Musta tiistai - musta raamattu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Jos alkaisit joka kertaa vastaavasta kommentista vetää avokämmenellä poskelle, niin eiköhän huomauttelu loppuisi.

.
Olen erimieltä.

Suosittelen nyrkkiä avokämmenen sijaan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

milli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko tämä se sama mies, josta kirjoitit about vuosi sitten jo?
Vuosi.. ja pari ja kolme sitten .. juuh. Työnantajani saa keskustella esimieheni(tj:n) kanssa tästä asiasta kuhan palaa lomalta. Tj huomautti toiselle esimiehelleni tästä käytöksestä, katsotaan kauanko tällä on vaikutusta.
Tekniikka rientää apuun: sanelukone. Joko mp3 soitin joka osaa nauhoittaa, tai ihan sanelukone. Keskusteluja joissa on itse mukana saa nauhoittaa ihan rauhassa.
--
Sellaiset puhelut, joihin itse osallistuu joko soittajana tai vastaajana, saa nauhoittaa. Oman viestinnän taltioiminen on mahdollista Suomen perustuslain mukaan, eikä sitä ole kriminalisoitu myöskään viestinnän suojaa koskevissa rikoslain säännöksissä.", @ Tietosuojavaltuutetun toimisto
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
milli

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriDaavid kirjoitti:Mielestäni lyöminen tuossa tilanteessa ei olisi väärin. Jos mies ei kerran muuten usko.

Jos alkaisit joka kertaa vastaavasta kommentista vetää avokämmenellä poskelle, niin eiköhän huomauttelu loppuisi.

Tällä hetkellä äitisi prostituoi sinua.
Niin, tai jos seuraavan kerran lähtisin toimistolta pois. Mun pitää vain kerätä (taas) todistusaineistoa, jotta äidillä on jotain, jolla lähteä argumentoimaan asiakkaan kanssa. Pitää pitää päiväkirjaa kaikista niistä huomautuksista joita tuo mies tekee.
milli

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja milli »

Haemaeraemies kirjoitti:Tekniikka rientää apuun: sanelukone. Joko mp3 soitin joka osaa nauhoittaa, tai ihan sanelukone. Keskusteluja joissa on itse mukana saa nauhoittaa ihan rauhassa.
--
Sellaiset puhelut, joihin itse osallistuu joko soittajana tai vastaajana, saa nauhoittaa. Oman viestinnän taltioiminen on mahdollista Suomen perustuslain mukaan, eikä sitä ole kriminalisoitu myöskään viestinnän suojaa koskevissa rikoslain säännöksissä.", @ Tietosuojavaltuutetun toimisto
Alkaa näyttää siltä, että tuo on pakko hankkia, samalla sit se mp3-soitin. Mikä olisi hyvä .. eikä hirveän kallis? Pitääkö tuon miehen sitten olla melkein iholla kiinni, jotta hänen juttunsa tallentuvat?
killkill

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja killkill »

milli kirjoitti:Voi olla myöskin, ettei työnantajani (äitini) katsele tätä enää pitkään hyvällä, katsotaan nyt mihin tilanne kehittyy.
Tuommoiset pitää torpata per heti, muuten ahdistelija tulkitsee suhtautumisen myötämieliseksi ja jatkaa touhua.

Älypuhelin toimii myös tarvittaessa nauhurina. Ainakin s60-sarjan puhelimiin saa stealth-nauhurisoftan, joka nauhoittaa ympäriltä kuuluvat äänet ja puhelut toimien täysin vaivihkaa.
Erittäin hyödyllinen esim. vakuutusyhtiöön soitellessa.
Viimeksi muokannut killkill, 03.06.2008 13:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
1108

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Naurattaa!

Kuva

Meinasin meinaan tänään ajaa pyöräilijän päälle (vesipää sotki päin punaisia).
MGandhi

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1108 kirjoitti:Naurattaa!

Meinasin meinaan tänään ajaa pyöräilijän päälle (vesipää sotki päin punaisia).
LOL! Saas nähä koska mä päädyn prätkällä samantyyppiseen kuvaan! :D

Pidetään Kitinän motoristimiitti, mihin joku pipipää voi tuupata autolla sekaan, niin saadaan aikaan vastaava kuva.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MGandhi kirjoitti:
1108 kirjoitti:Naurattaa!

Meinasin meinaan tänään ajaa pyöräilijän päälle (vesipää sotki päin punaisia).
LOL! Saas nähä koska mä päädyn prätkällä samantyyppiseen kuvaan! :D

Pidetään Kitinän motoristimiitti, mihin joku pipipää voi tuupata autolla sekaan, niin saadaan aikaan vastaava kuva.
Olisko kyseessä KITINÄKEILAUS?
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja milli »

killkill kirjoitti:Tuommoiset pitää torpata per heti, muuten ahdistelija tulkitsee suhtautumisen myötämieliseksi ja jatkaa touhua.
Juu, nyt asiaan on puututtu. Tj tiedusteli asiasta toiselta esimieheltäni, ei ole pelkoa, etteikö tj uskoisi minua. Ainakin to "günther" tietää, että olen huomauttanut hänen käytöksestään ja että tj on myös tietoinen asiasta. Tähän asti ne on kuitattu sillä, että ko mies on vaan niin lapsellinen.

Sanoin tj:lle, että toisen miehen kommentit ovat taas alkaneet vaikuttaa siihe, miten uskallan pukeutua töihin. Mielestäni en kuitenkaan voi farkuissa ja harmaassa t-paidassa näyttää mitenkään provosoivalta.
1108

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^siis tarkoittaakko tämä nyt sitä että tein väärin kun työmaalla totesin siivojaalle "Painu nyt vittuun hinkkeinesi siitä!!" (sillä on meinaan isot hiNkit). Otti likka ainakin huumorilla koska sain sangollisen vettä niskaani tokaisun "pyyhkästääs noi pölyt pois" ohella.
masa

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja masa »

milli kirjoitti: Sanoin tj:lle, että toisen miehen kommentit ovat taas alkaneet vaikuttaa siihe, miten uskallan pukeutua töihin. Mielestäni en kuitenkaan voi farkuissa ja harmaassa t-paidassa näyttää mitenkään provosoivalta.
Älä tuolla lailla ota asiaa puheeksi. Kyseinen ukko kun taitaa ahdistella sua vaikka pukeutuisit burgaan?

Sano suoraan että koet miehen huomautukset (seksuaalisesti) ahdistavina ja erittäin loukkaavina.
1108

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Sano suoraan että koet miehen huomautukset (seksuaalisesti) ahdistavina ja erittäin loukkaavina.
Niin tai annat periksi ja annat testata paidan.

Otat sen jälkeen digikameran ja viivoittimen ja sanot että nyt mitataan kuinka lyhyt kullinen sälli oikein olet.
milli

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti:Sano suoraan että koet miehen huomautukset (seksuaalisesti) ahdistavina ja erittäin loukkaavina.
Sanoin tj:lle tuosta. Sanoin myös, että mä en halua olla mikään näyttelykappale, josta voidaan kundien/asiakkaiden kanssa heittää läppää ja tullaan sitten kertomaan, miten kundit kuolas mun perään jne jne. Täällä käy siis paljon "güntherin" asiakkaita, raksamiehiä ja siivoajia. Mä sanoin, että haluan tulla otetuksi vakavasti, että mä en ole mikään viihdyke täällä.
milli

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja milli »

1108 kirjoitti:Otat sen jälkeen digikameran ja viivoittimen ja sanot että nyt mitataan kuinka lyhyt kullinen sälli oikein olet.
*total reps*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
masa kirjoitti:Sano suoraan että koet miehen huomautukset (seksuaalisesti) ahdistavina ja erittäin loukkaavina.
Sanoin tj:lle tuosta. Sanoin myös, että mä en halua olla mikään näyttelykappale, josta voidaan kundien/asiakkaiden kanssa heittää läppää ja tullaan sitten kertomaan, miten kundit kuolas mun perään jne jne. Täällä käy siis paljon "güntherin" asiakkaita, raksamiehiä ja siivoajia. Mä sanoin, että haluan tulla otetuksi vakavasti, että mä en ole mikään viihdyke täällä.
You go girl (mese ei toimi :P) ! Isket nyrkin pöytään - ei sun pidä tollasta sietää.
The great club outshines the individual, always and forever.
Lucas Jackson

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Saako Aasi massia jokaisesta match.comiin suuntautuneesta klikkauksesta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
milli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mä en ymmärrä, miksi sä siedät tuota? Mikset vedä äijää korville avokämmellä? Sano, että ensi kerralla tulee turpiin. Luulisi kovapäisimmänkin jo uskovan.
Koska ko firma on meidän perhefirmamme asiakas ja löyminen on väärin.. Voi olla myöskin, ettei työnantajani (äitini) katsele tätä enää pitkään hyvällä, katsotaan nyt mihin tilanne kehittyy.
Mielestäni lyöminen tuossa tilanteessa ei olisi väärin. Jos mies ei kerran muuten usko.

Jos alkaisit joka kertaa vastaavasta kommentista vetää avokämmenellä poskelle, niin eiköhän huomauttelu loppuisi.

Tällä hetkellä äitisi prostituoi sinua.
Jaaha jos äitiä ei asia väräytä, luultavasti jo äitiä epäkunnioittavasti käytetty? Jos sulla oli kerran poikaystävä niin sehän voisi tulla paikalle sopivasti hieromaan sua tekstin kohdalta ja sanoo "et' anteeks tää on mun yksinoikeus!"
:wink:
swirl kirjoitti:Ei helvetti miten paljon väsyttää. Onneksi lomaan on enää muutama viikko aikaa :] Eilen kierrelty miljoona kodinkoneliikettä - hitto kun jääkaappi-pakastimen, astianpesukoneen ja liesituulettimen ostaminen osaa olla hankalaa. Vaihtoehtoja on aivan liikaa.
IKEA? :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lucas Jackson kirjoitti:Saako Aasi massia jokaisesta match.comiin suuntautuneesta klikkauksesta?
Jos noita Google-mainoksia meinaat, niin kyllä niistä jonkin verran tulee.

Mutta miksi mulle mainostetaan kokoajan erotiikkaa, leluja tai uutta työpaikkaa, eikä deittipalvelua?!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Lucas Jackson

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

aasi kirjoitti:Jos noita Google-mainoksia meinaat, niin kyllä niistä jonkin verran tulee.
Ai se onkin sitä samaa kauraa. Oletin sen lähteeksi toista kun se ihan erilailla pompsahti sieltä pintaan (siis tuo match.com). Lupaan ansaita sulle rahaa ainakin kymmenen klikkauksen verran tänään.

Edit: Hetkinen... Haistanko mä nyt porsaanreiän vai olenko ymmärtänyt google -mainokset väärin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti:
Lucas Jackson kirjoitti:Saako Aasi massia jokaisesta match.comiin suuntautuneesta klikkauksesta?
Jos noita Google-mainoksia meinaat, niin kyllä niistä jonkin verran tulee.

Mutta miksi mulle mainostetaan kokoajan erotiikkaa, leluja tai uutta työpaikkaa, eikä deittipalvelua?!
Jokaiselle tulee mainokset tarpeen mukaan! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lucas Jackson kirjoitti: Edit: Hetkinen... Haistanko mä nyt porsaanreiän vai olenko ymmärtänyt google -mainokset väärin?
Porsaanreikä on tukittu aika tehokkaasti, hylkäävät "epäilyttävät" klikkaukset.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
masa

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja masa »

Kahden viikon poikamiesaika alkoi tänään, kun naaras lähti reissuun.

Taidan teipata 200 litran jätesäkin seinään kiinni ja pelata kaljatölkkikorista seuraavat pari viikko samalla kun teen remppaa 8)

---> kauppaan hakeen kaljaa..
milli

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti:Taidan teipata 200 litran jätesäkin seinään kiinni ja pelata kaljatölkkikorista seuraavat pari viikko samalla kun teen remppaa 8)

---> kauppaan hakeen kaljaa..
Uuh, miehekästä.

Mä olen lauantaina koulutusleski.. ajattelin siemailla valkoviiniä ja istuttaa lisää kukkia parvekkeelle ja suunnitella lattiaa ja penkkejä. Pääsisipä jo laittamaan parvekkeelle puulattian.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

milli kirjoitti:Pääsisipä jo laittamaan parvekkeelle puulattian.
Muistelen että pistit jonkun parvekelinkin aikoinaan, mutten löytänyt ihan nopealla haulla. Oli ajatuksissa hiukan kopioida.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MGandhi

Re: Musta tiistai - musta raamattu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:Kahden viikon poikamiesaika alkoi tänään, kun naaras lähti reissuun.

Taidan teipata 200 litran jätesäkin seinään kiinni ja pelata kaljatölkkikorista seuraavat pari viikko samalla kun teen remppaa 8)

---> kauppaan hakeen kaljaa..
Born to be wild, paitsi kun nainen on himassa? ;)
Vastaa Viestiin