Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siis viikon vittumaisin päivä?
Iloisena aloitamme työviikon!
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Oonkohan mä ihan hereillä? Oon jo kaks kertaa soittanu tänään ihmisille, jotka on ihan mun vieressä.
Oli ihan kiva viikonloppu taas, mutta aivan liian lyhyt. Miten sunnuntaikin on alkanu menee nykyään jotain supervauhtia?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
isohaara

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Jei! Perjantaina tuli palkankorotus, synttärisunnuntaina tytsy herätteli aamulla parin tunnin ajan, kävin Raxissa syömässä niin että napa tirisi ja tänään alkoi kesäloma.

Jos nyt laskujen makson jälkeenkin hymyä riittää, niin sitten tätä lomaa ei pilaa enää mikään. Ja perjantaina alkaa SOA \,,/
Vihtahousu

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

LOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMA!

Tulin just kotia, kohta aattelin syödä aamupalaksi texmex-pataa. Ah, illan vutismatsi on siirretty huomiselle (eli muistin siis väärin). Futisjengi on ottanut 3 matsissa kolmesti pataan ja ollaan huomattu että vastustajat treenaa, onkohan se edes sallittua kutosdivarissa? Noh, pari pahinta vastustajaa takana ja syyskaudella varmasti taas noustaan listoilla kunhan poikien kesätreenit vain osuvat nappiin.

Mitäs muuta, ei mitään, nyt alan veivaa pokuraa ja syömään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ÄITIYSLOMA ÄITIYSLOMA ÄITIYSLOMA!

Ihanaa kun ei aurinko paistanut heti aamusta - sai nukuttuakin! Meetvursti on hyvää, varsinkin tää, missä on 50% hevosenlihaa.

Tänään kunnolla shoppailemaan, eli teen eiliset "äidit", ja ostan tuplapatukan neljän tunnin ostosreissulta.. katotaan nyt ;) Ainakin saa hyvän lounaan.

Jotenkin se, että laittaa kaikki laskut/menot verkkopankissa etukäteen maksuun kun rahaa tulee tilille, kirpaisee paljon vähemmän kun jos maksaisi niitä rahan tultua samana päivänä.
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kevään vika kurssi alkaa näillä näppäimillä, asiaa! Sen jälkeen alkaakin vähän niinku loma, eli toimisto tyhjenee kesälaitumille ja saa riekkua just niin paljon kun huvittaa. Nooh, eihän tässä oo siihen viralliseen esilomaankaan kun enää pari viikkoa, vaikka kesäloma onkin vasta elokuussa. Hyvin ehtii siis vielä rantakuntoon, ja tän aamusista allergiaturvotuksista päätellen pieni vyönkiristys lienee paikallaan...
NegaDuck

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tervepppppppppppä terve. Teepeekoo. Netti oli koko viikonlopun poikki, voi kauhea. Elisa kämmäilee. Tilasin meinaan nopeamman netin (saa samaan hintaan), ja he nopeasti katkaisivat kyllä vanhan yhteyden, mutta eivät sitten saaneetkaan viikonlopuksi asennettua sitä uutta. Että perskutarallaa.

Saa nährä mitä hauskaa tämä viikko tuo tullessaan. Toivottavasti nyt ainakin intttternetti tulee takaisin kotiin. On ikävä. :cry:
killkill

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Taas näin jotain ihmeellisiä painajaisia. Valvoin kahdesta neljään ja nyt on vaihteeksi aika surrealistinen olo...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olipas kauhia liskojen yö. Jouduin unissa mm. suojelemaan kissanpentuja jättimäisten verenhimoisten kaljurottien hyökkäykseltä.

Viikonloppu oli vauhdikas. Lauantaipäivä meni duunikavereiden kanssa Tallinnassa kikkaillessa ja ilta sitten systerin valmistujaispippaloissa. Olen taas lähes vuoden radiohiljaisuuden jälkeen toisen systerini kanssa puheväleissä, mikä taisi olla juhlakalulle se paras lahja. Kaikki ongelmat ovat edelleen olemassa eivätkä varmaan koskaan tule hoitumaan ainakaan ilman toiselle osapuolelle suoritettua lobotomiaa, persoonallisuusimplanttia tai sähköshokkihoitoa, mutta ihan hyvä näin. Ei mun tarvitse siitä ihmisestä pitää :roll:
Che

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Che »

Argh! Ei mulla muuta :)
BettyB.

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

swirl kirjoitti:jättimäisten verenhimoisten kaljurottien hyökkäykseltä.
Huh, mä tunnen pari tollasta mut en tiennyt et ne janoaa kissanpentujenkin verta!!
NuoriDaavid

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
swirl kirjoitti:jättimäisten verenhimoisten kaljurottien hyökkäykseltä.
Huh, mä tunnen pari tollasta mut en tiennyt et ne janoaa kissanpentujenkin verta!!
Ehkäpä kysessä on anglismi sanasta pussy?
killkill

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mä alan olla NIIN väsynyt tähän meidän internetpalveluiden toimittajaan. Vika ilmenee -> ilmoitetaan -> kuluu viikko että ilmoittavat edes ongelman otetun käsittelyyn -> korjaaminen kestää keskimäärin kahdesta viikosta kahteen kuukauteen.
masa

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja masa »

On se kiva, että jengi käy nykyään pihalla tupakalla. Tossa mun työpisteen ikkunan edessä käy meinaan yks niin helvetin hyväperseinen ja pitkäsäärinen neito kessulla, et meinaa duunit unohtua ja kuola valua. Jessus et voikin olla neidolla kaunis ja seksikäs rrrroppa! :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensin rahka paidanrinnuksille, sitten jäätelö tipahti tipusta. Onneksi olen varustettu salannopeilla reflekseillä niin sain kopin jädestä, tosin joku naisjengi hiukan ihmetteli kun nuoleskelin kättäni kävellessäni heidän kesämekoissa pomppivien peppujensa takana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:...joku naisjengi hiukan ihmetteli kun nuoleskelin kättäni kävellessäni heidän kesämekoissa pomppivien peppujensa takana.
Voi reps :D
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ensimmäinen KESÄlomapäivä ja rannikolla mahtava ilma!

Australian loma tekis poikaa, oon selkeesti painostuksen alla

8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
SikaMika

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Krapula.

Polttarit venähtivät kaksipäiväisiksi. Limusiinilla ajeltu, mm. hotellin sviitissä saunottu, mm. sedumestan vippiloungessa läträtty, hauskaa pidetty ja mm. rahaa poltettu. Nyt pitäisi enää palata arkeen, boring.
masa

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja masa »

SikaMika kirjoitti:Limusiinilla ajeltu,
Joko suomeenkin on rantautunut ilmainen limusiinikyyti strippibaariin-palvelu? :P
Vihtahousu

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Limusiinilla ajeltu,
Joko suomeenkin on rantautunut ilmainen limusiinikyyti strippibaariin-palvelu? :P
Gentlemans Clubille voi ainakin tilaa... joo ja kuulin kaverilta :D
Geep

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Ollu jo kaaaauan. Olin vielä sinkku kokeillessani. 8)
BettyB.

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Jessus et voikin olla neidolla kaunis ja seksikäs rrrroppa! :P
Mutta se röökaa, ajattele miten rumat keuhkot sillä on (ne sisäiset)!
masa

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti: Olin vielä sinkku kokeillessani.
Limusiinia vai strippaamista? :P
Vihtahousu

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Geep kirjoitti: Olin vielä sinkku kokeillessani.
Limusiinia vai strippaamista? :P
Varmaan kumpaakin.
Geep

Re: Maanantain maku on aikaisempaa parempi!

Viesti Kirjoittaja Geep »

Vihtahousu kirjoitti:Varmaan kumpaakin.
No naikkarissa oon strippaillu aika paljon, viimeks toissapäivänä. Sinkkuna harvemmin.
Vastaa Viestiin