LalalaaLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs tänään mielessä mussukat?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KAS KUMMAA. Ninni oli laittanna minua ennen lauantaiviestin ja näin minä kuuliaisesti siirrän tämän oikeaan ketjuun.

LISÄKSI haluan korjata Ninnin varsin käsittämättömän tervehdyksen mussukoille. Mitä se meinaa? Oikeita mussukoita on oikeastaan kaksi. Varsinainen Mussukka Jyväskylässä, nykyään osazombina Kitinässä ja sitten itseni olen lähinnä toivonut miesmussukaksi, muttakun miehet oikeastaan eivät ole mussukoita vaan lähinnä haisevia karjuja tai vastaavia niin mussukoita on vain yksi. Siis UNO. Muista tuo Kontulan Kuningatar, vaikket siis Kontulassa asukaan!

MINÄ aloitan niinkuin tulee aloittaa Kitinässä eli...


TERVE kaikki POSSUT!


MUISTAN kun ekaluokalla oli monilla ongelmana seuraavat asiat:

Lauantain kirjoitus kuten lauvantai

Piirustus oli piirrustus

ja kaupungissa oli kaupunkissa.

Töölössä vieläkin lukee että KOSTA RIKA 2,50 euroa. VOIH.

Ja sitten ne iänikuiset yhdyssanat: Lattia laatat pestään, katos tolpat maalattu.
Kaikkein hurjinta minun mielestä on se, että noin kirjoittajat näyttelevät ihan fiksua ihmistä vielä RL.

No, hiukan tää huumorilla, mutta sittenkin.

JOS VIITSITTE, menkää katsomaan SA:n sanomia, varsinkin tukijani, siellä olen hiukan jutellut tenniksestä Sipsille vastatessani ja täytyy tunnustaa, että olen tyhmänylpeä kauniista estetiikasta! Kenties olette samaa mieltä asiasta?

Stadinarska
(myytävänä, ilm. Bliss tehnyt esirukouksen, eikun varauksen?)
SikaMika

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jos ajattelen, olen/en ole?

Eli kerran olen tässä, jäi luu kouraan.
Tuskassa viimeisen bändin soittaessa joku nainen alkaa höpisemään. "Luuri kadonnut, pälä pälä pälä". Okei, eli sä haluat soittaa? "En mä, kun se vaan hävisi ja mä tarvitsen juttukaveria". Ai, taidat viihtyä puhelimen ääressä paremminkin. Sitten maailman hulluin, mutta tosi selitys siitä kuinka puhelin oli hukkunut bajamajan paskalaariin! Ei vittu...
Hengailua, imuttettelua, omituisia juttuja ja kolmikymppisen (arvasin iäksi 22 kysyttäessä, kohteliaisuussyistä, oikeasti luulin olevan max. 18v) naisen tilitystä kuunneltuani ja sekoilua todistettuani toivotin klo. 01.30 suksivitut ja vaihdoin baaria.

Jatkopaikassa pyörin hetken jonka jälkeen keski-ikäinen haukka nappasi mut tupakkapaikalla istumaan viereensä liian liki valomerkkiä. Dialogi pikakelattuna:

Hän: -Moi
Mä: - Moi
Hän: <diipa daapa> mä olen alkanut uskomaan yliluonnollisiin asioihin koska kävi näin että <diipa daapa>
Mä: Ai?
Hän: Uskotko sä niihin?
Mä: En
Hän: Ai. Mikset?
Mä: Koska mä olen liian järkevä sellaiseen
Hän: Jaa jaa. Mutta mulle kävi myös niin, että mä näin kerran Jeesuksen.
Mä: Ihan totta?
Hän: Joo <diipa daapa Jeesuksen näkemisestä>
Mä: <haukotus> Lähdetäänkö tanssimaan?
Hän: <Jeesus sitä, Jeesus tätä>
Mä: Lähdetäänkö tanssimaan?
Hän: joo.

Vein tanssilattialle, sanoin käyväni vessassa ja tulevani ihan kohta perässä. Lähdin bussipysäkille.

Kysyin pysäkillä bussintuloaikaa joltain nuorelta jolpilta, joka söi lihapiirakkaa. Dialogi pikakelattuna:
Mä: Mihin aikaan <tää ja tää> bussi lähtee?
Hän: <mums mums puhun hiljaa>
Mä: Anteeksi?
Hän: Puhunko mä jotenkin epäselvästi vai? Oletko sä vähän hidas?
Mä: Syö sä vaan sitä piirakkaasi.
Hän: <n. toistaa edellisen>
Mä: Puhu ääneen. Kyllä mä ymmärtäisin, mutta sun täytyy puhua ääneen.
Hän: <mussutusta, pihinää ja lihiksen syöntiä>

Bussi tulee viimein. Menen viimeiselle penkkiriville istumaan, ja eikös juuri ennen bussin lähtöä samainen lihisjamppa painele istumaan viereeni eukkonsa ja n. 6 kaverinsa kanssa. Muotoilen jo mielessäni lausetta "sähän se vittu kova jätkä olet kun uskallat tulla kavereinesi tyypin päälle jolla on kaiken lisäksi toinen käsi täysin toimintakyvytön", mutta hessu oli autuaallisen unohtanut koko edellisen, joskin omasta pöllöydestään johtuneen, sanaharkan. Jäätiin vielä samalla pysäkillä pois, mutta ei tarvinnut alkaa huitomaan tuulimyllyjä vastaan pelkällä vasemmalla lentopallomailalla.

Eli ilta meni prikulleen kuten olin sen suunnitellut. Huomenna uudestaan...
ninnithequeen

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Mä näin kerran Jeesuksen" Voi reps :D

Mulla kans varsin "hauska" ilta. Nukuin suunnilleen koko illan ja heräsin ku kello lähenee kahtatoista (lähipaari menee kii) ja tupakkaa kokonainen 1 kpl jälellä. Pikkasenko kirmasin, ja törmäsin siellä sitte koko naapuruston muksujen vanhempiin. Mihinköhän yhteishoitopaikkaan ne oli pentunsa iskenny :D

Ja taas tää on vapaapäivänä ihan liian aikasin hereillä hitto. Ny ootellaan vaa et ukko herää ja päästään kattomaan Espooseen Tätin Pientä :h:
NegaDuck

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Olen Nyt Lomalla. Hippatihop. Nyt pitää vielä saada mieliala pilviin, tai ainaski kattoon. *pinnistää*
Mulli75

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Nyt kun osaisin olla sillä mielellä että loma on alkanut eikä tarvitse miettiä työasioita muutamaan viikkoon.

Puuroa mahaan ja sitten kauppaan.
Bliss

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Piäis lähteä ostamaan maalia. Ja todennäköisesti tynnyrillinen kittiä...tapetin poiston jälkeen seinästä paljastui melko veikeitä yllätyksiä :?
Ja kaiken muun hyvän lisäksi joku vidun valopää on joskus muinoin kiinnittänyt PALAPEILIN seinään jollain helevetin silikonilla. Millähän mä saan ne silikonijämät irti :?
ninnithequeen

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Piäis lähteä ostamaan maalia. Ja todennäköisesti tynnyrillinen kittiä...tapetin poiston jälkeen seinästä paljastui melko veikeitä yllätyksiä :?
Ja kaiken muun hyvän lisäksi joku vidun valopää on joskus muinoin kiinnittänyt PALAPEILIN seinään jollain helevetin silikonilla. Millähän mä saan ne silikonijämät irti :?
:pics:
Bliss

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: :pics:
Nyt vai vasta kun on valmista? ;)
ninnithequeen

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: :pics:
Nyt vai vasta kun on valmista? ;)
Ennen ja jälkeen kuvat olis kivoja :)
Bliss

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Ennen ja jälkeen kuvat olis kivoja :)
Jos mä pitäydyn siinä "jälkeen" -osastossa - olis varmaan pitänyt ottaa kuvia myös niistä kammottavista tapeteista :roll:

edit. onhan mulla yks.... http://kitina.net/pictures/6128.jpg :D
milli

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Eilen palattu reissusta. Olipa kivaa. Juhannus meni rauhallisesti kaveripariskunnan mökillä, poikaystävän vanhempien mökillä oli kans tosi mukavaa ja Savonlinnassa leikittiin turisteja muutaman päivän ajan.
ninnithequeen

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl on taas isosisko ylpee:
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... SKAWrapper

Sori pitkä linkki :oops:

Laitoin silmät kii ku katoin videota. Tosin broidille sanoin että harmi ku ei köysi katkennu :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuka käski mennä baarikierrokselle tuskan jälkeen, kuka? Olo ei ole ihan ruusuinen ja tekee mieni Nibamaisesti paistettuja nakkeja reilusti HP-kastikkeella uitettuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä haluaisin lähteä tänään leffaan, mut kaikki tyttökaverit on joko nähneet sen tai jossain kesälaitumilla. Tyhmää! Voiko leffaan mennä lauantaina yksin?? :shock:
NegaDuck

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Mä haluaisin lähteä tänään leffaan, mut kaikki tyttökaverit on joko nähneet sen tai jossain kesälaitumilla. Tyhmää! Voiko leffaan mennä lauantaina yksin?? :shock:
Normaalisti sun pitäisi pukeutua valepukuun ja käyttää esmes aurinkolaseja jottei sinua tunnisteta, mutta valkokangas voi lasien kanssa näyttää vähän pimeältä.
ninnithequeen

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Mä haluaisin lähteä tänään leffaan, mut kaikki tyttökaverit on joko nähneet sen tai jossain kesälaitumilla. Tyhmää! Voiko leffaan mennä lauantaina yksin?? :shock:
Voi. Helposti.


Tyhymä broidi! Mä haluisin mennä jo, eikä se pääse sängystä ees ylös. Ne nuoret, ne nuoret *huoh*
Pyry-Matias

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Paperihommat on pop.
1108

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kisoihin mars!
NegaDuck

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tein tyhmän ostoksen ja lähden palauttamaan sitä kauppaan. Ja kaksi kassillista pulloja kanssa.
Bliss

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Teitkö tyhmän ostoksen juotuasi niiden pullojen sisällön? :D
Sori, mun mielikuvitus laukkaa ihan omin päin.
BettyB.

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on tylsää :/
NegaDuck

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Naura vaikka tälle:
Bliss kirjoitti:^Teitkö tyhmän ostoksen juotuasi niiden pullojen sisällön? :D
Sori, mun mielikuvitus laukkaa ihan omin päin.
No, setä voi selittää, niin nössöltä kuin se kuulostaakin: ikiwanha "Miehen Lumene" -toilettipussukkani on ratkennut lopullisesti, ja piti mennä hakemaan uutta. Kaupoista löytyi vain joko pinkkejä, myrkynvihreitä, tai sitten kokoluokkia Hehtolitra tai Tiimarin Penaali. Menin sitten urheiluliikkeeseen ja ostin sieltä sellaisen 3 x setin vetoketjulla suljettavia kasseja, jotka oli tarkoitettu matkustavaisten alusvaatteiden, paitojen yms pakkaamiseen. Ajattelin että ovat varmasti muutenkin hyödyllisiä.

Pakkauksen avattuani jouduin toteamaan että eipäs sittenkään. Se pieninkin oli toilettikassiksi liian iso, ja minulla on jo ihan riittävän hyvät verkkosäkit matkustuskäyttöön. Turha ostos, siis.

Edelleen pähkäilen että mistä sellainen sopiva, jota heteronormatiivinen mies kehtaa pitää punttiksen pukuhuoneessa, löytyy. Tarviin jotain missä voi viedä suihkusaippuat ja dödöt leviämättä perille.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

BettyB. kirjoitti:Mulla on tylsää :/
Mullakin :/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
BettyB.

Re: LalalaaLauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:Edelleen pähkäilen että mistä sellainen sopiva, jota heteronormatiivinen mies kehtaa pitää punttiksen pukuhuoneessa, löytyy.
Marimekosta? Stockalta? Jostain kunnon kempparista?
Vastaa Viestiin