Freakday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Joo-o, loput tän viikon duuneista voiskin tehä aika pitkälti alasti. Wuhuu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Elppis kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Jei!
Tänks dier. Ps. Misterillekkin kuuluu sangen hyvää. Ju know wat i miin.
BILEET! Wohoo! Tosi hienoo :h:
Otan tänään senkin edestä :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edit: Kyllä mulla on ylikorostunut tutka päällä. Rauhoitan tuntosarveni ja toivotan onnea uuteen työhön ja vanhasta pois pääsemisestä.
Viimeksi muokannut Lolita, 30.05.2008 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pukeutumisasioiden kiukaalle lisää löylyä: Tietyn tyyppiset työtehtävät edellyttävät (myös) ulkoista asiallisuutta, mihin liittyy konservatiivinen puheutumistyyli. Ihan jo sen takia, että esim. luennon kuulijat keskittyisivät puheena olevaan asiaan, eikä luennoitsijan ulkonäköön.
Don't Panic!
Rouva Numba

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

1108 kirjoitti: Heikkona hetkenäni lupasin systerille että tulen muuraamaan parit seinät joskus...
Hyödyt ainakin sen verran että mulla on pian uusi, hieno käsveska.

Sehän on tärkeää, että eukko näyttää tyylikkäältä, eikö? :P
Tix

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Tix »

nexie kirjoitti:Pukeutumisasioiden kiukaalle lisää löylyä: Tietyn tyyppiset työtehtävät edellyttävät (myös) ulkoista asiallisuutta, mihin liittyy konservatiivinen puheutumistyyli. Ihan jo sen takia, että esim. luennon kuulijat keskittyisivät puheena olevaan asiaan, eikä luennoitsijan ulkonäköön.
I beg to differ. Tiedän moniakin jotka menevät mielummin luennoille, joilla on kuulemisen lisäksi jotain katsottavaa. Tämä ei ole sukupuolisidonnainen tosiasia. Olkoonkin, että tämmöinen kynäniska lienee parhaimmillaan tummassa puvussa.
Aito_Johanna

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

BettyB. kirjoitti:Minulla on kuulema asenne ja ammattitaito enemmän kuin kohdillaan, mutta että kannattaisi pukeutua poolopaitaan ja nilkkamittaiseen hameeseen, ettei uskottavuus kärsi.
Siis öh. EW saa korjata, jos olen käsityksissäni hakoteillä, mutta mulla on sellainen kirja, jossa esitellään havainnollisesti kuvien kera, miten eri vartalotyyppien toisaalta pitäisi, toisaalta ei pitäisi pukeutua. "Isot rinnat" -luvussa on selvä viesti: EI poolopaitoja isorintaisille. Rinnat näyttävät niissä vesi-ilmapalloilta. (Sen sijaan KYLLÄ esim. kietaisumallisille mekoille, joissa tissejä ei ahdeta hassunnäköisesti vierekkäin tyrkylle.) Miltä se sun pomosi itse näyttää? Voiko sen sanaan luottaa tyylikysymyksissä? :?
masa

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja masa »

Call me stupid, mutta mä rakastan remontin tekemistä. On helvetin hienoa, kun saa suunnitella, toteuttaa ja pällistellä omien pikku kätöstensä jälkiä. Tosin tällä hetkellä rappuskomeron oven karmien tekeminen tuottaa hieman harmaita hiuksia, mut onneks on olutta ja aikaa. Kippis!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihtahousu kirjoitti:Taatana! Nää hessut lisääntyy aina kesän myötä, tahdo edes maalailla kauhukuvia kun suviuunot "hits the office during summer vacation"... sit saan selittää joka firman uunoille miten niiden lomitettavat hoitivat hommansa.
Onko jälki tämmöistä?

Kuva
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aito_Johanna kirjoitti:Siis öh. EW saa korjata, jos olen käsityksissäni hakoteillä, mutta...
Olet ihan oikeassa. Minun tapauksessani sillä vaan ei ole väliä, sillä sen poolopaidan päällä on jokatapauksessa jakku.
Uskoisin, ettei tyylitajussani ole yhtään mitään vikaa, enkä usko kaipaavani neuvoja siinä suhteessa. Muutan pukeutumista nyt vaan ainakin toistaiseksi piirun verran tanttamaisempaan suuntaan, ettei kenellekään vaan missään tapauksessa tule mitään sopimattomia ajatuksia päähän.

Asiasta kukkaruukkuun. Olen epäillyt autohallissamme vierailevan autonpesijän motiiveja, sillä pari kertaa on meikäläisen autolle tapahtunut tilaamani pesun lisäksi ylimääräisia putsauksia, ja olen aina saanut perään viesti että "kun mulla oli vähän ylimääräistä aikaa niin putsasin blaa blaa blaa.." No, tänään menin Vespalla töihin ja kun lähdin kotiin, kulkupeli oli täysin pyytämättäni pesty. Mitä se musta haluaa? *vetää foliohatun päähän*
SikaMika

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:

Jotenkin tuollainen edellä kertomasi kuulostaa mielestäni hiukan lapselliselta.
Perustele?
"En ole valmis antamaan periksi, vaan hakkaan päätäni seinään, koska minulla on oikeus tehdä niin"
Ei jumalauta. Eihän tämän pitäisi olla mulle mikään yllätys, kun on yleisessä tiedossa kenen hallussa sinun pallisi ovat, mutta oletko sä oikeasti noin lammas että olet valmis myymään KAIKKI periaatteesi? Jos säädettäisiin laki, joka määrää kaikki maamme yksityislääkärit ajamaan päänsä vasemmalta puolelta kaljuksi ja pitämään työajalla sirkuspellen asua, sä ilmeisesti toteaisit että "ihan jees homma, näin täytyy tehdä, koska näin täytyy tehdä, kieltäytyminen olisi lapsellista"?
Sinun ajatuksesi kuulostaa lapselliselta. Olet niitä tyyppejä, jotka kuvittelevat saaneensa haluamansa saatuaan sen nuolemalla toisten perseitä. TosiHenkilöt saavat haluamansa pitämällä periaatteensa, vain tällainen henkilö voi kunnoittaa itseänsä. Perseennuolijoita ei kunnioita kukaan, eivät edes ne joiden perseitä nuollaan.

Turhista kiukuttelu on oma lukunsa, tässä Bettyn keississä ei ole ainakaan minun mielestäni kyse siitä. Mielipiteistäsi paistaa läpi, että sä olet myynyt itsesi, luovuttanut. Way to go, toivottavasti olet tyytyväinen itseesi kelatessasi kuolinvuoteellasi elettyä elämääsi.
Herra Manala

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Muutan pukeutumista nyt vaan ainakin toistaiseksi piirun verran tanttamaisempaan suuntaan, ettei kenellekään vaan missään tapauksessa tule mitään sopimattomia ajatuksia päähän.
Burkha päälle kunnes tulee ylennys, ja heti seuraavana päivänä kaivat biksut kaapista joiden yläosan etumuksessa lukee vasemmasta tissistä oikeaan että "IN" ja "YOUR" ja biksujen alaosassa "FACE!"
killkill

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kyllästyin mehukeiton litkimiseen ja möyrivään pötsiin. Hain kaupasta metripizzan, vetäisin siitä 2/3 naamaan - pakki on kuin uusi! :D Heil Pizza!
NuoriDaavid

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SikaMika kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Perustele?
"En ole valmis antamaan periksi, vaan hakkaan päätäni seinään, koska minulla on oikeus tehdä niin"
Ei jumalauta. Eihän tämän pitäisi olla mulle mikään yllätys, kun on yleisessä tiedossa kenen hallussa sinun pallisi ovat, mutta oletko sä oikeasti noin lammas että olet valmis myymään KAIKKI periaatteesi? Jos säädettäisiin laki, joka määrää kaikki maamme yksityislääkärit ajamaan päänsä vasemmalta puolelta kaljuksi ja pitämään työajalla sirkuspellen asua, sä ilmeisesti toteaisit että "ihan jees homma, näin täytyy tehdä, koska näin täytyy tehdä, kieltäytyminen olisi lapsellista"?
Sinun ajatuksesi kuulostaa lapselliselta. Olet niitä tyyppejä, jotka kuvittelevat saaneensa haluamansa saatuaan sen nuolemalla toisten perseitä. TosiHenkilöt saavat haluamansa pitämällä periaatteensa, vain tällainen henkilö voi kunnoittaa itseänsä. Perseennuolijoita ei kunnioita kukaan, eivät edes ne joiden perseitä nuollaan.

Turhista kiukuttelu on oma lukunsa, tässä Bettyn keississä ei ole ainakaan minun mielestäni kyse siitä. Mielipiteistäsi paistaa läpi, että sä olet myynyt itsesi, luovuttanut. Way to go, toivottavasti olet tyytyväinen itseesi kelatessasi kuolinvuoteellasi elettyä elämääsi.
Omituinen purkaus. Betty ei näytä olevan samaa mieltä kanssasi, vaan on valmis säätämään pukeutumistaan.

Mielestäsi pukeutumisen säätö tarkoittaa samaa, kuin valmiutta luopua kaikista periaatteistaan?

Nuorelle kapinallisuudelle on toki aikansa. Sinäkin taidat kuitenkin olla jo vähän vanha sellaiseen.
SikaMika

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti: Omituinen purkaus. Betty ei näytä olevan samaa mieltä kanssasi, vaan on valmis säätämään pukeutumistaan.
Mä en puhunut pelkästä pukeutumisesta, vaan asenteesta, jolla annetaan aina periksi kun joku sitä pyytää/käskee riippumatta pyynnön/käskyn mielivaltaisuudesta.
NuoriDaavid kirjoitti: Mielestäsi pukeutumisen säätö tarkoittaa samaa, kuin valmiutta luopua kaikista periaatteistaan?
Mielestäni sun nykyinen elämäsi tarkoittaa samaa kuin luopua kaikista periaatteistaan.
NuoriDaavid kirjoitti: Nuorelle kapinallisuudelle on toki aikansa. Sinäkin taidat kuitenkin olla jo vähän vanha sellaiseen.
Mun omanarvontunteeni on säilynyt läpi elämän, en koe olevani liian vanha pitämään kiinni periaatteistani. Mä osaan joustaa ja olla diplomaattinen, kun siihen on syytä, mutta osaan pitää pääni kun on tarvis.
NuoriDaavid

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SikaMika kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Omituinen purkaus. Betty ei näytä olevan samaa mieltä kanssasi, vaan on valmis säätämään pukeutumistaan.
Mä en puhunut pelkästä pukeutumisesta, vaan asenteesta, jolla annetaan aina periksi kun joku sitä pyytää/käskee riippumatta pyynnön/käskyn mielivaltaisuudesta.
NuoriDaavid kirjoitti: Mielestäsi pukeutumisen säätö tarkoittaa samaa, kuin valmiutta luopua kaikista periaatteistaan?
Mielestäni sun nykyinen elämäsi tarkoittaa samaa kuin luopua kaikista periaatteistaan.
NuoriDaavid kirjoitti: Nuorelle kapinallisuudelle on toki aikansa. Sinäkin taidat kuitenkin olla jo vähän vanha sellaiseen.
Mun omanarvontunteeni on säilynyt läpi elämän, en koe olevani liian vanha pitämään kiinni periaatteistani. Mä osaan joustaa ja olla diplomaattinen, kun siihen on syytä, mutta osaan pitää pääni kun on tarvis.
Olen aiemminkin tätä varovasti tuonut esiin, mutta sanottakoon se nyt vielä selvemmin: kitinä dave ja irl dave eivät ole sama henkilö. Irl käytän opportunismia silloin, kun se palvelee etujani. Mielestäni se on fiksua. Ajoittain kannattaa käydä vaihtokauppaa ja myydä jotain ylihintaan. Vrt. juutalaiset, jotka uhraavat Jumalalle esinahkansa, eivät esim. sormeaan.

Minulla on selkeitä periaatteita, joihin pyrin. Esim. työelämässä olen pyrkinyt siihen, että saan tehdystä työtunnista mahdollisimman hyvän korvauksen ja säilytän vapauden päättää työmäärästäni ja ajoistani. Tämä huomioiden olen sitten ollut valmis tekemään joitain myönnytyksiä. Jos ei ole valmis joustamaan mistään, ei tule hyviä kauppoja.

Avioelämästäni tiedätte täsmälleen sen, mitä ole kertonut. Kuva on automaagisesti hyvin vajavainen. Toki voisin kertoa erilaisen tarinan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

46 tuntia töissä putkeen. Vähän väsy.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mylwin kirjoitti:46 tuntia töissä putkeen. Vähän väsy.
Jatka samaan malliin, hyvä hyvä!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Freakday

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Axen Dark Temptation -mainoksen suklaamies näyttää muuten ihan Huimalta.
Vastaa Viestiin