Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Joo-o. Lähden lounaalle ja ytimeen tuulettamaan vitutuksen päästäni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

sipsi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siwaan siis, runkkarin munahiki haisten viisi metriä vastatuuuleen. Niin ja suren, eikö kukaan Kitinämisu halua antaa minulle pillua?
Hei, ihan oikeesti. Monta kertaa täällä pitää mainita, että mulla on darra? Oksentamaan, kiitos, moi.
Mä oon harkinnut just sua seuraavaksi vonkauskohteeksi. Jotenkin eloisa ja sexuaalinen olet. Mutta kun sulla ei ole galleriakuvia!! Lisää oitis, mieluiten alasti!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Herra Manala

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Paskapäät. Alkoi tekemään ihan älyttömästi mieli burgeria. Jos joku hottis tois mulle nyt burgeria, voisin antaa kikkeliä siitä hyvästä.
Herra Manala

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Mä oon harkinnut just sua seuraavaksi vonkauskohteeksi. Jotenkin eloisa ja sexuaalinen olet.
Eikös tää ole suomi-gattis-suomi käsittelyn jälkeen sama kuin:
"Mä oon miettinyt että sulta voisi saada pillua. Melkeen aina kännissä ja harkintakyky selkeesti silloin retuperällä."
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

elco kirjoitti:Vihtahousu, ota mut pois listalta, jooko?
Done. En laita sua enää muurille kun sinkkuneidit huutaa Rauta-aisaista Kaljua Ratsastajaa.
BettyB. kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Sehän oli BB:n vuosituhannen e-Rakkaus!
No tais se olla muutakin kuin e.
Voidaanko vaihtaa puheenaihetta?
Joo, tiedän, mut en halunnut Daveilla 8)
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille, nyt teen työt poies että pääsen svidduun täältä ja sit posotan tuhatta_ja_sataa Yyteriin että pääsen nauttimaan Wirtasiani, tui-tui!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Herra Manala kirjoitti: "Mä oon miettinyt että sulta voisi saada pillua. Melkeen aina kännissä ja harkintakyky selkeesti silloin retuperällä."
Ihanaa palstaromantiikkaa! Oon imarreltu!
Joo, siis en halua laittaa tänne kuviani, koska oon niin salamyhkäinen olento. Ja kyllä mua saa vongata ihan niin paljon ku sielu sietää, mut en mä silti oo aina kännissä ja etenkään anna kaikille. Niinku jo mainitsinkin, oon semmonen carpe diem-tyyppi. Eloisuus meni kyllä enemmän ku oikein. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Herra Manala kirjoitti:Paskapäät. Alkoi tekemään ihan älyttömästi mieli burgeria. Jos joku hottis tois mulle nyt burgeria, voisin antaa kikkeliä siitä hyvästä.
Sama juttu! (Eiku öö..?!) Jos nyt pitäis valita hyvän seksin ja hyvän burgerin välillä, ni ERITTÄIN vaikeeks menis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Achtung! Emergency! Polis! Tajusin just ostaneeni eilen kolme litraa Lidl:n energiajuomaa (testivoittaja!) ja unohtaneeni vodkan määrän n. litraan, josta olen vain puolet pakannut mukaan. Major Error, does not work!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Reilun kymmenen vuoden takainen ensimmäinen poikaystäväni otti yhteyttä Facebookissa. Se on kaljuuntunut ja naimisissa ja muuttanut myös pk-seudulle. Uteliaisuudella odotan onko jotain taka-ajatuksia, koska täysin luonnotonta olisi muuten kysellä muistanko vielä häntä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ha-haa, sillä on kohta kolme lasta eli vuosien arvoitus insinöörin kykenemisestä seksuaalisiin toimintoihin on lähes varmasti ratkennut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nam. Kinkki oli hyvää ja sitä oli riittävästi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

aasi kirjoitti:Nam. Kinkki oli hyvää ja sitä oli riittävästi.
Itse poikkesin juuri myös vastaavassa. Saigon Mai Sammonkadulla on siitä erikoisempi, että samalta tiskiltä irtoaa kinkkiä, viekkua ja taikkua. Takahuoneesta voisi löytyä muutakin.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Meinasin lohkaista jotain nokkelaa kinkkien riittävyydestä, mut "tulla viekkuun" sai just ihan uuden merkityksen...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jouduin tyytymään Hawajin-leikkeisiin, ei ollut hyvää vaan kuivaa korppua.

Tekisi mieli melkein suunnata johonkin astetta parempaan paikkaan nauttimaan kunnon pöperöä joskus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

pikkuego kirjoitti:mut "tulla viekkuun" sai just ihan uuden merkityksen...
Yllätin itseni keksiessäni tuon termin. Kato, joskus multakin lohkee 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

exPertti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ha-haa, sillä on kohta kolme lasta eli vuosien arvoitus insinöörin kykenemisestä seksuaalisiin toimintoihin on lähes varmasti ratkennut.
Ratkesikohan samalla myös se arvoitus yhteydenotosta? :)
No hei, kolmen lapsen isä, kyllä siinä alkaa vanha suola janottaa ja tulee halu pois oravanpyörästä, ja kun sitten muistelee kymmenen vuoden takaista håttis-exää, niin lopputulos on selvä.

Eiköhän kyseessä ole ihan vaan uteliaisuus. Raportoin kyllä jos muuta ilmenee ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Uusiaperunoita ja eilen itsetehtyjä hirvenlihapullia.
Edith

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Päivän vinkki: Jos et saa omaksesi insinööriä, ryhdy itse sellaiseksi. Rohkenin tiedustella mahdollista insinööriyttä tolta tädiltä, jonka sijainen oon, ja kyllä vain - insinöörihän se. Oon siis täydellisen epäpätevä, mutta onneksi täti tossa lähteissään evästi mua, että on tärkeintä näyttää pätevältä ja siltä, että hommat on hallussa.
NegaDuck

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jaaha, ulkona paistaa Urinko, ja täällä kökitään koneen äärellä systerin lopputyö-presentaation kimpussa. Mutta ei täs mittään, hyvin sujuu. Edelleen siis. Kohta syödään jätskiä ja mansikoita.
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

LOMA!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mies on TYKY-päivillä Brucen keikalla ja syömässä (juomassa), aikoo ottaa pari (parikymmentä) ja tulla ajoissa (myöhässä) kotiin (rappuun).

Me hengatana pikkumiehen kanssa kahdestaan :)

Paras kaveri pahoitti mielensä kun ristiäisiin on kutsuttu vain lähiperhe ja kummit, eikä häntä. Kutsuin kyllä illalla käymään, mutta se oli vielä suurempi loukkaus, kun olin kuulemma hänet jo reilu kuukausi sitten kutsunut ristiäisiin.. Taisin mainita että sellaiset pidetään, duh. ARGH!!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei näin:

Pistin paukkuun vodkan sijasta kasviravinnetta. No kohta kasvaa vihree parta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bhven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Suuret tulipallot sentään!

http://www.youtube.com/watch?v=m7Z2iSB6gDc
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^^^ Häh. Miten tommosesta voi pahottaa mielensä? Kaikkihan tietää että ristiäisiin kutsutaan vain ihan lähiomaiset, eli juurikin kummit ja isovanhemmat ja ehkä sisarukset. En oo ainakaan tähän asti ikinä elämässäni ollu ristiäisissä, joissa olis jotain kavereita ollu. Höh.
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bitch is back.

Te ette haluu tietää kuin päin helvettiä mein reissu meni. Nimimerkillä 40-asteisessa kuumeessa 4 vrk, toiset 4 vrk kanyyli kädessä ja antibioottia suoneen suoraan 3 kertaa vuorokaudessa. Näin se kesäloma toimii?

Mä en oo eläessäni ollu näin kissankarvoissa. Kissahoitajaa pakoilleet rontit on pikkasen ilosia ku äiti tuli kotiin :h:

Suviselle pus. Sade seuras meitä Heinolaan asti :)
Vastaa Viestiin