Se ois Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Tykitän Psychobillyä täysillä, kuinka mie olin unohtanut että tämä on näin helevetin hyvää?
Miulle psycho- ja sen johdannaiset... yleensäkin kaikki rasvatukkarokit... on kolisseet oikeastaan aina. Meteors, Cramps, Horrorpops. Myös pari uudempaa tuttavuutta jostain päin genreä, joihin yritän tämän kakkivaipparallin ohessa ehtiä tutustumaan ovat:

The Belmont Playboys
Llegendary Shack Shakers
Southern Culture of Skids

Elppa: ikäviä uutisia. Nuo on itselle vaan sellaisia asioita, jotka yrittää sulkea päästään kokonaan pois - niiden mahdollisuudenkin. Mistään k-kuolemista sit puhumattakaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

daddykillkill kirjoitti:
Elppa: ikäviä uutisia. Nuo on itselle vaan sellaisia asioita, jotka yrittää sulkea päästään kokonaan pois - niiden mahdollisuudenkin. Mistään k-kuolemista sit puhumattakaan.
Juu, mä en edelleenkään voi sanoa sitä koko sanaa, etten vaan manaa sitä... Ja likka on jo kolme ja puoli...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
Elppa: ikäviä uutisia. Nuo on itselle vaan sellaisia asioita, jotka yrittää sulkea päästään kokonaan pois - niiden mahdollisuudenkin. Mistään k-kuolemista sit puhumattakaan.
Juu, mä en edelleenkään voi sanoa sitä koko sanaa, etten vaan manaa sitä... Ja likka on jo kolme ja puoli...
Se huoli ei lopu koskaan, voin kertoa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sitä mä vähän pelkäänkin... :D Tai siis sitäkin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:^Sitä mä vähän pelkäänkin... :D Tai siis sitäkin...
Mun vanhemmat vieläkin huolii musta, ja mummu vielä mun äidistä :D
Edesmenny mummu oli niin huolissaan faijasta että teki hälle uunipuuroo joka viikko. Ettei se Risto ny ilman ruokaa jää. Haha. Ja lottovoittonsa anto pennilleen eräälle pojistaan, jotta selviäis. Koska ei itte tarvinnu.
Ei se lopu ei.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^No joo, kyl mä aina kuulen vanhemmilta lähtiessä "ole ihmisiksi"-toivotuksen, yleensä vastaan takaisin "niin sinäkin"... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen vanhemmilleni huolta tuottanut, nyt kuitenkin taidan sentään elää heitä pidempään. Voitto sekin. Lapsi ei välttämättä ymmärrä minkä huolen vanhemmilleen aiheuttaa. Lapsi on sellainen, lapset jotka alkavat murehtia vanhempiensa puolesta voivat myöhemmin tulla liian kilteiksi ja värittömiksi kunnes voi kuuppa poksahtaa. Lapsi syntyi, lapsi kuoli, joku voi luulla että tasapaino valitsee taas?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:^No joo, kyl mä aina kuulen vanhemmilta lähtiessä "ole ihmisiksi"-toivotuksen, yleensä vastaan takaisin "niin sinäkin"... :D
Mulla taas saattaa karjua sekä mutsi että faija ihan täysiä, kuin olisin hitto teini-ikänen vielä! Me nähään kyllä firman tiimoilta aika usein ;)

Aina ku lähen kylästä, muistan sanoa kiitos. Siel on aina safkat ja vierashuoneessa petit valmiina koko porukalle. Ja isi vielä nauhottaaki mulle kaikki mun suosikkisarjat :D
Edith

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kävin maaseudulla tervehtimässä koiravahtina olevia vanhemmuusyksikköjäni. Kesän eka grillimakkara syöty, mutta uimaan en uskaltanu. Vanhemmuusyksiköt oli lukeneet lehdestä, että Tuskaan pääsee yli 65-vuotiaat ilmaseks ja ne aikoo nyt paikalle ens vuonna! Vierivät kivet ei sammaloidu! Ööörg ja aaargh vaan (tai mitä nyt hevarit sitten sanookaan)!
ninnithequeen

Re: Se ois Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Kävin maaseudulla tervehtimässä koiravahtina olevia vanhemmuusyksikköjäni. Kesän eka grillimakkara syöty, mutta uimaan en uskaltanu. Vanhemmuusyksiköt oli lukeneet lehdestä, että Tuskaan pääsee yli 65-vuotiaat ilmaseks ja ne aikoo nyt paikalle ens vuonna! Vierivät kivet ei sammaloidu! Ööörg ja aaargh vaan (tai mitä nyt hevarit sitten sanookaan)!
Aika ihana kyl http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008062 ... 9_uu.shtml
Vastaa Viestiin