Pherjandai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Levottomat jalat, levottomat jalat, levottomat jalat. Pitäis päästä jo viikonlopun viettoon! Suunnittelen tässä kuumeisesti piknikeväitä illaksi!
1108

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta! Vapaalla saa nuQua pitkään, eikös joo?

Tänään luvassa henkistä valmistautumista hautajaisiin ja etelästä tulleiden alkuasukkaiden kaitsemista sivistyksen kehdossa, vaativa homma. Mutta ennen sitä käyn hommaamassa uudet kiikarit nokalle ja hoidatan nuppini kuosiin (ei hassut, en ota lobotomiaa vaan menen ihan parturiin).

np: Popeda - Raakaa Voimaa
1108

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt ottaa Aarnella eteen:

Kuva

http://dlisted.com/node/26387
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Hyissaattana. Piti adblokata tuo, ettei sitä tartte vahingossakaan katsoa toista kertaa.

Lähettelin Stinkylle erittäin kryptisiä viestejä, kun ennakoiva tekstinsyöttö ei tuntenut mun sanojani ja painoin vahingossa "lähetä".
1108

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

swirl kirjoitti:Hyissaattana.
No älä muuta virko. 9kg silikonia per lollero, minäkun luulin että tyhmyydellä on rajat...
killkill

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:minäkun luulin että tyhmyydellä on rajat...
Eniten mie ihmettelen tuommoisille erikoistehostekannuille tumputtavia tampioita. Jos noilla ei olisi mahdollista tienata rahua, ei kukaan puolilla aivoilla varustettu daami tuollaisia laittaisi vaivoikseen.

Viva la luomu!

Tämän päivän fiilis on:

Is it my imagination
Or have I finally found something worth living for?
I was looking for some action
But all I found was cigarettes and alcohol

You could wait for a lifetime
To spend your days in the sunshine
You might as well do the white line
Cos when it comes on top . . .

You gotta make it happen!


Oasis: Cigarettes And Alcohol
ninnithequeen

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Levottomat jalat, levottomat jalat, levottomat jalat. Pitäis päästä jo viikonlopun viettoon! Suunnittelen tässä kuumeisesti piknikeväitä illaksi!
Mää suunnittelen grillieväitä illaks.

- uusii pottui
- wilhelmii
- sipuleit folios voin kans
- kananmunasalaattii
- jotain lihaa

Ois kiva kokeilla jotain uutta. Onko vinkkejä, enivan?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:- sipuleit folios voin kans
Kui toi toimii? Miten olisi herkkusienet pekoniin käärittynä?
Paras päivä ikinä.
killkill

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Onko vinkkejä, enivan?
Kanan rintaleike vuohenjuuston kera. Käräytä fileet normaalisti ja laita lopuksi juustolintti sulamaan päälle. Toimii.
ninnithequeen

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:- sipuleit folios voin kans
Kui toi toimii? Miten olisi herkkusienet pekoniin käärittynä?
Kuorit ja halkaset sipulin, laitat sen folioon voinokareen knssa tiukasti ja käristymään. Pitää olla kauan, että on oikeen ihanaa ja pehmosta. Yks sipuli per folionyytti. Toimii myös ykskyntisen valkosipulin kanssa tuo tsydeemi.

Herkkusienipekonijutut on kokeiltu moneen kertaan, samoin maissi, ne ei vaan maistu meille jotenkin.

Tota KK-sedän kanaa vois kyl kokeilla sen iänikuisen possun tai naudan tilalla.
killkill

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Tota KK-sedän kanaa vois kyl kokeilla sen iänikuisen possun tai naudan tilalla.
Kanassa on sellainenkin hyvä puoli, notta käryää huomattavasti vähemmän kuin schwein. Mökillähän tämä ei ole issue, mut esim. kerrostalon parvekkeella grillatessa huomioitava juttu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kohta hakemaan auto viikonlopuksi. Mitähän sitä keksis nyt kun on wheelsit alla?

Vielä yhtenä kappaleena, tosin säälittää tällä hetkellä naistenklinikalla synnyttävät; se synnärin ilmastointi ei oo parhautta..

Viikonloppuja!
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kuuluu muuten komeesti Saunan saundit työhuoneeseen 8) ...mitä tästä on ilmateitse, joku muutama hunra metriä.
ninnithequeen

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tota KK-sedän kanaa vois kyl kokeilla sen iänikuisen possun tai naudan tilalla.
Kanassa on sellainenkin hyvä puoli, notta käryää huomattavasti vähemmän kuin schwein. Mökillähän tämä ei ole issue, mut esim. kerrostalon parvekkeella grillatessa huomioitava juttu.
Heh, grillataan aina etupihal, ja kuviteltiin ettei siitä käryt mee sähkögrillistä ku ainoolle naapurille (jotka ei oo ikinä kotona).
No tuttu naapuri neljännestä kerroksesta sitten kerto kuinka iiiihanat tuoksut tulee aina ja saako tulla osingoille :D
killkill

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pyry-Matias kirjoitti:Kuuluu muuten komeesti Saunan saundit työhuoneeseen 8)
En tiedä kuvittelinko, mutta mä olen useamman kilometrin päässä ja aika varmasti kuulin äsken jotain soundcheckin tapaista... voi olla toiveajatteluakin.
Pyry-Matias

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

killkill kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Kuuluu muuten komeesti Saunan saundit työhuoneeseen 8)
En tiedä kuvittelinko, mutta mä olen useamman kilometrin päässä ja aika varmasti kuulin äsken jotain soundcheckin tapaista... voi olla toiveajatteluakin.
Kuulit luultavasti oikein. Nuo saundithan kuuluu muuten Kaukajärvelle asti sopivassa kelissä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Uuh, löysin ihanan nettikaupan. http://www.sohos.co.uk/ Voi olla, että on pakko sijoittaa muutamaan kenkäpariin!

Kuva

Kuva

Uskomattoman ihania mekkojakin vaikka kuinka paljon...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Rosendahlin rannassa on muuten Nokian pippalot, käytiin siellä kävelemässä, ni bändi juuri tarkasti kamojaan. Oli muuten loistavan kuuloinen bändi, mahtava groove!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
killkill

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pyry-Matias kirjoitti:Nuo saundithan kuuluu muuten Kaukajärvelle asti sopivassa kelissä.
Kun Motörhead oli 80-luvulla Lappeenrannassa keikalla, urbaanilegendan mukaan vittuuntuneet eläkeläiset valittivat mökästä Imatralta asti (38 kilometriä)

Siinä on muuten sellainen orkesteri, jonka keikalla ei kannata saada hedaria tai migreeniä. Kokemusta on.
Bliss

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Kohta hakemaan auto viikonlopuksi. Mitähän sitä keksis nyt kun on wheelsit alla?
Noudatte yhden sohvan ja yhden syöttötuolin? :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kohta hakemaan auto viikonlopuksi. Mitähän sitä keksis nyt kun on wheelsit alla?
Noudatte yhden sohvan ja yhden syöttötuolin? :P
Pikkuriikkisellä nissan sunnylla? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kohta hakemaan auto viikonlopuksi. Mitähän sitä keksis nyt kun on wheelsit alla?
Noudatte yhden sohvan ja yhden syöttötuolin? :P
Pikkuriikkisellä nissan sunnylla? :D
Aina voi yrittää :D
Tosin...mä luulen että rouvan maha täyttää tehokkaasti pikkuruisen nissanin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joillain se vaan sujuu vaivatta kaikki.. :? Miehen pikkusiskolla menny koko raskaus ihan ilman mitään vaivoja, lisäpainoo ei juurikaan, pieni maha, ja nyt vielä kaiken lisäks tänään se synnytti normaalikokoisen terveen tytön yli viikkoa ennen laskettua aikaa. Juuri niinkuin oli toivonutkin. Eikä minkäänlaisia repeämiä eikä mitään. Epätodellista kyllä toisten elämä. Ite oon varma että jos omalle kohdalle sattuu niin varmasti kaks viikkoo yli ajan kärvistelyä, paikat repee aivan varmasti peräsuoleen asti niinkuin kaverillani, lisäks päälle kaikki tulehdukset. Tai sit lapsi kuolee, tai minä. Tai ihan vähintään koliikki ja kaikki maailman allergiat yhtäaikaa. Tai jotain. Mut jooo, ehkä sen kälyn 'vaivaksi' voi lukea sen hieman alkkishenkisen raikulimiehensä.. Sitä vaivaa mulla taas ei ole. Ja olen kyllä ikikiitollinen.

Tänään taas vapaailta. Rentoudun kotona yssisseen ja rauhassa. Kyllä tää yksiö alkaa käydä ahtaaksi todenteolla, ja hermoille!! Yksinkertaisesti tänne ei SOVI kahden ihmisen egot ja olemukset ja omaisuudet yhtäaikaa, ei sitte millään. Yksinkin tekee tiukkaa. Ihanaa päästä kohta oikeeseen kotiin!!
NegaDuck

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Nyt ottaa Aarnella eteen:
:doh: No älä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pherjandai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti:Joillain se vaan sujuu vaivatta kaikki.. :? Miehen pikkusiskolla menny koko raskaus ihan ilman mitään vaivoja, lisäpainoo ei juurikaan, pieni maha, ja nyt vielä kaiken lisäks tänään se synnytti normaalikokoisen terveen tytön yli viikkoa ennen laskettua aikaa. Juuri niinkuin oli toivonutkin. Eikä minkäänlaisia repeämiä eikä mitään. Epätodellista kyllä toisten elämä. Ite oon varma että jos omalle kohdalle sattuu niin varmasti kaks viikkoo yli ajan kärvistelyä, paikat repee aivan varmasti peräsuoleen asti niinkuin kaverillani, lisäks päälle kaikki tulehdukset. Tai sit lapsi kuolee, tai minä. Tai ihan vähintään koliikki ja kaikki maailman allergiat yhtäaikaa. Tai jotain. Mut jooo, ehkä sen kälyn 'vaivaksi' voi lukea sen hieman alkkishenkisen raikulimiehensä.. Sitä vaivaa mulla taas ei ole. Ja olen kyllä ikikiitollinen.
Ei mullakaan suurempia vaivoja, ei painoa liikaa eikä tuo mahakaan ruma ja iso ole... mut tää on täällä kädet häpyluuta vasten "en tule!"- asennossa. Juu, ja mä oon myös varmaan että riks ja raks kuuluu joka suuntaan, onneks Vaolan muksut antoivat mulle lahjaksi uimarenkaan kotiutumista varten :lol:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin