Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Broidi soitti. Oli tupakilla siinä pihalla kuulemma. Ei muka jänskätä mutta äänestä kuuli että on pikkupojalla huoli.

Odotellaan odotellaan. Epiduraalin äiti saanu, kohta ottaa vissiin toisen. (kiitti Bliss kauhutarinasta, en kertonu eteenpäin)

Ei ne mitään broidille oikeen oo kertonu. Ilokaasua ei ollu vielä saanu itte, naureskeli :D

Voi apua. Mun pikkuvauvasta tulee isä.
SikaMika

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Pieru?
Lähde jo sinne fillarilenkille!
Sori, mä tulin jo. *vakiorepla*

I survived lake Bodom. Gustafssoni taisi olla lomilla tai jotain kun ei sitä näkynyt "töissä", ja taisi tällä kertaa lomailla jossain muualla kuin tällä kyseisellä järvellä. Pirun hienot oli maisemat, maasto oli vaihtelevaa ja varsin nopeasti ajettavaa (hyvät tiet, ei liikennevaloja, ei risteyksiä, ei kanttareita, ei muutakaan vastaavaa paskaa) ja tällä kertaa tuulikin toimi niin kuin piti; mennessä vastaista, tullessa myötäistä. Niinpä koko reissu (~55km) taittui alle 2h10minuutissa, mikä on häkellyttävän paljon vähemmän kuin vaikkapa vastatuuleen heittämäni tuskainen Porvoon-reissu, jossa aikaa tuhraantui lähes 2,5h/46km. Hyvä meininki, nyt oluen jälkeen on hyvä laittaa sapuskat tulille ja käydä huljauttamassa munat.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täysin terve poika syntyi äsken.
Broidi soitti että onneks olkoon, TÄTI.

"Se on ihan kauheen pieni". No aivan varmasti.

Huh.
Bliss

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:TÄTI.
Onnea tädille :]
(varo, ihan pienistä vauvoista saa vauvakuumetartunnan ennen kuin huomaakaan)
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Millon tää itku loppuu?

Kamalaa!
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei lopu itku vieläkään. Mun vauvasta http://irc-galleria.net/view.php?nick=n ... d=52134053 on tullu mies. En kestä tommosta tietoo.

http://www.youtube.com/watch?v=W7E3jsAT ... re=related
Herra Manala

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pitääkö niiden kakaroiden aina häseltää ilman kumia???!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lissää vauvvaa.. Käytiin kattoon miehen pikkusiskoo ja vauvaansa sairaalassa. Tokihan mahottoman söpö se oli ja mustatukkainen, ja nukkui koko ajan, mitä nyt välillä rypisteli naamaansa ja yritti aukoo silmiään. Äitinsä voi hyvin ja reippaasti ja ei ollu moksiskaan mistään. Ei uskois että synnyttäny just tommosen. 50 cm ja 3595 g mötkäle. Ne on noi nuaret.. Kai mäkin voisin ihan hyvin tollasen ottaa, mut emmä mitään raskauksia kyllä jaksa. Kauhee helle, käveltiin sieltä sairaalasta kaupunkiin asti, ja puoli matkaa paljain jaloin, teki hyvää kivistäville kintuille.
BettyB.

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kisoista selvitty ja flunssaa pukkaa. Ens viikko vaan sen verran bookattu ettei oo varaa sairastella. Tyypilliseen tapaani myös törmäsin äsken polvi edellä oveen ja hetki sen perään kantapää jäi kiinni terassin oven alla olevaan metallilistaan. Nooo, ei pienet veriroiskeet ja mustelmat haittaa, pääasia ettei oo (vielä) luita poikki.

Oon ollu heikolla ravinnolla, nyt sapuskaa ja telsua. Tilulii!

Lisäys: Miten onkin vallan yllättävää että sillä sekunnilla kun sammutin sadettajan, alkoi vesisade.
Bliss

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nonnih. Huomisen työt tehty tänään, huomenna suunnittelen pientä pintaremonttia ja shoppailen :]
NegaDuck

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

irmelianneli kirjoitti:Käytiin kattoon miehen pikkusiskoo ja vauvaansa sairaalassa. Tokihan mahottoman söpö se oli ja mustatukkainen, ja nukkui koko ajan, mitä nyt välillä rypisteli naamaansa ja yritti aukoo silmiään.
Entä se vauva?
Bliss

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tääl ukkostaa. Mulla on jokseenkin loistava aitiopaikka salamoinnin seuraamiseen!
NegaDuck

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Tääl ukkostaa. Mulla on jokseenkin loistava aitiopaikka salamoinnin seuraamiseen!
Ou diö! Oon liikkeellä fillarilla. Jos en kohta lähde, niin kastun läpi. Hyvä kun varoitit. *singahtaa himaan*
BettyB.

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ :D
1108

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Repesin:

Kuva
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vaola kirjoitti:Miksi kommentoitte kaikki sunnuntain ketjuun? :?
Hä?! Onko nyt maanantai?!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NegaDuck

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

aasi kirjoitti:Hä?! Onko nyt maanantai?!
:shock: Mix töissä oli sit niin jämähtänyttä?

Mut hei enivei, tota aiempaa kirjoittaessani näki ikkunasta miten taivas oli täynnä synkkiä pilviä ja tuuli yltyi yltymistään. Olin ihan tosissani että ukkosmyrskyhän sieltä on tulossa, ens Lohjalla ja kohta Espoossa. Aehaekutti.
Vastaa Viestiin