Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Tpk. Vitutaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mikä vitutaa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^Töissä apinat sähläs viime viikonloppuvuoroni liksan sitten kuitenkin mulle vaikka olin Tuskassa... no nyt yks kaveri jäi sit ilman liksaa ja mun pitää mennä tänä viikonloppuna röihin tekemään tuo viikonloppu jonka palkankin jo sain. Lauantaina on vaa häät kello 14 espoossa, että nyt vissiin saan ottaa taksin täältä töistä ja ajella suoraan sinne paikan päälle ja toivoa että saan tehtyä työt ennen lähtöä.

Ja kotoa oli maito loppu kun join aamukahvia. Niin ja sit se yks asia..
Nyt tarvii vahvaa uudelleen asennoitumista, kyllä se tästä.
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ No hitsi. Muaki vituttais. Mut vituttaahan mua kaikki muukin aina.

Nyt hatuttaa se että yöunet meni pilalle vatsavaivojen takia. Tulee tämmöset joskus liikunnan jälkeen, ja sählyottelussa revin oikein kunnolla, joten vatsavaivoista tuli sitten öisiä sellaisia. Meni yöunet sen takia vähän pitkäksi. No ei tuo kauheasti haittaa nyt kun olen lomalla.

Kuidut auttaa noihin, ja söin kyllä ompun urheilun jälkeen, mutta se ei näköjään riittänyt. Pitäis kai käydä ostamassa visibliniä hätäavuksi sillon kun tarvii äkkiä kiskoa paljon kuitua, tai jotain.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Sä oot kyllä omituisin tyyppi kenet tiedän :D

Mut joo, pientä vitutusta havaittavissa täälläkin. tai no, ei ehkä ihan sitä mut sellasta tyrtumusta. Oon nimittäin töissä :/ Lomatj 27 työaamua.
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^No, täällä ainakin sataa kaatamalla, että en olis niin pahoillani vaikka ei oliskaan lomaa :?
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:^No, täällä ainakin sataa kaatamalla, että en olis niin pahoillani vaikka ei oliskaan lomaa :?
Ja täällä helottaa aurinko, prkl!
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:^ Sä oot kyllä omituisin tyyppi kenet tiedän :D
Nooooh, erilaisuus on rikkautta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, niin vituttaa täälläkin päässä. Duunihaastattelu meni ihan vituralleen, eikä eilisessä ollu juuri muutenkaan mitään kehumista. Onneksi on Crowmoor. 8) Sitäpaitsi näin niin ihkua raskaana olevaa frendiäkin, niin tulin ees vähän paremmalle tuulelle.
Sitäpaitsi, en saanu ees keittiöstä aamupalaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jätkä nukkuu keskellä meidän sänkyä, tissi uuvutti lopulta. Iltapäivällä matkataan itikseen, toivottavasti ei kastuta kuten eilen :roll: Lupaavalta näyttää toi ilma tällä kertaa.

Vihtahousulle :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sairastelu ja tyhjä vatsa, kaksi asiaa jotka aiheuttavat ärtymystä yhdessä. Joko heitän kaurapuurot tulille tai sitten lähden vetäisemään lähikarvatassujen mauttoman pitsan, voi tätä valinnan vaikeutta.

Taasko tuota BB:tä pitäisi vikitellä? Kummiskin vain palstan aiheuttaman paineen alaisena kumisee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^^ Kiits.. Voisin tulla moikkaamaan pikkujäbääkin jossain vaihees, kun en ole vielä nähny kuin kuvia.

Äsken vastasin kollegan luuriin ja tietty siellä joku aloitti enkhlannilla haastelemaan saapumisaikoja butiikkinsa rojuista, johon vastasin raudanlujalla timo-mäkis-engelskalla: "if juor ship is arraiving at seven-thirty, juur guuds will be @ xxxx äänd xxxx out for juu to get it.."
Aina hauskaa kekkustella enkunlla kun ei ole kuukausiin bamlannut kuin härmää, niin vähän saa mietiskellä noita sanoja...
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Mulle taas puhuttiin äsken kielillä, siis engelskalla ovipuhelimesta. Joku herätysliikkeen edustaja yritti käydä käännyttämässä, ja jahtaavat ilmeisesti heitä joiden sukunimi on ulkomaalaisen kuuloinen. Toivotimme toisillemme hyvää kesänjatkoa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Menin töihin junalla ja olipas hiljaista. Se ei tosin poistanut sitä faktaa, että julkisilla matkustaminen on hanurista. Vastapäätä istuvien tympeiden ihmisten tympeiden katseiden vältteleminen, ankeat junat, metrotunnelit ja -asemat, OMFG. Kun ajelee aatolla ja kuuntelee Rainbowin Catch the Rainbow, niin olo on hyvä, julkinen liikenne sukaa kybällä.
Paras päivä ikinä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mä sanoin eilen duunihaastattelussa, että kyllä mä ruotsia puhun, jos on pakko. Nyt vaan toivon, että ei ole..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mo.
Aika on mennyt tosi nopsaan. Jo kuukausi takana uudessa duunissa. Viihdyn :]
Tänään piiiiiitkästä aikaa salille töiden jälkeen. Nyt on pakko kunnostautua. Tät roppaa ei muuten kehtaa katella edes pimeässä.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:Taasko tuota BB:tä pitäisi vikitellä? Kummiskin vain palstan aiheuttaman paineen alaisena kumisee.
Taas?? Eikä mulla mitään paineita ole, päinvastoin! Mutta nyt alkaa olla sellanen tuntuma munaskuissa (!) että vois alkaa kattelee karvaturpia vähän sillä silmällä.

Ja tota kelloahan mulla ei oo ollenkaan.
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niin ihmeellistä kuin se onkin niin minua ei vituta mikään, kerrassaan outo olo.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:Niin ihmeellistä kuin se onkin niin minua ei vituta mikään, kerrassaan outo olo.
Tarkista lääkitykses! Mua vituttaa, tiedän siis että kaikki ok ja mallillaan maailmassa :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Miten ihmeessä joku Kukka-Maaria - nimi saa oman päivän kalenterissa? Terttu-Helena puuttuu :P

Mulla on meikkiä naamassa, luxusta :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Miten ihmeessä joku Kukka-Maaria - nimi saa oman päivän kalenterissa? Terttu-Helena puuttuu :P
Luulis Sirpa-Leena:nkin saanen oman päivän :P
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ja Pirjo-Petterin.
daddykillkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Niin ihmeellistä kuin se onkin niin minua ei vituta mikään, kerrassaan outo olo.
Komps tälle. Sain nukuttua ensimmäistä kertaa viikkoihin lähes normaalit yöunet eli 7h. Aamulla aloitettiin musiikkikasvatus, toki iisisti reggaella. Tiukemman runttauksen vuoro on sitten, kun alkaa syödä kiinteää ruokaa.

Vaikka kaikissa kirjoissa lukee, että "vauva oppii hymyilemään hoitajalleen n. 1-2 kk iässä", jäbä smilesi parin minuutin sisällä kolme kertaa kun katteli isänsä sylissä tätä turpavärkkiä. Ei voi olla refleksi.
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tilaamani aurinkolasit ovat saapuneet! 8) Nyt kokka kohti Tappiolaa. Tällä ilmalla tietenkin fillarilla. (varauksin...)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

daddykillkill kirjoitti:Aamulla aloitettiin musiikkikasvatus, toki iisisti reggaella. Tiukemman runttauksen vuoro on sitten, kun alkaa syödä kiinteää ruokaa.
Kyllä se on vaan opittava Neppajymykerhon tunnuslaulu ja puhuvan koiran (se lelu jota saa painella, opit vielä) kuolemattomat sävelet. Viikonloppuna autossa kuunneltu Red Hot Chili Peppers sai kaverin jammailemaan vai oliko suu messingillä uudesta turvaistuimesta, Britaxin Multitechistä.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin