THE Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti: "Utin laskuvarjojääkärihallissa 7 tunnin treeneissä?" What are you, GI Jane?
Israelilaiset tykkäs kyykyttää meitä leirillä kesällä 2003 ;)
(Ja useina muinakin kesinä, mutta toi oli ainoa kerta kun kaikki n. 150 tyyppiä oli koko vtun päivän samassa hallissa)
Viimeksi muokannut Bliss, 05.06.2008 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Millä v....n tarkoituksella mun ensimmäinen torstaiketju on hylätty?
Ja kuka älypää on ottanut laumasielun päähineen ja poistanut ensimmäisen ketjuni? Oliko siinä jotain pahaa. (En muista siitä kyllä mitään)

Näin tää on toiminut päin mäntyä ammoisista ajoista lähtien. Kansa tottelee ja ymmärtää vain jotain kansankiihottajaa tyhmänä ja laumasieluisena... voi voi Barabbas , moninkertainen murhaaja sai lähteä vapauteen kun jotkut osaisvat kiihottaa lahjattoman kansan.

NOUSKAA PYSTYYN, teissä on selkeästi älyä, mutta jokin arvontunne puuttuu?

Eiks täällä siis minkäänlaatuinen oikeus toteudu? Oletteko siis
lampaita? Nyt hiukan ryhtiä. Taistelua toivoisin hiukan nyt, ei maailma tällainen saa olla!

Niban poiston mä jotenkin ymmärrän.

Tää käy megatylsäksi. Se on totta. Hyvin tympeää oikeastaan, mutta asia on
VÄHÄPÄTÖINEN.

Mutta silti se osoittaa tietyn mädännäisyyden, joka ilmaantuu suuremmissa asioissa.
Siis kasvakaa, oi nuoret, oikeudenmukaisuuteen.
Minäkään en ole vanha mutta en ole nuori kuin mieleltäni. Kieleltäni olen punainen.

SA
ei silti heilu
yhä iloinen kuin peipponen
silti kummastelee lampautta
muistuttaa että lauma on johtajansa näköinen (tavis alistuja)
lähettää silti terveiset, koska...
tietää, että vastarantaan asettuja saattaa joutua itse lokaan
sitten ymmärtää
ikävä silti kun maailma toimii näin

alistuu itsekin
nauraa hän
kyllä, hän nauraa!
Hän on iloinen
Voitte olla siis iloisia
Ei hän suutu oikeasti
Tylsiä te osa olette, aikalailla, mutta
mitä välii, sanoo hän
pääasia ettette kaikki!
Eläkää kaikki, tylsät, ikävät, rakkaat
tämä on maailmaa
tervetuloa
SA poistuu pesemään jotain rakastaan

STADINARSKA
maanmainioin maankamalin kala :wink:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Okay, mä sain tietoon het et siinä ei ollu tullut viestejä. Nojoo, oon huomannu että muutoinkin on herätty viime aikoina vasta aamulla. Eli Blisshän on tuollainen itsensä korottava kesät talvet, se on turvallisen tuttua oikeastaan, hihhih. Tylsää kuin hapan lanttu, mutta mitä välii.

Al right, jummartaa

SA
pesee kohta , kohta :wink:
ja antaa anteeksi vaikka sitä ei pyydetä
vaikka pitäisi tokikin
ai eikö tarvitsisi?
no, miten tämän sinulle selittäisi?
ei mitenkään, luovutan!
aamen
Mulli75

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
killkill kirjoitti: "Utin laskuvarjojääkärihallissa 7 tunnin treeneissä?" What are you, GI Jane?
Israelilaiset tykkäs kyykyttää meitä leirillä kesällä 2003 ;)
(Ja useina muinakin kesinä, mutta toi oli ainoa kerta kun kaikki n. 150 tyyppiä oli koko vtun päivän samassa hallissa)
Joopa joo, muistan sen pölyisen ja kuuman hallin. Viimeiset kaksi kertaa on leiri ollut Uttihallissa jossa kaikki asianmukaiset pukuhuoneet ja pesutilat sekä asianmukaiset tilat harrastaa sisäurheilua.

Elokuun alussa taas sinne jos vaan mahdollista.
BettyB.

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uh, tänään on olut pikkareita kostuttava päivä! Ensin törmäsin ekskursiollani erään kenkäfirman edustajaan joka on niin kuumottava kolli, että oon tunkenu lähes väkisin työryhmään jolla on ko. edustajan kanssa jotain tekemistä. Sen jälkeen paikalle pyöräili kaksi todella kiinteätarakkaista fillaripoliisia, namskis! Ja kolmanneksi paikalle lipui ne kaksi komeeta remonttireiskaa siitä Luukusta lukaali -ohjelmasta. Panisin!

Huh, taidan lähteä viilentelemään tonne helteeseen, on sen verran kuumottava olo!
Bliss

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:paikalle lipui ne kaksi komeeta remonttireiskaa siitä Luukusta lukaali -ohjelmasta. Panisin!
Nyt oon snadisti kade :x
SikaMika

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jaksoin olla töissä 13h hyppimättä seinille sään takia vain siksi, että kyseessä oli viikon eka työpäivä ja tarvitsin kipeästi joka centin. Kyllä siellä on kuuma, 15km fillarointi pelkissä shortseissa ja t-paidassa oli semitukahduttavaa puuhaa. Olin kuitenkin kesän lapsena niin innoissani moisesta ahdistuksesta, että paukaisin kyseisen pätkän nopeammin kuin koskaan ennen.

Toisesta työpaikkahakemuksestani, siitä mielekkäämmästä tietty, tuli vastaus. Spesifioimani paikka on kuulemma jo täytetty, mutta papruni on lykätty johtoportaassa eteenpäin jos vaikka kolmeen muuhun tarjolla olleeseen tai johonkin niiden ulkopuoliseen paikkaan olisi vielä vakansseja auki. Ihmettelette varmaan aivan huuli pyöreänä kun sanon, etten laittanut hakemustani firman web-sivujen kautta vaan suoraan firman tarjoamassa leffailtamassa näkemälleni HR-konsulttisöpötykselle! Vastasin eioo-viestiinsä pahoitellen ja kiitellen ja toivottelin hyvät kesänjatkot. Ja lupasin tarjota vastavuoroisesti elokuva-illan... 8)
NegaDuck

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:paikalle lipui ne kaksi komeeta remonttireiskaa siitä Luukusta lukaali -ohjelmasta. Panisin!
Nyt oon snadisti kade :x
Ja mä voisin olla kade niille reiskoille sun muille.

Mut tämmönen päivä. Kävin vielä hipu ennen sulkemisaikaa pikaruokaostoksilla. Kassajonossa edessäni oli joku ihme keekoilujäbä joka puhui siirappisia myyjätytölle. Tosin tunsivat varmaan toisensa, mutta ihme siirappia silti. Jäbä seisoikin koko ajan jossain ihme poseerausasennoissa ja kaikki ostoksetkin piti latoa hihnalle silleen coolisti elehtien. Olipahan tapaus.
ninnithequeen

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Puuh, siel on vieläkin +23.

Kesän ekat herneet ja mansikat torilta haettu ja syöty. Samoin yks toffee-jätski ja kaks mehujääpuikkoa menny :oops:
Saamarin jätskiauto! Pitääkö tulla tohon huutamaan viereen aina, kele!
BettyB.

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Enää ei ole piha ilman sadettajaa :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Enää ei ole piha ilman sadettajaa :h:
MITEN IKINÄ tämä on mahdollista???
Minä juuri tänään ostin puutarhasadettajan. Ja äsken pesin suihkulähteen! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Aivan, en ole kotona, mutta miten...hetkinen, ei kait tämä Betty vain ole tyttöystäväni?

KUOLeeeeee
eeeeee :x

KUINKA TARKISTAN ASIAN? Tyttöystäväni oli reissulla tänne ilman tietsikkaa kun Betty skriivasi...Vai oliko? Columboa tarvittaisiin!

Aivan HURJA telepatia. Siis sadettajasta puhuu Betty, ja tulin juuri viemässä sitä eri paikkaan. Maailma on tosi outo. Tämä oli vuoden merkillisempiä tapauksia. Siis suoraan tulin tähän blogiin ulkoa sadettajan luota! Pitäisikö uskoa korkeaan?

SA
Bettyllä ja minulla on ilmeisesti se jokin side.
NegaDuck

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Stadinarska kirjoitti: Pitäisikö uskoa korkeaan?
Mäkin hei olin syömässä maksamakkaravoileipää juuri samaan aikaan kun Piia-Noora Kauppi sanoi telkkarissa tykkäävänsä maksamakkarasta. Meillä on varmaan joku kosminen yhteys!
BettyB.

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi ArskaParska, ehkäpä tyttöystäväsi onkin ajan hermolla ja osaa palstailla puhelimellaan!?

Mä söin just ruisleivän keitetyllä kananmunalla, oliko kellään muulla samaan aikaan muna mielessä??!! Tai suussa!?
NegaDuck

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mä söin vartti sitten ruisleivän unkarilaisella salamimakkaralla! Oliko salamitanko mielessä?
BettyB.

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ennemminkin kotimainen meetvursti!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Ennemminkin kotimainen meetvursti!
Älkää nyt vitsailko! Mä näytin tyttökaverilleni tätä juttua ja hän kun on niin ihana humoristi niin nauroi, mutta mitä se sanoi kun meni vessaan ja käkättää siellä..

"Minä olen Betty"...

Betty kulta, sano jotain että mikä on totuus? Eiks sulla oo ihan siis aivan jumalattomat hinkit? Ja eiks sulla oo räväkkä suu sellainen oikein räväkkä?
(Tämä saattaa olla liikaa tyttöystävälleni, mutta otan riskin)

MUTTAETTÄ sähän Betty olet ottanna minuun violettiyhteyden ilman mun omaa tilaustani. Rakastatko sinä minua???


Siis onhan tää IHAN ihmeellistä. Nyt se tulee vessasta, meikit poissa, suihkunraikkaana tukka vapaana (LOVE) teetkös sinä sen saman!

Tää on aika Hitchcock.

SA
Bettynkö lassottama?
BettyB.

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Voi Arskis, pakko paljastaa etten ole tyttöystäväsi! Pikkuoravat ovat kyllä kasvaneet varteen nähden ehkä turhan kookkaiksi, mutta suuni on kyllä varsin sievä ja siveä, ei sammakoita, joskus korkeintaan sarviorvokkeja.

Hiuksetkin edelleen saparoilla ja aamuiset meikit kasvoilla. Kunhan sammutan sadettajan, siirryn suihkun kautta raikkaana satiineihin :h: Aamulla aikainen herätys ja kevään viimeinen luento!
NegaDuck

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No nyt meni hevosteluksi. Mutta hyvää yötä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Voi Arskis, pakko paljastaa etten ole tyttöystäväsi! Pikkuoravat ovat kyllä kasvaneet varteen nähden ehkä turhan kookkaiksi, mutta suuni on kyllä varsin sievä ja siveä, ei sammakoita, joskus korkeintaan sarviorvokkeja.

Hiuksetkin edelleen saparoilla ja aamuiset meikit kasvoilla. Kunhan sammutan sadettajan, siirryn suihkun kautta raikkaana satiineihin :h: Aamulla aikainen herätys ja kevään viimeinen luento!
NO JOS KERTA
noin sanot!
Olet sinäkin varmaan silti aika KULTAINEN!
Hyvänyönsuukko sinullekin sinne satiineihin!

Silti aikas ihmellinen sadettajahomma. Kenties näen susta unta, mutta mun mielikuva susta on sellainen hiukan avattaresi näköinen jolla on aika valtavat rinnat ja pieni muuten.
Nähdään unessa. En kerro omalle varsinaiselle LIVE-kullalle!

(Hänen huumorinsa kestää nämä, mun pusunkin sulle!)

Violettipusuisin terkuin


Violet-SA
Vastaa Viestiin