Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

How nice, taas yksi keskiviikko.

Mitenkäs kitisee?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Ekatpk! Hei munsta, kiva nähä välillä suakin ja aljaa!
Päivä alkoi aurinkoisella aamulla, mutta vissiin päättyy tänään pilviseen.
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

:swirl:

Kohta tars lähteä kaverin 36-v synttärikahveille. Samalla reissulla vois hakea toisen ämpärillisen kittiä eteisen seiniä varten. Kohta oikaisen kaikessa ja haen tasoitetapettia. Vttu.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olipas mukava mopoilla töihin, aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Nams.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Olipas mukava mopoilla töihin, aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Nams.
:komp:

Sen lisäksi pääsin kahdesti (!) vislaamaan asfalttipojille. Kesä :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Naiset oleilevat kesällä ilman pikkupöksyjä, mikä on mukavaa, koska tällöin tuhero ei haise niin pahalta. Mutta entäs miehet? Kivekset pitävät viileästä, joten meidän tulisi kävellä hameissa ilman kalsareita, se olisi terveellistä. Pitäisiköhän hankkia kiltti ja antaa kassien heilua...
Paras päivä ikinä.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Riemumieli kirjoitti:Pitäisiköhän hankkia kiltti ja antaa kassien heilua...
Todistetusti sillä myös lohkeaa.
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta, uamiaaenen syöty. Kohta pitää syöksyä takaisin tietokonekauppaan vaihtamaan maanantaikapula tiistaikapulaan. Päivän suunnitelmissa myös siivous, lääkärikäynti ja iltalenkki.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Jahas, kun kerrankin tuli palkkapäivä, ilon päivä ja pitäisi maksaa laskuja onpi nettipankki kaatunut. No, sitten kai lähden ostamaan röökiä ja suihkuun.

Pakastin kaipaa sulattamista, APUA! en osaa. Varmasti aiheutan kämppään vesivahingon juuri kun pitäisi muuttaa pois... Pitänee ilmeisesti alkaa mitä pikimmiten tehtailemaan mansikka-, mustikka-, puolukka- ja raparperipiirakoita. Ainakin.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Höh. Löysin elämäni kypärän suosikkilehdestäni (FT:n How To Sped It) ja nyt en onnistu Googlaamaan moista jotta voisin sellaisen itselleni tilata. Yhyy :/ Onko kukaan matkalla Lontooseen lähiaikoina?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Joopa joo, huominen Byörkkin konsertti on sitten peruttu. En mä sellaista islantilaista lehmää olisi halunnutkaan nähdä. Pitäkööt vittunsa. Käytän huomenna senkin ajan vaikka pelaamalla MAME, WinUAE ja SNES9x-pelejä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Meinas unohtua: Suviselle aurinkoiset onnittelut! :h:
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:Meinas unohtua: Suviselle aurinkoiset onnittelut! :h:
Aevan, onneva!
Kaikki laulaa Suviselle:

Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jep, jep, Suviselle onnittelut tätäkin kautta taas. Olin jonakin iltana jonkin verran sekaisin ja lähetinkin ne jo turhan ajoissa Facebookissa ja kahteen kertaankin vielä.

Tänään pääsen jo kahdelta kotiin, jep, jep!
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:Jep, jep, Suviselle onnittelut tätäkin kautta taas. Olin jonakin iltana jonkin verran sekaisin ja lähetinkin ne jo turhan ajoissa Facebookissa ja kahteen kertaankin vielä.

Tänään pääsen jo kahdelta kotiin, jep, jep!
Etkö tiennyt, että suurin osa johtajista tekee yli 50 tuntista työviikkoa. Ei sitä tuohon aikaan töihin lähdetä. Jää vaikka kitinöimään.
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti: johtajista
Mä en ole johtaja, mä olen päällikön sijainen. Päälliköillä on valtaa, johtajilla on vastuuta!
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sunnittelut Oviselle!

Vapaapäivä, nukuin hyvin. Tein jo päivän hyvän työn: työkaveri soitti ja kysyi palkanlaskijamme numeroa. Meillä on palkanlaskija vaihtunut ja tämän nykyisen kanssa en ole harrastanut seksiä, joten ei mulla ollut sen numeroa muistiossani. Niinpä lupasin heittää numeron tekstarilla jahka saan koneen auki ja pääsen firman sivuille.
Sitten tuli luonnollisesti mieleeni, että miksi vitussa mä lähettäisin sille palkanlaskijan numeron, kun voin lähettää minkä tahansa numeron. Niinpä laitoin sille erään naispuolisen tuttavani numeron, jonka tää työkaveri tuntee etäisesti veljensä kautta. Loppu olikin arvattavissa, kohta puhelimeni soi ensin työkaverini ja sitten tämän mimmin toimesta! Olin reilulla tuulella ja annoin kaverille viimein oikean numeron.

Nyt pyörälenkille.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMika kirjoitti: Meillä on palkanlaskija vaihtunut ja tämän nykyisen kanssa en ole harrastanut seksiä, joten ei mulla ollut sen numeroa muistiossani.
8) Joo, mäkin yritin eilen selittää duunikaverille yhestä ihmisestä: "No, tiedäthän sä nyt Lassen? Se tietokonekundi, joka oli ennen täällä? Se ketä mä en ole pussannut?". Kai se sitten hiffas, kenestä oli kyse, ku oli noin hyvä kuvaus.

Jaa niin..Suviselle isot onnittelut! Paljonko tuli täyteen?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:Paljonko tuli täyteen?
Et oo nyt tainnu olla kovin valppaana tässä ketjussa...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Paljonko tuli täyteen?
Et oo nyt tainnu olla kovin valppaana tässä ketjussa...
Hahaa, nyt täytyy kyl myöntää et oon täysin pihalla! Mistä me sitten onnitellaan, jos ei ikääntymisestä? (Youtubea en muuten pääse kattelee.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chap

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

sipsi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Paljonko tuli täyteen?
Et oo nyt tainnu olla kovin valppaana tässä ketjussa...
Hahaa, nyt täytyy kyl myöntää et oon täysin pihalla! Mistä me sitten onnitellaan, jos ei ikääntymisestä? (Youtubea en muuten pääse kattelee.)
Jo ketjun kolmannessa viestissä Bliss paljastaa paljon Suviselle tuli mittariin.
Chap

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

exPertti kirjoitti:
Chap kirjoitti:Jo ketjun kolmannessa viestissä Bliss paljastaa paljon Suviselle tuli mittariin.
Ehkä joku muukin kuin minä ei voi mitenkään uskoa tuota ikää todeksi Suviselle. Mä sanon 25v. :)
No naisten ikää on aina niin vaikea arvioida. Kun lukee Suvisen kirjoituksia ajattelee, että hän on korkeintaan 15-vuotias, mutta sitten kun katsoo kuvia on ihan varma, että ikää löytyy ainakin 40-vuotta.

No vitsi, vitsi. Kyllä Pertti taitaa nyt arvioida melko hyvin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Chap kirjoitti: Jo ketjun kolmannessa viestissä Bliss paljastaa paljon Suviselle tuli mittariin.
Älkääs ny hämätkö blondia! 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Samalla reissulla vois hakea toisen ämpärillisen kittiä eteisen seiniä varten. Kohta oikaisen kaikessa ja haen tasoitetapettia. Vttu.
Darling, älä osta valmiita tasotteita vaan sekoita ne itse. Tulee parempaa ja huomattavasti helpommin käsiteltävää pintaa.
Vastaa Viestiin