KuskusKeskari

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Räkätauti eiku pahenee. Kahvia ja röihin se on vaan pakko mennä, vaikka oon niistäny puolet aivoistani ja yksiny puolet keuhkoistani ulos, suatana. Ja nyt yskii jo likka ja ukkoki. Kiva jussi tulos.
NegaDuck

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Sataa, hatuttaa. Mut joo. Eiköhän tuo juhannukseen mennessä laannu.

*katsoo sääennustetta* Jaa, ei muuten välttämättä.
aimohaiku

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Sateiselta näyttää. Onneksi Forecan sadetutka lupailee, että sade lakkaisi noin klo 16, silloin nimittäin Espan lavalle astuu iki-ihana Paula Koivuniemi. Olenkin sopivasti kaupungilla palaverissa iltapäivällä, joten ehtinen varsin sopivasti paikalle. :)
NegaDuck

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No, eipähän ole metsäpalovaaraa juhannuskokoista ainakaan sitten.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivän hajatelma:
Jos vaihtais tän alkoholiongelman pelkkään seksiaddiktioon, niin kaikki ois huomattavasti paremmin. Suomi-sipsi-suomi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:Päivän hajatelma:
Jos vaihtais tän alkoholiongelman pelkkään seksiaddiktioon, niin kaikki ois huomattavasti paremmin. Suomi-sipsi-suomi.
Selvinpäin miehet on rumempia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Selvinpäin miehet on rumempia.
En allekirjota. Itse oon kyllä selvinpäin huomattavasti rumempi, mutta miehet on siltikin ihkuja. Niinku sanoinkin jo toisaalla; on vaan niin harmillisen vähän aikaa. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pyry-Matias

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Onpas ahdistunut olo, enkä edes tiedä miksi. Sitten pitää poiketa terkkarilla selittämässä miten onnistuin hukkaamaan vasta puoliksi lunastetun kolesterolilääkerespani. Mutku sitku niinku...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja swirl »

Miejän pikkukatti on tosi urhoollinen, vaikka onkin alimittainen rääpäle. Heti ekana se tutki koko kämpän ja söi Silppurin naksuja raivolla, vaikka olin ostanut sille vartavasten penturuokaa. Sitten se alkoi hyökkiä Silppurin hännän kimppuun ja kiusasi sitä muutenkin kaikilla mahdollisilla tavoilla, eikä pelännyt lainkaan, vaikka Silppuri sille muutaman kerran sähähtikin. :D

Yöllä heräsin siihen, että pikkuinen oli onnistunut jotenkin kiipeämään meijän sänkyyn ja pörisi todella äänekkäästi. Iso ääni kyllä lähtee tuollaisesta kääpiöstä. Aamulla kissat jo puskivat vähän toisiaan vasten. Eivätköhän nuo ole parhaita kavereita kohta, kunhan Silppuri pääsee alkujärkytyksestään.
NegaDuck

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pyry-Matias kirjoitti:Onpas ahdistunut olo, enkä edes tiedä miksi.
Mä taas tiedän miksi. Mutta erityisesti siinä ahdistusvitutuksessa vituttaa se että jos kerron miksi vituttaa, minulle suututaan koska se ei ole mikään "oikea syy" olla vittuuntunut. Ja sekös vasta vituttaakin.
NuoriDaavid

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Onpas ahdistunut olo, enkä edes tiedä miksi.
Mä taas tiedän miksi. Mutta erityisesti siinä ahdistusvitutuksessa vituttaa se että jos kerron miksi vituttaa, minulle suututaan koska se ei ole mikään "oikea syy" olla vittuuntunut. Ja sekös vasta vituttaakin.
Kerro ny!
NegaDuck

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:Kerro ny!
E. :leuhka:

Tai no, menköön. Mulla on liuta työkavereita jotka pursuavat loputonta itseluottamusta, ja jotka kaikki ovat kaapanneet kainalonsa uskomattoman ihqt vaimot/tyttöystävät. Aloin vain miettimään että ovatko ne naiset tulleet sen itseluottamuksen ansiosta, vaiko toisinpäin.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 18.06.2008 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elco

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja elco »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kerro ny!
E. :leuhka:
Arvaus: Aarne on Ron Jeremyn serkku ja katkera siitä, että flaksi ja meisseli eivät ole sukulaismiehen tasolla?

Mitä mä voitin?
NuoriDaavid

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kerro ny!
E. :leuhka:
Arvaus: Aarne on Ron Jeremyn serkku ja katkera siitä, että flaksi ja meisseli eivät ole sukulaismiehen tasolla?

Mitä mä voitin?
:)
NegaDuck

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

elco kirjoitti:Mitä mä voitin?
32-senttistä takaraivoon. Ilmoittaudu seuraavaan Tapioon lunastaaksesi palkintosi.
Skuukkeli

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

elco kirjoitti:Mitä mä voitin?
Treffit Skuukkelin kanssa Lux-yökerhossa ja 7 senttiä.
NuoriDaavid

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
elco kirjoitti:Mitä mä voitin?
32-senttistä takaraivoon. Ilmoittaudu seuraavaan Tapioon lunastaaksesi palkintosi.
Eikö astalon kanssa liikkuminen julkisella paikalla ole kiellettyä?
Pyry-Matias

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jäin vakavissani pähkimään olisinko minä Ronin siunattu serkku. Onhan Ronilla ja mulla yhteistä: kummallakin kymppituumainen....tosin Ronilla mitta lähtee maanpinnasta :kainalopieru:
NuoriDaavid

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kerro ny!
E. :leuhka:

Tai no, menköön. Mulla on liuta työkavereita jotka pursuavat loputonta itseluottamusta, ja jotka kaikki ovat kaapanneet kainalonsa uskomattoman ihqt vaimot/tyttöystävät. Aloin vain miettimään että ovatko ne naiset tulleet sen itseluottamuksen ansiosta, vaiko toisinpäin.
Tuntematta tapauksia paremmin, niin kyllähän tietysti jonkinlainen itseluottamus ja yrittäminen tarvitaan.

Miehen taakaksi kun tehty aloitteen tekeminen. Pitää olla aika hanu, että naiset tulevat ottamaan kontaktia (paitsi mervi tapolat)

Apropoo: tunsin pientä kateutta, kun olin kaverini kanssa Bon Jovin konsertissa. Kun menin hakemaan kaljaa, niin sillä aikaa joku suttura oli tullut ottamaan kaveriini kontaktia. Hän on hyvännäköinen mies. No, olen ollut hänen kaverinsa 30 vuotta ja olen nähnyt sen 10En kertaa, eli olen jo tottunut, mutta...
NuoriDaavid

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:Jäin vakavissani pähkimään olisinko minä Ronin siunattu serkku. Onhan Ronilla ja mulla yhteistä: kummallakin kymppituumainen....tosin Ronilla mitta lähtee maanpinnasta :kainalopieru:
Kenties teidän suvussanne pippelin ja kantajansa yhteismitta on aina sama?
Pyry-Matias

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Kenties teidän suvussanne pippelin ja kantajansa yhteismitta on aina sama?
Sukukronikkamme alkaa: "Ensin oli karmean kokoinen kyrpä ja sen varteen kasvoi pienen pieni kantaisä."
BettyB.

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Erinomaista huomenta! Täällä paistaa edelleen aurinko, jos tänään ottaisi tunturin haltuun vaikka pohkeet ja penikat vähän eilisestä jumittakin.. :] Ei ole edes krapulaa, ihme kyllä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Ei ole edes krapulaa, ihme kyllä.
Jaa ei vai? :evil:
Onneksi pääsee rauhalliseen jussinviettoon kohtapuoliin, on menny koko meininki taas aivan holtittomaks.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Ei ole edes krapulaa, ihme kyllä.
Jaa ei vai? :evil:
Ei, vaikka imuroin useita ravintola-annoksia kitusiini :]

Ei täällä kestä iltoja selvinpäin, tänään onneks helpottaa... Oon huono ihminen!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: KuskusKeskari

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Ei, vaikka imuroin useita ravintola-annoksia kitusiini :]
Missä sä oot?

Mä katoin muuten perjantaina Olet mitä syöt-ohjelmaa, ja siinä sanottiin että nainen ei sais juoda kuuttatoista annosta enempää viikossa. Hmm. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin