KessuKivikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Käytiin lounaksella siellä rantahuvilassa, missä on ihan sikahyvää safkaa. Söimme ulkona terassilla. Pari oravaa tuli sinne pyörimään ja olivat ihan jaloissa ja takinliepeissä kiinni. Oppivat varmaan hyvin röyhkeiksi jos safkaa vaan irtoaa. Yritin napsia kännykällä niistä kuvia, mutta se ei zoomaa kovin lähelle, ja ei ikinä laukea Just Oikealla Hetkellä. Ei sit, hö.
Bliss

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nyt on ryhdistäydyttävä ja päästävä eroon noin viidestä kilosta. Peilistä töllää joku vastenmielinen löysä ihraperse :barf:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Nyt on ryhdistäydyttävä ja päästävä eroon noin viidestä kilosta. Peilistä töllää joku vastenmielinen löysä ihraperse :barf:
I'm with you!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Nyt on ryhdistäydyttävä ja päästävä eroon noin viidestä kilosta. Peilistä töllää joku vastenmielinen löysä ihraperse :barf:
No hohhoijaa :roll:

IhQ pikkuveli antaa kyydin kotio samalla ku menee Naistenklinikalle, työt ollaan jo tehty. Huomenna vapaapäivä, luojan kiitos. Tää espooilu ottaa koville välil. Ex-ukon sohva kutsui taas eilen, mut hyvähän siin oli nukkua ja herätä pirteenä töihin...

Polvi vihottele taas ja mulla on vissiin jännetupintulehus. Käsi ranteesta ylöspäin täysin turvoksissa ollu pari päivää, särkee olkavarteen asti. Mun hiirikäsi vielä! NOUUUUU!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Käsi ranteesta ylöspäin täysin turvoksissa ollu pari päivää, särkee olkavarteen asti. Mun hiirikäsi vielä! NOUUUUU!!!

*runkrunk*
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Käsi ranteesta ylöspäin täysin turvoksissa ollu pari päivää, särkee olkavarteen asti. Mun hiirikäsi vielä! NOUUUUU!!!

*runkrunk*
Hahhaa, juuei. Broidi nauro ihan samaa muuten :D

Tänne tulee just ukkonen. Taivas ihan musta ja jytisee, huih!
Bliss

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei helevetti. Mun piti reippaana kävellä hakemaan napero päiväkodista, mutta täällä muuttui maisema tummanharmaaksi ja salamoi aika komiasti. Taidan kuitenkin mennä autolla, kastun mielummin kuitenkin suihkussa.
Pyry-Matias

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Sali eli viikkoliikuntaa työajalla-> Oon pyrkinyt reenaamaan pari kertaa viikossa ylä/keskiroppaa eli viikon syklillä läpi, mutta huomaan taas laiskistuneeni. Tuohan tarkoittaa sarjapainojen laskua, joskin hyvillä pohjilla se on vain väliaikaista. Kustiin eilen muuten 2-8 oma futispeli eli säbänumeroilla mennään.
1108

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Eksyin jonkun Photobucketin käyttäjän "Body Modifications" -kuva-albumiin.
Iso NUUH!!!

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt on kalavoileipäkakku väännetty, keksit ja pullat tuli kaupasta, saapi kelvata! Itse en tosta voileipäkakusta niin välitä - joten tein sitten "kiellettyä sapuskaa" muille. Nysse muhii jääkaapissa, parin tunnin päästä koristelu.

Nyt paistamaan possupihvejä! ->
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Itse en tosta voileipäkakusta niin välitä
En muuten mäkään. Mikähän siin on? Liikaa tavaraa normileivän päällä? :D

Voileipäkakku pelkästä leivästä, sulatejuustosta, kermajuustosta ja kurkusta ois hyvä :P

Kaikki tonnikalat ja majoneesit, kinkkusuikaleet ja kurkkusalaatit sopii miusta ihan muualle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Itse en tosta voileipäkakusta niin välitä
En muuten mäkään. Mikähän siin on? Liikaa tavaraa normileivän päällä? :D

Voileipäkakku pelkästä leivästä, sulatejuustosta, kermajuustosta ja kurkusta ois hyvä :P

Kaikki tonnikalat ja majoneesit, kinkkusuikaleet ja kurkkusalaatit sopii miusta ihan muualle.
En halunnut edes moista tehdä :D Eli laitoin vaan creme fraichea, savulohta, tilliä, ruohosipulia, sitruunan mehua, sitruunapippuria sekaisin ja leivänpalojen väliin, päälle kylmäsavulohta, katkarapuja, kurkkua, kirsikkatomaatteja ja sitruunaa samaisten yrttien kera. Reunoille ruohosipulituorejuustoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

No jopas. Oltiin tuossa keväämmällä juteltu pomon kanssa, että kyllä mua tarvitaan täällä kesälläkin ja tänään lounastauolla sitten vahvistin, että joo, lopettaisin elokuun alussa, mutta nyt tuli sitten ylempää käsky, että tehostetaan, eikä tässä hommassa enää tarvita ylimääräistä vuokratyöläistä. :? Harmi vai ei? En tiä. Tää viikko sentäs vielä loppuun.

Työllistäkee mut pariks kuukaudeks, ootte te ennekin työllistäneet! Voin tulla esim. sivustahuutajalle siivoomaan 10 neliön leikkimökkiä, joka ei toistaiseksi edes realisoidu materiaalisessa todellisuudessakaan, mutta mikä sen hienompaa olis kuin palkata oma täyspäivänen siivooja! En välttis ees häiritse työnantajaa ollenkaan - riittää, että mulle maksetaan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis pelppis oonnea!
Koska sitten kytkin napsahtaa ja poksahtaa jotain?
8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppa, eiiii. Tuli nälkä!

Äh, olen niin saamarin pahalla tuulella, että tekisi mieli heitellä tavaroita. Meijän vuokralainen tuntuu tahallaan heittelevän kapuloita rattaisiin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen olikin palkkapäivä, voisi vaikka sen kunniaksi ostaa jotain pientä kivaa. Ehkäpä hiukan tiikkilankkua niin voisi rakennella pyykinkuivaustelineen partsille. Toisaalta eipä ole tullut syötyä nautaa pitkään aikaan kotosalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotiuduttu vihdoin. Broidi kiros vesisateen ja ruuhkan autossa alimpaan helvettiin. No daah, ainahan tähän aikaan tuol on ruuhka Espoosta Heltsinkiin???

Nyt vasta tajusin mitä otsikossa lukee :D
Tartteeki muuten lähtee ostaa tupakkia, saakeli.
BettyB.

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Iiiik, oon kääntymässä omppu-uskoon! Liikaa InDesignia ja Illustratoria iiiiiihanilla koneilla!! Taidan imuroida ja syödä sushia, jos se sillä tokenis.

Elpalle onnittelut! :h:
SikaMika

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

swirl kirjoitti:Meijän vuokralainen tuntuu tahallaan heittelevän kapuloita rattaisiin.
Menkää käymään siellä. Törmäsin syssyllä samanlaisiin vittupäihin, jotka eivät suostuneet kommunikoimaan jo sovittujen asioiden tiimoilta. Hommat selvisi heti kun ilmestyin pimputtamaan ovikelloa ja kerroin kuinka asiassa tältä seisomalta edetään. Vittupäihin ei tepsi kuin röyhkeys.

Hyvä fiilis. Rahahuolet alkavat helpottaa, töitä tiedossa niin paljon kuin jaksaa painaa. Paskana puolena tietty se, että niitä joutuu painamaan ainakin seuraavan kuukauden melko reippaasti. Kaikki muut murheet voi upottaa jalkapalloon ja huolet olympialaisiin!

Onnittelut päivänsankareille!
Enttu

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Onnea Elppa ... Perästä Tulit :P
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Kävin ostamassa Tarjoustalosta yhdeksän pakettia hammastahnaa, ja kohta alan tehdä kaverin koulujuttuja.
BettyB.

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

-Superior- kirjoitti:Kävin ostamassa Tarjoustalosta yhdeksän pakettia hammastahnaa
Tästäpä tulikin mieleeni japanilaiset turistit, jotka osti tänään Stockan tyhjäksi Pepsodentista. Eikö niillä ole Japanissa hammastahnaa??
bedlam

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai niin, onnea Elppa! Toivottavasti lapsesi ei tule perästä! :P
ninnithequeen

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis eikö kukaan oikeesti näe miten söpö hää on??? http://kitina.net/album_page.php?pic_id=6072

Jotain kommenttia ny hei!

Anteeks, mutku Täti on ihan täynnä itteesä :P
1108

Re: KessuKivikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Siis jumalauta! Aina meitä mollataan:

Brittiläinen konsulttiyhtiö City & Guild on julkaissut jokavuotisen onnellisuusindeksin, jossa rankataan onnellisimpia ammatinharjoittajia.

City & Guildin listalla alhaisemman paikan ottavat rakennusalan työntekijät, toisin sanoen rakentajat ovat vähiten onnellisia työssään. Listan häntäpäähän sijoittuvat myös pankkialan työntekijät, sairaanhoitajat ja it-alan työntekijät.

Onnellisimpia sen sijaan ovat kauneudenhoitoalan ammattilaiset, kuten kosmetologit ja kampaajat.

Tässä lista kokonaisuudessaan:

1. Kauneudenhoitoalan työntekijät
2. Kampaajat ja parturit
3. Sotilaat
4. Ravintola-alan työntekijät
5. Vähittäismyyjät
6. Opettajat
7. Markkinointi- ja PR-henkilöstö
8. Kirjanpitäjät
9. Sihteerit ja vastaanottovirkailijat
10. Putkimiehet
11. Insinöörit
12. Arkkitehdit
13. Toimittajat
14. Mekaanikot
15. HR-henkilöstö
16. Puhelinpalvelijat
17. It-alan henkilöstö
18. Sairaanhoitajat
19. Pankkialan työntekijät
20. Rakennusalan työntekijät


Lähde: http://www.uusisuomi.fi/tyoelama/26515- ... hajoaa-paa

Ei mua nyt mitenkään erityisemmin ota pannuun. Itseasiassa viihdyn ihan hyvin ja olen tyytyväinen.
Ilmeisesti olen kova luu ja kestän hommani kuin mies.
Vastaa Viestiin