Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:^^^ Häh. Miten tommosesta voi pahottaa mielensä? Kaikkihan tietää että ristiäisiin kutsutaan vain ihan lähiomaiset, eli juurikin kummit ja isovanhemmat ja ehkä sisarukset. En oo ainakaan tähän asti ikinä elämässäni ollu ristiäisissä, joissa olis jotain kavereita ollu. Höh.
Mä kutsuin parhaan ystäväni, Nuutin 60 vee, sekä yläkerrassa aikanaan asuneet "varavanhempani". Minusta se oli ihan selvä että heidät kutsutaan. Isäni ihmetteli kyllä.
Herra Manala

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:yläkerrassa aikanaan asuneet "varavanhempani".
Onk noi niinq semmosii joiden luokse voi mennä sillon ku omat porukat on syötöllä, sammuneena tai sairaalas?
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:yläkerrassa aikanaan asuneet "varavanhempani".
Onk noi niinq semmosii joiden luokse voi mennä sillon ku omat porukat on syötöllä, sammuneena tai sairaalas?
Ei.
Ne oli semmosii jotka hoitivat kissat ku olin mökillä jne.

Ja kutsuivat joka viikko ainakin kerran syömään, että ny olis spagettia/muussia/kalasoppaa/whatever.

Itseasiassa ne mun vanhat edesmenneet kissat olivat heiltä lähtösin, ja heidän tyttärensä oli mun luokkakaveri. Äsken postilaatikossa odotti kortti: "Onnea Ninni 31 v". Kaiken ne muistaa vieläkin :)
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Taidan ajaa takas täältä korvesta keskellä yötä niin ei ehkä vahingossakaan satu yhtään järjettömän hienoo maisemaa vastaan. Ajatus lipeili loputtomasti tieliikenteestä kun sivuikkunassa loisti auringonlasku maasta nousevan vesihöyryn läpi... saatana.
NegaDuck

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pyry-Matias kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Entä jos on saamaton nörtti, joka on tuore vanhempi? :)
Voit saada miittinivusta.
Tai ainakin kolme itämaan tietäjää ja tähden taivaalle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ninnille myöhästyneet onnittelut!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin