Prejatnai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:Häiritsee, ku en hiffaa tota Bettyn juttua..mut se kuulostaa jännältä. 8) Mitkä käyttikset, mistä?
Käyttäjätunnukset eräältä palstalta, ei sen dramaattisempaa.

Ja nyt mä lähden lounaalle, äiskän ja iskän kanssa :h:
Viimeksi muokannut BettyB., 04.07.2008 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Oon osapuilleen koko aamun tuijotellu näitä Negiksen linkkaamia kuvia ja oon ihan haltioissani. Siellä on muutama aivan mieletön kuva, ei pysty käsittämään...
1. katsoin kuvat. upeita. nopealla katsomisella nauroin sisäänpäin (koska olen ihmisten joukossa) vauvalle, joka heitti kollin altaaseen mutta putos itse sinne ja kolli meni pois. SIINÄ TOTEUTUI OIKEUS, jota SA pitää tärkeenä.

Sit ihailin sitä ekaa likkaa joka joi isosta tuopista. siinä oli niinsanotusti KAIKKEE. Oliks se likka hiukan sunnäköses, Betty?? Toki pienemmät muodot?

2. Mikä kundi ja mikä lounaskutsu? Ajattele, olen mustis!

3. Miksi käyttis pitää tuhota? Eikö se voisi pelata naisenpuutteessa koneellaan?

perkkuterkut lähetti

Stadinarskan erikoisilohetket Oy :P
toimitusjohtaja Arska A. Arskalainen
isohaara

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:No tuota, vierait on 36 joista 28 on sukulaista ja sulhanen on absolutisti enkä morsianta tunne. Parhaimman vaikutuksen varmasti tekisi kun räkäkännissä kaataisi hääkakun.
Rääthän otetaan vasta virallisten osuuksien jälkeen, mutta point taken. :wink:

Taidan noutaa kilon paketin grillilihaa ja nauttia laivakaljoista niin pitkään kunnes nukkumatti kutsuu.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti: Ainiinjoo, sähän olit mun "deitti" ellun+akin häissä, täytyy vissiin luottaa sun neuvoihin. Menihän sillon kaikki niin hyvin. Letkun kanssa metallican tahtiin mossaus oli kait ihan jees :D
Niin, siis olin deittinä kunnes mut dumpattiin herran oikean avecin vuoksi. Iik, kolmiodraaman ainesta ilmassa.
Joo, kyl mun neuvoihin kannattaa aina luottaa. Oon pirun hyvä ite käyttäytyy häissä ja muissakin juhlissa (mukaanlukien firman kesäbileet).
Viimeksi muokannut sipsi, 04.07.2008 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Käyttäjätunnukset eräältä palstalta, ei sen dramaattisempaa.
Joo, kato mä ajattelin että kyse oli Kitinästä, siks rupes kiinnostaa. (Ai siis jotain muitakin palstoja on olemassa?)
Mut ehkä se kundi vielä palaa mestoille jollain toisella nickillä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mikäköhän siinäkin on, että jollain aika kummallisella tavalla minua ilhadutti yllättävän suuresti se, että NegaDuck päätti sittenkin matkustaa Wieniin. Itse en matkusta Itävaltaan enkä edes Tampereelle, vaan alan tästä kohta pistellä kamoja kasaan ja painelen sitten pariksi viikoksi Amerikkaan harjoittelemaan tippauskäytäntöjä vahvan euron turvin. Koettakaa malttaa säästää keskustelut pohjoismaisen sosiaalidemokratian ambivalentista suhteesta markkinoihin, maskuliinisen identiteetin emansipaatiosta länsimaissa kristinuskon tradition degeneroituessa toisaalta tyhjäksi muodoksi ja toisaalta fundamentalismiksi, sekä muut huippukiinnostavat aiheet siihen, kun palaan linjoille loppukuusta. Eikä haittaisi sekään, jos Suomen kesään kiintiöidyt 8 hellepäivää sijoitettaisiin nekin ainakin pääosin tuonne loppu- ja elokuulle, kun olen taas takaisin Suomen saloilla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti:...
No hätä, myö juodaan viunaa ja vedetään käteen, aivan kuten aina ennenkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Stadinarska kirjoitti:3. Miksi käyttis pitää tuhota? Eikö se voisi pelata naisenpuutteessa koneellaan?
Kaksi vaihtoehtoa:
1. Melodraama
2. Käyttiksellä ei ollut muuta käyttötarkoitusta kuin lounaskutsun lähettäminen.
Bliss

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:Kerta se on ensimmäinenkin. Kieltäydyin lounaskutsusta ja kundi poisti käyttiksensä kokonaan. Aikamoista.
Kuka? :P

(en mä utelias ole... )
isohaara

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bluntly kirjoitti:
No hätä, myö juodaan viunaa ja vedetään käteen, aivan kuten aina ennenkin.
Maksaisitko viinanikin?
NegaDuck

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

urpiainen kirjoitti:Mikäköhän siinäkin on, että jollain aika kummallisella tavalla minua ilhadutti yllättävän suuresti se, että NegaDuck päätti sittenkin matkustaa Wieniin.
Minuakin kauhistuttaa ja ilahduttaa yhtaikaa. Olisin kuitenkin katunut jos olisin jättänyt menemättä. :)
Vihtahousu

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mulla oli vuosihuollon paikka ja laskua tuli joka kerta parin viikon viiveellä. Yhteensä 3-4 käyntiä ja laskuja kolmannelle sadalle asti, on se iloista huoltaa itseään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

isohaara kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
No hätä, myö juodaan viunaa ja vedetään käteen, aivan kuten aina ennenkin.
Maksaisitko viinanikin?
Mullon kaapissa vielä muutama puteli 80% virukankeeta...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Kerta se on ensimmäinenkin. Kieltäydyin lounaskutsusta ja kundi poisti käyttiksensä kokonaan. Aikamoista.
Kuka? :P

(en mä utelias ole... )
MINÄ kysyin ensin! :o

SA
ensin
isohaara

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Bluntly kirjoitti:Mullon kaapissa vielä muutama puteli 80% virukankeeta...
Nou tänks kankeelle ja terävälle, aamukalja kihahtaa jo hattuun.
Lihat jo tirisee onnettomalla sähkögrillillä ja potut kiahumassa, kohta kohtaa nälkä arvoisensa vastustajan.
Herra Manala

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:No tuota, vierait on 36 joista 28 on sukulaista ja sulhanen on absolutisti enkä morsianta tunne. Parhaimman vaikutuksen varmasti tekisi kun räkäkännissä kaataisi hääkakun.
Ei saatana! Voimia ja täysiä taskumatteja! En tiedä mitään niin kuivaa kuin alkoholittomat hääjuhlat. Parin tunnin jälkeen tulee fiilis että jatkuukohan tää muistotilaisuus vielä pitkäänkin.

Toi Scatman tuli kyllä vähän nurkan takaa. :D
Vihtahousu

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:No tuota, vierait on 36 joista 28 on sukulaista ja sulhanen on absolutisti enkä morsianta tunne. Parhaimman vaikutuksen varmasti tekisi kun räkäkännissä kaataisi hääkakun.
Ei saatana! Voimia ja täysiä taskumatteja! En tiedä mitään niin kuivaa kuin alkoholittomat hääjuhlat. Parin tunnin jälkeen tulee fiilis että jatkuukohan tää muistotilaisuus vielä pitkäänkin.
No sen verran on mainostettava sulhasen realisuudentajua että tuskin se on sopan ottamista kieltänyt, varmasti jonkinmoinen tarjoilu on, mutta ne kaks korillista kossua puuttuvat takahuoneesta. Joo eikä ole viime viikolla muuttunut absoksi, vaan aina on ollut.
Bliss

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Prrrrkle mulla palaa käämit yläkerran ihmisten pentuun. :evil:
Ne ei saa siihen mitään kuria. Jos omani olis samanlainen, hyppäisin varmaan parvekkeelta. Luulis menevän normaalijärkiselle ipanalle perille kun kieltää hakkaamasta ja jyskyttämästä lattiaa, mutta ei saatana - tota on jatkunut jo yli tunnin. :maanantai:
BettyB.

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Palasin lounaalta. Oli kyllä pakko paluumatka pöristellä rannan kautta, oli Kaivarissakin ryysistä. Ihana keli! :h:

Ketkä lähtee mun kanssa terassille parille tossa kolmen jälkeen??!!
isohaara

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Että tuo Saarilehto Rockin iltapäivässä on ärrrsyttävä kuunneltava; kolme sanaa -töks- kolme sanaa -töksnielaisu- kolme sanaa -töks- :evil:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Ketkä lähtee mun kanssa terassille parille tossa kolmen jälkeen??!!
Ei ehdi, muutaman tunnin viiveellä onnistuis :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Ketkä lähtee mun kanssa terassille parille tossa kolmen jälkeen??!!
Muuten kyllä, mutta tämä hemmetin räkätauti pakottaa etsimään kuumempia juomia ja vaakatasoisia oleskelutiloja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mitä, onks kolme liian aikasin teille?? Viideltä? Ja Bluntlykin tulee vaan ja tilaa kuumaa rommia!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

BettyB. kirjoitti:Mitä, onks kolme liian aikasin teille?? Viideltä? Ja Bluntlykin tulee vaan ja tilaa kuumaa rommia!
Kuis Pleikkari kakkanen?
Paras päivä ikinä.
BettyB.

Re: Prejatnai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Riemumieli kirjoitti:Kuis Pleikkari kakkanen?
En oo saanu sitä vielä vietyä kun oon tullu mopolla töihin. Ens viikolla taitaa olla kakkakelejä niin jos sen sitte sais vietyä... :oops:
Vastaa Viestiin