Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mikä on horoskooppimerkkisi?

Oinas
6
8%
Härkä
4
5%
Kaksoset
6
8%
Rapu
9
11%
Leijona
5
6%
Neitsyt
6
8%
Vaaka
10
13%
Skorpioni
10
13%
Jousimies
9
11%
Kauris
4
5%
Vesimies
2
3%
Kalat
8
10%
 
Ääniä yhteensä: 79

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaaka.

Huuhaata.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Kaikkia teitä kiinnostaa, että olen kalat ja vielä enemmän se, että koko horoskooppitouhu on mielestäni sieltä sysipimeästä paikasta. Ugh, olen puhunut.

Voih, on ihan sysipimeästä paikasta, mutta kalamiehet ovat suloisia ja tunteikkaita unelmoijia. Ahhah.

Olen skorppari ja tunnistan itseni horoskoopeista. Tosin saattaisin tunnistaa itseni myös muutaman muunkin merkin kohdalta.. Taidan kuitenkin tässä joku päivä mennä kaverini luo teelle ja katsoa karttaani vähän tarkemmin... Horot on kiva hömppäharrastus, johon on hyvä suhtautua epäilevästi.

Viime aikoina ja itse asiassa vähän sitä ennenkin olen viehättynyt neitsytmiehistä. Ne, jotka olen tuntenut, ovat olleet ihanan kilttejä ja tuhmia.
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ei se ole yhtään jännä juttu, että tietää horonsa. Sehän tolkutetaan hölmäreiden toimesta jo lapsuudessa.

Kalat olen. En elä mitenkään horojen mukaan, koska ne on mielestäni tehty siten, että jokainen voi poimia niistä sen tiedon, mikä sattuu miellyttämään. Aina löytyy jotain sopivaa, mutta harvalla varmaan menee yks yhteen.

Esim. Kalan kuvauksesta totta minun kohdallani on se, että olen luova unelmoija. Mutta sitten se sanoo paljon muutakin, mikä ei pidä paikkaansa pätkääkään. Ihmisillä on vain tapana ohittaa tehokkaasti ne kohdat, jotka eivät heti soita kelloja omasta elämästä.
nypari

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti:Voih, on ihan sysipimeästä paikasta, mutta kalamiehet ovat suloisia ja tunteikkaita unelmoijia. Ahhah.
Olen, olen ja en ole. Dynaaminen moniosaaja ja tunteiden viekas kameleontti. Naiset on aina tykänneet minusta jä minä heistä. Ymmärrän naisia hyvin, on usea seurustelukumppanini todennut ilman painostusta. Jos tämä ominaisuuteni liittyykin tunteikkuutteen - hyvä niin, mutta unelmoijaa minusta ei saa. Realisti on hän.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voih, on ihan sysipimeästä paikasta, mutta kalamiehet ovat suloisia ja tunteikkaita unelmoijia. Ahhah.
Olen, olen ja en ole. Dynaaminen moniosaaja ja tunteiden viekas kameleontti. Naiset on aina tykänneet minusta jä minä heistä. Ymmärrän naisia hyvin, on usea seurustelukumppanini todennut ilman painostusta. Jos tämä ominaisuuteni liittyykin tunteikkuutteen - hyvä niin, mutta unelmoijaa minusta ei saa. Realisti on hän.
Onpa söpöä.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja slam »

I am a Kauris. When I was child parents told mee that. In early begining
HellBell

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jousimies-kauris. Jotain omaa löytyy molemmista merkeistä.
SingleMalt

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Palstan ainut vesimies vai?

Juu ei vaikuta mihinkään, enkä lue horoskooppeja.
Starflare

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Jousimies

En yleensä lue horoskooppeja, elleivät vastaan satu (sama pätee myös horoskoopikirjoihin). Enkä ole huomannut että pitäisivät mitenkään paikkaansa, sillä jousimiehen luonnekuvaukseenkaan en sovi mitenkään päin(en ole kovinkaan liikunnallinen enkä helvetissä pidä matkustamisesta).
Tiikeriankka

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Härkä. Luin kerran jonkun luonnekuvauksen ja siinä oli aika paljon totta. Mutta ei vaikuta minuun millään tavalla. Hevonpaskaa se kuitenkin on.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen jousimies ja syntynyt viiden tunnin päässä kauriista. Eli luen ne molemmat, ja uskon siihen, joka lupaa minulle jotain parempaa :D

No en todella usko, että noilla viikkolehtihömppähoroskoopeilla olisi paskankaan merkitystä. Ja muutenkin horoskoopit, jaah... Vaivaa sekin seikka, että esimerkiksi käärmeenkantajan tähtikuvio on laskennallisista syistä aikanaan hyllytetty kokonaan.
Hömppää!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja brona »

Leijona. Horoskoopit (syntymäajan perusteella lasketut) kiinnostavat yhtenä keinona lisätä itse- ja yleistä ihmistuntemustaan. Joskus on hauska arvailla ihmisten horoskooppeja ja vertailla miten hyvin ne pitävät paikkaansa, esim. vastaako ihmisen ulkonäkö hänen nousevaa merkkiään.
...
Avatar
marialina
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 18.08.2005 10:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja marialina »

Härkä oon.

Enpä juuri horoskooppeihin usko, mutta hauska niitä on lukea. Viihdettä. Härän luonteenpiirteistä en paljon muista muuta kuin nautinnonhalun tms, joka kyllä sopii minuun :P

Ja joo, kyllähän ne omat horoskooppimerkit pienestä asti tolkutetaan. Olen varmaan kertonut tään jo aiemmin, mutta kun se tulee aina horoista mieleen: Kun olin pieni, kaverini kysyi multa että mikä on mun horoskooppi, muistaakseni mainitsi itse olevansa kauris (tai joka tapauksessa joku eläin) ja enhän minä raukka tiennyt mikä on horoskooppi, niin vastasin "Kyyhkynen!" :oops: Kyllä mulle naurettiin, itse vaan ajattelin että valitsen jonkun kauniin eläimen...
When the going gets tough, the tough go shopping
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oinas, tuo tähtikartan vittumaisin merkki! <3


by lapitii
Avatar
puujalka
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 14.08.2005 20:01
Paikkakunta: Häslinki

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja puujalka »

Kalat. En ui liiveihin. Korkeintaan näykin.
Se mikä ei tapa, masentaa.
Gina

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Gina »

SingleMalt kirjoitti:Palstan ainut vesimies vai?
Noup. Täällä toinen viileä ja hillitty.

Ei vaikuta mitenkään, mutta Storia on tehnyt mulle aika hyvin paikkansa pitävän luonneanalyysin. En ala väittelemään aiheesta.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja brona »

Gina kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Palstan ainut vesimies vai?
Noup. Täällä toinen viileä ja hillitty.
Yeah right. Paras kamu on vesipää. Ulkoisesti kyllä vaalea ja viileä, jos ei tunne paremmin... On nyt löytänyt miespuolisen vastineensa. Helvetin hullut.
...
Starflare

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

LillyMunster kirjoitti:Olen jousimies ja syntynyt viiden tunnin päässä kauriista.
21.12?
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Olen tunnollinen ja hyväsydäminen ja paskat nakkaan maallisesta mammonasta. Olen siis..?
Skorpioni.
(Se, miten suhtaudun horoskooppeihin, varmaankin kävi ilmi tästä.)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Dumari

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Skorpioni ja en suhtaudu.
Kittys

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Oinas.

Njaa, suht viilee suhde. Tosin, kiinalainen horoskooppi passaa paremmin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kalat. Samaistun kuitenkin enemmän kiinalaiseen hoposkooppimerkkiini, joka on Apina.
Oonko mie tyypillinen kala? Mistä mie tiedän.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Lilo

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Rapu. Mutta kyllä se kiinalaisen horoskoopin vuohi kertoo ruokailutottumuksista enemmän.

Saatan hyvinkin vastata luonteeltani niitä kuvauksia joita ravuista annetaan. (kiehuessaan punainen ja huitoo saksilla)

En silti usko horoskooppeihin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihmisillä on vaikeaa erotttaa käsitteet astronomia ja astrologia. Toinen on tiedetä ja toinen on sumpfamfarijallallaa-->
Ekonomi vs. ekologi? toisinpäin.


Neitsyt, in this sense.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Horoskoopimerkkisi ja suhteesi siihen?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Skorpioni.

Astrologia on 100 % huuhaata.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin