Jorma-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Mutta mihin helvettiin mä hukkaan ne karsittavat kirjat?!
Samaan paikkaan kuin viimeksikin?
:D
Mä laitan listan joskus illalla tonne ostetaan/myydään jne... topicciin.
1108

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Seikkailumieli ja villi asenne paljastuu usein siinä vaiheessa kun musa pauhaa täysillä, pää heiluu ja nestetankkaus toimii 8)
Puhutte vähän mutta asiaa! Muistan tämän kesän Saunan sunnuntain ja oman seikkailumieleni joka kostautui maanantaisena työpäivänä niin kovasti että meinasi puskea oksua pihalle. Ei se mitään kivaa oli.

Saat vastuullisen tehtävän ja jyrätä keikoilla minunkin puolesta. Keep fucking supporting metal!!!

[youtube]http://youtube.com/watch?v=GR02K9wvaAM[/youtube]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1108 kirjoitti:Muistan tämän kesän Saunan sunnuntain ja oman seikkailumieleni joka kostautui maanantaisena työpäivänä niin kovasti että meinasi puskea oksua pihalle.
Meitsi muistaa vain teikäläisen ilmeen kun valkokäärme alkoi pukkaamaan poppia pihalle, silloin se oksu näytti tulevan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voimakas ukkosrrintama ohittaa juuri pääkaupunkiseutua!
ENJOY!


Kunnon töpinät päälle! http://www.flcenter.net/ukkostutka.html
Viimeksi muokannut Niba, 26.06.2008 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bluntly kirjoitti:Meitsi muistaa vain teikäläisen ilmeen kun valkokäärme alkoi pukkaamaan poppia pihalle, silloin se oksu näytti tulevan.
No lähellä oli, ei se ole ikinä kolahtanut ja live näytti niin apaattiselta shaisselta että oksat pois. Tosin samaa sanoisi moni muukin jos menisi katsomaan Black Sabbathia nykypäivinä ja ei tuntisi bändiä laisinkaan. Itse olisin kympillä mukana ja moni muu ihmettelisi "Mikä tässä nyt on sitten jännää".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Mutta mihin helvettiin mä hukkaan ne karsittavat kirjat?!
Samaan paikkaan kuin viimeksikin?
:D
Mä laitan listan joskus illalla tonne ostetaan/myydään jne... topicciin.
Kyllä kiitos!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:Mä laitan listan joskus illalla tonne ostetaan/myydään jne... topicciin.
Vanhoilla asiakkailla etuajo-oikeus?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä laitan listan joskus illalla tonne ostetaan/myydään jne... topicciin.
Vanhoilla asiakkailla etuajo-oikeus?
Ei kai sinne oo jonoa jo nuodostunut? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Bhven

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ukkonen PUM PUM PUM!
NegaDuck

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hauskaa kyllä, täällä missä minä olen, sateet ovat aina menneet ohi ennen kuin pitää lähteä töistä. Olen fillarillakin selvinnyt kuivana kotiin.
Bliss

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jestas. Laitoin vuokra-asuntohakemuksen Helsingin kaupungille just äsken :shock:
Vihtahousu

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Olutta ja Tuskan esiintyjälista lävitte. Voi sitä huonomminkin aikaansa viettää.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Jestas. Laitoin vuokra-asuntohakemuksen Helsingin kaupungille just äsken :shock:
Tervetuloa! Siis helsingin vuokra-asuntoihin.. Vaihdetaan päittäin? Meillä olis kato tosi kiva iso kaksio partsilla :D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jestas. Laitoin vuokra-asuntohakemuksen Helsingin kaupungille just äsken :shock:
Tervetuloa! Siis helsingin vuokra-asuntoihin.. Vaihdetaan päittäin? Meillä olis kato tosi kiva iso kaksio partsilla :D
Eiku tulkaa kaikki meille vaan.
Bliss

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jestas. Laitoin vuokra-asuntohakemuksen Helsingin kaupungille just äsken :shock:
Tervetuloa! Siis helsingin vuokra-asuntoihin.. Vaihdetaan päittäin? Meillä olis kato tosi kiva iso kaksio partsilla :D
Eiku tulkaa kaikki meille vaan.
Mä nyt laitoin ensisijaisiksi kantakaupungin ja osan Länsi-Helsingistä. Tuskin ihan ruuhkaksi asti on 3-4h+k asuntoja... :roll:
ninnithequeen

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Tervetuloa! Siis helsingin vuokra-asuntoihin.. Vaihdetaan päittäin? Meillä olis kato tosi kiva iso kaksio partsilla :D
Eiku tulkaa kaikki meille vaan.
Mä nyt laitoin ensisijaisiksi kantakaupungin ja osan Länsi-Helsingistä. Tuskin ihan ruuhkaksi asti on 3-4h+k asuntoja... :roll:
Asumisoikeus? Onnistuuko?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jeps. Isä pääsi tänään sairaalasta kotiin. Pelättiin, että tekee kuolemaa, mutta riittikin kun paksusuolen haavautumat poltettiin umpeen. Eipä vuoda hemoglobiini enää harakoille. Sai toimenpiteestä oikein valokuviakin mukaan. Ne on perseestä ja syvältä. Kuinka moni on nähnyt edes oman saati isänsä (haavaisen) paksusuolen Sisältä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bliss

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Asumisoikeus? Onnistuuko?
En mä tahdo asoa. En halua enää ikinä sitoa itseäni paikkaan tai sitoa rahaa asuntooni. Vuokralle vaan. :P
ninnithequeen

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattikselle haleja :paijaa:

Bliss ok ;)
daddykillkill

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Huomaa, että on ensimmäinen lomaviikko meni ryypiskellessä. Nyt kun on ollut muutaman päivän kuivin suin, alkaa takaraivossa jo kuulua sellainen "suu-napsaa" -ääni. Perkele, en anna periksi ennen kuin pojan varpajaisissa kuun puolvälissä. Sitten on ainakin hyvä syy ottaa parit schnappsit.

Huomenna pitäis saada perhe kotiin lasaretista.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aika hiljainen, melkein pysähtynyt palsta.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
SikaMika

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ähh, pomo sai houkuteltua huomiseksi töihin. Jää ainakin Mokoma, luultavasti myös Amon Amarth näkemättä. Carcassiin tähtäillään näillä näkymin. Käsi on aika paskana, jouduin äsken kippaamaan ne kaksi juomaani tuoppia naamaan vasurilla. Toivotaan ettei hajoa huomenna aivan palasiksi, kömpelöä lähteä selittelemään lekurille kuinka käden kondis on huonontunut radikaalisti sairaslomalla. Taidan tehdä nekin hommat kirjaimellisesti vasemmalla kädellä.

Öitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jorma-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SikaMika kirjoitti:Ähh, pomo sai houkuteltua huomiseksi töihin...luultavasti myös Amon Amarth näkemättä.
Tuossa vaiheessa olisi voinut olla entinen työnantaja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin