Dienstag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hop, duunit lusittu ja tässä on aikaa chillailla 1½h ja lähteä kaverin työmaalle läimiin kipsilevyä seinään.

Pitää alkaa oppia vastaamaan kysymykseen "Mitäs meinaat tehdä illalla?" jotakin muuta kuin "Ei mulla mitään ihmeellistä oo."

Saattaa paukahtaa reisille.
NuoriDaavid

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NomenNescio kirjoitti:Omavalvontasuunnitelman tarkastus.. arggghhh..
ja sen toteutuksen seuranta ja valvonta.. toinen arggghhh..



och allt på svenska, och översätta allt som är inte nu på svenska så att de kan användas ochså på framtiden.

Eli oheisen vielä lainsäädännön opiskeleminen - molemmilla kielillä.. Ei sillä etten tietäis logiikan ja olennaiset osat jo tähän mennessä, mutta ei ne tule kuin kaupan hyllyltä - ja siihen pyrin. Kiitos EU että kaikki on niin selkokielistä.

Jep jep, tässähän nämä työpäivien ylimääräiset tunnit menevät seuraavat 6 kk.
Tooosi mielenkiintoista.. =D
Varför också på svenska?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Oletko ylirasittunut.
No tuota. Tänään sain työpäivän aikana hoidettua luottokorttilaskun liitteeksi kuitit, se voi kyllä olla tosi rasittavaa. Niin ja vastasinhan mä puhelimeen kahdesti, kerran äidille ja kerran Vappu-nimiselle puhelinmyyjälle.
Aion kyllä vielä oikolukea yhden suunnitelman, se mua ehkä stressaa...
Sun kanssas StadinBertta!

Mut siis pitää oikolukea tosiaan. Siis työtä! Koeta selvitä. Kauhistus sentään! Mua heikottaa sun kohtalos ja kuka auttais.

SA
sangen jotain
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Äh, alkoi tekemään mieli pitkotaikinaa. Tämä läskinvähentämiseen tähtäävä ruokailupolitiikka aiheuttaa kyllä kaikenlaisia mielihaluja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Firma ulkoisti puhelinvaihteen Elisalle, tässä tulos;
"Hei !
Puhelinvaihteemme Helsingissä, Turussa ja Kotkassa on epäkunnossa. Ulkoisista numeroista ei saa yhteyttä vaihdenumeroomme mutta suorat numerot toimivat.
Elisa on hälytetty korjaamaan vikaa."

Siis nehän on Elisan työntekijöitä siellä vaihteessa ja ne huomas vasta tiistaina että on jotain vikaa puhelimissa? Lankapuhelimet ei oo toimineet lauantain jälkeen... Hyvä-hyvä!
SikaMika

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Päikkärit vedin, väsytti. Onneksi älysin laittaa luurin äänettömälle siksi aikaa, noita saatana häirikkösoittajia kun on liikkeellä joka kulman takana. Taas oli yksi yrittänyt myydä jotain, onneksi mä en lukeudu siihen umpihullujen (yleensä naisten) sakkiin, jotka eivät edes vastaa tuntemattomiin numeroihin saati sitten soita niihin takaisin. Pirautin kekkulille bäkkiin, ja nyt mulla on ensi viikolle skeduloituna työhaastattelu.

Kävin lekurilla kyselemässä lääkärintodistustani, ei ollu paskiainen vielä kirjoittanut sitä. Sen sijaan ollessani asioimassa luukulla eräs jo aiemmin bongaamani übersöpistys nuori lääkärinainen kävi vilkuttamassa hyvästit kolleegoilleen ja paineli menemään. Laitoin oman asiani hoitumaan vähän nopeammin ja hyökkäsin hetkeä myöhemmin pihalle ja lähdin sotkemaan hänen oletettuun lähtösuuntaansa aikomuksenani pyytää neitiä syntymäpäiväkahville. Enhän mä sitä mistään enää löytänyt, joten painelin himaan...

...vain löytääkseni samaisen neidin seisomassa taloni ulko-oven edessä. Vaihtoehtoja oli kaksi: joko se oli lukenut mun ajatukseni tai sitten sillä oli joku jamppa joka asuu samassa talossa ja jota se odotti ovea aukaisemaan. Ennen kuin ehdin fillarikellarista avaamaan hänelle ovea, oli jälkimmäinen vaihtoehto jo osoittautunut todeksi. Kylläpä elämä voikin olla julmaa häthätää 33 vuoden ikään ehtineelle nuorelle miehelle... :cry:
Edith

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Rankkaa tää päällikkönä olo. Päätä särkee, ei jaksa mitään. Pitäis olla joku köysirata viemään mut uimastadionille. Leppoisa uiskentelu ja kelluskelu vois tehdä hyvää, mut jaksa sitä matkaa taaskaan. Aamulla ennen töihin menoa sentään olin reipas ja ompelin uudet tanssitossut käyttökuntoon, mutta niitäkään jaksanu mennä käyttämään, tunti alkais justiinsa.
NuoriDaavid

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Skuukkeli kirjoitti:...
...
Miksi Skuukkeli puhuu ihan kuin Pehmovanukas? Matkiiko se vai onko se tix? Dave voisi tehdä tunnistautumistestin.
Skuukkeli ei malttanut olla hiljaa ja paljastui
Edith

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä tarviin poikaystävän, jolla on auto!

...ttu mä mitään linkkejä näköjään osaa, prkl. Korjauksia ja poistoja, siis.
NuoriDaavid

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Onnea ylennyksen johdosta
Edith

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti:^Onnea ylennyksen johdosta
Kiitos, kiitos.

Joko saa mennä nukkumaan? Ai yli tunnin päästä vasta?

Luinpa tuossa Citynkin keskusteluja. Siellä keskustellaan mm. deitti.netin lihavista naisista, ylläripylläri. Mutta nyt mietityttää, millainen joidenkin ihmisten normaaliuskäsitys on, kun tuollakin sai taas lukea sitä, että jotkut ovat tavanneet normaalipainoisiksi itseään maininneita naisia, jotka sitten olivat näiden kertojien mukaan olleetkin järjestään 10 kg ylipainosia. Että kummat on olleet väärässä, nää omasta olomuodostaan kertoneet vai nää viileet havainnoitsijat? Oonkohan mä näiden mielestä ylipainonen vai en? Edustaako nää objektiivista totuutta? Oonko liian lihava saamaan poikaystävää ikinä? Miten voin saada tietää totuuden?
Bliss

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun on keksittävä jotain tekemistä HETI etten alkaisi ajatella vääriä asioita. Muuten tiedossa unetonta yötä :?
Bhven

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Neloskanavan mainostaukotunnarivideoiden tekijä on ehkä eniten kamoissa ever. Todella absurdeja.
Stinky

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Niin just. Kauhia kiire töissä ja sitten piti vielä kesken kaiken lähteä fysioterapiaan. Vääntelyä, kääntelyä, lisää jumppaohjeita ja ultraäänilämpöä tai jotain. Pyörähuollon kautta pyörällä kotiin ja kaveri tuli kahville. Päivän piristysruiske siis. Askartelua Onnille eli kauluri päähän - raukka parka. Väsyttäis ihan sairaasti mutta jos menee kuten pari viimeistä viikkoa, uni ei tule ja aamulla taas silmät sikkurassa. Vähän on nyt mielikin maassa. Kakkaakakkaa.
NuoriDaavid

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Onnea ylennyksen johdosta
Kiitos, kiitos.

Joko saa mennä nukkumaan? Ai yli tunnin päästä vasta?

Luinpa tuossa Citynkin keskusteluja. Siellä keskustellaan mm. deitti.netin lihavista naisista, ylläripylläri. Mutta nyt mietityttää, millainen joidenkin ihmisten normaaliuskäsitys on, kun tuollakin sai taas lukea sitä, että jotkut ovat tavanneet normaalipainoisiksi itseään maininneita naisia, jotka sitten olivat näiden kertojien mukaan olleetkin järjestään 10 kg ylipainosia. Että kummat on olleet väärässä, nää omasta olomuodostaan kertoneet vai nää viileet havainnoitsijat? Oonkohan mä näiden mielestä ylipainonen vai en? Edustaako nää objektiivista totuutta? Oonko liian lihava saamaan poikaystävää ikinä? Miten voin saada tietää totuuden?
Hmm. Jos normaalipainon yläraja on BMI 25, niin 165 cm pitkä nainen "saisi" painaa 68 kg ollakseen normaalipainoinen. Jos hän painaakin 78kg niin kyllähän siinä jo hiukan liikutaan siinä rajoilla, voiko enää sanoa itseään "normaalipainoiseksi" IMHO. Eihän tuo 78kg 165 kg nainen mikään valas tietenkään ole, mutta kyllä nyt jo kuitenkin jo hiukan harhaanjohtavaa mainontaa. Vai?

Mitä tulee pariutumismahdollisuuksiisi, niin kerro BMI, niin Skuukkeli vastaa.
Bliss

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:Eihän tuo 78kg 165 kg nainen mikään valas tietenkään ole
No kyllä se nyt saatana alkaa olla aikamoinen sotanorsu :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti:
No kyllä se nyt saatana alkaa olla aikamoinen sotanorsu :shock:
Reps! Ei ollu yhtään Blissmainen juttu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sipsi kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
No kyllä se nyt saatana alkaa olla aikamoinen sotanorsu :shock:
Reps! Ei ollu yhtään Blissmainen juttu.
No sori!!!1
Joskus totuus pyrkii tolleen villinä julki.
BettyB.

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Nooh, ihan omasta kokemuksesta voin sanoa että toi on aika pirun häilyvää, kaikki riippuu siitä miten se läski on sijoittuneena kehoon :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti:
No sori!!!1
Joskus totuus pyrkii tolleen villinä julki.
No worries! Mut siis sehän siin just tavallaan olikin hauskaa, että sä sanoit ton kommentin, kun yleensä susta saa semmosen aika asiallisen kuvan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:^ Nooh, ihan omasta kokemuksesta voin sanoa että toi on aika pirun häilyvää, kaikki riippuu siitä miten se läski on sijoittuneena kehoon :D
Toi on toki totta, mutta mietin noin oman ruumiinmuodon kannalta. Että jos niinq lyhentyisin tästä 5 senttiä ja lihoaisin 20 kiloa, niin olisin melko sietämätön ihrapallero :x
Skuukkeli

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

NuoriDaavid kirjoitti:Skuukkeli ei malttanut olla hiljaa ja paljastui[/url]
Hassu setä! Skuukkeli omistaa perintötilan ja osakehuoneiston, laista Skuukkeli ei ymmärrä mitään. Skuukkeli kyllä tykkää, että Skuukkelista puhutaan. Skuukkeli on ihana.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Skuukkeli kirjoitti: Skuukkeli kyllä tykkää, että Skuukkelista puhutaan. Skuukkeli on ihana.
Skuukkeli ON ihana. Melkein soul mate-kamaa. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

sipsi kirjoitti:Skuukkeli ON ihana. Melkein soul mate-kamaa. 8)
Oih! Skuukkeli harmistuu, että sukulaistyttöä ei saa naida!
BettyB.

Re: Dienstag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No, mä olen esimerkkiä sentin lyhyempi ja onneks vähän kevyempikin, mut ehkä mä sitten olen se sietämätön ihrapallero.
Vastaa Viestiin