Maanantai on nyt on maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nyt on maanantai!

Väittää kaverinne nimeltään

Aito Johan nyt Stadin Arska :D
ninnithequeen

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en mitään pelkää niin paljon ku ukkosta.

Semmonen sattu kohalle, kun äsken lähipaarista kotiin 100 metriä kävelin. Kastuin aivan litimäräksi, taivas vilkkui ja jyrisi ja mua pelotti.


Ai miksi pelkään ukkosta, höh, sehän on hölmöö?
Ihan siksi että se löi taloon kun olin ihan pikkanen vielä. Saa pelätä.

Ttu mä tärisen vieläkin.

Broidi soitteli varpajaisistaan, puhuin parin skinin kanssa. Jotta että kattokaa ny että se pysyy jotenkuten henkissä :D
Voi mun lapset.


Pääasia että Tätin kullanmurulla on kaikki ok.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

moi
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rollo heti nukkumaan!

(sori oli taas pakko)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en mitään pelkää niin paljon ku ukkosta.
Tääl ei ees ukkostanu, epistä! Muuten en sitä pelkää, mutta merelle mua ei enää huonolla ilmalla saa kun kerran on sieltä pois selvinny hengissä.

Eka viikko lomaa takana, meni niin jotta viuhahti vaan :shock: Aamulla koittaa ARKI, narttu kotiutuu reissusta eikä edes voittanu :bullshit:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Rollo heti nukkumaan!

(sori oli taas pakko)
:D

Sä kans!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo ihan kohta.

Kissakki kattoo että mikä tol on, ku itkee ja nauraa samaan aikaan :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paska aloitus viikolle, mutta pitäisi rientää Hiimokselle jussin hävitykseen, kuulemma paraat bändit siellä.. ja hotimmat naaraat!
Minne Suvinen menee jussin viettoon? sähän asut lähellä, connections?

RMJ on tänä vuonna kyykkypaskan arvoinen..ja vielä Porissa..
Kiitos Sedu ei tarvi sun yrittää, b-luokan pelaaja..
Hyvä ajomatka lyheni.. kiitos siitä!

Foo Fighters kontsertti tvssä ny..
Ei seinä vai mikä joki se nyt oli, kutsu..
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Mieleni minun tekevi jäädä nukkumaan, mutta aivoni ajattelevi notta kaipa se on töihin raahauduttava. Hyvä vaikkei erinomainen viikonloppu. Kaksi viikkoa kesälomaan.
NegaDuck

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Morgen. Heräsin keskellä yötä siihen että oli ihan törkeen kuuma ja hiki. Mikä tuntuu oudolta, sillä illalla ei ollut liian kuuma. Miten voi yöllä tuolla tavalla kuumeta?

Mulla on varmaan sitten vaihdevuodet menossa ja toi oli ns. kuuma aalto. :shock:
killkill

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:kun äsken lähipaarista kotiin 100 metriä kävelin. Kastuin aivan litimäräksi, taivas vilkkui ja jyrisi ja mua pelotti.
Höh. Tuohan on selvä delirium tremenis.

Perjantai-rokkailun darra kesti vielä eilisenkin päivän, mutta nyt alkaa olo olla lähes normaali. Taidan jatkossa jättää tuon festareilla fyllassa pyörimisen suosiolla nuoremmille...
milli

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hyväää Huomenta! x tpk!

Tämä viikko enää, sitten alkaa lomaa siwailusta. Swiiit!

Eilinen päivä meni sitten täysin vaatekaapin kanssa touhutessa. Mulla oli ollut täysin epärealistinen käsitys siitä, paljonko aikaa yhden vaatekaapin kasaamisessa menisi aikaa. Saimme eilen kaapin kyllä kasattua, hyllyjen ja vetolaatikoiden asentaminen jäi tälle päivälle. Koti on edelleen kuin räjähdyksen jäljiltä. Aloitimme kaappiprojektin klo 13.. ja puoli kahdeltatoista lopetimme siltä päivää.

Tämän jälkeen pitää enää laittaa parveke kuntoon, niin sitten alkaa asunto näyttää juuri sellaiselta, miltä haluan sen näyttävän. Mahtavaa.
BettyB.

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

syttiK kirjoitti:Aamulla koittaa ARKI, narttu kotiutuu reissusta eikä edes voittanu :bullshit:
Kävikö se mun hoodseilla kisaamassa? :)

Päätin jäädä himaan potemaan flunssaa, sen verran paska olo ja loppuviikko täynnä ohjelmaa. Tälle päivälle ei ollut kun yksi paltsu ja sekin täysin skipattavissa. Mulla ei oo ollu flunssaa vuosiin, mitä mun kuuluu tehdä? Juoda kuumaa ja tuijottaa telkkaa? Saako hoitaa puutarhaa (ei SITÄ!)? Saako siivota? Käydä kävelyllä? Iik!
Enttu

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Mittari värähti taas vuodella ... täytin 25 kolmannen kerran :P
ninnithequeen

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Entulle paljon onnea :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea Enttu :) Perästä tullaan! (hide your anus, anus)

Jumanperkele mikä tuuli :shock: Ikkuna meinas lähtä saranoiltaan aamusta kun olin jättänyt sen raolleen että ilma kulkisi.

Taidan tänään koluta Malmin kirppikset, ne kokonaiset kaksi. Kirjoja ja snadeja vaatteita tähtäimessä. Nii, ja tietty pitää käydä syömässä jotain hyvää :P Huomenna neuvola, uskaltaiskohan sitä lampsia yhtään pidemmälle, tulee taas valitusta "liikkumisesta" :roll:

Tv. turvonnut tampio
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ihme tilanne duuniin pyöräillessä. Jalkakäytävällä oli nuorehko nainen kävelemässä vasemmalla. Suojatie oli vasemmalla, ja oikealla puolella oli fillareille varattu luiska jalkakäytävän reunassa (kadun ylitykseen). Olin lähestymässä fillarilla takaa oikealta koska pyörätie oli oikealla, ylittääkseni kadun.

Sen sijaan että nainen olisi ylittänyt kadun suojatien kohdalta, hän käveli luiskaan ( = eteeni) ja ylitti kadun siitä. Mitä vittua? Onko jalkakäytävän 7 sentin korokkeelta alas astuminen liian raskas operaatio ja siksi on tultava fillarin eteen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:Ihme tilanne duuniin pyöräillessä. Jalkakäytävällä oli nuorehko nainen kävelemässä vasemmalla. Suojatie oli vasemmalla, ja oikealla puolella oli fillareille varattu luiska jalkakäytävän reunassa (kadun ylitykseen). Olin lähestymässä fillarilla takaa oikealta koska pyörätie oli oikealla, ylittääkseni kadun.

Sen sijaan että nainen olisi ylittänyt kadun suojatien kohdalta, hän käveli luiskaan ( = eteeni) ja ylitti kadun siitä. Mitä vittua? Onko jalkakäytävän 7 sentin korokkeelta alas astuminen liian raskas operaatio ja siksi on tultava fillarin eteen?
Normisettiä? Ainahan noin tapahtuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Maalia ostettu. Nyt pitäis reipastua maalaushommiin :?
NuoriDaavid

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:Maalia ostettu. Nyt pitäis reipastua maalaushommiin :?
http://aa1.naurunappula.com/0/083/141/152393.jpg
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on ihan hullu kooma päällä. Viime yö tuli vietettyä liskojen seurassa... enkä kyllä malttanut mennä nukkumaankaan ennen kuin puolen yön aikaan, koska ostin lauantaina Civ IV: Beyond The Swordin ja juutuin sitä pelaamaan.
killkill

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kehtaavatkin epävarmaa nuorta tyttöä kiusata.

Nojjoo. Onhan tuo aika surkuhupaisasti meikattu naama, myönnetään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsy, kooma ja kivistys. Liskot eivät tulleet viimeyönä eli ensi yö voi olla mielenkiintoinen. Toisaalta humala ei päässyt missään vaiheessa viikonloppua pientä hilpeyttä kovemmaksi, mutta tuli tuota kupolia kuumennettua mustassa keinokuituhatussa tehokkaasti. Syötyäkin tuli (festari)safkaa reilusti ja Tamperetta kunnioittaakseni kävin vetämässä Plevnan makkarapannun sekä Bunjabin pitakebabin, Napolin pitsa jäi kuitenkin kokeilematta tällä reissulla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kaikki Muodollisesti pätevätnaurettu, aika sirtyä tallennusten pariin. Sairastelu on tylsää :/
Bliss

Re: Maanantai on nyt on maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Maalia ostettu. Nyt pitäis reipastua maalaushommiin :?
http://aa1.naurunappula.com/0/083/141/152393.jpg
:shock:
Kyllä toi on liuotinpesun tarpeessa.
Mä vaan ehostan vessan seinät konservatiivisen valkoisiksi :)
Vastaa Viestiin