THE Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kolmas kerta toden sanoo 8)

Johanna :h: aurinko.
Onneks töitä on tälle päivälle aika vähän. Iltapäivällä ipanan kanssa ajelulle uudella autolla!
aimohaiku

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Kolme torstaiketjua, onpahan varaa valita. :)

Eilinen työreissu meni erinomaisesti ja tarinankerrontataito kehittyy kerta kerran jälkeen. Ei se alustuksen pitäminen vähemmän tutusta aiheesta sitten tuntunutkaan niin pahalta. Muutenkin on hyvä olo ja aurinko paistaa.
Mulli75

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

aimohaiku kirjoitti:Kolme torstaiketjua, onpahan varaa valita. :)
Varaa valita mihin kirjoittaa kaikki kirosanat joita päivän aikana tulee ja jotkut ei sitten pääse edes lukemaan niitä työpaikan suodattimista johtuen.

Stana kun on rintalihakset, hauikset ja käsivarret kipeät toissapäivän treeneistä.

Töissä jo reilun tunnin notkunut.
killkill

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

aimohaiku kirjoitti:Kolme torstaiketjua, onpahan varaa valita
Jos vaihtoehdot on Niva, SA ja Bliss... valinta onkin tosi vaikea. Periaattesta en supporttaa analfabetiaa enkä dorkuutta ;)

Etäpäivää ilmastointilaitteen viileässä syleilyssä. Kalenteri näyttää raskausviikkoa 37 alkaneeksi. Pikkuhiljaa alkaa olla sellainen olo, että "tulis jo."
milli

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Toinen työpaikkakirjoittelija siis.

Eilinen ilta oli kiva, sain parvekkeelle kaikki viherkasvit laitettua, vanha vaatekaappi meni kaupaksi ja söpöiltiin taas isosti.
NegaDuck

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Aamu alkanut vähän ikävästi. Masu pipi (kreikkalaiset kääryleet?), ja sitten vielä teknistä häikkää päälle. Jonotan tässä juuri asiakaspalvelupuhelimeen (jonottanut jo 10 minuuttia) ja kuuntelen odotus-Abbaa... palvelun oli tarkoitus aueta tänään klo 8, ja soitin *prikulleen* klo 8, ja kaikki asiakaspalvelijat olivat jo heti "varattuja" (ilmeisesti vasta matkalla duuniin?).
ninnithequeen

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viittiskö joku kertoo miten eilinen Beck loppu, ku mä nukahin kesken :?
NegaDuck

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jonotan edelleen..... jumalauta! :evil:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla olis niin paljon kaikkea mielenkiintoisempaa ja tärkeämpää tekemistä kuin olla töissä. Yritän tehokkaasti sulkea kaikki työasiat ja ikuisuuksiin asti lusmuillut hommat taka-alalle, mutta välillä tulee suuri syyllisyys. Ei täältä kai pääse pois tekemättä edes jotain. Tahtoo kotiin ja pyöräilemään ja lukemaan ja kutomaan ja tuunaamaan kirjoja ja ja...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:tuunaamaan kirjoja
Mitä tämä olla? :o
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:tuunaamaan kirjoja
Mitä tämä olla? :o
Uusia kansia joilla aitoa flametusta! Fahrenheit 512? :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:
Lolita kirjoitti:tuunaamaan kirjoja
Mitä tämä olla? :o
Bookcrossingia taas, omia kirjoja en tuunaile. Mun tuunaaminen rajoittuu lähinnä kontaktimuoviin ja bookcrossing-lappuihin kansipaperittomiin kirjoihin ja pokkareihin. Kansipaperillisista leikkelen kannen ja takakannen ja muovi päälle. Jotkut askartelevat kansia lautasliinoista ja kivoista kuvista ja ties mistä koristeista. Yritän myös etsiä jostain sen takakansitekstin niihin kirjoihin, joissa sitä ei ole.

Jostain syystä jo pelkkä lappujen leikkailu ja kontaktimuovi tyydyttää mun askarteluintoni :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oon jo ihan viikonloppufiiliksissä! Luvattu mahtavaa keliä ja mä ajattelin kärvistää nahkaani F1-veneiden seassa. Aaah!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Iloa päivään! Teille kaikille!


exPertti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Jostain syystä jo pelkkä lappujen leikkailu ja kontaktimuovi tyydyttää mun askarteluintoni :D
Sinun pitäisi ruveta kirjastonhoitajaksi. Siellä päivät olisivat yhtä tyydyttävää nautintoa. :)
Kirjastonhoitajan työ on vakavaa puurtamista, se ei sovi kaikille! Siksi en sitä enää tee!
Minulla on muistissani vielä erään kaupungin kirjaston 111 000 nidettä sijainnit hyllyköissä jne.
Viimeksi muokannut Niba, 05.06.2008 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Päätin eilen, että vaikka tukka on kamala, niin olkoon. En jaksa enää kulkea huivi päässä. Nyt se sojottaa kirkuvan oranssina kohti taivasta. Punk's not dead.
BettyB.

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

swirl kirjoitti:Punk's not dead.
Kuveja!!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Pitää ottaa asap! Järkytytte.
BettyB.

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

swirl kirjoitti:^Pitää ottaa asap! Järkytytte.
Jee :]
killkill

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

swirl kirjoitti:Punk's not dead.
Ei tietenkään, ne käyvät vain päivätöissä. Alla molekyylibiologian professori Howard Jacobs

Kuva
ninnithequeen

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti: Sinun pitäisi ruveta kirjastonhoitajaksi. Siellä päivät olisivat yhtä tyydyttävää nautintoa. :)
Juu ei. Tylsin paikka, missä ikinä oon ollut töissä, on kirjasto. Ja suurimmaksi osaksi olin kuitenkin palautus- ja lainaustiskillä sentään, en korjaamassa kirjojen kansia ja CD-levyjen koteloita.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Mmmm, kiltti :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Luvassa aurinkoa, ranta ja jäätelöä. Katsotaan kuinka jaksaa vaappua.

Kahvi ei sovi mulle, ei sit ollenkaan :( Aina kahvikupillisesta n. tunti, alkaa sydän jyskyttää, väsyttää, tulee sellanen pöllämystynyt olo :( Ilkeetä - tuntuu ihan siltä kun pitäis mennä takaisin nukkumaan.

Mut nyt liikenteeseen!
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei voi olla taas totta. Koska pomo on kesälomalla, meidän palkat on unohdettu maksaa. Jälleen kerran (vittu mikä firma).
No, palkka nyt sit kuiteski tulee (kuulemma)..mutta kuittia ei sit saada ollenkaan. Mitä helvettiä? Miten tää voikin aina mennä näin? Koska saa nostaa syytteen?
:twisted:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ttu mikä terassikeli olis! Mut ku ei ni ei.
Meen kostoks ostaa ykköskaljaa kaupasta, laitan pakkaseen vähäks aikaa ja hörpin sitä tuol pihalla. Nih!
killkill

Re: THE Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

exPertti kirjoitti:Mikäs palstakuolema täällä nyt on? Kaikilla ruokatunti vai exPertti vain norattu?
Kuka täyspäinen jumittais jonkun vatun keksustelupalstan ääressä tämmöisellä ilmalla, ellei olisi pakotettu olemaan töissä?
Vastaa Viestiin