Pyykki-Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Yksi lausunto ei riitä itsensä käsijumalaksi julistamiseen, valitan. Tolla logiikalla saisi meikäläinenkin melkoisen cv:n aikaseks...
Viimeksi muokannut BettyB., 12.07.2008 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:^ Gat: oma otanta samalle faktalle on 12 naista. Jossakin kuudennen kohdalla aloin uskoon että tosiaan kädet on hyvät. Tusinan kohdalla olin asiasta aivan varma ja viidestoista vahvisti asian faktaksi.

PS: Yksikään ei ollut maksullinen.
Äh.. maksulliselle kiihoittuminen on tabu. Voihkivat kumminkin kun laitan takaapäin. Jos teeskentelevät, mikseivät voihki muissa asennoissa? Alakäyrää ei voi vastustaa takaapäin?

Tuo ainoa itsevietelty ja valitettavasti penetroimatta jäänyt pisaroi kauniista pillustaan jo ennen kuin ehdin koskettaa tai nuolla. Kaunista.

Itseäni ihailen, koska ihan teoriapohjalta sen jälkeen nuolin ja sormetinkin niin hyvin, että voihketta riitti.

Tässä mielessä ei-niin pillunnuolusta kuulemma täällä kertoen innostunut Suvinen olisi mielenkiintoinen haaste :D

Emätinorgasmiinkin Suviselle minulla olis taktiikka. Niin ja Suvisen yksi mieliasentohan on takaapäin. (Vain Rakastunut mies muistaa nämä kerrotut nettipalstadetaljit)

Älköön tuo tarkoita, etten Rakastaisi Suvista Ihmisenä.
Viimeksi muokannut Gat, 12.07.2008 11:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
1108

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aivan sama, mie lähden kisoihin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jumalaksi ei ketään julisteta, korkeintaan pyhimykseksi!
Nöyrä mieli, hyvä sydän, hyvät kädet ja kerkeä kieli?
Tekee heti..

EDIT: Minulla on joka toinen päivä pyykkipäivä! Kuivuu kunnolla eikä happane hajultaan vaatteet..
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Suvinenhan on joku ihme BAARIMIKKO (Tympein ala ikinä) ....
Gat kirjoitti:Älköön tuo tarkoita, etten Rakastaisi Suvista Ihmisenä.
:doh: Ja hänkin varmaan sinua. :roll:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

NegaDuck kirjoitti:
Gat kirjoitti:Suvinenhan on joku ihme BAARIMIKKO (Tympein ala ikinä) ....
Gat kirjoitti:Älköön tuo tarkoita, etten Rakastaisi Suvista Ihmisenä.
:doh: Ja hänkin varmaan sinua. :roll:
Kukaan ei ole täydellinen. Suvisen baari- ja yökerhoinnostus on kieltämättä hänessä häiritsevintä. Itse kun en voi sietää niitä paikkoja. Kaksi viikkoa sitten itse menin siihen samaan Varkauden paikkaan, missä Suvisen kanssakin olin. Koska ressiä oli vietyäni Isin Kuopion sairaalaan. Arki-ilta, joten siellä oli vain paikallisia sammaloituneita deekuja ja hippejä. Hämmästyttävästi pelitin niitä hämmästyttävästi verbaalisesti miten halusin, ja lopuksi suuresti ihailivat ja kehuivat minua. Ei tarvinnut edes hakata sitä vanhaa hippiä, joka valehteli olevansi viidennen danin karateka.

Mutta kamoon, sosiaalisen hyväksynnän tai edes (muun kuin pillu-) seuran haku baareista on HEIKKOUDEN merkki. Mitä sillä tekee ja mitä välii mitä ne musta ajattelee. Baarimikkous- ja mirreys niissä paikoissa ei ole taksikuskia, parturia ja siis huoraa kummempi ammatti, oli se sitten miten empaattista tai taksiosooitteen- tai Suvismaisesti drinkin ja teknontietävää hyvänsä.

Jaa.. kyllähän siit Emännän saisi silti...
(Se osaa laittaa ruokaa kun mää en ja ottaa melellään suihin (Julkinen kitinätieto))
Viimeksi muokannut Gat, 12.07.2008 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Röyh! Tiskattu, pyykkikone pyörii ja kupu täytetty! Vai oliko se pötsi...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Stinky

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei pyykkiä tänään vaan bileet!

Juttelin eilen vanhan tuttavan kanssa... Jumalauta mä olen onnellinen että aikoinaan lähdin niistä porukoista litomaan. En mä sinne koskaan sopinutkaan. Pikkasen silti ahisti yöllä kun kuulin mitä osalle niistä kuuluu, vaikka olihan se arvattavissa :roll:

Mistermister on kaverinsa kanssa Tallinnassa ja kaveri laitto just viestiä että mistermister nukkuu kuin vauva :] Käskin kaverin herättä sen koska se oikeesti saattaa muuten nukkua koko päivän. Mun muru ♥
bedlam

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Krapula! Aurinko paistaa! Hilipatitsuikkaa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei krapulaa! :ohyeah: Vesisade loppu! Appiukoke tulee kohta käymään pullapitkon kanssa, en tiä miks. Mullon täällä edelleenkin pyjama päällä, ja vielä rullat päässä, näytän tosi hehkeeltä. Mähän OON tosi hehkee.
ninnithequeen

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta nro 2. Ja kyllä se pyörii.

Kiittelin äsken puhelimessa kissanhoitajaa, joka oli saanu mun parvekeruusun nupuille. Ei se mitään kukkaa tehny ku mää olin kotona, pöh.
Kohta pitää mennä katkomaan kuihtuneita orvokeita ja pelargonioita sekä pihalta että partsilta. Huoh.
Herra Manala

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Itseäni ihailen, koska ihan teoriapohjalta sen jälkeen nuolin ja sormetinkin niin hyvin, että voihketta riitti.
Ohhoh! Että oikein osasit sormettaa niin että toisesta pääsi voihke? Aikamoista.

Oma ensikertani (joka oli myös tytön oma ensikerta) päättyi molempien yhtäaikaiseen orgasmiin. You can't beat that old man!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

aasi kirjoitti:Röyh! Tiskattu, pyykkikone pyörii ja kupu täytetty! Vai oliko se pötsi...
Aasi hevoseläin, ei pulu eikä nauta..
Sul on niin suora putki suusta persaukseen että välillä pitää syörä tuotteet uudelleen! Kyllä Aasin elämä on IHAHAA!
Viimeksi muokannut Niba, 12.07.2008 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Itseäni ihailen, koska ihan teoriapohjalta sen jälkeen nuolin ja sormetinkin niin hyvin, että voihketta riitti.
Ohhoh! Että oikein osasit sormettaa niin että toisesta pääsi voihke? Aikamoista.

Oma ensikertani (joka oli myös tytön oma ensikerta) päättyi molempien yhtäaikaiseen orgasmiin. You can't beat that old man!
Yleensä tytöillä on aluksi niin tiukkaa että siitä voihke(tuskan) ei oo kaukana, tai sitten se oli sen "eka kerta", tai sitten..sä tiedät ite parhaiten.. :cry: oon vaan pahoillani sun puolesta.. Norsun ja jäniksen kohtaaminen? Vai oliko se kyyhkyn ja hevosen kohtaaminen? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Löysin juuri tämän pöydän kulmalta kuukausia sitten unohtamani vain puoliksi juodun mukillisen murukahvia. Lusikka seisoo siinä pystyssä ja itse massa on ei ihan betoninkovaa, mutta melkein. Pinnalla on rypylöitä ja vihreää hometta. Voikohan tuota syödä?

Tarttiskohan mun joskus siivota, jos en vaimoa saa?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ai Niba ja Gattaca kertomassa täällä naisjuttuja? Voi jeesus.
Rouva Pupu

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tätä kun lukee niin siivoominen kiinnostaa hetki hetkeltä enemmän.
aimohaiku

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tätä ei voita kuin kusiaispesässä istuminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuli tässä mieleen, että olisipa hypoteettisella vaimoväelläni kova homma yrittää tehdä minusta edes vähän ihmismäinen. Tarvittaisiin todella kovaluonteinen ja ylimitoitetulla hoivavietillä varustettu nainen, että edes yrittäisi. Toisaalta sellainen kuitenkin yrittäisi rajoittaa luontaisia elintapojani. Epämiellyttävää, tuskin pillukaan korvaisi. Joten parempi elää ilman naista.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hmm. Tänään metrossa alkoi erittäin eksentriseltä kuusikymppiseltä näyttävä mutta itseään nelikymppiseksi väittävä setä tehdä tuttavuutta ja kehua ulkonäköäni. Selitti, ettei ole koskaan vetänyt liikaa viinaa tai aineita eikä kaatuillut kännissä ja viittä kieltäkin kerrassaan kuulemma puhui.

En tiedä, miten tulikin hassuja mielleyhtymiä. Ja menikö tässä nyt Elämäni Tilaisuus? Setä kyllä vakuutteli että saatamme törmätä uudestaankin... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Törmäsitköhän stadinarskaan? Puhuiko se värikkäästi? :shock:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Bliss kirjoitti:^Törmäsitköhän stadinarskaan? Puhuiko se värikkäästi? :shock:
Vois sitä ehkä niinkin kuvailla...Tosin IRL ne värit ei tietty toimi ihan samalla tavalla sillai näkyvästi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Toisaalta sellainen kuitenkin yrittäisi rajoittaa luontaisia elintapojani. Epämiellyttävää, tuskin pillukaan korvaisi. Joten parempi elää ilman naista.
Ilahduttavaa että olet vihdoinkin, jopa ihan oma-aloitteisesti, alkanut miettiä seurustelun muitakin puolia kuin vain se pillunsaanti. Oikea seurustelu vaatisi myös sinulta sopeutumista ja elämänmuutosta.

Tiedän että tätä on ihmetelty ääneen aikaisemminkin, mutta kun sinulla kerran on vihdoinkin tuota massia ja suurimpana ongelmanasi tuntuu olevan pillunsaanti, mikset tee pari seksilomaa joka vuosi, ja muun ajan vaan runkkailisit omassa rauhassasi?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti::cry: oon vaan pahoillani sun puolesta..
Ei Niba, kyllä kaikki ovat pahoillaan sun puolesta. Tai no, olisivat, jos herättäisit muutakin kuin inhoa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pyykki-Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lilo kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Törmäsitköhän stadinarskaan? Puhuiko se värikkäästi? :shock:
Vois sitä ehkä niinkin kuvailla...Tosin IRL ne värit ei tietty toimi ihan samalla tavalla sillai näkyvästi.
Arskan ei tarvi vaivautua, Arska näyttää mieluumin 50ltä 30sen kuosissa! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin