Zunnunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Zunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joskohan tuo minttujäätelö auttaisi olotilaan?

Vähän semmoinen fiilis ettei ensiviikosta tule kovinkaan hyvä, ainakin ennusmerkit takaavat kakkaa niskaan ja lokaa kengille. Jos edes tulisi ihmepelastus ja saunassa olisi hyvät keikat & onnistunut reissu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Zunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rasti seinään, sain treffipalstalta vastauksen.

Tai ehkä kuitenkin puolikas rasti kun en venäjää ymmärrä sanaakaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Zunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:Rasti seinään, sain treffipalstalta vastauksen.

Tai ehkä kuitenkin puolikas rasti kun en venäjää ymmärrä sanaakaan.
:D
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Zunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Testasin äsken kumpi voittaa, pää vai peilikaapin oven kulma. Pää hävisi, siinä mukava painauma, josta tihkuu verta... Kannattaisi laittaa ovet kiinni viimeistään siinä vaiheessa kun kaapin edessä tyhjentää muksun ammetta vedestä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Zunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

saira kirjoitti:Testasin äsken kumpi voittaa, pää vai peilikaapin oven kulma. Pää hävisi, siinä mukava painauma, josta tihkuu verta... Kannattaisi laittaa ovet kiinni viimeistään siinä vaiheessa kun kaapin edessä tyhjentää muksun ammetta vedestä...
No lapsi sai pitää äitinsä kuitenkin eli hän lienee suurin voittaja? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Zunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Niba kirjoitti:
saira kirjoitti:Testasin äsken kumpi voittaa, pää vai peilikaapin oven kulma. Pää hävisi, siinä mukava painauma, josta tihkuu verta... Kannattaisi laittaa ovet kiinni viimeistään siinä vaiheessa kun kaapin edessä tyhjentää muksun ammetta vedestä...
No lapsi sai pitää äitinsä kuitenkin eli hän lienee suurin voittaja? :wink:
Juu, vielä tällä kertaa... Juurikin nauroin kaverille, että naapurit varmaan katsoo pitkään, kun mä olen aina joko kuhmuilla tai mustelmilla kun aina isken itseäni joka paikkaan tms. Hyväpä tässä selittää, että osuin kaapin oveen tai kompastuin rapuissa... Onneksi tämä kaveri juurikin samanlainen, jotta ymmärtää mua... nimim. MSK (=Maailman Suurin Koheltaja)

Edit. Sinänsä tästä taipumuksestani olen ottanut opikseni, että irrotin sekä maustekaapin että teekaapin ovet jotta vähentäisin hiukan pääkipuja...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Zunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

saira kirjoitti:
Niba kirjoitti:
saira kirjoitti:Testasin äsken kumpi voittaa, pää vai peilikaapin oven kulma. Pää hävisi, siinä mukava painauma, josta tihkuu verta... Kannattaisi laittaa ovet kiinni viimeistään siinä vaiheessa kun kaapin edessä tyhjentää muksun ammetta vedestä...
No lapsi sai pitää äitinsä kuitenkin eli hän lienee suurin voittaja? :wink:
Juu, vielä tällä kertaa... Juurikin nauroin kaverille, että naapurit varmaan katsoo pitkään, kun mä olen aina joko kuhmuilla tai mustelmilla kun aina isken itseäni joka paikkaan tms. Hyväpä tässä selittää, että osuin kaapin oveen tai kompastuin rapuissa... Onneksi tämä kaveri juurikin samanlainen, jotta ymmärtää mua... nimim. MSK (=Maailman Suurin Koheltaja)

Edit. Sinänsä tästä taipumuksestani olen ottanut opikseni, että irrotin sekä maustekaapin että teekaapin ovet jotta vähentäisin hiukan pääkipuja...
Käytä kyrpärää ja sumoasua, niin vähenee vammat minimiinsä! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Zunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:Oikee David voitti, jee! :]
Niin voittikin, ihkuu! 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin