Tuursdaag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:Oli veneillä taas tilanne päällä; karkas kaks minipossua laivan kannelle. Työnjohtajalla oli videokuvaa, jessus että ne päästi "kviik, kviik" ääniä. Yllättävän lujaa liikkui possuks ainakin se vaaleanpunanen, toinen oli kuulemma musta.
Anoppi ja miehen veljen avovaimo onkin tänään päiväristeilyllä, mä ihmettelinkin millä laivalla ne meni..
The great club outshines the individual, always and forever.
daddykillkill

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Pienistä asioista tämä arki näemmä koostuu. Suhtautuminen tähän huushollaamiseen on jotenkin kaksijakoinen. Toisaalta tietää sen tarpeellisuuden yms... toinen puoli taas haluaisi joko lähteä terassille tai sukeltamaan. Kavereilta pukkaa viestiä Norjasta: "100m rikki". Paskiaiset. Oma "ennätys" vasta 60 metrissä..

En olisi ikinä uskonut, miten paljon tämän iPödin kanssa saa menemään aikaa. Musiikin löytäminenhän ei ole ongelma, mutta musiikkikirjaston tägien perkaaminen soittokelpoiseksi ja artistinimien/genrejen oikeinkirjoitusasun fiksaaminen vie vitusti aikaa.

Saatuani homman ns. järjestykseen Winampilla tein sitten sen virheen että asensin iTunesin - koska yksi plug-in sitä vaati - ja annoin sen löytää soittimen. Tulos: "This iPod is empty." Eikä muuta kuin kaikki alusta.

Uskomaton määrä tuohon kyllä mahtuu tavaraa. 10.000 biisiä ja hieman yli 1/3 tilasta käytetty. Joukossa toki valokuvia ja videota pojasta :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18751
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:Oli veneillä taas tilanne päällä; karkas kaks minipossua laivan kannelle. Työnjohtajalla oli videokuvaa, jessus että ne päästi "kviik, kviik" ääniä. Yllättävän lujaa liikkui possuks ainakin se vaaleanpunanen, toinen oli kuulemma musta.
Töissä eläintarhassa? Luvatonta maahuntuontia?

Mäkin meen pväristeilylle ja Tallinnan Olutfestareille..Otan rauhallisesti maistellen..koska..

Joo laihduin 6 kiloa kolmessa viikossa ja tiistai illan röpötyksen seurauksena sain takaisin 4 kiloa, olutpöhöä siis?
Eli vaihtumisesta vaan oikeaa painon laskua kaksi kiloa? Ehkä kuitenkin ei niin huonosti, nesteet vain sekaisin..
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

exPertti kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:...tein sitten sen virheen että asensin iTunesin...
On muuten surkea ohjelma helppokäyttöisyyttä mainostavalta Applelta.
Ette Vaan Osaa.
sanctus

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Siis onhan itunes toki helppokäyttöinen iPytimen hallintaohjelma, mutta samalla se asentaa itsestään kaikenlaista ikävää ja koko ajan päällä olevaa ylimääräistä koneelle. Sangen ärsyä.

Ja mikä tämä itunesin mukana tuleva quicktime sitten on? Miten se liittyy mihinkään? Ngh!
Bliss

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sanctus kirjoitti:se asentaa itsestään kaikenlaista ikävää ja koko ajan päällä olevaa ylimääräistä koneelle.
Jaa? Ikinä huomannut tuommosta. Mun koneelle ei ole asentunut yhtikäs mitään ylimääräistä ikinä.
sanctus kirjoitti:Ja mikä tämä itunesin mukana tuleva quicktime sitten on?
Kysyitkö nyt ihan oikeesti tosissas? :o
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18751
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:
sanctus kirjoitti:se asentaa itsestään kaikenlaista ikävää ja koko ajan päällä olevaa ylimääräistä koneelle.
Jaa? Ikinä huomannut tuommosta. Mun koneelle ei ole asentunut yhtikäs mitään ylimääräistä ikinä.
sanctus kirjoitti:Ja mikä tämä itunesin mukana tuleva quicktime sitten on?
Kysyitkö nyt ihan oikeesti tosissas? :o
Mamma opettaa poikaa? OK!
:wink:
Pyyhin Netikettiin..
sanctus

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Bliss kirjoitti:Jaa? Ikinä huomannut tuommosta. Mun koneelle ei ole asentunut yhtikäs mitään ylimääräistä ikinä.
No mut sulla onkin mäkki tai apple tai mikä se nyt onkaan. Mulla on vaan windows. Ts. sulla on täydellinen ja kaunis luojan luoma tuote ja mulla jämäpalikoista koottu käsittämättömyys, johon on pakko asentaa ituneshelper.exe, iPodService ja AppleMobileDeviceServices.exe.
Bliss

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sanctus kirjoitti:jämäpalikoista koottu käsittämättömyys
Vihdoinkin joku käyttää peeceestä oikenkaltaista termiä 8)
NegaDuck

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tänään minusta tehdään Jorvissa Cyborg II. Eli mittalaitteet taas kerran kiinni ja sitten yöllä suoritetaan nukunta ja laite ottaa lukemat happipitoisuudesta, kuorsauksesta, nukkuma-asennoista, jii än ee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:Kiroan muuten kolmannen kerroksen ja hissin puutteen alimpaan helvettiin!
Saman seikan itse ylistin taivaisiin tämän uuden kodin löytäessämme :idea: (mun ei tarvinnutkaan kantaa mitään painavaa muutossa, heh)

Tosin olen mä hissillisissäkin taloissa asuessani portaita käyttänyt jo monta vuotta. Ainoastaan jos mulla on joku kirjahylly mukana niin oon menny hissillä :)
sanctus

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Bliss kirjoitti:Vihdoinkin joku käyttää peeceestä oikenkaltaista termiä 8)
No miten vaan, mut siis joo et semmosta vaan piti sanomani.
daddykillkill

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

sanctus kirjoitti:ituneshelper.exe, iPodService ja AppleMobileDeviceServices.exe.
Itunesia kieltäydyn käyttämästä siksi, että a) ohjelma on järjettömän raskas b) se pitää prosesseissa kaikenlaista tarpeetonta paskaa jauhamassa taustalla.

Winamp tulee nykyään lähes ongelmitta 6th Gen-Podejakin. Suurimmat ja oikeastaan ainoat vaikeudet ovat soittimen kanssa tulleet siinä, kun on tuupannut musaa USB-kovo (rikkinäinen) -> iPod. Läppärin kovalta puskee musat hyvää vauhtia ja nikottelematta. Minimaalisella pimpityksellä Winampin saa ymmärtämään myös mp4-videotiedostoja, joten myös videoiden ja fotojen tunkeminen soittimeen onnistuu ilman iTünesia. Macissa tuo saattaa olla hyväkin ohjelma, mutta pc-version suorituskyky on suolesta.

QuickTimeä ei tarvita myöskään, koska huomattavasti kevyempi Quick Time Alternative on ollut saatavissa jo iät ja ajat.
1108

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:Itunesia kieltäydyn käyttämästä siksi, että a) ohjelma on järjettömän raskas b) se pitää prosesseissa kaikenlaista tarpeetonta paskaa jauhamassa taustalla.
Jaa.

Mie taas tyydyn tähän, tähän ja tähän. Hyvin on toiminut.
Vihtahousu

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

No tänään lähtee 2.0l
Kuva
koeajoon.
NegaDuck

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

En olekaan vielä Cyborg II. Asennan implantit itse ennen nukqmaanmenoa. Sairaalan setä oli jotenkin... hassu. Selitti minulle kaiken ihan kuin olisin ollut joku kolmivuotias "pitele tota hetki... hienoa, ja laitetaan tää tähän kiinni näin, hyyyyvä, just noin..." ... mutta parempi kai näin päin ku joku mökeltäjä josta ei ota meediokaan selvää.
BettyB.

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sydän sulaa! 7vee kummityttö sai pari vkoa sitten kännykän, kun on jo välillä yksin kotona ja menee syksyllä kouluun. Laittelee mulle kovasti tekstareita, vaikkei osaa vielä kunnolla edes kirjottaa. Äsken tuli:

Mäh rakastana suaa ja suloo

:h:
SikaMika

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En tiedä kuuluisiko tämä paskanjauhantaan, urheiluun vai viihde&kulttuuriin. Tai tiedänpäs, tännehän se kuuluu. Kuusi päivää takana, niistä viitenä viihteellä oikein isolla kädellä. Naiset tuntuvat tosiaan lankeavan aina renttuihin, viime päivien flaksia ei pysty selittämään silkalla äärimmäisen komealla ulkonäölläni, säteilevällä karismallani ja ylivertaisilla rakastajantaidoillani! 8) :lol:

Tänään välipäivä juoppoiluista, jaksaa sitten heilua Turggusessa viikonlopun. Täytyy alkaa pakkaamaan...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Sydän sulaa! 7vee kummityttö sai pari vkoa sitten kännykän, kun on jo välillä yksin kotona ja menee syksyllä kouluun. Laittelee mulle kovasti tekstareita, vaikkei osaa vielä kunnolla edes kirjottaa. Äsken tuli:

Mäh rakastana suaa ja suloo

:h:
Fiksu likka. Onko Sulo se skootterisi? vai koeranpualikas? Tykkäätsä Mirreistä ollengan?

Terkut sulle Bettyseni, mutta sitten yleisviesti

OLEN TEHNYT KUVAKERTOMUKSEN WIMBLEDONIN NAISTYTTÖJEN SEMIFINAALEISTA omalle Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-palstalle! Katsopa sinäkin BettyB!! .Opetan sut sitten tenniksen hienouksiin, jos sulla on kysyttävää! Tiedän kaiken tästä lajista, ohhoh OHHOH :shock:

SA
värikuvakertomussulttaani
BettyB.

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kyllä Sulo on koira.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Kyllä Sulo on koira.
Ooh.Hyvä! :) Olet kovin harvasanainen! Oletko kenties huonolla tai alakuloisella mielellä, Bettyseni? :o
Ei kai SA mitenkään ole ollut tahditon? Voi mua, olen hullunherkällä päällä...!

SA
1108

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi vittusaatanaperkele.

Nyt nikertää ja pahasti, kerron.

Kas kun ostin navigaattorin. Ja sitähän pitää vähän niiQ ladata... No huomasin että auton savukkeensytytin ei toiminut, tai no toimi jos sitä laturia painoi pohjaan. No kelailin että kai siitä on kiinnike "jousi" (vai mikä se nyt on) kuoleentunut. No ei muutakuin tuhkakuppi irti (kas kun sytsä majailee siinä tuhkiksen vieressä) ja jousen kimppuun. Irroitin siis yhden ruuvin.

Tästä alkoi riemu. Ekaksi se saatanan paska sytsä ei halunnut mennä paikoilleen ja viimeinkä sen sain niin hommahan skulas ihan vitun hyvin. Jos laittoi stereot päälle ja laturin pistokkeeseen niin pamahti sulake ja sama toisinpäin. Siinä käryytin 3 röökiä, käräytin kourallisen sulakkeita ja funtsin riipaisua. Lopulta totesin että pakko painua broidin tallille kassoon mitä on tehtävissä.

42km ja 9 röökiä myöhemmin sain kojetaulusta revittyä sen verta palasta irti että sain sytkän liittimen näkyviin. No tässä vaiheessa se vitun homosytkä hajos palasiksi kiinnikkeistään ja taas palo röökiä ja päreitä. No vittuakos nilkat paskassa miettimään, kokopaska kourassa talliin ja kolvi kiltisti käteen. 2h ja lopulta koko paska on uudelleen kasassa ja kaikki toimii... Paitsi tuhkakupin valo.

Vitun valo, en tule vaihtamaan vaikka itse Mooses tulisi ja käskisi vaihtamaan.

Siis yksi vitun ruuvi irti ja helvetti pääsi valloilleen. Riipaisututtaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:Voi vittusaatanaperkele.
Mä olisin tarvinnut sua tänään vittuileen naapureille! Kaadoin yhteiseltä maalta pajupuskan, joka varjosti meidän pihan lisäksi paria muuta naapuria. Molemmat naapurit tiesivät kyllä pajun kaadosta, koska olin sitä erikseen heitlä kysynyt. Toinen jopa tarjoutui tuomaan moottorisahan mökiltä. Eipä siinä mitään, kolme tuntia raahasin pajun roippeita lavalle, joka on (tottakai) toisella puolella pihaa. Aikuiset, raavaat miehet katselivat leikkikentältä hiekkalaatikon reunalta ja huutelivat neuvojaan. Näytti kuulemma "sujuvan niin hyvin, etten varmaan tarvitse apua"... Loppujen lopuksi huusin, etten tee tätä voimilla vaan sisulla. Siinä vaiheessa miehet katosivat sisälle...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Edith

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hitto mä olen pahalla tuulella ja ilman syytä vielä. Kiukku.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Hi.

So long

SA
Päivän paras! :D
OU, Kts!

t. vaatimaton pikku sa
Vastaa Viestiin