Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Varkautelainen suurtilallinen järjestää satoja ihmisiä työllistävät jättihäät.

"Enpä olisi uskonut tätä vielä viisi vuotta sitten. Kierin itseäälissä ja syytin muuta maailmaa ongelmistani, kunnes sain yllättävän tarjouksen eräältä kuumalta konsultilta. Hänen avullaan lopetin Karkun litkimisen, uusin vaatevarastoni, hankin personal trainerin ja aloin satsaamaan henkilökohtaiseen hygieniaani. Pikku hiljaa sain myös itsetuntoni takaisin ja uskalsin vihdoin sanoa omat mielipiteeni myös vanhemmilleni. Järjestin iäkkään, mutta sairastelevan enoni kunnolliseen hoitokotiin ja kunnostin perintötilan, jossa nykyisin asun kahden koirani kanssa. Itsetuntoni kohottua uskalsin myös ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja olen saanut muutaman hyvän ystävän. Olen myös päässyt tutustumaan useisiin ihaniin naisiin, joiden kanssa olen saanut kokeilla teoriassa osaamiani lemmentaitoja. Näiden naisten rohkaisemana sitten pyysin naapurissa lomittajana kesät häärineen Liisan treffeille ja rakastuimme palavasti. Liisa on myös äitini mieleinen reipas ja kunnollinen nainen. Lauantaina sitten juhlitaan häitä oikein isolla mittakaavalla ja tuore emäntäkin pääsee muuttamaan tilalle. Ei tämä onnellisena eläminen niin vaikeaa olekaan."
BettyB.

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Maailmassa on nyt 195 itsenäistä valtiota

Alkuperältään suomalainen juristi on luopunut Suomen kansalaisuudesta ja perustanut uuden itsenäisen valtion, jonka päämiehenä hän myös toimii. Valtion pääasiallinen sijainti on Suomen pääkaupunkiseutu, mutta poikkeuksena muihin ns. kiinteisiin valtioihin, LexTix edustaa uutta innovatiivista liikkuvaa valtiomallia. Toistaiseksi on epäselvää, onko kyseinen valtio monarkia vai diktatuuri, mutta mitä ilmeisemmin maan virallinen kieli on suomi ja valtio on verrattain tiuhaan asuttu. Epäselväksi on myös jäänyt, aikooko uusi valtio hakea Euroopan Unionin jäsenyyttä ja millaiset ovat LexTixin mahdolliset passi- ja viisumivaatimukset. Aiheesta lisää viikonlopun valtioliitteessä.
NuoriDaavid

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tamperelainen perheenisä menetti malttinsa - taustalla ilmeisesti Michael Douglasin elokuva "Rankka päivä"

Mies menetti malttinsa tietyömaan aiheuttamassa liikenneruuhkassa ja hylkäsi autonsa keskelle Hämeentietä. Tämän jälkeen mies rähinöitsi ympäri kaupunkia huutaen samalla mm. diesel-polttoaineen ja sähkön hinnan korotuksien vastaisia iskulauseita.

Poliisin käsityksen mukaan mies oli tekoa edeltävästi katsonut Michael Douglasin elokuvan "Rankka päivä" useita kertoja.
Mulli75

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Urheiluautolla ja skootterilla Tapion päivänä grillitapahtumaan tulleet mies ja nainen pahoinpitelivät pallogrillin omistajan painamalla käden kuumaa pallogrilliä vasten.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:Itähelsingissä levoton yö

Poliisi sai klo 03 hälytyksen nuorisojoukon metelöinnistä kerrostalon sisäpihalla. Partion tullessa paikalle kävi kuitenkin ilmi, että häiriköitsijät olivatkin varhaiskeski-ikäisiä naisia. Poliisi korjasi häiriköijät rauhoittumaan.
Kehen tällä viitataan? Varhaiskeski-ikäisiä?!?! :kele:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itähelsingissä levoton yö

Poliisi sai klo 03 hälytyksen nuorisojoukon metelöinnistä kerrostalon sisäpihalla. Partion tullessa paikalle kävi kuitenkin ilmi, että häiriköitsijät olivatkin varhaiskeski-ikäisiä naisia. Poliisi korjasi häiriköijät rauhoittumaan.
Kehen tällä viitataan? Varhaiskeski-ikäisiä?!?! :kele:
:vihelt:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
:vihelt:
Itsehän olen 28-vuotias ja Ninni on kai 30. Ketä muita itähelsinkiläisiä naisia täällä on?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
:vihelt:
Itsehän olen 28-vuotias ja Ninni on kai 30. Ketä muita itähelsinkiläisiä naisia täällä on?

It's not the years, it's the mileage

(not)
Herra Manala

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Spede Pasanen ja Dave Lindholm olivatkin idiootteja

Raati päätyi poikkeukselliseen tulokseen jaksamalla katsoa ensimmäistä kertaa ihmiskunnan historiassa alusta loppuun Pasasen tuottaman kokoillan elokuvan. Raati suoritti hurmaavan joukkoitsemurhan jouduttuaan kuuntelemaan Speden tarjonnan päälle ensimmäisen säkeistön Daven biisistä "Sitähän se kaikki on".
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Herra Manala kirjoitti:Spede Pasanen ja Dave Lindholm olivatkin idiootteja
Spede ja Dave oli/on supereita lahjakkuuksia. 8) Sama ei koske feikkejä palstalaisia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:Kuten otsikko kertoo.

Aloitan:
Humaltunut mies kopeloi kevyesti ohikulkevia pikkutyttöjä, koska "tämä ei ollut erityisen tuomittavaa" hänestä.

Vahvasti juopunut mies tavattiin hetkeä myöhemmin kusitauolta porttikongista ja hän alkoi vastustaa pidätystä huutamalla:"Haluan sokerileipurin leipomaa, tämä ei käy. Jättäkää minut siat".
Tiedoksi: pedofilian suhteen olen muuttanut kantaani ja käsityksiäni. Uskon suosiolla että jo kopeloiminenkin voi olla vahingollista ja aiheuttaa traumoja tms. Tähän kannanmuutokseen EI ole syynä leimakirveen lyöminen otsaani tällä foorumilla tässä issuessa. Olen vain ajatellut asiaa uudestaan. Olin väärässä, okei.

Röpöttämisen suhteen EN ole muuttanut kantaani miksikään. *harkitsee lärvien vetämistä* :beer: :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Otetaan huomioon "tulevissa uutisissa". :)
Sokerileipurien kakkumestari vatkasi pedofiilin taikinaksi?
Aito_Johanna

Re: Millaisen uutisen arvelet palstalaisesta kirjoittavan?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Homeboy65 kirjoitti: Tiedoksi: pedofilian suhteen olen muuttanut kantaani ja käsityksiäni. Uskon suosiolla että jo kopeloiminenkin voi olla vahingollista ja aiheuttaa traumoja tms. Tähän kannanmuutokseen EI ole syynä leimakirveen lyöminen otsaani tällä foorumilla tässä issuessa. Olen vain ajatellut asiaa uudestaan. Olin väärässä, okei.
:shock: Uskoni ihmiseen ja hänen kehityskelpoisuuteensa vahvistui taas hiukan.
Vastaa Viestiin