Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

daddykillkill kirjoitti: Ei voi olla refleksi.
Ei voikaan, tätä mieltä mäkin olen :P
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gauhian vaikeeta päättää että lähtiskö Jazzeille vai ei! Siel olis kyl sellanen ihan kiva kolmen suora to-la, mut ei kykene päättämään. Välillä on vähän vaikeeta.

Tajusin myös just että mun on pakko päästä Nykiin. Kellään kokemuksia edullisista mutta siedettävistä hotelleista sopivilla yhteyksillä ytimeen? En nimittäin aio maksaa 200€/yö siitä että säilytän shoppailut nurkissa ja käyn nukkumassa muutaman tunnin. Ja jos joku haluaa lähteä elo-syyskuussa kaveriks jakamaan huonekulut, let me know :]
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

BettyB. kirjoitti:
Tajusin myös just että mun on pakko päästä Nykiin. Kellään kokemuksia edullisista mutta siedettävistä hotelleista sopivilla yhteyksillä ytimeen? En nimittäin aio maksaa 200€/yö siitä että säilytän shoppailut nurkissa ja käyn nukkumassa muutaman tunnin. Ja jos joku haluaa lähteä elo-syyskuussa kaveriks jakamaan huonekulut, let me know :
]
Se on aika isoa ydintä se koko alue. Riippuu vhän, missä päin haluat kuleksia. Meillä oli hotla Manhattanilla, en enää muista missä (sekin aika laaja alue), mutta metroilla sieltä pääsee helposti lähes joka paikkaan. Halvalla sieltä tuskin mitään huonetta saa.

Sinun kannattais ottaa Nykin kartta käteen (tai nettiin) ja vähän tutkia sitä. TripAdvisorista saattais löytyä edullisia hotellivinkkejä.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

hotels.comista kattelin ja en mä nyt kuvitellutkaan ilmaseks pääseväni, toi pari sataa/yö on vaan turhan paljon huoneesta. Löytyyhän tuolta noita edukkaampiakin, pitää vaan miettiä noita kulkuyhteyksiä.
Tyhmää kun ei asu Nykissä yhtään tuttua.
Chap

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:hotels.comista kattelin ja en mä nyt kuvitellutkaan ilmaseks pääseväni, toi pari sataa/yö on vaan turhan paljon huoneesta. Löytyyhän tuolta noita edukkaampiakin, pitää vaan miettiä noita kulkuyhteyksiä.
Tyhmää kun ei asu Nykissä yhtään tuttua.
Jos haluat lähinnä paikan nukkua, kannattaa tsekata hostellien yksityishuonetarjonta, esim. hostelworld.com:in kautta. Kun olin nykissä pari vuotta sitten, kahden hengen huone jazz on the park -hostellissa keskuspuiston vieressä maksoi luokkaa sata taalaa yö.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

BettyB. kirjoitti:hotels.comista kattelin ja en mä nyt kuvitellutkaan ilmaseks pääseväni, toi pari sataa/yö on vaan turhan paljon huoneesta. Löytyyhän tuolta noita edukkaampiakin, pitää vaan miettiä noita kulkuyhteyksiä.
Tyhmää kun ei asu Nykissä yhtään tuttua.
Minä taas tarkoitin sitä, että jos et nyt ihan Nykin rajoille majoitu, niin sehän on yhtä isoa keskustaa koko Nykki. Ei sitä ehdi muutamassakaan päivässä koluta läpi, vaikka katsoisi kartasta ja hommaisi hotellin keskeltä sitä. Kulkuyhteydet siellä on todella hyvät joka paikassa suurkaupungin alueella. Kannattaa vaan muistaa, että ainakin joissakin busseissa pitää maksaa tasarahalla. :)
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kreitsu kirjoitti:Kannattaa vaan muistaa, että ainakin joissakin busseissa pitää maksaa tasarahalla. :)
Njoo, tää lienee normikäytänkö lähes kaikkialla Jenkeissä, tai ainakin on ollut aina kun ite oon bussiin hairahtanut :] Tarkotus olis siis lähteä ihan vaan shoppaamaan ja ehkä kurkkaamaan pari museotakin, maksimissaan viikoksi. Tutkitaan, tutkitaan...
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hääämmästyttävää. Maailma todellakin näyttää selkeämmältä kaljapullonruskeiden aurinkolasien läpi. 8) Aiemmissa oli harmaat linssit. Ne eivät värjänneet maailmaa, mutta tää ruskea saa kaiken vain näyttämään selkeämmältä. Optikko sanoi että väri "vähentää sinistä valoa" ja että se perustuu siihen. Jaapajaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

BettyB. kirjoitti: Tarkotus olis siis lähteä ihan vaan shoppaamaan ja ehkä kurkkaamaan pari museotakin, maksimissaan viikoksi. Tutkitaan, tutkitaan...
Nykistä pääsee muuten bussilla - siis ihan shoppailu-kiertoajelulle - kaupungin ulkopuolella olevaan retail park-helvettiin. En itse mennyt, mutta luin asiasta. Jos haluaa siis maksimoida shoppailupotentiaalin, niin tuollainen voi olla ihan hyvä sijoitus - vaikka viekin melkein koko päivän. Manhattanilla ehtii sitten käydä hakemassa shoppailukokemuksia ja kiertää putiikkeja.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16670
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

...
Viimeksi muokannut urpiainen, 02.07.2008 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Krapula. Tuli riekuttua eilen pilikkuun asti kaupunnilla. Väsyttää. Taidan ottaa kaljan, sillä tänäänkin tullee lähdettyä riekkumaan kaupunnille pilikkuun asti. Huominen arvatenkin lepoa ja sitten riekkumaan toiselle kaupunnille pilikkuun asti kahdeksi päiväksi. Nih, kyllä elämä on rankkaa, rankkaa on elämä kyllä, nih.

Huomenna pitäisi vielä neuvotella kankkuspäissään lekurin kanssa takautuvasta saikusta viime viikolle, jotta saisin riistettyä vakuutusyhtiötä koko ankaruudessani. Sitten luultavasti kaivan pihalle montun, hyppään sinne ja heitän multaa päälleni. (Heinäkuun) neljäntenä päivänä nousen ylös kuolleista ja painelen sinne fucking Ruisrääkkäfestivaaleille. Sounds like a plan...
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Mähän sanoin että viinaa otetaan kohtuudella!! Unohtuiko se jo?
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:^ Mähän sanoin että viinaa otetaan kohtuudella!! Unohtuiko se jo?
Taisi unohtua. Pari viime reissua ovat olleet äärimmäisen humalahakuisia, tullut temmottua surutta kaksin käsin vielä siinä vaiheessa kun puhe-ja kävelykyky ovat enää vain kauniita ajatuksia muiden kauniiden ajatusten joukossa! Joku alkoholipsykologi voisi kutsua tilaa "unohtaakseen juomiseksi". Otetaas sille!
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SikaMika kirjoitti:Joku alkoholipsykologi voisi kutsua tilaa "unohtaakseen juomiseksi". Otetaas sille!
Mitä, oliko meidän eilinen kohtaaminen niin traumaattinen!
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Joku alkoholipsykologi voisi kutsua tilaa "unohtaakseen juomiseksi". Otetaas sille!
Mitä, oliko meidän eilinen kohtaaminen niin traumaattinen!
Hyvä kun muistutit! Joo oli, join jo koko mäyriksen unohtaakseni ne...siis sut!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Chilihillo? Onko se sen sörsselin oikea nimi?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SikaMika kirjoitti:Joo oli, join jo koko mäyriksen unohtaakseni ne...siis sut!
No joo, onhan mulla ihan kivat sääret ;)
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:Chilihillo? Onko se sen sörsselin oikea nimi?
Emmätiiä, mutta siksi mä kutsun kiinalaisista löytämiäni chili-sekoituksia, usein on kokemattomille tujua camaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Chilihillo? Onko se sen sörsselin oikea nimi?
Emmätiiä, mutta siksi mä kutsun kiinalaisista löytämiäni chili-sekoituksia, usein on kokemattomille tujua camaa.
Joo, ajattelinki just sua. 8)
Niin, siis jäin vaan pähkäilee, et jos haluan ruoan lisäks purkillisen jotain semmosta extrachilisörsseliä, niin millähän nimellä sitä pitää pyytää.
No, mut johan mul on taas kiinnostavat jutut. (Tekee sairaasti mieli kiinalaista ruokaa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bhven

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Nuku pommiin, niin on helpompaa. Tänään vain 5 tunnin työpäivä.
Herra Manala

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Nyt hatuttaa se että yöunet meni pilalle vatsavaivojen takia. Tulee tämmöset joskus liikunnan jälkeen, ja sählyottelussa revin oikein kunnolla, joten vatsavaivoista tuli sitten öisiä sellaisia. Meni yöunet sen takia vähän pitkäksi. No ei tuo kauheasti haittaa nyt kun olen lomalla.
Timestampista päätellen heräsit kuitenkin ennen kello 9:ää? Lomalla. Ja se hatuttaa myöhäisyytensä vuoksi?

Jos mä heräisin lomallani kello kahdeksan jotakin aamulla, niin musta tuntuisi että käytän lomani väärin koska herään liian aikaisin. Akkujen lataamiseenhan lomat on.

PS. Heräsin tänään kello 12:55. Herätyskelloon.
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Akkujen lataamiseenhan lomat on.
Mähän meenkin katsos tosi aikaisin nukkumaan. Lomalla kun ehtii tehdä niin.
Herra Manala

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Mähän meenkin katsos tosi aikaisin nukkumaan.
Miksi? Ehtii sitä eläkkeelläkin.
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti: PS. Heräsin tänään kello 12:55. Herätyskelloon.
Että mä olen kateellinen tollasista unenlahjoista.
Mä olen AINA (jo ennen muksun syntymää) herännyt viimeistään ysiltä, oli tilanne mmikä hyvänsä. Myös silloin, jos olen kotiutunut vaikka baarista viideltä aamulla :evil:
sanctus

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ja kaikki kynnelle kykenevät sitten tänään tänne:

Kuva

Ja sama suomeksi.

Eli Aleksis Kivenkatu 30:ssä tänään ilmaiseksi:

20-21: Huone-dj-trainee (Johan)
21-22: Huone-dj (sonjanen tai MK)
22-23: Yrjänä Sauros & Mikko Perkola tangolla
23-24: Huone-dj
24-01: Leftover
01-02: Huone-dj


Luvassa siis hyvää skänkkäystä ja tiukkaa stalkkaamista.
Vastaa Viestiin