäkö, se todistaa jo jotain. Ruusuja tai muitakaan turhia ulkomailta raahattuja leikkokukkia en arvosta, samat lentokoneet jotka tuovat niitä afrikasta lentävät sinne aselastissa.
pertzi

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

hermine kirjoitti:Ajatella, jos joku olisi siemenestä asti nimenomaan minulle kasvattanut appelsiinipuun alun. Rahallisesti yksi siemenellinen appelsiini, melkein mikä tahansa istutusastia ja muutama kourallinen multaa on kenen tahansa saatavilla, mutta se hoiva, kärsivällisyys ja vaivannäkö, se todistaa jo jotain.
Lisäksi se osoittaisi kasvattajan osaavan hommansa. Käsittääkseni appelsiinipuun kasvatus ei ole mikään helppo tehtävä. Jos sellaisen miehen joskus löydät, niin pidä sekä puu että mies.

p.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kukat ilahduttaa, aina! Ihan sama onko se ruukkukukka, yksi ruusu tai sekäsikiökimppu, kunhan joskus moisia saa.

Orkideat on mun juttu; kai se näkyy päällepäin kun kerran sanomatta sellaisia sain :h:

Mä sain yks päivä ruusupensaasta pienen kukan. IhQ idea.
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hermine kirjoitti:Ruusuja tai muitakaan turhia ulkomailta raahattuja leikkokukkia en arvosta, samat lentokoneet jotka tuovat niitä afrikasta lentävät sinne aselastissa.

Olen vähän tuotakin ajatellut, mutta toistaiseksi se ei ole hälventänyt kukista saamaani iloa. Taidan vähän tiedustella asiasta kukkakauppiaskaveriltani.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kyl mä tykkään saaha kukkia. Ennemmin sain useammin, nyt hieman harvakseltaan. Viimeksi jättis kiikutti mulle öö..mikähän toi on? No, joku viherkasvi kuitenkin. Ja synttäripäivinä saan yleensä ain kukkia. Tykkään.

Ruusuja mä en halua. Vähä enempi mielikuvitusta pliz. Rahapuu on seuraava hankinta, sen se on luvannu mulle :lol:
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Totta kai kukat on ovat kivoja. Kiusallisten tilanteiden välttämiseksi kannattanee kyllä ottaa selvää onko vastaanottava osapuoli allerginen jollekin tietylle lajille. Henkilökohtaisesti tykkään enemmän suklaasta ja muusta syömäkelpoisesta kivasta, mutta se on vain mun henkilökohtainen perversio, jota ei välttämättä kannata yleistää koskemaan kaikkia naisia.

Tajusin muuten juuri nyt, etten omista leikkokukille sopivaa kukkamaljakkoa. :?
SingleMalt

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

..ei viitti kiusata..
hermine

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Hyvä, arvostan :)

Mä meinasinkin jo kysyä, miksi ihmeellä useita ihmisiä häiritsee niin kauheasti jos jollakin on edes etäisesti järkeviä syitä valinnoilleen pelkkien mielipideseikkojen sijaan. Jos joku ei vaikka syö lihaa, niin sekin tuntuu olevan ok vain kunhan syynä on, ettei vaan tykkää eikä esim. lihantuotannon kritisoiminen. Vakaumuksista riiteleminen tuntuu kuitenkin yhtä turhalle kuin makuasioista.

Keikaus: toi juttu on poimittu hesarista joskus aikaa sitten. Tosin enemmänkin mun mielestä on vain kovin turhaa kuskata kukkia, jotka eivät kuitenkaan kestä elossa kuin muutaman päivän, toiselta puolelta maapalloa kun olisi niin paljon muitakin tapoja ilahduttaa lähimmäisiään.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En muista koskaan saaneeni kuukkia, tai siis tarkoitan muuten kuin valmistumisen, syntymäpäivän tai muun sellaisen takia. Silloinkin lähinnä mummolta ja äidiltäni...
Olisi niin ihanaa saada kukkia "romanttisessa" mielessä!! Olen itse kyllä vienyt kukkia, jopa tehnyt kukkapenkkejä miehille.
Viherkasvit ja yleensäkin "elävät" kukat olisivat ykkösenä toivelistallani, jos joku vain tajuaisi sellaisia tuoda. En kyllä valittaisi leikkokukistakaan... Ja ruusutkin kävisi... Mutta tietenkin ehkä arvostaisin enemmän jotain tietynlaista särmää ja persoonallisuutta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hanneriina

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja hanneriina »

Hyvää tekstiä Hermineltä!:)

Minulle saa tuoda kukkia, mutta arvostan elettä enemmän kuin itse tavaraa. Maanläheisenä tyttönä saatan myös vaivaantua aika lailla leikkokukkapuskasta. Rentun ruusu sopii minulle paremmin.

Viime aikoina ainoa mies, jolta olen saanut kukkia on eräs ystäväni, jonka syntymäpäivää minä aina unohdan... :oops:
Vastaa Viestiin