Freakday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Freakday

Viesti Kirjoittaja elco »

Arrggh:
Sydney La 31.5: 18C
Helsinki La 31.5: 19C

Nauttikaa kun se vielä kestää. Elokuussa osat taas vaihtuvat.

Tämä oli kaikkien aikojen ensimmäinen viikonpäiväketjuavaukseni missään. Ja viimeinen.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Hellu »

EKA TPK!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Just nyt kun mä oon hereillä niin täällä ei oo ketään!
tehän elätte intternetissä, mitä vittuu!??
Ei itketä sit kun musta ei taas kuulu mitään...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja aasi »

elco kirjoitti:Arrggh:
Sydney La 31.5: 18C
Helsinki La 31.5: 19C

Nauttikaa kun se vielä kestää. Elokuussa osat taas vaihtuvat.

Tämä oli kaikkien aikojen ensimmäinen viikonpäiväketjuavaukseni missään. Ja viimeinen.
Oulu La 31.5: 20C

Hää-hää!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja elco »

aasi kirjoitti: Oulu La 31.5: 20C

Hää-hää!
Okei. Katotaan taas tossa uutena vuotena, kun kiskon kuoharia shortseissa ja T-paidassa.

Kuva
Stinky

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vika työpäivä edessä :hep:
Vihtahousu

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Join eilen kaliaa, nyt maistuu cocceli-cola. Lisukkeena pelasin elämäni huonoimmat bilispelit; hävisin ekana heebolle joka pussitti tuurilla ja heti perään kaakunalle, jonka voitan yleensä 10-1 tai 2. Onneksi kahden tappiollisen pelin jälkeen keräsin itteni ja löin kasin keskelle kahdin vallin kautta, illan paras lyönti siinä pelissä jonka häviäjä maksoi pöydän :D

Toka tpk!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hellu kirjoitti: Ei itketä sit kun musta ei taas kuulu mitään...
Tottakai itketään. Hellu on super. 8)
Mua alko muuten itkettää äsken ihan kamalasti, ku joku kundi moikkas mua duunimatkalla jonku ihme traktorin päältä. Herättiköhän se mussa jotain antipatioita, vai mitä ihmettä? Oonx vähä sekasin?!?
Tylsä perjantai tiedossa. Ellen sitten saa erästä vierasta kotiini illalla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja killkill »

Varoituksen sana: älkää ostako vanhenemassa olevaa grillilihaa. Tai jos ostatte, käräyttäkää ja syökää se saman tien. Tai jos ette, pakastakaa se ja grillatkaa muutaman päivän päästä ja syökää kaikki kerralla.

Älkää antako tähteiden olla jääkaapissa paria päivää ennen kuin popsitte ne iltapalaksi

Nimimerkillä "Kolmatta päivää ripulia, laattaa ja happamia röyhtäyksiä". Vittu että nuukuudessakin voi näemmä mennä liian pitkälle.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

elco kirjoitti:Okei. Katotaan taas tossa uutena vuotena, kun kiskon kuoharia shortseissa ja T-paidassa.
Ihan vaan sen kunniaks, et tänään alkaa loma, nokitan lupaamalla vetää uutena vuotena kuoharia munasillani. Tai munallani, kuten joku nokkela sen kuitenkin kohta korjaa.

Kyllä ihminen osaa sitten tehdä hienoja ratkaisuja konfliktitilanteissa. Aamulla yritin arpoa, olisko uusintaherätys 5:50 vai 6:00, joten olin päätynyt lyömään kukon laulamaan klo 6:50. Näppärää.

Ai niin, tulinko jo maininneeksi, että tänään alkaa LOMA?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Okei. Katotaan taas tossa uutena vuotena, kun kiskon kuoharia shortseissa ja T-paidassa.
Myönnä vaan että tykkäät katsella karvaisia ja lihavia joulupukkeja uima-asuissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
milli

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihanaa, tänään on töitä vain 8h.. pääsee illalla nauttimaan kauniista säästä ja hyvästä seurasta.

tpk juu.
Vihtahousu

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

pikkuego kirjoitti:Ai niin, tulinko jo maininneeksi, että tänään alkaa LOMA?
Samixet, mutta kun oon persaukinen_dokaava-duunari, niin painan viikonloppuvuoroni ennenkuin pamautan lomille. Lomarahat on jo kyllä tehokkaasti laitettu kiertoon :D
milli

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja milli »

Vihtahousu kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Ai niin, tulinko jo maininneeksi, että tänään alkaa LOMA?
Samixet, mutta kun oon persaukinen_dokaava-duunari, niin painan viikonloppuvuoroni ennenkuin pamautan lomille. Lomarahat on jo kyllä tehokkaasti laitettu kiertoon :D
*kade*
Mulla no vielä kaksi kokonaita työviikkoa ennen kuin alkaa lomat siwasta.. ja vielä kolme viikkoa kunnes pääsen meidän perhefirmastakin lomille.
Vihtahousu

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

milli kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Ai niin, tulinko jo maininneeksi, että tänään alkaa LOMA?
Samixet
*kade*
No eipä kandee olla liian kade, pääsen mökkiä rakentamaan niin paljon kuin vaan pystyn/jaksan ja kaakuna varmasti taas tykkää siitä että oon mökillä kun se joutuu oleen städissa töissä. Että silleen...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ole vieläkään lomapäätös tippunut eli ei mitään tietoa milloin voin karistaa tämän puljun jutut mielestäni edes hetkeks.

Äsken jouduin koskemaan differentaalilaskentaan ensimmäisen kerran työuralla, toivottavasti tästä ei ala luisuminen tuonne huoneen toiselle puolelle jossa matemaatikot majailee. Ainakin pirun iso liuta työikäisiä toivoo ettei niin tapahdu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja milli »

Vihtahousu kirjoitti:No eipä kandee olla liian kade, pääsen mökkiä rakentamaan niin paljon kuin vaan pystyn/jaksan ja kaakuna varmasti taas tykkää siitä että oon mökillä kun se joutuu oleen städissa töissä. Että silleen...
Ai no.. en mä sit oon niiin kade. Mua on kans puhutaan ahkerasti meidän mökille töihin, ei oo lainkaan varmaan vielä, että saako poikaystävä lomaa samaan aikaan minun kanssa. Mutta katsoo nyt miten asiat suttaantuu.
killkill

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kaks viikkoo viä suolakaivoksessa ja sitten viiden viikon loma. Tai "loma", miten sen nyt ottaa. Jos penska on kiltti piltti, niin lomapa hyvinkin. Jos taas isäänsä tulee...
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Hellu »

sipsi kirjoitti: Mua alko muuten itkettää äsken ihan kamalasti, ku joku kundi moikkas mua duunimatkalla jonku ihme traktorin päältä. Herättiköhän se mussa jotain antipatioita, vai mitä ihmettä? Oonx vähä sekasin?!?
Veikkaisin et sun täytyy hakee Maajussille morsian-ohjelmaan!!
Vihtahousu

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hellu kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Mua alko muuten itkettää äsken ihan kamalasti, ku joku kundi moikkas mua duunimatkalla jonku ihme traktorin päältä. Herättiköhän se mussa jotain antipatioita, vai mitä ihmettä? Oonx vähä sekasin?!?
Veikkaisin et sun täytyy hakee Maajussille morsian-ohjelmaan!!
Ehkä Kitinän paras idea viikkokausiin 8)
BettyB.

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tää pitäs ehkä laittaa tonne vitutusketjuun tai perustaa ihan oma, mutta mulla alko ehkä tänä aamuna keittää yks asia, johon vielä keskiviikkona suhtauduin jotenkin huumorilla. Kävin nimittäin pienen alkoholin sävyttämän keskustelun esimieheni kanssa, jossa hän vihjasi, että johtuen ulkoisesta olemuksestani, uskottavuuteni saattaa kärsiä. Minulla on kuulema asenne ja ammattitaito enemmän kuin kohdillaan, mutta että kannattaisi pukeutua poolopaitaan ja nilkkamittaiseen hameeseen, ettei uskottavuus kärsi. Niinku mitä vittua?! Pitäkö mun tehdä VienonenKarpelaSaarelat ja värjätä hiukset maantienvärisiksi ja pukeuta burkhaan? Siirtyä korkokengistä matalakantaisiin? Pienentää ne tissit sinne A-kuppiin? Pitääkö mun tosissaan tehdä nää hommat jotta uskottavuuteni lisääntyy, kun jotenkin mun mielestä taipumalla tähän kaikkeen se uskottavuus todellakin kärsii.

Kas noin, olen onnistunut lietsomaan itseni raivon valtaan. Olis varmaan viisainta lähteä suoraan himaan, etten sano mitään jota joudun ensi viikolla katumaan...
NuoriDaavid

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Tää pitäs ehkä laittaa tonne vitutusketjuun tai perustaa ihan oma, mutta mulla alko ehkä tänä aamuna keittää yks asia, johon vielä keskiviikkona suhtauduin jotenkin huumorilla. Kävin nimittäin pienen alkoholin sävyttämän keskustelun esimieheni kanssa, jossa hän vihjasi, että johtuen ulkoisesta olemuksestani, uskottavuuteni saattaa kärsiä. Minulla on kuulema asenne ja ammattitaito enemmän kuin kohdillaan, mutta että kannattaisi pukeutua poolopaitaan ja nilkkamittaiseen hameeseen, ettei uskottavuus kärsi. Niinku mitä vittua?! Pitäkö mun tehdä VienonenKarpelaSaarelat ja värjätä hiukset maantienvärisiksi ja pukeuta burkhaan? Siirtyä korkokengistä matalakantaisiin? Pienentää ne tissit sinne A-kuppiin? Pitääkö mun tosissaan tehdä nää hommat jotta uskottavuuteni lisääntyy, kun jotenkin mun mielestä taipumalla tähän kaikkeen se uskottavuus todellakin kärsii.

Kas noin, olen onnistunut lietsomaan itseni raivon valtaan. Olis varmaan viisainta lähteä suoraan himaan, etten sano mitään jota joudun ensi viikolla katumaan...
Noi voi vattu. :? Oikeasti paska juttu, mutta näin on, jos siltä näyttää.

Vaikka ko. asia onkin HUUTAVA väärys, niin ei kai sille mitään voi. Et voi muuttaa maailmaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:..
Hankkiudu kostoksi esimieheksi esimiehen paikalle
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Niin no, siis koomisintahan tässä on se, että esimieheni vihjasi että olen saamassa ylennyksen, ja pukeutumisellani voisin lisätä uskottavuuttani. Jotenkin vaan ihan v*tun naurettavaa.

Ja siis korostettakoon nyt sitäkin, etten tosiaankaan pukeudu töihin mihinkään lutkakuteisiin, vaan ihan normaaleihin vaatteisiin. Se, että korot on yleensä todella korkeat eikä jakkupuvut mallia mummo, ei mielestäni pitäisi olla ongelma.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:..
Hankkiudu kostoksi esimieheksi esimiehen paikalle
Pakostakin tuli mieleen oliko kyseinen esimies mies lainkaan. Heteromies olisi alkoholipöhnässä tuollaisen arvostelun sijasta pikemminkin pyrkinyt uimaan liiveihin.

Kyllä mä olen sitä mieltä että ainoastaan lesbonaisia esinaisiksi ja maan presidenteiksi niin säästyttäisiin tuollaisilta ikäviltä jutuilta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin