Perjantai Kolmastoista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Varokaa vaan!

Mitäs mielessä. Mä koitan mennä nukkumaan ku viieltä on herätys perkele. Toinen kissoista mouruaa kuin hullu ja koita tässä ny si nukkua.
ninnithequeen

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Pannu kahvia ja röihin.
Perjantai kolmastoista alkoi hyvin; nukuttiin snadisti pommiin.
Mulli75

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Töissä oltu kohta tunti.

Tekisi mieli manata perjantai 13. kunniaksi täällä töissä joku joka kiukutteli eilen minulle.
Bliss

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Huomenta. Mä lähdenkin reissuun jo tänään. Startti kohti Lappeenrantaa klo 5 huomenaamulla. Miten mä osaan nukkua jossain muualla kuin omassa sängyssäni :o
NegaDuck

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Huuuu... jos jo eilen oli ton verran huonoa mäihää matkassa, niin mitenkähän tänään. :shock:
elco

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja elco »

Perjantai 13. varokoon minua eikä päinvastoin!
Vihtahousu

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenii. Pannu kahvia ja röihin.
Perjantai kolmastoista alkoi hyvin; nukuttiin snadisti pommiin.
No et sä kyllä pahasti voinut pommiin nukkua jos on aikaa juoda pannu kahvia ja kirjoittaa kitinään.

Huomenta vaan, mää nukuin vähän heikosti, siksi olen jo nyt hereillä. Kohta suihkun kautta ulos sykkimään.
Edith

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pääsen sitten tän päivän jälkeen eroon tästä firmasta, joka minun silmissäni, vaikken asiantuntija olekaan, vaikuttaa harvinaisen vatipäisesti johdetulta. Toin kumminkin näille karkkia, koska varsinaista johtoa lukuun ottamatta ihmisissä ei sittenkään ole vikaa. Nyt vaan on mielessä, että olis pitänyt pilailukaupasta hakee semmosia kielen siniseks värjääviä karkkeja ja tarjota niitä sitten toimitusjohtajalle ja talouspäällikölle.
BettyB.

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oho, lomatj 0 :]
bedlam

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja bedlam »

31-vuotissynttärini olivat perjantaina 13. päivä asunnossa numero 13 päivämääränä, jonka yhteenlaskettu lukema oli 13. Se, että silloin ei tapahtunut mitään ihmeellistä todisti moiset viimeistäänkin hölöpölöksi.

Kesä tullee. Toivottavasti lämmön noususuhdanne jatkuu huomiselle asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea lomasta Betty!

Meinas tulla sit 13. perjantain lapsi. Monta tuntia supisteli säännöllisesti pitkin iltaa/yötä, mutta eivät voimistuneet sitten mihinkään suuntaan. En suostunut mihinkään soittelemaan enkä lähtemään näytille, noudatan "vasta kun sattuu"- periaatetta. Sit nukahdin klo 03 ja heräsin klo 8.30 :shock: Se siitä sitten..

Nyt aamupalaa naamaan.. mies tuhisee vieläkin, ihan hermorauniona koko yön.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja milli »

tpk!
Inhottava hartiajumista johtuva päänsärky vaivaa edelleen. Muuten elämä on edelleen :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kassellaan!

:lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Sählystä palattu. Hupparini ja aurinkolasini eivät olleet kassalla eivätkä löytyötavarahuoneessa, eli nyysittyjä ovatten. Ei sitten kun uusia tilaamaan. Taas tuli yllätyskuluja... :(

Onnea uranvaihdokselle, Edith, mikäli siitä on kysymys eikä vain lomasta.
Edith

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Edith »

NegaDuck kirjoitti: Onnea uranvaihdokselle, Edith, mikäli siitä on kysymys eikä vain lomasta.
Et lukenut keskiviikkoketjua? Mulle siis kerrottiin keskiviikkoiltapäivänä, ettei mua enää ens viikolla tarvita täällä, vaikka olin keskiviikkona puolilta päivin sopinut ja varmistanut lähimmän esimieheni kanssa, että lopetan elokuun alussa. Näin toimii kapitalismi, jossa on juuri alkanut uusi kvartaali.

Luulisin, että vuokrafirmasta saattaisivat järjestää mulle vielä lopuksi kesää jotain kevyttä, ennenku 25.8. meen takas kouluun.

Edit puoli tuntia myöhemmin: Jep, jep, uusi paikka tiedossa, ensin pikkasen lomaa ja sitten vielä kuukausi töitä. Iisi-biisi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei Nasut!

On päivä.

Oli hauska taas jutustella.

Moi vaan


Stadinarska
kuningas
NegaDuck

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Joo, missasin keskiviikkoviestisi, Edith. Ikävää että tuli tuollainen ylläripylläri, mutta hyvä että asia selkisi näin nopeasti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja swirl »

elco kirjoitti:Perjantai 13. varokoon minua eikä päinvastoin!
Voin yhtyä tähän. Ei mulle tänään varmaan mitään tapahdu, koska teloin itseni jo eilen :roll: Käyty tarkistamassa, että nilkassa ei ole murtumaa ja sain toosi hienon nilkkatuen. Vituttaa, koska mulla on niin paljon uusia kauniita kesäkenkiä, joita en nyt voi pitää. Tragedia :cry:

Huomenna lähdetään ajamaan Tuuriin ennen sianpieremää. Valokuvauskeikan jälkeen on tarkoitus kuluttaa suurehkoja määriä alkoholijuomia.
Bliss

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Heipat. Palaan sunnuntaina. Ehkä :wink: :dream:
NegaDuck

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kolmesta liikkeestä tiedustelemisen jälkeen uusien aurinkolasien (polaroid, silmälasivahvuudet) hinnaksi muodostuu ~€250. Hinta heitää kympin, pari suuntaan ja toiseen liikkeiden välillä. Eli ratkaisevaksi tekijäksi muodostunee se mistä löytyy naamatauluuni sopivimmat sangat.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti: Hupparini ja aurinkolasini eivät olleet kassalla eivätkä löytyötavarahuoneessa, eli nyysittyjä ovatten. Ei sitten kun uusia tilaamaan. Taas tuli yllätyskuluja... :(
Toivottavasti varkaalla on samat vahvuudet kuin sinulla? :twisted:
Olen pahoillani pienen eteläsavolaisen paikkakunnan johdosta! :cry:

Oletko varma etteivät jääneet autoon, kotiin tai töihin tai muihin mahdollisiin paikkoihin?? 8)
Bliss kirjoitti:Heipat. Palaan sunnuntaina. Ehkä :wink: :dream:
Se on lappeenrannan varjomiitti?? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:Kolmesta liikkeestä tiedustelemisen jälkeen uusien aurinkolasien (polaroid, silmälasivahvuudet) hinnaksi muodostuu ~€250.
Saahan tuosta jo kotivakuutuksesta jotain, siihen takki ja muut tavarat, niin omaan piikkiin jäänee 100 - 150 egeä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas joutuu muistelemaan oikein kovastikkin miksä halusin iitee-alalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenii. Pannu kahvia ja röihin.
Perjantai kolmastoista alkoi hyvin; nukuttiin snadisti pommiin.
No et sä kyllä pahasti voinut pommiin nukkua jos on aikaa juoda pannu kahvia ja kirjoittaa kitinään.
Noku me ei lähetä ennenku kahvit on juotu, perhana! Ei tullu turpaan kummankaan työpaikalta.
Lähinnä naurunremakkaa broidin kanssa taas koko hela dagen. Tuli kokikset nenästä :D On se kiva ku on töissä kivaa.
Pääsin jo poiski, ukko pääsee kohta. Kotiiiiiiiiiin kiitos.
NegaDuck

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niba kirjoitti:Oletko varma etteivät jääneet autoon, kotiin tai töihin tai muihin mahdollisiin paikkoihin?? 8)
No tokkiinsa. Pukuhuoneen nurkkaan jätin hupparin ja kengät, ja vain kengät olivat jäljellä palatessani.
Riemumieli kirjoitti:Saahan tuosta jo kotivakuutuksesta jotain, siihen takki ja muut tavarat, niin omaan piikkiin jäänee 100 - 150 egeä.
Aurinkolasit olivat jo 7 vuotta vanhat joten niistä korvataan vain 10% alkuperäisestä mummonmarkkahinnasta. Hupparin arvoa taas on vähän vaikea määritellä. Veikkaan että kostun vakuutusruuljanssista vain pari kymppiä.

Mut eipä tuo mittään. Hupparilla ei ole väliä, saan helposti uuden samanlaisen tuolta varastosta. Vähän aikaa pitää vaan ajella ja Tapiomiittailla ilman aurinkolaseja...
Viimeksi muokannut NegaDuck, 13.06.2008 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin