Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Chap kirjoitti:Onhan se Väärin(tm) olla krapulassa tai kännissä töissä (vähintään yhtä kauheata kun nettailla työaikana), mutta miten vakava asiasta on kyse riippuu siitä mitä on tekemässä. Jos pyris oikeasti pyörittelee jotain narkkareiden fillarivarkauspapereita, minua on vaikea nähdä tätä jonain suurena oikeusturvakysymyksenä. Tai ehkä se on sitä, mistäs minä tiedän.
Niinno, ei tää ensimmäinen (eikä tasan viimeinenkään) kerta ollut, kun superkyttä ilmoittaa olevansa krapulassa töissä tai puhaltaneensa 0.5 mittariin juuri ennen duuniinmenoa. Siinä on pidemmässä juoksussa sellainen ikävä vivahde, että joskus saattaa olla myös niitä oikeita töitäkin. Jos ei ole kykenevä suoriutumaan niistä, kannattaa harkita alan vaihtoa. Edes hampurilaiskioskissa ei katsella viinanhuuruisia työntekijöitä, Poliisissa ja muissa leikkityöpaikoissa se ilmeisesti sitten ei oo niin justiinsa.

Kyllä, asia vituttaa etenkin siksi, että on omakohtaista kokemusta poliisimiehen virkatehtävien ja oman oikeusturvani laiminlyömisestä. Siihen saakka kun sellaista ei ole, on toki ihan mukava jutella vaan moraalinvartijakorteilla.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti: Kiitos Saira! En taida kyllästyä ihmettelemästä, miten olet herttainen. :) Mutta niin se on hyvä se...

Vai olet Stadin tyttöjä kuitenkin. Minä niin usein ihmettelen, kuinka kaupungissa kaikki asiat kuitenkin toimii niin varsin hyvin vaikka ongelmia on tietenkin paljon. Mutta koska ihmiset kuitenkin ovat sooloilijoita ja toimivat ikäänkuin väärin tai oikein niin kaupungin toimivuus on aina suhteellista. Ihmiset tekevät kaupungin. Minä olen kuullut, että Tampereella varsinkin on kivoja naisia. On Hesassakin, mutta on heitä niin mahdottoman moneen hissiin, että joskus pää vain pyörii... Olen aika krantuksi tullut, heh!

TOTTAKAI oma tytär antaa voimaa varmasti opiskelussakin. Alitajuntaisesti paljon myös. Siinä minulla juuri onkin tsemppaamista kun mietin liikaa millä asialla lopulta on "järkeä". Aika vähän tässä maailmassa on todella tärkeitä asioita. Niitä on elämä sinänsä ja rauha ja terveys ja lämpö ja ruoka.

Mahtaako teidän Sairan perhe kilpailla Numban perheen kanssa ihanuudessa? Olettekohan samannäköisiäkin? Rouva Numba oli hauskannäköinen nainen.

Ei sairaisiin ajatuksiin vaan Sairaisiin! toivoo

SA
Stadinarska!
Kiitos Arska! Kultainen ihminen olet itsekin!

Juu, sieltä pois eksynyt olen, mutta tosiaan siellä käyn kyllä säännöllisesti sukuloimassa. Pidän kyllä Hesan värikkäästä ilmeestä, mukavaa se on istuskella ja katsella ihmisiä kun aikaa on. Valitettavasti liian harvoin. Toiselta kotikaupungilta se on aina tuntunut.

Menee liian filosofiseksi jos aina miettii missä sitä järkeä on. Tässä vaiheessa järkeä olisi koulunkäynnin lisäksi ehkä siinä, että etsisin mukavan työpaikan ja tekisin rahaa perheelle, mutta toisaalta jos miettii pidemmälle, ehkä perhe hyötyy kuitenkin eniten äidistä, joka saa tehdä haluamaansa työtä toivottavasti mukavalla korvauksella.

En osaa sanoa ihanuudesta mitään, mutta tyttö on kyllä se meidän perheen ihanin!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Kiitos Saira! En taida kyllästyä ihmettelemästä, miten olet herttainen. :) Mutta niin se on hyvä se...

Vai olet Stadin tyttöjä kuitenkin. Minä niin usein ihmettelen, kuinka kaupungissa kaikki asiat kuitenkin toimii niin varsin hyvin vaikka ongelmia on tietenkin paljon. Mutta koska ihmiset kuitenkin ovat sooloilijoita ja toimivat ikäänkuin väärin tai oikein niin kaupungin toimivuus on aina suhteellista. Ihmiset tekevät kaupungin. Minä olen kuullut, että Tampereella varsinkin on kivoja naisia. On Hesassakin, mutta on heitä niin mahdottoman moneen hissiin, että joskus pää vain pyörii... Olen aika krantuksi tullut, heh!

TOTTAKAI oma tytär antaa voimaa varmasti opiskelussakin. Alitajuntaisesti paljon myös. Siinä minulla juuri onkin tsemppaamista kun mietin liikaa millä asialla lopulta on "järkeä". Aika vähän tässä maailmassa on todella tärkeitä asioita. Niitä on elämä sinänsä ja rauha ja terveys ja lämpö ja ruoka.

Mahtaako teidän Sairan perhe kilpailla Numban perheen kanssa ihanuudessa? Olettekohan samannäköisiäkin? Rouva Numba oli hauskannäköinen nainen.

Ei sairaisiin ajatuksiin vaan Sairaisiin! toivoo

SA
Stadinarska!
Kiitos Arska! Kultainen ihminen olet itsekin!

Juu, sieltä pois eksynyt olen, mutta tosiaan siellä käyn kyllä säännöllisesti sukuloimassa. Pidän kyllä Hesan värikkäästä ilmeestä, mukavaa se on istuskella ja katsella ihmisiä kun aikaa on. Valitettavasti liian harvoin. Toiselta kotikaupungilta se on aina tuntunut.

Menee liian filosofiseksi jos aina miettii missä sitä järkeä on. Tässä vaiheessa järkeä olisi koulunkäynnin lisäksi ehkä siinä, että etsisin mukavan työpaikan ja tekisin rahaa perheelle, mutta toisaalta jos miettii pidemmälle, ehkä perhe hyötyy kuitenkin eniten äidistä, joka saa tehdä haluamaansa työtä toivottavasti mukavalla korvauksella.

En osaa sanoa ihanuudesta mitään, mutta tyttö on kyllä se meidän perheen ihanin!
Kiitos Saira kauniista sanoistasi! Kultaisuudesta en kehtaa sanoa mitään, mutta pyrin olemaan "yhteiskuntakelpoinen" 24 h/vrk ilman suurempia poikkeuksia.
Helsingissä on hirmu hyvin järjestetty liikuntapuolikin ja upea keskuspuisto jossa pyöräillä. meri ja hieno ilmasto. Ihmisistä en sano sen kummempaam aivan samalla tavalla suht vaatimatonta nöyrää sakkia kuin kaikki täällä Suomessa ovat. Ehkä jotain diivailua voi nuorisossa esiintyä. Jos rikkaat vanhemmat, niin sitten jälkikasvu on joskus rasittavaa!

Kyllä se perheelle ja itselle on paras, että viihtyy työssään, mitä sitten tekeekin. Huono olo tarttuu muihin kuin rutto vaikka rahaa olisi kuinka. Eli se on se mielenrauha se ainoa "kova" juttu! Nyt heittäytyi Arska taas filosohviksi!

Uskon satasen prosentilla, että tyttäresi on perheesi prinsessa!

Se on Saira niin, että SA vaikenee taas tällä kertaa ja lähettää tämän mm. Tampereelle, ensin tuota mun kaapeliani pitkin, heh!

SA
Sairaterveisiä toivottava toivottaja
Vastaa Viestiin