Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ehdinkö ensin?
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ehdit perkele! :D
Nyt saunomaan ja sitte vois miettiä nukkumaan menoa. Tosin toisella silmällä vahdin tuota ovea josko se isäntä sieltä jo kohta kompuroisi, se kun ei kestä viinaa yleensä yhtään...
nokkaelain

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tölkki Karhua kädessä - Elkää antake (lisää:), ette ole ole ennenkään antaneet.
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Voishan täsä alkaa vähitellen yöpuuta valmisteleen. Nyt alan oleen raukea ja ihan hyva fiilis. :lol:

Vähän vettä ja petille.
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuva
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Slam, toi oon ilmiselvästi mie tossa toisessa kuvassa :lol:

Jaahas. Tuli sitten puhelu rakkaalta isältäni joka istuu meitin baarissa kaljalla. Penteleen pentele, ku en ole paikalla vahtimassa että se osaa käyttäytyä :D
Oma ukko on matkalla kotia päin, hallelujah. "Shtokkan khulmalla tulossha" kuulemma...

Sauna avasi röörit aikast hyvin, ja nyt niistän kahta kauheammin. Saas nähä kuin flunssassa mie oon huomenna :?
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

jep. :) pelasin lumipallo pelin vissiin loppuun tai sitten se jumiutui :lol:
Starflare

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Itse asiassa tuo slamin postaama kuva on ero amerikkalaisen ja europpalaisen välillä. Mutta, mitäs tässä, hirmuinen humala, ja juuri kotiuduttu, ei ollut taaskaan kenestäkään haastetta. Kuuntelen Primal Fearin uutta Seven Seals levyä, ja se kuulostaa vieläpä yllättävän hyvältä.

Voikaa ketterästi, minä painun pehkuihin.
aimohaiku

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Mitäs mielessä syyslauantaina?

Aamukuntoilut suoritettu, nyt uusiin levyostoksiin tutustumista ja Pulp Fictioninkin vois katsahtaa. Illalla Punahukan pariin.
millivanilli

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään: ahkeraa opiskelua :roll:
Dumari

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Päivää! Hommat puolessa välissä tältä päivältä, huomenna vapaata (ja krapulaa).

Tänään viideltä saunaa ja kuudelta... duunari kun olen, niin ollaan sitten kunnolla :P
RolloTomasi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hipihei =)

Ensin :krooh:
sitten opiskelua ja koulutoiden parissa viihtymista koko viikonlopun ajan. No ei nyt koko viikonlopun, taytyy tehda kaikkea muutakin.

Hyvaa lauantaita vaan kaikille.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kakkaa huåmenta.
Pää täys räkää ja voi yök. Tietysti ulkona on tosi nätti ilma ja mie värisen vilusta kotona nenäliina kädessä, pah :evil:
millivanilli

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ihania uutisia. Entinen työkaveri on parantumassa syövästä ja syöpähoidosto hyvin, enää viikon verran hoitoja.

Ko nainen oli siis töissä firmassa josta olen nyt sanonut itseni irti. Sanoi, että samat ongelma sillä oli ollut pomon kanssa, kuin mullakin. Kannattaa kuulema ekaksi pyytää työtodistus ja sitten vasta haistattaa pitkät (hän teki juuri päinvastoin).
slam

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Hoijakkaa... taitaa olla ruokinnan aika... voisi kävästä ostamassa, vaikka jonkun pelin, jos jaksaa. Lumen heittely peli herätti vanhat vaistoni pelaamiseen.
HoundDog

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

aimohaiku kirjoitti:Mitäs mielessä syyslauantaina?
Jaa-a. Vaikea sanoa, kun päätä vaivaa hang over. Ajatukset ovat kaukana selkeistä. Voiko urheilu-ketjuun raportoida tanssimiset? Tuli nimittäin tanssittua eilen illalle ja etten sanoisi, viime yönä. Onhan se kait urheilua, kun laitetaan jalalla koreasti? En antanut naisten viedä, vein itse. Pystyn, siis miksi en? Jazz oli ilmeisesti musiikin laji. Ei se mitään. Toimiihan tuokin.
tonttu8

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Tukkoinen olo täälläkin. :?
Enthu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomenia, tänään vois käydä maskotissa,näkemässä tuttuja naamoja...
olut ja bilis kuulostaa oikein hyvältä,en kyllä jaksa koko iltaa olla viihdyttämässä,mutta kunhan nyt näyttäydyn&käyn tuulettumassa,onhan siitä jo kolme viikkoa kun viimeksi riekkunut jossain :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aurinko paistaa mutta tuulee helvetisti täällä Hämiksessä. Pitäis lähteä vielä kauppaan taivaltamaan, ostamaan suolaa ja ruisleipää tupaantuliaisiin vietäväksi (hienon vodkapullon oli jo äitikiltti hankkinut) ja itselle kaljaa.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hunis »

urf... kankkunen ja töissä pitäis skarpata... "tärinä ja vapina, tuijotan vessan seinää... Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina suu täynnä kuivaa heinää..."

kuningaskunta buranasta...
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hunis kirjoitti:urf... kankkunen ja töissä pitäis skarpata... "tärinä ja vapina, tuijotan vessan seinää... Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina suu täynnä kuivaa heinää..."

kuningaskunta buranasta...
Mitäs perkelettä ne on taas ollu viihteellä taas vai? Tuliko henkilövahinkoja? Onko keneltäkään käsi tai jalka poikki?
Edith

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hitto näiden painollisten ja painottamattomien suffiksien kanssa. Ei jaksa. Huomenna pakko saada viinaa isän synttäreillä.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hunis »

" raittiushenkilö raittiustuolissaan haukkuu minua hulttioks ja väittää että maksani sanoo poks... DÄNG DÄNG ..... Mutta kyllä se kestää koko elämän..."
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hunis »

ninnithequeen kirjoitti:
Hunis kirjoitti:urf... kankkunen ja töissä pitäis skarpata... "tärinä ja vapina, tuijotan vessan seinää... Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina suu täynnä kuivaa heinää..."

kuningaskunta buranasta...
Mitäs perkelettä ne on taas ollu viihteellä taas vai? Tuliko henkilövahinkoja? Onko keneltäkään käsi tai jalka poikki?
:shock: kuinka niin henkilövahinkoja??? mitä sä nainen vihjaat...
Henkilövahinkoja tapahtuu vain jos mun kädestä päästää irti... niinkuin silloin eräälläkin kerralla. :wink: Joten käteeni tartu oih kaunoinen ja purista niin turvaan vien sinut pahalta maailmalta... 8)
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Dumari

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kotona. Kohta Saunassa ja sit putk.. eiku paarissa! :P
Vastaa Viestiin