Maanantain metkut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti::rofl: Miss Piggy lähti seitsemällä sentillä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200806157801906_vi.shtml

xD
Älä naura! Fiksuhuuto oli sentään arvioinut tuotteen arvoksi 0 euroa, että siihen nähden joku maksoi 700% enemmän.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Fiksuhuuto oli sentään arvioinut tuotteen arvoksi 0 euroa, että siihen nähden joku maksoi 700% enemmän.
Taidettiin käydä eri matikantunneilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Taidettiin käydä eri matikantunneilla.
Joo, mulla oli lyhyt matikka ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Sen kyllä huomaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:^Sen kyllä huomaa.
Kierrä vaan veistä haavassa! Nolottaa muutenkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Kierrä vaan veistä haavassa! Nolottaa muutenkin.
:paijaa: Pistetään maanantain piikkiin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:^Sen kyllä huomaa.
Kierrä vaan veistä haavassa! Nolottaa muutenkin.
Onhan niitä sellasiakin, jotka ei oo edes lukion ovea avanneet? 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja swirl »

Duunikaverilla oli eilen synttärit ja se toi tänään itseleivotun kakun tullessaan. Saattaa kuulostaa kiittämättömältä, mutta se oli oikeasti aivan hirvittävän pahaa. Pakottauduin silti syömään pienen viipaleeni naama peruslukemilla. Ja laattasin, kun tuli ihan kamala olo :?
ninnithequeen

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Duunikaverilla oli eilen synttärit ja se toi tänään itseleivotun kakun tullessaan. Saattaa kuulostaa kiittämättömältä, mutta se oli oikeasti aivan hirvittävän pahaa. Pakottauduin silti syömään pienen viipaleeni naama peruslukemilla. Ja laattasin, kun tuli ihan kamala olo :?
Aika hyvin :D

Mitä se oli siihen kakkuun tunkennu?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Siinä oli tosi kamala pohja, sellainen äklömakea, joka ei tainnut olla ihan kypsä. Jonkinlainen ananas-rahkatäyte siinä taisi olla ja se maistui sellaiselle niinkuin se olisi imenyt jääkaapista jotain makuja. Yrgh.

Äitin jackrusseli jäi auton alle :cry: Tai siis auton töytäisemäksi, kun se oli päässyt luikkimaan karkuun. Sillä on nyt jalka leikattu ja sen pitäisi tulla ihan kuntoon, mutta itkettää silti... Roope on vähän sellainen pieni tohelo, toivottavasti se nyt oppii jotain tuosta tapahtumasta.
Edith

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Edith »

Uudessa parin viikon päästä alkavassa työpaikassa onkin vissiin enempi esim. vaiks graafisia suunnittelijoita kuin insinöörejä. Meitsi siirtyy luovaan luokkaan!

Kävin tänään tapaamassa yhtä tyyppiä jossain toimistolla ja myöhemmin tällä viikolla mun tarttee vielä hyväksyttää itteni jollain toisella siellä varsinaisessa työpaikassa, mutta lähinnä kai nimen omaan hyväksyttää vaan, eikä varsinaisesti haastattelututtaa. So long insinöörit! Teillä oli tilaisuutenne, mutta nyt on liian myöhäistä.
1108

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ilo on uudet silmälasit tai itseasiassa kahdet.

Älkää nyt alkako nauraan mutta mie taidan näyttää vähän tältä hepulta:

Kuva

Mutta, vittu joo, hyvin näkyy!
Pyry-Matias

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tämä krapulassa duunipäivän penetronti se vasta onkin. Krapula on kaunis asia.
1108

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mä haluan tälläsen!

[youtube]http://youtube.com/watch?v=_EEHbjjMz38[/youtube]

Näyttää aika pirun hauskalta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:Mä haluan tälläsen!


Näyttää aika pirun hauskalta.
Laita sit taas viestiä kun voi vierailla sairaalassa? Mulla on edellinenkin muuten vielä puhelimen muistissa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Viikonloppuna tuli revittyä liian isoja arpia kipeästi auki. Parempi parannella ihan rauhssa, jos pystyy :?
1108

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Laita sit taas viestiä kun voi vierailla sairaalassa? Mulla on edellinenkin muuten vielä puhelimen muistissa...
Juh!

Veli laitto jo moottorin tilaukseen, jos alkais rakentaan runkoa v-loppuna. Mutta korostan että tuohon tulee jarrut ja puukengissä en ala ajaan enään.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti: Veli laitto jo moottorin tilaukseen, jos alkais rakentaan runkoa v-loppuna. Mutta korostan että tuohon tulee jarrut ja puukengissä en ala ajaan enään.
Jep jep. Eli viimeistään sunnuntai täytyy ottaa vapaaksi, jotta voi tulla sulle kahviseuraksi. *kirjoittaa kalenteriin*
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kesälomaa, uusi talo, kesä, talo, kissa, mies, hevonen, elämä on ihanaa!

Netti ei edelleenkään toimi kiitos DNA:n maailman nopeimman asiakaspalvelun mutta ollaan naapurissa netissä ilmoittautumassa oulun pokaaliin. Pitäkää peukkuja!

Hauskaa juhannusta kaikille!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Jep jep.
Kulta... Sä et luota muhun... *mököttää* Mulla on uudet rillit ja kaikki...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:ILIMAHÄLLYYTYS!
[StadinArska] Oletko sinä Mr Manala ihan oikea ihminen?
[tuulenpuiska] ei tietenkään. se on TKK:n kehittämä botti
[StadinArska] Sitten olen huojentunut. Ei niin kauheaa elävää olisi voinut ollakaan.


ONNEKSI, onneksi sain tämän ylläolevan manalafenomeenin selville kun olin raskahasti flirttailemassa oman seuran ihqutyttömme Xiben kanssa pokauspuistossa taannoin lähimenneisyydessä. :P

TUIKI HASSUA että saatoin luulla häntä, siis manalaa, jopa jotenkin eläväksi. Aika mainiosti kyhätty tekozombie. :o

RAUHA siis teille :idea:

Teidän Stadinarska
sielunrauhoittaja, flirttivärimestari

Peeäs. Muistattehan Stadinarskan viikon juhlat : Yli 10000 lukijan synttärikemut Arskan ikiomalla väripalstalla. Sieltä saatte kopioida ihanat värikoodit ja tehdä oma ihana kotisivunne, jonne voitte sijoittaa valokuvia. Jos ootte kaunihia niin omanne, jos ootta rumia niin minäkin voin kuvia lainata. Kiitän. 8)
.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Jep jep.
Kulta... Sä et luota muhun... *mököttää* Mulla on uudet rillit ja kaikki...
Voi rakas, tottakai mä luotan suhun! Ja sun taitoon rikkoa luitasi... Anna uudet rillit vaimollsi pidettäväksi kun ajelet, ettet vaan joudu ostaan heti uusia! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Herra Manala

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pitäiskö varttihullun hakeutua hoitoon?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Jep jep.
Kulta... Sä et luota muhun... *mököttää* Mulla on uudet rillit ja kaikki...
Voi rakas, tottakai mä luotan suhun! Ja sun taitoon rikkoa luitasi... Anna uudet rillit vaimollsi pidettäväksi kun ajelet, ettet vaan joudu ostaan heti uusia! :h:
Moi tuplarakas! Oletpa suosittu ja tottahan oletkin. On se hyvä, että joku luottaa numerosarjaan hehheh. Mutta sanopa, Tampereen toivo kaikelle naiskunnalle, kenelle mä antaisin mahdolliset rillini kun mullei oo vaimoa?

Voih, olen vissiin hiukan väsynyt kun en saa revittyä edes puujalkavitsiä nyt. Oletko Sairamuru ollunna ikinä väripalstallani? En millään tavalla kehota sua tuhlaamaan kallista opiskeluaikaasi, mutta jos joskus sanot mielipiteesi värien käytöstä. Minä itse olen värien käyttöön tyytyväinen.

Saira, näin meidän kesken, älä pidä mua ihan hassuna, tottakai tässä on paljon huumoria tässä värikuningas-asiassa, mutta rakastan oikeasti kyllä värejä. En minä kuningas ole, korkeintaan sotamies!

Pusut sulle. :h: Ja nyt ei Musukka ja muut salaa rakastavat saa olla mustiksia! Muista Saira- kaukoihastukseni, pysyä aina yhtä ihanana ja olen miehellesi aivan varmasti mustis, vaiklen häntä tunnekaan.

SA
SAirafan
NegaDuck

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ilitaapatihoi. Keilat kaadettu, safkat ja viinakset nielty ja himaan palattu. Ikäväkseni Murphyn keskipitkän kantaman taktinen migreenikärki osui kohteeseensa ja pilasi osan illasta. Toivottavasti muilla on kuitenkin hauskaa.
Vastaa Viestiin