maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vittu mikä loma muka? Kysyn vaan...
Ensi kesänä lähden loman alkaessa vähintään 3000 km päähän ja jätän puhelimen kotiin. Prkl.
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Miunkin pitää olla kohtuu aikaisin liikkeellä tänään. Aion koeajaa Toyota Aygoa. :D
Bliss

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:Toyota Aygoa. :D
:D Eih.
Mä olin mun veljen perheen mukana kun velipoika kävi koeajamassa ko. autoa. Näytti _hiukan_ hassulta, kun 196cm/115kg sulloi itsensä pikku pikku Toyotaan.
Vihtahousu

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tuskaa... eka juomapullo ostettu automaatista. Tpk.
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Aion koeajaa Toyota Aygoa. :D
Miksi?
Kaveri kertoi että ne ovat aivan sikahauskoja. Oli kuulemma kesällä vuokrannut sellaisen ihan huvin vuoksi. Halusin kokeilla. :)

Vaikken olisikaan ostamassa, niin järkiperusteluja: Edullinen pitää, helppo parkkeerata, ekologisempi vaihtoehto.
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Miksei pikkuauto voisi olla hauska? Ovathan Morris Minitkin hauskoja.
milli

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

AAAH! Kotosalla. Lähetin poikaystävän töihin ja nyt voin keskittyä siivoamiseen ja kokkailuun. Siistiä.
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Toihan on isompi kuin alkuperäinen! Tosin se johtuu turvallisuudesta. Airbagit, crumple zonet yms vievät tilaa.
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Hmmm. Wikipediassa tuon lähtöhinnaksi sanotaan €10500, mutta Suomessa hinnat lähtevät €16500:sta ylöspäin. Onhan vähän hintava joo, mutta toisaalta halvempi kuin vastaavat retrosöpöt BMW Mini ja New Beetle.
exPertti kirjoitti:Tonnikalapurkkikin on isompi kuin alkuperäinen. :D
Nyt meni multa ohi. Tarkoitatko "tonnikalapurkilla" jotain tiettyä autoa? Aito oikea tonnikalahan on reilusti isompi kuin tonnikalapurkki. :o
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:poikaystävän
Kuulostaa ihan siltä kun sulla olis pikkugigolo kotona :D

Meidän pikkugigolo on hirmuinen kukkuja.. Ei normaalit vastasyntyneet valvo aamuisin 3-5h, nuku samanpituisia päikkäreitä, ja valvo taas illalla saman verran ennen yöunia? Ugh - seurustelu käy voimille! Klo 13 olis neuvola; sijainen kyseessä joten päätin mennä paikan päälle.. ihan tarpeeks ihmisiä ravannut ovesta. Onneks tää viikko on hiljaisempi, *winkwink* niille jotka laitteli yv:tä ;)

Nyt tutinpitopuuhiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Ugh - seurustelu käy voimille!
Oota kun se on 2,5-vee, nousee ylös aamulla klo 5.30 viimeistään, ei nuku päiväunia ja illalla saa käydä väsytystistelun, että saa edes yöksi nukkumaan :twisted:
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:Sitä kutsutaan alan piireissä huumoriksi. ;)
Joudut silti nyt vähän selitämään, q en tajuu.
ninnithequeen

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siivoilu kuluu verkkaisesti, puuh. Kamala miten kuuma tuol pihal olis. Tekis mieli vaan istuu siellä lehti kädessä. Mutku ei ny ehi, tana.

Puolet pakattukki jo. Ja kyllä - pyykki pyörii taas myös.
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:Voi tsiisus. Ajattele nyt hieman.
Uusi Fiat 500 on isompi kuin alkuperäinen Fiat 500.

Tonnikalapurkki on isompi kuin alkuperäinen... tonnikala? Tonnikalapurkin alkuperäinen design? Tonnikalapurkin sisältö?

Japanilaisautot ovat "tonnikalapurkkeja"? Toyota Aygo on alkuperäinen design, sillä ei ole edeltäjää.

En hahmota, en.
Bliss

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^En mäkään tajunnut tätä tonnikalapurkkijuttua, mutta mä ny olenkin nainen ja blondi ja muutenkin tyhmä.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ei kai daddykillkillillä olis aikaa lähteä tässä vaiheessa sukeltamaan?

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suke ... 5237534134

Sukeltaminen olisi kivaa - jos luonto olis antanut kidukset. Muuten taitaa minulta jäädä niihin muutamiin allasharjoituksiin mitä tuli tehtyä - en todellakaan pidä kylmästä enkä välitä opetella ulkomailla.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
BettyB.

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä luulen ettei Perttikään tajunnut ja nyt yrittää väistellä väistämätöntä.

Kesäloma part I vetelee viimesiään eikä mulla ole tälle päivälle mitään ohjelmaa. Mitähän sitä tekis? Oon siivonnu ja pyykänny, nurmikkokin on leikattu ja viljelmät hoidettu. Shoppaamaan en viitsi lähteä kun oon sitä jo aika ansioituneesti harrastanut ja huomenna lähden harrastamaan sitä lisää Tallinnaan. Maaseutu on aika tylsä näin arkivapailla...

Toi Fiat on muuten söpö! :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vittu. Liskot ja hillitön kurkkukipu.

Kivat työkaverit olivat leikkineet tuolin säädöillä, selkä rusahti kivasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tonnikalapurkkikin on isompi kuin alkuperäinen Morris Mini. Miks tätä ei nyt tajuttu? Vai miks sitä ei ois saanu tajuta? Vai miks piti Pertille esittää, ettei tajua?

Vitja että väsyttää! Myöhästyin kahdesta bussista kun ei jaksant juosta. Vielä viikko pitäis kestää, sitten alkaa loma ja helteet...
milli

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:
milli kirjoitti:poikaystävän
Kuulostaa ihan siltä kun sulla olis pikkugigolo kotona :D
Täytyy miettiä sille sitten joku parempi termi... kun se ei ole vielä kanssanisäkäs eikä avokki. Miesystävä kuulostaa taas niin vanhalta ja seurustelukumppani tylsältä. Enkös mäkin ole vielä tyttöystävä... *pistää mietintämyssyn päähän*
Bliss

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
milli kirjoitti:poikaystävän
Kuulostaa ihan siltä kun sulla olis pikkugigolo kotona :D
Täytyy miettiä sille sitten joku parempi termi... kun se ei ole vielä kanssanisäkäs eikä avokki. Miesystävä kuulostaa taas niin vanhalta ja seurustelukumppani tylsältä. Enkös mäkin ole vielä tyttöystävä... *pistää mietintämyssyn päähän*
Munakas on aina oiva termi :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ugh - seurustelu käy voimille!
Oota kun se on 2,5-vee, nousee ylös aamulla klo 5.30 viimeistään, ei nuku päiväunia ja illalla saa käydä väsytystistelun, että saa edes yöksi nukkumaan :twisted:
Uskon :) Raskausaika oli niiiiiiiin helppoa! Hyvä että yöllä oli pissitauota parin tunnin välein, kyl toi evoluutio on vinkee juttu.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Bliss kirjoitti:Munakas on aina oiva termi :wink:
Oot nero. Munakas ... *hihittelee*
Vihtahousu

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

5 tuntia... tik-tak.. väsy on hirveä.
Skuukkeli

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

milli kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Munakas on aina oiva termi :wink:
Oot nero. Munakas ... *hihittelee*
Jos asutte yhdessä, voitte olla pariskuntana munakas ja avokas.
Vastaa Viestiin