Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Väsyttää, ei muuta.
NegaDuck

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Alkoi väsyttää GTA IV. Jatkuvaa virtuaalikaverien viihdyttämistä, eikä missään välissä ehdi suorittamaan juonitehtäviä tai edes tallentamaan peliä rauhassa. Paitsi jos ajaa taksilla joka paikkaan.

Noh, nukkumaan tästä jo. Öitä nassikat.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katson rohmulaa jälkilähetyksenä!
siit muut tallenteet vuoroon!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Herra Manala kirjoitti:Eilen 11h työpäivä. Tänään 16h.
Urpo laskit väärin. Perjantai 11h työpäivä 5h unilla. Lauantai 17,5h työpäivä 4h unilla. Mä olen kyllä aika paljon kovempi jätkä kuin suurin osa teistä vässyköistä, lälläslää. Otin oikeudekseni kaataa tuoppiin hyvin pitkän drinkkimallisen yömyssyn. Kippis!
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Eilen 11h työpäivä. Tänään 16h.
Urpo laskit väärin. Perjantai 11h työpäivä 5h unilla. Lauantai 17,5h työpäivä 4h unilla. Mä olen kyllä aika paljon kovempi jätkä kuin suurin osa teistä vässyköistä, lälläslää. Otin oikeudekseni kaataa tuoppiin hyvin pitkän drinkkimallisen yömyssyn. Kippis!
Ootsä maanantain kotona?

Voisin tuoda extra-vahvaa kahvia siinä ohimennen :P
Herra Manala

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Ootsä maanantain kotona?

Voisin tuoda extra-vahvaa kahvia siinä ohimennen :P
Älä tuo. En juo kahvia.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vttu ei nukuta. Heräsin 3:49. Mitähän tekis.. Ihan tyhmää.
NegaDuck

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Myöhään valvominen ei sovi mulle. Seuraavana aamuna on ihan kökkö olo (mittääennoottanu!). Tai sitten tää on jotain muuta. Mutta joo, uusi päivä ja uudet haasteet ja sitä rataa.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Se olis taas pyykkipäivä.

Pitäsköhän mennä Seurasaareen piknikille tänään
Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ootsä maanantain kotona?

Voisin tuoda extra-vahvaa kahvia siinä ohimennen :P
Älä tuo. En juo kahvia.
On mulla kofeiinitablettejakin :P
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voihan helvetti. Siellä olis Naistenklinikalla synnytys käynnissä. Broidista siis taitaa tulla isä aivan liian aikasin, laskettu vasta heinäkuun lopussa. Voi itkujen itku.
Bliss

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Voi itkujen itku.
Siellä on paras mahdollinen apu lähellä.
:paijaa:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Mies heräsi aamuyöstä mun erittäin voimakkaaseen ähinään. Hirmu huolestuneena iski valot päälle, pomppas sängystä ja kyseli että joko mennään.. Ei, mä makaan selällääni, karsea suonenveto tuli oikeaan pohkeeseen: koppakuoriainen- efekti, eli en päässyt kääntymään, en ylös, enkä saanut jalkaani suoraksi :lol: Yks suoristi mun jalan ja jatkoi unia, lähes loukkaantuneena. PAH! EI oo helppoo..

Ärh - mä muutan Jyväskylään, siellä ei ainakaan AINA tuule. Muuten ihan loistoilma, mutta tuuli vie rillitkin mennessään. PItääkin ostaa pyykkinarulle pyykkipoikia tai sukka"teline", kävin äsken alakerrassa maasta poimimassa parit sukat :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:Huomenta!

Mies heräsi aamuyöstä mun erittäin voimakkaaseen ähinään. Hirmu huolestuneena iski valot päälle, pomppas sängystä ja kyseli että joko mennään.. Ei, mä makaan selällääni, karsea suonenveto tuli oikeaan pohkeeseen: koppakuoriainen- efekti, eli en päässyt kääntymään, en ylös, enkä saanut jalkaani suoraksi :lol: Yks suoristi mun jalan ja jatkoi unia, lähes loukkaantuneena. PAH! EI oo helppoo..

Ärh - mä muutan Jyväskylään, siellä ei ainakaan AINA tuule. Muuten ihan loistoilma, mutta tuuli vie rillitkin mennessään. PItääkin ostaa pyykkinarulle pyykkipoikia tai sukka"teline", kävin äsken alakerrassa maasta poimimassa parit sukat :roll:
SA toivottaa suurta etukäteisonnea ja mahdollisimman itsellesi helppoa poksahdusta ja ihan kaikkea hyvää Elballe :h:

Sapattina a.d 2008 suvikuun kahdeksas!

Stadinarska
mukana kannustamassa ja hyvinhän se menee!
1108

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta.

Rystyset verillä oikeasta kädestä. Mutta sitä klanipäätä sattu aivan varmasti ja kunnolla. Sattui taksijonossa yllätävvä hässäkkä ja joku urpo kävi kaverin päälle aivan varoittamatta ja ilman ainakaan omaan mieleeni tulevaa syytä. Tilanne ratkesi siihen että nappasin kollia pillistä kiinni ja latasin yhden iskun palloon. Jännän veteläksi ne menee kun alkaa kouluttaan, puhumattakaan kuinka nopeasti ne juoksee karkuun kun ovat kohdanneet voittajansa.

Jatkan sohvalla krapulan viettämistä.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Huomenta.

Rystyset verillä oikeasta kädestä. Mutta sitä klanipäätä sattu aivan varmasti ja kunnolla. Sattui taksijonossa yllätävvä hässäkkä ja joku urpo kävi kaverin päälle aivan varoittamatta ja ilman ainakaan omaan mieleeni tulevaa syytä. Tilanne ratkesi siihen että nappasin kollia pillistä kiinni ja latasin yhden iskun palloon. Jännän veteläksi ne menee kun alkaa kouluttaan, puhumattakaan kuinka nopeasti ne juoksee karkuun kun ovat kohdanneet voittajansa.

Jatkan sohvalla krapulan viettämistä.
Onks ny hyvä mieli ja voittaja-olo vai? :D
1108

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Onks ny hyvä mieli ja voittaja-olo vai?
Vatipää.

Jos nyt saatana joku urpo laukkaa päälle ilman syytä niin kai siinä on pakko kouluttaa. Vai olisiko sivusta pitänyt katsoa parhaan ystävän pahoinpitelyä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108:lle ja Vihtahousulle muuten halit täältä eilisen johdosta. Ihan hyvä et 1108 pääs vähän tuulettumaan/tuulettamaan, turpaan ääliöille!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onks ny hyvä mieli ja voittaja-olo vai?
Vatipää.

Jos nyt saatana joku urpo laukkaa päälle ilman syytä niin kai siinä on pakko kouluttaa. Vai olisiko sivusta pitänyt katsoa parhaan ystävän pahoinpitelyä?
Mä en tarkottanu sitä silleen, kuin sä näköjään luit sen. Sorry.

Urpoille toki turpaan, nou hätä. Ei tosiaan pidä kattoa vierestä, mä oisin ite hypänny sinne kans pikkunyrkkeineni kouluttamaan :lol:
SikaMika

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
Jos nyt saatana joku urpo laukkaa päälle ilman syytä niin kai siinä on pakko kouluttaa. Vai olisiko sivusta pitänyt katsoa parhaan ystävän pahoinpitelyä?
Sun olisi pitänyt kehoittaa ystävääsi kääntämään toinenkin poski ja kertoa pahoinpitelijälle ruusuisia tarinoita itsetuntemuksesta pieksännän ratoksi. Tällöin tosin olisit saattanut syyllistyä henkiseen pahoinpitelyyn, ainoa keino selviytyä näistä tilanteista kunniallisena kansalaisena on pistää nortiksi ja katsoa muualle.

Ensimmäinen potkupallopäivä takana ilman yllätyksiä. Oikeat maat voitti ja ilta meni odotetusti yhden oluen taktiikalla. Tänään ohjelmassa lisää jalkapalloa, sitä ennen käyn kuitenkin pyörähtämässä Children of Bodom -järven ympäri velosipedilläni ja ostamassa lisää grilliherkkuja. Eilen tuli mussutettua oikein vitulliset eväät, nam.
bedlam

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jes! Heräsin jopa puoli yhdeltätoista. Tosin juon vielä aamukahvia, mutta olenhan melkein nyt ajoissa tavalliseen verrattuna. Onneksi ei tullu lähdettyä bändiläisten kanssa pallipeliä tuijottamaan, reissun tuloksen tietäisi kyllä vaikkei pelituloksesta olisi hajuakaan.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ttu mä kävelen ympyrää täällä ja odotan broidin soittoa. Voi hemmetin hemmetti!

No synnyin mäkin 2 kk etuajassa, mutta kuitenkin. Äh, voi ku kaikki menis hyvin.
SikaMika

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
No synnyin mäkin 2 kk etuajassa
Nyt ymmärrän, miksi olet huolissasi.


No eikäku, toivottavasti kaikki menee hyvin.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Joo, kuukaus happikaapissa 70-luvulla teki musta varmaan tämmösen :P

Kiitosta.

Broidi ottaa asian yllättävän lunkisti, tai sitten esitti vaan vahvaa siskolle puhelimessa.

On tää yhtä helvettiä ny kyl.
Pyry-Matias

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vois olla Steak and cheese hunajakaura foot longin tontti.
Pyry-Matias

Re: Sunnuntai, söndag, sunday, domingo

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:^Joo, kuukaus happikaapissa 70-luvulla teki musta varmaan tämmösen :P
Poikkesin samana herran vuonna 77 keskoskuplassa kun ei tissi kelvannut. Taisi sitä olla hiukka liian kiireinen ja ruipelokin.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 08.06.2008 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin