Tuursdaag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No niin, nyt se on. Torstai siis. Kumma kun torstaina harvemmin aloitetaan viikonpäiväketjua jo keskiyöstä? Kui?
Vihtahousu

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ekatpk! Heräsin perkele tänään jo joskus viideltä. Noh, tulihan siinä jo kuus tuntia nukuttuakin.
Bliss

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Iha paska aamu :(
Puuro kiehui hellalle eikä paino oo laskenut grammaakaan vaikka yritys on kova.
NegaDuck

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:eikä paino oo laskenut grammaakaan vaikka yritys on kova.
Millä tavalla olet yrittänyt? Yleensä paino ei kiusallaankaan suostu laskemaan nimenomaan silloin kun sitä yrittää. Esmes jos syö vähemmän, kroppa meneekin säästöliekille ja ruuansulatus imee kaikista syödyistä ruuista paljon enemmän ravinteita ja insuliini täräyttää ne heti läskeihin.
Bliss

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:
Bliss kirjoitti:eikä paino oo laskenut grammaakaan vaikka yritys on kova.
Millä tavalla olet yrittänyt?
Yksinkertaisimmalla tavalla - syödä vähemmän ja laadukkaampaa ruokaa ja liikkua enemmän.
Säästöliekki on ihan puppua tällä liikuntamäärällä. :?
Viimeksi muokannut Bliss, 03.07.2008 8:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Nyt tuskailun jälkeen tekis niin perkeleesti mieli mennä powermetal/hard rock-keikalle. Maiden ei varsinaisesti auta siihen koska Maidenia tekee aika usein mieli kuunnella.

Ja Blissille: jos sä liikut tarpeeksi, niin miksi sun pitäs laihtua? Kattoo vaan vähän mitä syö, niin kyllä se kroppa pysyy "oikeissa mitoissa", tietty jos pitää olla mallimitoissa, niin sitten ei auta kuin psykiatri :P
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 03.07.2008 8:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Yksinkertaisimmalla tavalla - syödä vähemmän ja laadukkaampaa ruokaa ja liikkua enemmän. Säästöliekki on ihan puppua tällä liikuntamäärällä. :?
Ei välttämättä. Olethan myös jakanut syömiset useaan pieneen ateriaan pitkin päivää etkä syö kovin isoja ja harvoja annoksia kerrallaan?
Bliss

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Yksinkertaisimmalla tavalla - syödä vähemmän ja laadukkaampaa ruokaa ja liikkua enemmän. Säästöliekki on ihan puppua tällä liikuntamäärällä. :?
Ei välttämättä. Olethan myös jakanut syömiset useaan pieneen ateriaan pitkin päivää etkä syö kovin isoja ja harvoja annoksia kerrallaan?
Kyllä. Mulla on ammattiapua.
NegaDuck

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vihtahousu kirjoitti:tekis niin perkeleesti mieli mennä keikalle.
Oon vähän outo, mutta minusta musan kuunteleminen kotona on kivempaa. Albumit ovat yleensä paremmin miksattuja, pääsee heti vessaan ja volyymi on just sen verran ku ite haluaa.

Ainoa keikka jolla olen käynyt oli KMFDM. Se oli sen verran merkkitapaus sentään. Eli ... nojoo, täytyy siis vain olla Se Oikea Bändi jotta meitsikin kiinnostuu. Niin, olenhan sentään käynyt X-Nemesiksenki keikalla.
Bliss

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti: Ja Blissille: jos sä liikut tarpeeksi, niin miksi sun pitäs laihtua?
Koska mä haluan mahtua taas noihin vaatteisiin mitä mulla on vaatehuone täynnä :P
NegaDuck

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Kyllä. Mulla on ammattiapua.
No, sitten vaan toivon onnistumista tavoitteessa, mutta et sä kyllä kuvissa mitenkään lihavalta ole näyttänyt. Eli ethän ota raskaasti vaikkei onnistuisikaan.

Stressikin muuten lihottaa. :| Voimia.
Bliss kirjoitti:Koska mä haluan mahtua taas noihin vaatteisiin mitä mulla on vaatehuone täynnä :P
Tota varten on olemassa kirppari. :)
Vihtahousu

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Ja Blissille: jos sä liikut tarpeeksi, niin miksi sun pitäs laihtua?
Koska mä haluan mahtua taas noihin vaatteisiin mitä mulla on vaatehuone täynnä :P
Mäpäs mahukin tänä kesänä toissa vuonna ostettuihin shortseihini. Jännä täs on se että oon painanut +-2kg viimeiset n. 4 vuotta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Koska mä haluan mahtua taas noihin vaatteisiin mitä mulla on vaatehuone täynnä :P
Tota varten on olemassa kirppari. :)
Miksi myydä täydellisen hyviä vaatteita pois vain sen takia, ettei niihin mahdu? Kesä on muuten kettumaisinta aikaa lahduttaa kun nesteitä ja turvotusta kertyy vaikka kuinka joisi vettä ja söisi terveellisesti. Blääh.

Äiti ompeli todella siistin imetyspaidan, näyttää ihan normaalilta t-paidalta. Eilen sitten itiksessä koeajoin paidan ja tulin siihen tulokseen, että meidän on pakko hankkia kokovartalopeili. Teki mieli tunkea maha vaunuja vasten kokoajan piiloon :oops: Ihme möhkis.. eiköhän se parin kuukauden sisällä kiinteydy, kun jaksaa noita lenkkejä tehdä.

Kiroan muuten kolmannen kerroksen ja hissin puutteen alimpaan helvettiin!

PS. Ei tarvitse olla lihava laihduttaakseen!
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Elppis kirjoitti:eiköhän se parin kuukauden sisällä kiinteydy, kun jaksaa noita lenkkejä tehdä.

Kiroan muuten kolmannen kerroksen ja hissin puutteen alimpaan helvettiin
Mutta porraksien kiivennästä saa hyvää lenkkeilyliikuntaa. :) Asun itse seitsemännessä (ylin) ja menen aina portaita, jos vaan on alle 20 kiloa tavaraa kannettavana. Ja kotonakin saa kiivetä portaita tämän tästä...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:
Elppis kirjoitti:eiköhän se parin kuukauden sisällä kiinteydy, kun jaksaa noita lenkkejä tehdä.

Kiroan muuten kolmannen kerroksen ja hissin puutteen alimpaan helvettiin
Mutta porraksien kiivennästä saa hyvää lenkkeilyliikuntaa. :) Asun itse seitsemännessä (ylin) ja menen aina portaita, jos vaan on alle 20 kiloa tavaraa kannettavana. Ja kotonakin saa kiivetä portaita tämän tästä...
Nyt en tarkoita sitä, että itse väsyisin portaisiin, kävelin kiltisti raskausviikolla 43 no portaat kauppakassien kera.. Tarkoitan siis lapsen, ostosten, käsilaukun, avaimien kaivelun ym. kannalta. Onneksi on vaunuvarasto, ei tarvitse vaunujakin yrittää kannella, olisin Hercules :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elppis kirjoitti:nesteitä ja turvotusta kertyy vaikka kuinka joisi vettä
Väsyneenä ja äkkiseltään luettuna tuo tuntuu ihan järjettömän loogiselta :D

Ja asiasta kukkaruukkuun, ite tulee käytyä keikoilla kuullakseen niistä levyllä olevista biiseistä jotain uutta. Olihan se kiva nähdä jokunen vuosi sitten Satrianin soittavan monta tuntia, mutta kun suurin osa biiseistä oli tunnollisia kopioita suoraan levyltä, niin meni se kieltämättä vähän tylsäks. Silloin ajattelin et ihan sama ois ollu oikeestaan jäädä himaan kuuntelemaan levyjä :?
NegaDuck

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

pikkuego kirjoitti:
Elppis kirjoitti:nesteitä ja turvotusta kertyy vaikka kuinka joisi vettä
Väsyneenä ja äkkiseltään luettuna tuo tuntuu ihan järjettömän loogiselta :D
Mäkin meinasin, mutta rupesin pohtimaan että vesihän poistuu elimistöstä kuitenkin nopeasti. Suola ja vettä sitovat kudosnesteet ratkaisevat sen kuinka paljon vettä elimistöön kertyy.

Salmaria vaan kitaan. Sekä alkoholi että salmiakki ovat diureetteja. :) (huom: vitsi, en suosittele viinanjuontia kenellekään)
BettyB.

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:eikä paino oo laskenut grammaakaan vaikka yritys on kova.
Pientä jumitusta havaittavissa täälläkin, prkl! No, lähtee sitten kerralla enemmän.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hi.

So long

SA
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stadinarska kirjoitti:Hi.

So long

SA
Päivän paras! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mitäs tänne? Mä odotan viikonloppua kun kuuta nousevaa. Mistermister tulee jo tänään kotiin ja huomenna terdelle med pest neipörs ever.Jei!

Eilen hajos kumi polkupyörästä, jo kolmas kerta tän vuoden puolella. Nyt meni hermot ja loppu sen pyörän käyttö. Vähänkö vitutti kun olin matkalla salille ja yhtäkkiä kuulu vaan poks ja klonks klonks klonks. Tulipahan vedettyä hyvä reeni kiukun voimalla..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hermostuttaa. Mitä jos saanki sen uuden duunin (jostain kumman syystä), enkä sitten pärjääkään siinä? Kovasti epävarma olo, ja se vaikuttaa aika haastavalta tehtävältä. En tykkää olla huono..

Lisäksi ressaa, että aikaa on niin vähän. En ikinä kerkeä tavata kaikkia vanhoja frendejä, kenen kanssa oon ollu yhteyksissä viimeaikoina..ja sit tulee huono omatunto. Plääh.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

sipsi kirjoitti:Hermostuttaa. Mitä jos saanki sen uuden duunin (jostain kumman syystä), enkä sitten pärjääkään siinä? Kovasti epävarma olo, ja se vaikuttaa aika haastavalta tehtävältä. En tykkää olla huono..
Murmeli, toi sama fiilis mulla oli reilu kuukausi sitten. Tietenkin uusi homma jännittää, mutta ei sun tarviikkaan olla pro heti ekana päivänä. Eikä edes 3 kuukauden jälkeen. Hommat oppii tekemällä ja virheiden kautta ehkä parhaiten.
Tsemppiä!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stinky kirjoitti: Murmeli, toi sama fiilis mulla oli reilu kuukausi sitten. Tietenkin uusi homma jännittää, mutta ei sun tarviikkaan olla pro heti ekana päivänä. Eikä edes 3 kuukauden jälkeen. Hommat oppii tekemällä ja virheiden kautta ehkä parhaiten.
Tsemppiä!
Ihana viesti, kiitos! Kyl mä nyt jokatapauksessa sen duunin otan vastaan, jos siis natsaa. On vaan niin epävarma fiilis, ku oon tääl nykyises mestas "lusmunnu" jo yli neljä vuotta..ja nyt pitäis oppia tekemään jotain ihan muuta. Tääl oon jotenki ehkä jopa liian tottunu siihen, että tiedän kaiken ja jengi tulee kyselee multa juttuja..ja nyt sit pitäis luonnistua olemaan itse "se uus". Mut itsehän halusin haasteita, eli ehkä tää tästä..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Tuursdaag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Oli veneillä taas tilanne päällä; karkas kaks minipossua laivan kannelle. Työnjohtajalla oli videokuvaa, jessus että ne päästi "kviik, kviik" ääniä. Yllättävän lujaa liikkui possuks ainakin se vaaleanpunanen, toinen oli kuulemma musta.
Vastaa Viestiin