Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Missä maanantai? Onko nyt maanantai? Oon sekaisin päivistä, mulla on LOMA!! Tosin huomenna töihin. Heräsin puoli viideltä sitte niii.. :roll: Tänään shoppailua äitin kans ja uuden kämpän laittoa. Onneks toi mutsi patistaa shoppaileen ku en millään sais aikaseks yksin varmaan, hate shopping. Pakkohan se on verhoja ja sisustusta kämppään saada, kuulemma..
ninnithequeen

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa, vasta nyt töihin.

Jeesuksen yskä, lopettais jo. Tää räkä on kyllä vaan aamusin pinnassa. Iltaa kohti kirkastuu. Kahvia --->
NegaDuck

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Tulipa nukuttua huonosti. Ikävämpi juttu, se, tälleen su-ma välisenä yönä kun pitäisi lähteä pirtsakkana töihin. :(

Tuli muuten eilisestä mieleen että paluumatkalla näin kolme liftaria. Olisin hyvinkin voinut ottaa kyytiin jonkun heistä koska autossa oli tilaa, mutta kun kaikki olivat valinneet aika tyhmän paikan. Ei voinut millään pysähtyä kun perässä oli letkaa ilman turvaväliä, ja yksi oli mutkan takana ja ilmestyi niin äkkiä ettei ollut reaktioaikaa. Olis pitäny lukkojarruttaa jos olis halunnu pysähtyä järkevän matkan päähän.

Että jos itse joskus äidyn liftaamaan niin koitan pitää ton mielessä. Valitse hyvä paikka, ja tee vielä vaikka kyltti jossa lukee mihin haluat päästä.

(en ota kantaa siihen kuinka turvallista Suomessa on liftata tai ottaa liftareita kyytiin vs ryöstäjät, murhaajat ja raiskaajat)
Vihtahousu

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eka tpk. Kesis lusittu ja aika paahtaa töitä. Samaan syssyyn olis tarkoitus aloittaa "uus elämä".
Pyry-Matias

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Espanja jatkaa - nice. Tosin pää kohtuu jäässä.

Kuulin just, että työkaveri on eronnut. Omanikäinen jantteri ja kaksi pientä lasta. Pistää mietteliääksi. Piti viettää ylihuomen meitin mökillä, mut hän perui.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 23.06.2008 9:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NegaDuck kirjoitti:Huomenta. Tulipa nukuttua huonosti. Ikävämpi juttu, se, tälleen su-ma välisenä yönä kun pitäisi lähteä pirtsakkana töihin. :(

Tuli muuten eilisestä mieleen että paluumatkalla näin kolme liftaria. Olisin hyvinkin voinut ottaa kyytiin jonkun heistä koska autossa oli tilaa, mutta kun kaikki olivat valinneet aika tyhmän paikan. Ei voinut millään pysähtyä kun perässä oli letkaa ilman turvaväliä, ja yksi oli mutkan takana ja ilmestyi niin äkkiä ettei ollut reaktioaikaa. Olis pitäny lukkojarruttaa jos olis halunnu pysähtyä järkevän matkan päähän.

Että jos itse joskus äidyn liftaamaan niin koitan pitää ton mielessä. Valitse hyvä paikka, ja tee vielä vaikka kyltti jossa lukee mihin haluat päästä.

(en ota kantaa siihen kuinka turvallista Suomessa on liftata tai ottaa liftareita kyytiin vs ryöstäjät, murhaajat ja raiskaajat)
Huomenta. Tulipa nukuttua huonosti. Ikävämpi juttu, se, tälleen su-ma välisenä yönä kun pitäisi lähteä pirtsakkana töihin. :(

Ei, mister Ankka. Töihin lähdetään tylsänä Zombiena ja vapaa-aikaan lähdetään pirtskkana. Kauniille seksikkäälle naiselle sanotaan töissä zombipuhella että "hei vaan", mutta vapaa-aikana hänet narrataan kahville ennen makuuhuonetta ja siellä sitten vasta pirtsakkana. Älähän tuhlaa resursseja!

Tuli muuten eilisestä mieleen että paluumatkalla näin kolme liftaria.

Mistä se nyt kiepsahti mieleen. Tuli vaan yhtäkkiä vai? Mietit tätä selkeästi koko ajan. Ilmeisesti liftarit olivat alasti olevia naisia? Olet hyvin hieno ja oikeanajatuksinen, A.A, mutta kyllä nyt tulisi kuitenkin sanoa millaisia liftareita ne olivat. Nääs jos mä ottaisin pojan kyytiin niin sillä olisi ihan eri mahdollisuudet laittaa minut vaikeuksiin. Siksiseksi.

Olisin hyvinkin voinut ottaa kyytiin jonkun heistä koska autossa oli tilaa,

Mikä auto sulla on kun siinä on niin paljon tilaa? Ratkaisu olisi ostaa pienempi auto. osta SMART!!

mutta kun kaikki olivat valinneet aika tyhmän paikan.

Ei paikka ole koskaan tyhmä!

Ei voinut millään pysähtyä kun perässä oli letkaa ilman turvaväliä, ja yksi oli mutkan takana ja ilmestyi niin äkkiä ettei ollut reaktioaikaa.

Mikä yksi oli mutkan takana? Kehitä reaktioitasi nopeasti! Sun olisi pitänyt äkkiä jarruttaa ja kääntäytyä ulvova käsijarrukäännös! Ja turvavälistä viis.Kunnos jännitys se olla pittää! Turvaväli on tylsyysväli.

Olis pitäny lukkojarruttaa jos olis halunnu pysähtyä järkevän matkan päähän.

Siis tässä on se ongelma, että koska itse olet järkevä niin sun olisi pitänyt olla myös järkevän matkan päässä. Olisit kokeillut pelotella niitä liftareita ja ajaa lujaa niiden vierestä ja töötätä!

Että jos itse joskus äidyn liftaamaan niin koitan pitää ton mielessä.

Oho kun äidyit käyttämään äidinkieltämme hienosti Ankkalainen!
"Ton mielessä" toi mun mieleeni Camillan! Huh, miten pääsen tuosta tylsyydestä (asiasta) eroon?


Valitse hyvä paikka, ja tee vielä vaikka kyltti jossa lukee mihin haluat päästä.

Eli mikä tahansa paikka jos kyltissä lukee makuuhuone!

(en ota kantaa siihen kuinka turvallista Suomessa on liftata tai ottaa liftareita kyytiin vs ryöstäjät, murhaajat ja raiskaajat

Mikset ota! Melko varmasti sut olisi raiskattu, jos olisit ottanut ne liftarit kyytiin! Tänään olisi autua olo!

Humor! :P


STADINARSKANKKA POSITIVE
väriruhtinas
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Huomenta.
Tuli muuten eilisestä mieleen että paluumatkalla näin kolme liftaria. Olisin hyvinkin voinut ottaa kyytiin jonkun heistä koska autossa oli tilaa, mutta kun kaikki olivat valinneet aika tyhmän paikan. Ei voinut millään pysähtyä kun perässä oli letkaa ilman turvaväliä, ja yksi oli mutkan takana ja ilmestyi niin äkkiä ettei ollut reaktioaikaa. Olis pitäny lukkojarruttaa jos olis halunnu pysähtyä järkevän matkan päähän.

Että jos itse joskus äidyn liftaamaan niin koitan pitää ton mielessä. Valitse hyvä paikka, ja tee vielä vaikka kyltti jossa lukee mihin haluat päästä.

(en ota kantaa siihen kuinka turvallista Suomessa on liftata tai ottaa liftareita kyytiin vs ryöstäjät, murhaajat ja raiskaajat)
Noista taidettiin varoittaa ihan raadio Novan aalloilla!
Joku oikein ääneen ihmetteli että "olipas tytöillä huono paikka!"
Mutta varmaan olisi kelvannut tytöille minkälainen "kyyti" tahansa, elleivät olleet tulossa kai-paraatiin hesaan nyttemmin? :twisted:
Pyry-Matias kirjoitti:Espanja jatkaa - nice. Tosin pää kohtuu jäässä.

Kuulin just, että työkaveri on eronnut. Omanikäinen jantteri ja kaksi pientä lasta. Pistää mietteliääksi. Piti viettää ylihuomen meitin mökillä, mut hän perui.
tollasta se on poliisien kanssa, mut kyl sä tiiät sen!
Arska kirjoitti:jwfwhfowhfuownfuowenfuowfuowfuonnun
Varsinainen positiivari.
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Maanantaita! Meitsi vietti (lähes) rauhallisen sukujuhannuksen, oli melkoisen ihanaa..eikä hermokaan menny ku maksimissaan ehkä kaks kertaa. 8) Lisäksi oon ehkä ihastunu, mut enimmäkseen puhelimen välityksellä.
Töissä on aivan tylsää, kuten aina..mut nyt ehkä vielä tylsempää. Huomenna meen ottaa jäykkäkouristusrokotuksen. (Vieras saksanpaimenkoira puri mua toissaviikonloppuna. Onkohan mul vesikauhu?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Maanantaita! Meitsi vietti (lähes) rauhallisen sukujuhannuksen, oli melkoisen ihanaa..eikä hermokaan menny ku maksimissaan ehkä kaks kertaa. 8) Lisäksi oon ehkä ihastunu, mut enimmäkseen puhelimen välityksellä.
Töissä on aivan tylsää, kuten aina..mut nyt ehkä vielä tylsempää. Huomenna meen ottaa jäykkäkouristusrokotuksen. (Vieras saksanpaimenkoira puri mua toissaviikonloppuna. Onkohan mul vesikauhu?)
Oliko se varoaika kaks päivää?
Meinaan ettei sit enää kiirettä jos VK.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti:
Oliko se varoaika kaks päivää?
Meinaan ettei sit enää kiirettä jos VK.. :wink:
Sori, blondi ei ymmärtä. Mikä varoaika? Kaks päivää, häh?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Taidan olla vähän väsynyt mutta tämä kirvoitti päivän parhaat naurut:

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Oliko se varoaika kaks päivää?
Meinaan ettei sit enää kiirettä jos VK.. :wink:
Sori, blondi ei ymmärtä. Mikä varoaika? Kaks päivää, häh?
Ehkä parempi aika olisi itämisaika? Mut silleen ei kyse kasveista tai sienistä, meinaan aika jolloin alkaa suu kuolaamaan, merkkinä parantumattomasta tilasta, joka johtaa ristiin kummulle? Kuulemma on jotkut selvinneet ihmehoidoilla siitäkin tilasta. Mutta periaatteessa sitten ei tarvi enää välittää.
Suomi sinänsä ei taida olla enää tuosta taudista vapaata aluetta.

Raivotauti.
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:Taidan olla vähän väsynyt mutta tämä kirvoitti päivän parhaat naurut:
Kattonut vaan liikaa pokea :wink:
Mut kyl toi muakin nauratti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sataa, sataa ropisee ja kohta urpo kastuu kun tymänä ei sitten ottanut takkia mukaansa aamulla tuskanhien tunkiessa huokosista epäterveellisen viikonlopun jäljiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Sataa, sataa ropisee ja kohta urpo kastuu kun tymänä ei sitten ottanut takkia mukaansa aamulla tuskanhien tunkiessa huokosista epäterveellisen viikonlopun jäljiltä.
Munkin pitäisi mennä ulos sateeseen matka bussipysäkille 3 minuutia, onneksi takki mukana, päähän voisi laittaa thermo-kassin? Espoosissa sataa aina.. ei meillä Helsingissä tälleen sada töistä lähtiessä! No onneksi on thermo-kassi aina mukana ettei lämpene makkarat liikaa matkalla..
sitten pitää mennä suoraan kamppiin et ei tarvi näytää ennen metroa enempää päätänsä tai thermo-kassia yleisölle!
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba: Kyllä meillä täällä Herttoniemessä sataa myös. Todennäkösesti silloinkin kun pääsen pois toimistolta. Onneks on melkein ehkä 7 päivää-sateenvarjo. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Koululla käyty, vuokrasopimusta jatkettu ja fillari viety kolarihuoltoon. Tämä kaikki n. vuoden tykeimmän vesisateen aikana, joten olen silleen huonolla tavalla aivan märkänä. Tulipahan kuitenkin kiskaistua itsensä takaisin arkeen, aamu oli kyllä vapaapäivästä huolimatta aika paha.

Onneksi kohta on sauna...
NegaDuck

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bluntly kirjoitti:Sataa, sataa ropisee ja kohta urpo kastuu kun tymänä ei sitten ottanut takkia mukaansa
Miulla onkin goretex-takki ja -housut messissä. :ohyeah: Syytäkin on, kun liikuin fillarilla...
bedlam

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täälä röyhöttää aurinko. Mutta eilen satoi rakeita ja huomiseksi luvattu märkää.

Siis mää jätin lauantaina juomatta, että ois maanantaina virkeenä tekemässä pitkää päivää, mutta EI JJJJJJJAKSA!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Niba: Kyllä meillä täällä Herttoniemessä sataa myös. Todennäkösesti silloinkin kun pääsen pois toimistolta. Onneks on melkein ehkä 7 päivää-sateenvarjo. 8)
No haista sitten paska! :lol:
Mulla ei oo varjoo enkä ajatellut ottaakaan aamulla kun sitä joku tarvitsee minua enemmän! (ehkä) :?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:at)
Noista
Pyry-Matias kirjoitti: perui.
tollasta
Arska kirjoitti:jwfwhfowhfuownfuowenfuowfuowfuonnun
Varsinainen positiivari.
Hei JugoNIPA! Enhän mä tuollaista oo sanonut vaan korkeintaan jjduuajsa kjaisjs aosoaks opakskajs.

Stadinarska
Nibatörkimyspilailijan ojentajalihas
BettyB.

Re: Mikä-Mikä-Maa-nantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kummityttö oli kirjoittanut mulle keittiön seinään runon poissa ollessani:

Maailman paras kummitäti Betty on,
ajelussa auton voittamaton.
Matkustaa paljon junalla ja myöskin linja-autolla.


:h:
Vastaa Viestiin