Sundag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

alja :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:Voi helevetti tosiaan mikä matsi. Mä kyllä olen Nadalin puolella, mutta kyllähän Federerin hermot näyttää tiukoissa paikoissa paremmin pitävän. Vanha kettu. Kaks ottelupalloa män ja viides erä alkaa.
AIKA selkiö olisi, että Federer vie sitten viidennenkin erän. On ihan selvää, että tuo pelin menetys selkeän johtoaseman jälkeen on henkisesti liikaa kenelle hyvänsä. Nadal ei ole robotti eli Feferer voittaa.

Jotenkin olisi ollut ruisku piristyksen jos Nadal olisi voittanut. Tai voihan se vieläkin voittaa, mutta kyllä Aljakin voi olla aika rauhassa!

Bedlam ja Alja. Nyt nitrot ja jatketaan katsomista. ALJA, jos sulla ei ole mtv3max niin KUUNTELE siltä kanavalta silti.

Oletko Alja poika? Minä luulin että olit tytti!

SADE Wimpelissä...
Jummi!!

SA
kuivana pysyn minä mutta märkänä pelipojat

Betty kanssa kuulolla!!
NegaDuck

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No niin, kaksi leffaa ruksattu pois listalta. Vielä muutama sivu kirjaa, niin ei tarvi kauhistella päivän menneen hukkaan.

En ole poistunut neljän seinän sisältä tänään lainkaan. Onko teillä usein tämmöisiä päiviä, siis silloinkin kun ei oo rapulaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkoi vituttamaan ajatus huomisesta työpäivästä.

Taidan kesälomalla mennä katsomaan tätä näkymää livenä. Tai sitten tanssimaan noiden valkoisten juttujen päälle. Lähteekö kukaan messiin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voittais ny jompikumpi...

mull on jano ja uni...

mut en näe noist karjuist unta enkä suklaatytöist vaan varmaan Dementievast.

Oon parantumaton Amebakalanen.

Stadinarska

Uskon että Fede voittaa viidennen erän 9-7...tää on sanottu ennen ratkaisua, sano!

Huomatkaa ILMAN VÄRIÄ, koska olen väsynyt ja kalpea...
bedlam

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

JES! Vitsi, tää oli jännin näkemäni tennispeli koskaan. Mitä tää kesti, 5 tuntia? Nyt nukkuun.
Pyry-Matias

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:JES! Vitsi, tää oli jännin näkemäni tennispeli koskaan. Mitä tää kesti, 5 tuntia? Nyt nukkuun.
Veikkasko joku voittajat oikein :vihelt: ...oisin kyl toivonut Rookerin voittoa tosin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pyry-Matias kirjoitti:
bedlam kirjoitti:JES! Vitsi, tää oli jännin näkemäni tennispeli koskaan. Mitä tää kesti, 5 tuntia? Nyt nukkuun.
Veikkasko joku voittajat oikein :vihelt: ...oisin kyl toivonut Rookerin voittoa tosin.
siis eiks ollut mieletön, MINÄKÄÄN, VAIKKA olen hirveesti nähnyt ja pelannut en ole parempaa nähnyt. Huippujätkiä...

Mä säälin Federeriä, mut siis kamalaa kun vain toinen voitti. Nadal on fiksu mies, ihan kiva kun voitti. Niin älytön tsemppaaja...
Fedehän on lahjakkaampi. Työvoitto pitää kai antaakin!!!


Laitoin parkaisuni omaan ketjuuni, mutta nyt täytynee käyttää lukijan aurinkolaseja kun käytin ILOISIA värejä!
Mutta julkisen sektorin harmaaseen ketjuun, eli tähän en juuri väriä upota, hehheh

Pyryilepä hyvin taas ja upea kun tykkäät tenniksestä! Täällä on teitä tai meitä niin liian vähän!!

Terveisin SA
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja alja »

Stadinarska kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Voi helevetti tosiaan mikä matsi. Mä kyllä olen Nadalin puolella, mutta kyllähän Federerin hermot näyttää tiukoissa paikoissa paremmin pitävän. Vanha kettu. Kaks ottelupalloa män ja viides erä alkaa.
AIKA selkiö olisi, että Federer vie sitten viidennenkin erän. On ihan selvää, että tuo pelin menetys selkeän johtoaseman jälkeen on henkisesti liikaa kenelle hyvänsä. Nadal ei ole robotti eli Feferer voittaa.

Jotenkin olisi ollut ruisku piristyksen jos Nadal olisi voittanut. Tai voihan se vieläkin voittaa, mutta kyllä Aljakin voi olla aika rauhassa!

Bedlam ja Alja. Nyt nitrot ja jatketaan katsomista. ALJA, jos sulla ei ole mtv3max niin KUUNTELE siltä kanavalta silti.

Oletko Alja poika? Minä luulin että olit tytti!

SADE Wimpelissä...
Jummi!!

SA
kuivana pysyn minä mutta märkänä pelipojat

Betty kanssa kuulolla!!
eikö tytöt saa kattoa tennistä? :o :D

harmittaa vietävästi toi etten nähny matsia läheskään kokonaan... oli ollu jännä vääntö... ja federer parka ei oo voittanu yhtään grand slamia tänä vuonna :( snif noh, jenkkien avoimia odotellessa... ;)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

alja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Voi helevetti tosiaan mikä matsi. Mä kyllä olen Nadalin puolella, mutta kyllähän Federerin hermot näyttää tiukoissa paikoissa paremmin pitävän. Vanha kettu. Kaks ottelupalloa män ja viides erä alkaa.
AIKA selkiö olisi, että Federer vie sitten viidennenkin erän. On ihan selvää, että tuo pelin menetys selkeän johtoaseman jälkeen on henkisesti liikaa kenelle hyvänsä. Nadal ei ole robotti eli Feferer voittaa.

Jotenkin olisi ollut ruisku piristyksen jos Nadal olisi voittanut. Tai voihan se vieläkin voittaa, mutta kyllä Aljakin voi olla aika rauhassa!

Bedlam ja Alja. Nyt nitrot ja jatketaan katsomista. ALJA, jos sulla ei ole mtv3max niin KUUNTELE siltä kanavalta silti.

Oletko Alja poika? Minä luulin että olit tytti!

SADE Wimpelissä...
Jummi!!

SA
kuivana pysyn minä mutta märkänä pelipojat

Betty kanssa kuulolla!!
eikö tytöt saa kattoa tennistä? :o :D

harmittaa vietävästi toi etten nähny matsia läheskään kokonaan... oli ollu jännä vääntö... ja federer parka ei oo voittanu yhtään grand slamia tänä vuonna :( snif noh, jenkkien avoimia odotellessa... ;)
NOTOTTAMOOSES tyttöjen pitää katsoa tennistä! Kysymykseni, parahin Aljatar, tuli siitä, kun en tuntenut sua vielä. Mutta nyt tunnen jo paremmin. Sinulla oli kiva blogisi niin sen perusteella oot jo sellainen "kiva", heh! :)

MINUA harmittaa myös kovasti tuo kun on keksitty noita maksukanavia. periaatteessa vastustan niitä. Olen vain niin suuri tennisfriikki, etten voi olla niitä ostamatta :roll:

Ai, sä oot noin innostunut tenniksestä! Jos joskus haluut oppia niin keskivanha Stadinarska opettaa sua mielellään.Kentän varaamalla/maksamalla opetan ilmaiseksi koska en ole ammattimainen valmentaja!Tai saan pallon elämään varmasti, koska pallottelen sinun tahtiasi, jos et ole Williamsin Veenus! Tai jos haluat tietoa jostain niin kysy multa jos vaikka tiiän!

SA
tennishullu, muuten ei hullu
Vastaa Viestiin