Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Eiks niin et vajaan 3 viikon ikäisen vauvan kodissa saa olla vähän sotkuista vaikka olis vieraita tulossa? :P
Kolmevuotiaankin "vauvan" kodissa saa olla (vähän) sotkuista vaikka olis mitä tahansa vieraita tulossa... :roll:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Onks Kimmenillä broidi? Luulin eka et ollaan samassa duunissa..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:Onks Kimmenillä broidi? Luulin eka et ollaan samassa duunissa..
On sillä :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oon henkisesti ja fyysisesti aivan loppu... mutta silti kovin onnellinen. Istun viimeinkin uudessa remontoidussa - älyttömän kauniissa :h: - kodissa tavaravuoren ympäröimänä. Viime viikko tehtiin hullun pitkiä päiviä ja nukkumaan ehdittiin vain noin viisi tuntia yössä. Loppuviikko meni lääkearsenaalin voimin, koska mun alaselkä kramppasi niin pahasti etten meinannut päästä aamuisin sängystä ylös.

Onneksi on vielä viikko lomaa jäljellä, ehkä nää tavarat etsii sinä aikana paikkansa. Yritän olla ottamatta stressiä, olis pakko ehtiä jossain vaiheessa vähän lepäämäänkin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Onks Kimmenillä broidi? Luulin eka et ollaan samassa duunissa..
On sillä :D
Hahaa! (Hyvä Facebook.) No sit oon ehkä sen broidin kaa samas duunissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Jaahas, toissaviikolla kissatappelu eteisessä, tänään västäräkki keittiössä. Tyynyliinalla on muuten loistava pyydystää lintu sisällä ja päästä pihalle vapaaksi, näin vinkkinä... Mitäs seuraavaksi?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Jaahas, toissaviikolla kissatappelu eteisessä, tänään västäräkki keittiössä. Tyynyliinalla on muuten loistava pyydystää lintu sisällä ja päästä pihalle vapaaksi, näin vinkkinä... Mitäs seuraavaksi?
KUTKA :?: sinusta tappeli parahin Sairatar-Mansenmuru?

Kyselee Stadilainen Sairafani-utelias

SA
Sangen A(ei keksi mitään jatkoksi tähän, hitsi!) :P
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oon vielä viimeisiä päiviä lomalla, elämä on ihanaa! netin saaminen kotiin on yllättävän hankalaa kun ei asu taajamassa... Maailman nopein asiakaspalvelu on selvittänyt asiaa yli kuukauden ja välillä asian muka jo ratkaissutkin. Uusin ratkaisu oli että kuvetta pitäisi kaivaa 1300 eukkaa jos nettiin meinaa. Sanoin liittymän siirron putiikista viimein irti, pitää jotain netti tikku systeemiä kokeilla, ERI FIRMALTA. Ei kai tuo muuten mutta mulla on edelleen mollin sivujen selailu projektina, ei oikein nyt etene.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

No niin, nyt mulla on vihdoinkin aikaa kertoa mun työpäivästä ja työtehtävistä. Ja voi Jésus-María Gonzalés del Río ja veljensäkin vielä - mä olen päällikön kesälomasijainen! Tänään selvis vasta! Ihan totta! En narraa!

Aattelin tossa aiemmilla tapaamisilla, että kylläpä kaksi tapaamaani esimiestä niin olivat tohkeissaan työnkuvan suhteen, että ihan palavereihin osallistumista ja yhteydenpitoa yhteistyökumppaneihin ja sen sellaista, ja kuvittelin, että ne vain yrittivät saada työn kuulostamaan vastuulliselta, mutta se on sitä oikeastikin. Siis noin ympärivuotisella tasolla, nythän on sentään onneksi firmassa hiljaista ja vakituinen päällikkö voi ens viikosta alkaen lomailla. Mutta silti tuntuu, että onkohan mulla vähän turhan isot saappaat. Työllä ei ole mitään tekemistä asioiden kanssa, joita olen esimerkiksi opiskellut, mutta silti saan antaa lupia ja määräyksiä. Pitääkö päällikön nyt hankkia katumaasturi ja jakkupuku? Vai onks ne jo passé? On kai? Mitä pitää? Lakata hermoilemasta?

Otanko mä hiljasten hetkien varalle itteäni tasapainottamaan sen yhden aimminkin mainitsemani anarkismin teoriaa valottavan kirjan? En oo vieläkään lukenu sitä kovin pitkälle, kun en oikein ymmärrä - mutta ehkei päällikön tuollaisia tarvitsekaan ymmärtää?

Miten löydän sisäisen päällikköni?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:Jaahas, toissaviikolla kissatappelu eteisessä, tänään västäräkki keittiössä. Tyynyliinalla on muuten loistava pyydystää lintu sisällä ja päästä pihalle vapaaksi, näin vinkkinä... Mitäs seuraavaksi?
KUTKA :?: sinusta tappeli parahin Sairatar-Mansenmuru?

Kyselee Stadilainen Sairafani-utelias

SA
Sangen A(ei keksi mitään jatkoksi tähän, hitsi!) :P
Naapurin Katti ja parin asunnon päässä asusteleva Vili. Toinen musta, keltasilmäinen ja toinen mustavalkoinen. Söpöjä molemmat, mutta uteliaita meidän asunnon suhteen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
daddykillkill

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Edith kirjoitti:Ja voi Jésus-María Gonzalés del Río ja veljensäkin vielä
Tämän rippaan surutta :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:Jaahas, toissaviikolla kissatappelu eteisessä, tänään västäräkki keittiössä. Tyynyliinalla on muuten loistava pyydystää lintu sisällä ja päästä pihalle vapaaksi, näin vinkkinä... Mitäs seuraavaksi?
KUTKA :?: sinusta tappeli parahin Sairatar-Mansenmuru?

Kyselee Stadilainen Sairafani-utelias

SA
Sangen A(ei keksi mitään jatkoksi tähän, hitsi!) :P
Naapurin Katti ja parin asunnon päässä asusteleva Vili. Toinen musta, keltasilmäinen ja toinen mustavalkoinen. Söpöjä molemmat, mutta uteliaita meidän asunnon suhteen...
Niin. SUN KANSSAS Saira!
Nyt mää luulen et ne oli oikeit kissoi. Raumalaisii sankar villikissoi...

Onneksi ei ollut naapurin kolli. Silloin jäisin jotenkin epävarmaksi!

Okay, Stadinarska Stadista on ehottomasti myös kissaimmeinen. Ei silti, en oo varma oletkos sinä. Oot sinä! Oot sen tuntuinen! Saira-kissa!

Tällaista illan ratoksi. Arvaapa mitä, ja arvatkaas mahdolliset lukijani, mitä Narskis Parskis nyt tekee? Menee vaakasuoraan asentoon tullakseen tajuttomaksi itsekseen ja nähden jotain kaunista. Kenties mirreistä?

Siis unia...Saira, älä peljästy!

SA
Stadissa asuva pölkkypään vastakohta
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olin sitten unohtanut ettei meikäläisen pidä syömän tuoretta ananasta, oli aika karu lookki kun huulet vuoti verta joka puolelta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Edith: Jos et vielä seuraa Cashmere Mafiaa ni ens jaksosta alat heti kattoon! Sieltä saat niitä vinkkejä. Neiti Pylly voi sit tulla haukkuun senkin niin teinixixi ja Sinkkuelämää-kopiox!1


8)

Ei se kyl mustakaan mikään varsinaisen hyvä oo, mutta kesäsarjaksi ihan oiva. Onneks Dexterin uudet jaksot alkaa 21.8.


Aiheessa kun ollaan:twisted: Mr. Brooks odottaa katsomista. Raportoin jos jaksan vielä katsoa. väsystys.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin