Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Siis paljonko Suvinen oikein täytti??
Puhuttiin kolmestakympistä (itse olen arvellut 31), mutta kun viitattiin kai tähän Blissin viestiin (En tiennyt, että tuntee Suvisen?):
Bliss kirjoitti::swirl:
Kohta tars lähteä kaverin 36-v synttärikahveille. Samalla reissulla vois hakea toisen ämpärillisen kittiä eteisen seiniä varten. Kohta oikaisen kaikessa ja haen tasoitetapettia. Vttu.
Lukekaa ite ja kauhistukaa. Onko tuo sittenkin tsoukki, eihän kukaan nainen voi 36 olla? Minuakin kauhistuttaa.. toisaalta lisäisi teoreettisia herutusmahdollisuuksiani (eihän noin vanha akka saa katsella kuin meitä vanhoja ukkoja), toisaalta kolmekymppinen menisi vielä pimeässä teinimisusta, ainakin Suvinen siis.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gat kirjoitti:Siis paljonko Suvinen oikein täytti??
Puhuttiin kolmestakympistä (itse olen arvellut 31), mutta kun viitattiin kai tähän Blissin viestiin (En tiennyt, että tuntee Suvisen?):
Bliss kirjoitti::swirl:
Kohta tars lähteä kaverin 36-v synttärikahveille. Samalla reissulla vois hakea toisen ämpärillisen kittiä eteisen seiniä varten. Kohta oikaisen kaikessa ja haen tasoitetapettia. Vttu.
Lukekaa ite ja kauhistukaa. Onko tuo sittenkin tsoukki, eihän kukaan nainen voi 36 olla? Minuakin kauhistuttaa.. toisaalta lisäisi teoreettisia herutusmahdollisuuksiani (eihän noin vanha akka saa katsella kuin meitä vanhoja ukkoja), toisaalta kolmekymppinen menisi vielä pimeässä teinimisusta, ainakin Suvinen siis.
Jos nyt ajattelet hieman tarkemmin, tajuat varmaankin että en ollut menossa Suvisen synttärikahveille.
Välimatkaa ensinnäkin on useita satoja kilometrejä... (Toki tiedän paljonko S. täytti mutta en aio kertoa.)
Ja hei, mulla on ainakin yksi kaveri Kitinän ulkopuolella!!!1
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss kirjoitti: Jos nyt ajattelet hieman tarkemmin, tajuat varmaankin että en ollut menossa Suvisen synttärikahveille.
Välimatkaa ensinnäkin on useita satoja kilometrejä... (Toki tiedän paljonko S. täytti mutta en aio kertoa.)
Ja hei, mulla on ainakin yksi kaveri Kitinän ulkopuolella!!!1
Jaaa mutkun tämä hämäsi:
Chap kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Et oo nyt tainnu olla kovin valppaana tässä ketjussa...
Hahaa, nyt täytyy kyl myöntää et oon täysin pihalla! Mistä me sitten onnitellaan, jos ei ikääntymisestä? (Youtubea en muuten pääse kattelee.)
Jo ketjun kolmannessa viestissä Bliss paljastaa paljon Suviselle tuli mittariin.
Ja et vaivautunut korjaamaan mahdollista virhettä! Jospas Suvinen kuitenkin on 36.. itse toivoisin noin 30-31. Ei kovin rupsahtanut, mutta lähellä on :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gat kirjoitti: Ja et vaivautunut korjaamaan mahdollista virhettä! Jospas Suvinen kuitenkin on 36.. itse toivoisin noin 30-31. Ei kovin rupsahtanut, mutta lähellä on :D
Saattaa tulla yllätyksenä, mutta mä en lue ihan jokaista postausta tällä palstalla.
Suvisen ikä sun pitää selvittää jotain muuta kautta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ja et vaivautunut korjaamaan mahdollista virhettä! Jospas Suvinen kuitenkin on 36.. itse toivoisin noin 30-31. Ei kovin rupsahtanut, mutta lähellä on :D
Saattaa tulla yllätyksenä, mutta mä en lue ihan jokaista postausta tällä palstalla.
Suvisen ikä sun pitää selvittää jotain muuta kautta.
No hyvä.
Mutta vasikoi sää sen kaverina, pitäiskö mun sittenkin yrittää niitä oikeita treffejä. Kieli vaikka yyveenä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gat kirjoitti:pitäiskö mun sittenkin yrittää niitä oikeita treffejä
Ehkä kannattaa kuitenkin kokeilla jonkun muun kanssa...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti:pitäiskö mun sittenkin yrittää niitä oikeita treffejä
Ehkä kannattaa kuitenkin kokeilla jonkun muun kanssa...
:cry: Kuinka kohteliaasti sanottu... :cry:
Mutkun se ei ole vielä nähnyt minua selvänä ja sivistystäni kehumassa. Pieksämäen taidemuseota :D olen ehdotellut :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Alexandra kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Onko sulla ?? :quote]


:D On, mutta ei meillä oo !
Mulla oli joskus sellanen sänky ..:

-------------------------------------------------

En usko et Arska itkee, se on liian mies tai kokenut tai jotain?
Tai et sä noin paska voi olla?
Nojoo. Oot NIIN oikeassa kuin Niba voi oikeassa olla ja oothan sä oikeassa. Itkenyt Arska on, mutta se liittyy aina onnen tai mahtavan kokemuksen tuomaan liikutukseen tai sitten omien läheisten kuolemaan.

Ei olis tuota vitsipostausta pitäny taas laittaa, ellei kaikki jummartanut sitä huumoriksi. Mä yritin vaan naurattaa kun minä itken. Mutta hyvä kun porukka ei nauranut tällä kertaa, hohoo. Ainiin kiitos Niba siitä huomiosta etten ole niin paska.
En nimittäin ole paska. Hih.

Sellaista. Vastaan myöhemmin Stadinarskan palstan minulle tulleisiin kysymyksiin mm. Aljalle. Mutta on tää hektistä. Ei ehdi nyt kun Arska on niin kiirussa...

NIBAILEMISIIN ja terveisin

Stadinarska Oy

Ja hei siis mä oon Mussukan kaveeri. Se on niin paljo julkisestikii sanonut sen rajan tulevan vastaan et HALOOOO. Mitähän se nyt siis täytti? Lukekaa hänen juttujaan. Keskimääräistä elämänmakuisempia!
Mua kyllä järkytti minulle uusi tieto, et Bliss olis Mussukan kaveri. Noh, kait ihmiset tarvii vastapainoja tähän elämään. :shock:

Ottakaate huumorilla. Mä pelkään nykyään kun ihmiset tajuaa jutut NIIN erilailla...! Ja tääl on yllättävää kyllä aika tosikkojaki humoristien joukossa. Ja Slam. Minä olen vain Slamin korvike.

SA
Slamin korvike
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

:evil: Bliss on vain akkojen tapaan KADE kun herutan kaveriaan enkä Blissiä! (Niinhän sen täytyy olla, niinhän? :roll: )

Tästedes lasketaan siis Blissin äskeisen kommentin syyksi, että Suvinen jää vaille Elämänsä Miestä (siis minua) ja ennenkokematonta Orgasmia Pillun Nuolemisella ja Emätinorgasmia Yhdynnässä! Kuolee vanhapiikana Tyydyttämätön ilme happamalla naamalla! Niin!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti::evil: Bliss on vain akkojen tapaan KADE kun herutan kaveriaan enkä Blissiä! (Niinhän sen täytyy olla, niinhän? :roll: )

Tästedes lasketaan siis Blissin äskeisen kommentin syyksi, että Suvinen jää vaille Elämänsä Miestä (siis minua) ja ennenkokematonta Orgasmia Pillun Nuolemisella ja Emätinorgasmia Yhdynnässä! Kuolee vanhapiikana Tyydyttämätön ilme happamalla naamalla! Niin!!
Heh. Erään tuttavani mielenterveysdiagnoosissa todettiin, että potee vakavaa
(en muista tarkkaan termiä) grandioosia tms, mutta joka tapauksessa suurenhulluutta ja epärealistisia kuvitelmia sillä tarkoitettiin. Hän vain kuvittelee tulevansa maailmanluokan rocktähdeksi.

Näyttää samaa oiretta olevan muillakin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Suvinen kirjoitti:viisi akkaa pomppii tissit heiluen trampoliinilla innoissaan kuin pikkukakarat. Siis ihan nakuna :D
:pics:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

pikkuego kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:viisi akkaa pomppii tissit heiluen trampoliinilla innoissaan kuin pikkukakarat. Siis ihan nakuna :D
:pics:
:pics or didnothappen:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti::evil: Bliss on vain akkojen tapaan KADE kun herutan kaveriaan enkä Blissiä! (Niinhän sen täytyy olla, niinhän? :roll: )

Tästedes lasketaan siis Blissin äskeisen kommentin syyksi, että Suvinen jää vaille Elämänsä Miestä (siis minua) ja ennenkokematonta Orgasmia Pillun Nuolemisella ja Emätinorgasmia Yhdynnässä! Kuolee vanhapiikana Tyydyttämätön ilme happamalla naamalla! Niin!!
Heh. Erään tuttavani mielenterveysdiagnoosissa todettiin, että potee vakavaa
(en muista tarkkaan termiä) grandioosia tms, mutta joka tapauksessa suurenhulluutta ja epärealistisia kuvitelmia sillä tarkoitettiin. Hän vain kuvittelee tulevansa maailmanluokan rocktähdeksi.

Näyttää samaa oiretta olevan muillakin.
O.K. Jätetään se emätinorgasmi pois. Voin minä hiplata pannessakin tai hiplatkoon ite, perkele! Nyt on riittävä realismin taso. Pelkäävät vaan minun rakkauttani, sitä se on. Niin!
Suvinen kirjoitti: Siis ihan nakuna :D
:shock:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti::evil: Bliss on vain akkojen tapaan KADE kun herutan kaveriaan enkä Blissiä! (Niinhän sen täytyy olla, niinhän? :roll: )

Tästedes lasketaan siis Blissin äskeisen kommentin syyksi, että Suvinen jää vaille Elämänsä Miestä (siis minua) ja ennenkokematonta Orgasmia Pillun Nuolemisella ja Emätinorgasmia Yhdynnässä! Kuolee vanhapiikana Tyydyttämätön ilme happamalla naamalla! Niin!!
Heh. Erään tuttavani mielenterveysdiagnoosissa todettiin, että potee vakavaa
(en muista tarkkaan termiä) grandioosia tms, mutta joka tapauksessa suurenhulluutta ja epärealistisia kuvitelmia sillä tarkoitettiin. Hän vain kuvittelee tulevansa maailmanluokan rocktähdeksi.

Näyttää samaa oiretta olevan muillakin.
O.K. Jätetään se emätinorgasmi pois. Voin minä hiplata pannessakin tai hiplatkoon ite, perkele! Nyt on riittävä realismin taso. Pelkäävät vaan minun rakkauttani, sitä se on. Niin!
Suvinen kirjoitti: Siis ihan nakuna :D
:shock:
Muutamia määrittelyjä ja tuomioita:

1. Poikuus on SA-kade. Se on muuten vain selvä asia.

2. Bliss on 24 h/vrk kade, niinkuin jo virkkoi joku.

3. Mussukka (SA-:h:) on satutädille sukua. Hän täytti kyllä vuodet, mutta todennäköisesti oli ne villasukat jalassa ja katsoi Columboa kolaa siemaillen keinustoolissa. Hän näki sensijaan unta, jossa hän heilui viattomassa suvituulessa ja lisäsi kertomukseensa tissit, koska SA pitää niistä.

SA
totuuden pasuuna
Vastaa Viestiin