Lauantai neljästoista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BR! Nusnus.
ninnithequeen

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Uni katos taas.

Pyttipannua yöpalaks ja takas petiin...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

TPK!1lololo.

Vitu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Heräsin jo kuudelta. Sisäinen kello.. :roll: Ja lokinperkeleet! Parin tunnin päästä reffataan remonttimiäs, ja käydään varmaan shoppailemassa remppakamat. Isännöitsijä tulee tsekkaan hajutilanteen, paikallistin sen nyt sittenkin kylppäriin, johon ollaan jo muutenkin tekemässä täysremppa parin vuoden sisään. Hyvä meille. Saadaan uus kylppäri, maksetaan vaan pintamatskut ite. Ei tarvi tehdä mitään. Joku huoltomiesidioottiperse oli jo käynyt siellä haistelemassa, sanonut että ei siellä mitään oo, portaat on vaan vahattu! Ääliö. ÄIJÄT!!

Nyt pitäis vaan saada yks pesukone myytyä pois kuleksimasta.. edelliset jättivät sen meille. Sekin muuten siellä vähän haisee vissiin.
Tsaari

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Siirryin vasta nyt tälle vuosituhannelle kun hommasin WLANin kotiin. Iloiseksi yllätyksekseni yhteys toimii moitteetta vaikka modeemi on alakerrassa ja välipohja on onteloista. Joskus näinkin päin.
NegaDuck

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Noniin, huomenta. Kaupassa pikakävin kaappaamassa halvat kanat niitä oikeasti tarvitsevien nenän edestä, ja kohta kiskaisen ruispuurot kitaan. Jännää.

^ Zaari, itse olen edelleen edellisellä vuåsituhannella sitten. Kämpässäni (uudiskohde) oli valmiiksi Cat5 -kaapelointi joka huoneeseen, joten aattelin että mitäpä turhia. Eipähän lirise nurkista daattaa naapureille.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Noniin, huomenta. Kaupassa pikakävin kaappaamassa halvat kanat niitä oikeasti tarvitsevien nenän edestä, ja kohta kiskaisen ruispuurot kitaan. Jännää.

^ Zaari, itse olen edelleen edellisellä vuåsituhannella sitten. Kämpässäni (uudiskohde) oli valmiiksi Cat5 -kaapelointi joka huoneeseen, joten aattelin että mitäpä turhia. Eipähän lirise nurkista daattaa naapureille.
Olihan se kansan wlan yhteys jolloin jokainen siihen osallistuva jakaa omaa verkkoaan toisille jolloin kaikki ovat joka paikassa kiinni verkossa, ilman kalliita yhteyksiä? Oli silä palvelunjutulla joku nimikin mutta?....
Pyyhin Netikettiin..
aimohaiku

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Taidan käydä lenkillä ja matkata sen jälkeen Stockan Herkkuun ostoskärryskaboihin mummojen kanssa.

Hauskaa miittilauantaita itse kullekin! :)
ninnithequeen

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aimo etkö sä tuu?? :(

Huomenta uudestaan. Sain nukuttua vielä, loistavaa.

Kohta kaverille naapuriin (viemään tupakkaa) ja sitten Kotihomolle josta miittiin. Kyytiä kaipaavat huutaa nyt hep.
aimohaiku

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ninnithequeen kirjoitti:Aimo etkö sä tuu?? :(
En myönnä enkä kiellä mitään.
1108

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voihan kerpele, kiva herätä Espoon takamettässä mojovassa kanukissa klo 5 aamusta siihen että tirpat huutaa hoosiannaa tykyttävän otsasuonen tahdissa.
Miten yksien ohjureiden laittamisesta saa tälläisen olon aikaiseksi?
Ja perkele että Mokkula on hidas liittymä, tai sitten systerin kannettava vaan on paska. Tein sopimuksen itseni kanssa ja huitasen Nummelan Cittariin ostaan keskiketterää vasta kun ensinmäiset 400 kiveä on kiinni. Tulee muuten kiire koska piettää keretä kanssa Rautiaan ostaan lisää liimaa tai huominen menee aivan vituiksi.
Ja täytyy sanoa että vituttaa aika rotanlailla läimiä näitä murikoita päällekkäin, tulossa muutenkin "kiva" työviikko ja nyt palaa viikonloppu täällä helevetin orjaleirillä.
Mutta positiivistä asiassa on se että rakas PsykoBitch on kantanut kivet kokolailla sinne missä niitä tarvitaan.

Vittu tämä tästä nörtteilemällä etene, siis louhimaan!

EDIT: Tästä startti:

Kuva

Sais nyt alkuun tuon valmiiksi ja sitten huitelihaiteli alakertaan mättään väliseinää.
Tsaari

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Hitto kun on olen ollut tehokas. Eilisen työpäivän jälkeen olen siivonnut huushollin, katsonut kaksi futismatsia ja tehnyt omakotitalon rakennekuvat viittä vaille valmiiksi. Pitäisi vissiin lähettää vaimo useamminkin pois kotoa niin saisi tehtyä kotihommia rauhassa.
Herra Manala

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Nummelassa on muuten helvetin hyvä kebabpaikka. Siellä salaattikebabiin tulee automaattisesti tuplaliha samaan hintaan. Just the way it should be. Miettiny pari kuukautta käymistä.
ninnithequeen

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tsaari kirjoitti:Pitäisi vissiin lähettää vaimo useamminkin pois kotoa niin saisi tehtyä kotihommia rauhassa.
Haluisitsä tulla meille asuu?

Tääl ei nimittäin tapahdu mitään, ku mie oon poissa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vittu, mä oon levitelly numeroani vaikka kelle Kitinäläisille :shock:
Se mistään julkisuudesta,
moni myisi minut ja identiteettini kumminkin Iltapäivälehdille.
Parempi siis olla näkymättä muuallakaan.
Onneksi kukaan ei kysy minua politiikkaan :D
Kiitos kumminkin viimeisestä soitosta. Ihqu ihminen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
ninnithequeen

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:Vittu, mä oon levitelly numeroani vaikka kelle
Kiitos kumminkin viimeisestä soitosta. Ihqu ihminen.
Anytime ;)

Suihkussa käyty ja kohta lähtö. Kuhan tuo perhanan pentu suostuu tulemaan kavereitten luota pihalta...
ninnithequeen

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Ja taas flunssaa toisella tyttärellä. Eli huonosti nukuttu yö takana. :swirl:
Meil kans kamala yskä sekä mulla että tytöllä. Oman yskäni pistin tupakoinnin piikkiin, mut likka köhi unissaan ihan kamalasti :(

Ja juu, tuli niisteltyä tossa justiinsa. Miten tuo ukko aina säästyy näiltä?
1108

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Nummelassa on muuten helvetin hyvä kebabpaikka.
Anna osoite juuri navin ostaneelle! Vois huomenna poiketa ennen himaan lähtöä.
NegaDuck

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aurinkolasit on soviteltu. Karu totuus rillipäille on kuitenkin se, että silmälasivahvuudet ikävästi rajoittavat kehysvalikoimaa. Löysin yhdet aivan sikamaisen siistit Serengetit, mutta olivat ikäväkseni liian kaarevat jotta niihin olisi saanut vahvuudet. Himppulainen. Olivat kyllä niin siistit että vois jo melkeen harkita piilareita niiden kanssa.

Mutta joo, kolmas kerta (fillaroiden Tapiolaan ja takaisin) toden sanoi. Sain edullisimman tarjouksen ja ihan mukiinmenevät pokat siitä samasta liikkeestä kuin mistä olin ostanut aiemmatkin aurinkolasini. Kahden viikon päästä ovat valmiit sitten.

Nyt suihku, safkaa ja sitten suunta kohti Tapiota.
BettyB.

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Nyt tarttee kyllä sanoa että on se Kyllitäti vaan jotain ihan muuta. Aivan törkeen mahtava keikka! Kylli oli saanut vähän lihaakin luiden ympärille ja näytti mahtavalle. Ihku taskuraketti! :h:

Mulla alko LOMA! :]

Pitäs saada tukka kuosiin että kehtaa lähteä kaverin kampaamon avajaisiin. :/ Taidan kaivaa kaapista PF-peruukin.
Herra Manala

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Nummelassa on muuten helvetin hyvä kebabpaikka.
Anna osoite juuri navin ostaneelle! Vois huomenna poiketa ennen himaan lähtöä.
Vihdintie 9, Ismet taitaa olla puljun nimi. Kebabpaikaksi/hintaansa nähden melko pirun hyvät pihvitkin. Tosin eipä tossa paljoa navigaattorista ole iloa, kun on parisensataa metriä sieltä Cittarista ja ihan Nummelan pääraitin varrella.

Tässähän vois melkeen olla aineksia Kebabmiitille.
Tsaari

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Iski just nyt hirmu hinku kiskaista peruskännit. Mutta eihän se silloin tietenkään käy kun oikein tekisi mieli. Kymmeneen asti pitäisi olla ajokunnossa, prkl.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kauheesti kamaa jo uudella asunnolla! Ihanaa. (Enkä joutunu ees tekemään juuri mitn, mitä nyt vähän painamaan kaasua välillä ja kuskaamaan. Muuten chillailin vaan kälyn luona, upouus viikon ikäinen vauvatyttö sylissä puoli päivää ♥)
Ja saatiin kaikki laminaatit ja maalitkin ostettua. Vielä pitäis paskapönttö ja kaapinovet jostain kehittää, halvalla. Isännöitsijäkin käynyt asunnolla tänään, ja todennut ongelman. Asia hoidossa sentään nyt. Remontti on nyt virallisesti aloitettu, pari jalkalistaa on revitty irti :]
ninnithequeen

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Nyt tarttee kyllä sanoa että on se Kyllitäti vaan jotain ihan muuta. Aivan törkeen mahtava keikka! Kylli oli saanut vähän lihaakin luiden ympärille ja näytti mahtavalle. Ihku taskuraketti! :h:
Ihan pakko mainita että Kylli-Täti on loistava, elä siitä vitsaile. RIP.
1108

Re: Lauantai neljästoista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Tässähän vois melkeen olla aineksia Kebabmiitille.
Ei kerkeä enään tänään, lähden helevetin nopeasti ja sitäkin nopeammin himaan jahka saan hommat finaaliin täällä. Mutta katotaan uusiksi joskus toiste.
Vastaa Viestiin