Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Numba

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

saira kirjoitti:Ihan samikset kyl ootte! Haleja teille, kullat, ja onnea!! :gee:

Mut saa muakin nyt sit onnitella vähän. Tuli meinaan tänään se odotettu ja pelätty kirje, ja sanoma oli toivottu. "Teidät on hyväksytty opiskelijaksi Tampereen Yliopistoon"...
Kiitos ihanuus!!

Ja onnea, olet totisesti opiskelupaikkasi ansainnut!


PS. Kiitos muillekin onnitteluista!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Herra Manala kirjoitti:numero 26
Miksi Lappeen Ranta on niin himskatin kaukana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:numero 26
Miksi Lappeen Ranta on niin himskatin kaukana.
Niinpä. Kaipa sitä voisi taas kohta käydä, edellisestä onkin jo vuosia. On vain kuulemma keittiömestari vaihtunut ja taso sitä myöten laskenut. Täytynee varmistaa asia itse. Paikan erikoisuus oli ainakin ennen että vaikka pihvin tilasi minkä kokoisena ja millä paistoasteella tahansa osana isompaa pöytäseuruetta, jokainen sai pihvinsä pöytään samaan aikaan ja pyydetty paistoaste oli aina täydellinen nappisuoritus. Parempaa pihviä en ole syönyt missään.
Pyry-Matias

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pakko, ihan pakko suoda illalla itselle kohmelon deletointilenkki. Ihan baitövei...arvatkaapas kuinka paljon nappaa "tutkia" pimeitä pyörävarkauksia? Asteikko on tällä kertaa vihjailevasti 0-1.
Herra Manala

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

On se ihan vitun loistava juttu että kansalaisten oikeusturva on sellaisten ruudinkeksijöiden käsissä jotka ovat duunissa vuoroin krapulassa ja vuoroin vielä vähän kännissä.
Chap

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:On se ihan vitun loistava juttu että kansalaisten oikeusturva on sellaisten ruudinkeksijöiden käsissä jotka ovat duunissa vuoroin krapulassa ja vuoroin vielä vähän kännissä.
Onneksi moraalinvartija ojentaa internetissä kaikki maailman vääryyksien tekijöitä.
SikaMika

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Työhaastattelussa käyty. Happi oli melko heikko mutta yllättävän hyvin homma hoitui. Työnkuva olisi hieman eri kuin olin kuvittellut, mutta sopisi melko hyvin mun "osaamiselleni" tässä vaiheessa. Palkka puolestaan olisi odotettua parempi, inflaatio on näemmä kirinyt niitäkin ylöspäin. En sattuneista syistä ehtinyt/muistanut/jaksanut ottaa selvää alan nykyisistä palkkasuosituksista etukäteen, onneksi älysin kysyttäessä palkkatoivetta heittää vastapalloon kysymällä mitä tarjotaan. Olisin uunona suostunut paria sataa halvempaankin diiliin! Tuloksen saa tietää parin viikon päästä, vuotellaan...

Vittu toi (ainakin kauppakeskus Arabian) Chico's on suolenmutkasta. Kävin muinoin siellä kankkuspurilaisella, ja silloinkin palvelu oli todella hidasta. Koska aamulla ei pahemin ruoka maistunut, olin iltapäivällä niin nälkäinen että lepyin antamaan kyseiselle toisen - ja viimeisen - mahdollisuuden näyttää kyntensä. Kaksi minuuttia ruokalistaa luettuani ja 10 minuuttia tarjoilijaa vilkuiltuani nappasin pikkutakkini tuolinselustalta ja painelin kauppaan ostamaan ruokaa. Never ever again, thanks.

Kaksi alkuillanviettovaihtoehtoa: joko fillaroin sateessa 30km moikkaamaan yhtä kaveria (oli jotain sellaista puhetta vielä umpijurrissa perjantaina, jolloin idea vaikutti jostain syystä toteuttamiskelpoiselta), tai sitten käyn vain saunassa ja vedän pienet tirsendaalit. Tiukka tiukka valinta, kumminkohan käy.... :krooh:
Herra Manala

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Chap kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:On se ihan vitun loistava juttu että kansalaisten oikeusturva on sellaisten ruudinkeksijöiden käsissä jotka ovat duunissa vuoroin krapulassa ja vuoroin vielä vähän kännissä.
Onneksi moraalinvartija ojentaa internetissä kaikki maailman vääryyksien tekijöitä.
Onko sinusta OK jos sun oma oikeusturvasi heikentyy sen vuoksi, että oikeusasiaasi tutkiva taho on kännissä tai krapulassa, eikä sen vuoksi jaksa tehdä työtään kunnolla?

Saisko ihan suoran vastauksen ilman sellaista Chap-tyylistä idealismilässytystä?
Chap

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Herra Manala kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:On se ihan vitun loistava juttu että kansalaisten oikeusturva on sellaisten ruudinkeksijöiden käsissä jotka ovat duunissa vuoroin krapulassa ja vuoroin vielä vähän kännissä.
Onneksi moraalinvartija ojentaa internetissä kaikki maailman vääryyksien tekijöitä.
Onko sinusta OK jos sun oma oikeusturvasi heikentyy sen vuoksi, että oikeusasiaasi tutkiva taho on kännissä tai krapulassa, eikä sen vuoksi jaksa tehdä työtään kunnolla?

Saisko ihan suoran vastauksen ilman sellaista Chap-tyylistä idealismilässytystä?
Hei chilliä vaan, mua vaan huvitti sinun korkeaotsainen suhtautuminen (tähänkin) asiaan. Onhan se Väärin(tm) olla krapulassa tai kännissä töissä (vähintään yhtä kauheata kun nettailla työaikana), mutta miten vakava asiasta on kyse riippuu siitä mitä on tekemässä. Jos pyris oikeasti pyörittelee jotain narkkareiden fillarivarkauspapereita, minua on vaikea nähdä tätä jonain suurena oikeusturvakysymyksenä. Tai ehkä se on sitä, mistäs minä tiedän.

Millainen on Chap-tyylinen idealismilässytys?
Pyry-Matias

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tässähän ihan paatunut herkistyy, kun Herra Sättipossu ojentaa rahvasta. Kyllähän tässä on välillä ihan rappiolla, kun ainoa totuus ja malli asuu bittiavaruudessa ja ohjeistaa kuitenkin aivan liian harvoin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:Arska Teemulla, Arska teholla, Arska tehtaalla, Arska tekussa, Arska telalla, arska telellä, Arska telkkarissa, Arska tempaisee, Arska temppelissä, Arska tentissä, Arska tenulle, Arska terapiassa, arska tervassa, Arska tervehtii, Arska terävänä, Arska ja Teemu, Arska ja Teija, Arska ja Telli, Arska ja Tellu, Arska ja tenu, Arska ja Terttu, Arska ja Teuvo, Arska nauttii tenusta, Arskan teepaita, Arskan teeriä, Arskan teesi, Arskan teloitus, Arskan termosta, Arskan tervaama.
ARSKA KUULI TAVETIN NUORENVANHAN KUTSUHUUDON JA TÄTEN WASTAA NYTHEN JUURI:

Arska Teemulla,
VAIN KATSONUT TEEMUN PELIÄ
Arska teholla
EN VIELÄ, MUTTA TEHOKKAANA KYLLÄ
, Arska tehtaalla
JOO, OLEN OLLUT EXKURSIOSSA
, Arska tekussa
KÄYMÄSSÄ MUISTAAKSENI MUNKILLA
, Arska telalla
OLEN PITÄNYT TELAA KÄDESSÄ
, arska telellä
JOO, TYÖPAIKKAHAISTATTELUSSA
, Arska telkkarissa
KYLLÄ NÄIN VAAN ON. VOIN ILMOITTAA.
, Arska tempaisee
JOSKUS TEMPAISEN, JOSKUS EN.
, Arska temppelissä
KYLLÄ KAI SENTÄÄN...
, Arska tentissä
NO JOO TOTISESTI...
, Arska tenulle
EI TENUA, ONKO SE MAALINOHENNETTA?
, Arska terapiassa
KUKA MUT VEISI SINNE TUKKATOHTORILLE. MITEN ARSKAA TERAPIOIDAAN, HIH?
, arska tervassa
OLEN JOSKUS OLLUT KÄDET TERVASSA JOSSAIN SOUTUVENETALKOISSA
, Arska tervehtii
AINA. HERRA NUMBAA TÄNÄÄN, VAIKKA EN AAMULLA ARVANNUT. KATSOIN JA TERVEHDIN TÄNÄÄN MYÖS KASSATYTTÖÄ, ENKÄ YHTÄÄN PULLUKOIHIN NIINKUIN GAT VAAN IHANIIN HARMAISIIN SILMIIN!
, Arska terävänä
JA VIILTÄVÄN TERÄVÄNÄ. DAAVID. RIUSKIS, KATSO KÄTTÄSI!!
, Arska ja Teemu
PIDÄN TEEMU SELÄNNETTÄ ARVOSSA, MUTTEN TUNNE MUUTA. EI TOIMI.
, Arska ja Teija
LUKIOKOLLEGA OLI TEIJA. OLI HIUKAN TAKAKIREÄ...
, Arska ja Telli
TUNTEMATON YHDISTELMÄ
, Arska ja Tellu
KAUPPIAAN VAIMO. HAAVEILIN VATEKOMEROSESSIOSTA!
, Arska ja tenu
MITÄ NYT TAAS, DAAVID! OLET VANHA DAAVID KUN TEMENTTIA VAIVOOO!
, Arska ja Terttu
TÄMÄ ON TOSI MAKEE. TYTTÖ PERUSKOULUN VIIDENNELTÄ YHDEKSÄNNELLE. OPETTAJAMIESTEN LELLIKKI. TOSI MAKEA IHANA. OLIN ILMAN MUUTA RAKASTUNUT JA HÄN PITI MINUSTA IHAN TODELLA. JA SILLOIN EN YMMÄRTÄNYT, VOIH. OLIN UJO. NÄIN TYTÖSTÄ SELKEÄN SEKSIUNEN, JOKA VIELÄKIN ON MUISTOISSANI JA NOSTATTAA VOIMNAKKUUDELLAAN.
, Arska ja Teuvo
IHAN VIIMEAIKAISTA. TUUTTE HUOMAAMAAN JOS HALUATTE.
, Arska nauttii tenusta
PERHANA, EN VARMANA NAUTI. ÄLKÄÄ PAKOTTAKO! TAAVETIN TAAVETTI SUA!!
, Arskan teepaita
MONTA ON ELÄMÄSSÄ OLLUT. HALUAISIN SELLAISEN JOSSA LUKEE, ETTÄ "KOKEILE MUA" TAI "LAATULIHAA". MUTTA MULLA ON VAIN JOTAIN TYLSIÄ MATKAMAINOSTELSTEJÄ.
, Arskan teeriä
TAPIO LAUTATAVARAN LAPIN LAULU ON UPEA!! JA TEERENPELIÄ ON OLLUT.
, Arskan teesi
"ARSKALAINEN ON HYVÄ OLLA-LIITY MEIHIN-ROSVOT KIINNI-MUKAVAT MEILLE"
, Arskan teloitus
NYT TULI PAHA PAHA MIELI...PYYDÄ ANTEEKSI.. :cry:
, Arskan termosta
JOSKUS OON TARJONNUT TERMOSPULLOSTA, MUTTA VAIN MEHUA. VISUNA EN RASKI TERÄVÄMPÄÄ,
, Arskan tervaama
TERVAAN KENET VAAN KUKA HALUAA. NAINEN TERVATTUNA VOISI OLLA MAUKAS?

TAAVETTI, UUSIA! KYLLÄ ARSKA ON JA PYSYY

SE OLI ARSKA
ARSKALAINEN!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ne poliisitädit ehdi Manalan elämää pilaamaan, hän painaa kaasua ja katoaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kunhan nyt kukaan ei innostu vertaan Ingrid Bergmaniin ja Cary Grantiin, puoli sukua on sen jo tehnyt.
Ihan samikset kyl ootte! Haleja teille, kullat, ja onnea!! :gee:

Mut saa muakin nyt sit onnitella vähän. Tuli meinaan tänään se odotettu ja pelätty kirje, ja sanoma oli toivottu. "Teidät on hyväksytty opiskelijaksi Tampereen Yliopistoon"...
ONNEA SAIRA-ihanuus!

Että on yllättänyt. Numba ja rouvansakin. Siis Rouva Numba tuolla postaili myös. Ei nyt sentään Stadinarskalle. Mutta kuitenkii! Numba taitaa olla ihminen sitten. Ja kuva. Onko se tosiaan noin ihmisen näköinen. Mieleen tuli, että hän on kuitenkin feikki. Noin ihmisen näköinen on vaikea olla!
VAIN SAIRAn olemassaolo varmistaa tämänkin.

Eli kyllähän heidän kuvansa oli klassisen kaunis!

SAIRA , sulle onnea HIRMUSTI JA IIISSOOOT HALIT JA PUSkun pääsit yliopistoon! Nyt sinulla kuitenkin on piiiiitkä kakku edessäsi! Hirvittääkö!
Tykkäätkö Tampereesta enemmän kuin Stadista? Tai mitenkä sä voisitkaan olla pitämättä, kun et tunne Stadia!!
Älä oo vihainen, jos sanon, että Stadi on HIENO kaupunki!
Ei uskaltanut Arska sanoa et hienompi kuin Manse! Enkö ole ällyn kiltti!

SA
Stadin lahja muulle maalle että asuu Stadissa!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja saira »

^Nyt täytyy kyllä paljastaa, että sieltä Hesasta mä kotoisin olen, Kätilöopistolla syntynyt. Kuitenkin täällä jo asunut 25 vuotta, eli vain murto-osan siellä, suvun tosin jätimme sinne, joten usein tulee vierailtua etelässä. Kaunis kaupunki on, pidän kovastikin. Meidän on vaan vaikea edes miettiä muuttamista muualle, mieheni oppilaat kun ovat täällä, samoin bändinsä, joten vaikeuttaisi olemista jo matkojen lisääntymisen takia yms. Kiltti olet aina!

Kyllähän opintojen aloittaminen hiukan jännittää, mutta kun on pääaine sellainen, että tiedän haluavani oppia lisää siitä, niin eiköhän tuo suju. Toisaalta lisää motivaatiota tuo pieni tyttäreni, ja ajatus siitä, että voin tarjota hänelle enemmän kun valmistun ammattiini.

Pariskunta Numba on kyllä kaunis. Kaikilla tavoilla.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Kiitos.

Siisti hääpäivä, korjasin viemärin. Kai sitä näinkin voi juhlia???
BettyB.

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kylläpä sitä ehtii kun lähtee töistä ajoissa. On grillattu, lenkkeilty vesisateessa ja saunottu, nyt RumaaKaimaa ja salmiakkia sohvalla, aah! :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:^Kiitos.

Siisti hääpäivä, korjasin viemärin. Kai sitä näinkin voi juhlia???
Vuosi ähellystä takana? Onko lisää juhlia tulossa? :twisted: :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:^Nyt täytyy kyllä paljastaa, että sieltä Hesasta mä kotoisin olen, Kätilöopistolla syntynyt. Kuitenkin täällä jo asunut 25 vuotta, eli vain murto-osan siellä, suvun tosin jätimme sinne, joten usein tulee vierailtua etelässä. Kaunis kaupunki on, pidän kovastikin. Meidän on vaan vaikea edes miettiä muuttamista muualle, mieheni oppilaat kun ovat täällä, samoin bändinsä, joten vaikeuttaisi olemista jo matkojen lisääntymisen takia yms. Kiltti olet aina!

Kyllähän opintojen aloittaminen hiukan jännittää, mutta kun on pääaine sellainen, että tiedän haluavani oppia lisää siitä, niin eiköhän tuo suju. Toisaalta lisää motivaatiota tuo pieni tyttäreni, ja ajatus siitä, että voin tarjota hänelle enemmän kun valmistun ammattiini.

Pariskunta Numba on kyllä kaunis. Kaikilla tavoilla.
Kiitos Saira! En taida kyllästyä ihmettelemästä, miten olet herttainen. :) Mutta niin se on hyvä se...

Vai olet Stadin tyttöjä kuitenkin. Minä niin usein ihmettelen, kuinka kaupungissa kaikki asiat kuitenkin toimii niin varsin hyvin vaikka ongelmia on tietenkin paljon. Mutta koska ihmiset kuitenkin ovat sooloilijoita ja toimivat ikäänkuin väärin tai oikein niin kaupungin toimivuus on aina suhteellista. Ihmiset tekevät kaupungin. Minä olen kuullut, että Tampereella varsinkin on kivoja naisia. On Hesassakin, mutta on heitä niin mahdottoman moneen hissiin, että joskus pää vain pyörii... Olen aika krantuksi tullut, heh!

TOTTAKAI oma tytär antaa voimaa varmasti opiskelussakin. Alitajuntaisesti paljon myös. Siinä minulla juuri onkin tsemppaamista kun mietin liikaa millä asialla lopulta on "järkeä". Aika vähän tässä maailmassa on todella tärkeitä asioita. Niitä on elämä sinänsä ja rauha ja terveys ja lämpö ja ruoka.

Mahtaako teidän Sairan perhe kilpailla Numban perheen kanssa ihanuudessa? Olettekohan samannäköisiäkin? Rouva Numba oli hauskannäköinen nainen.

Ei sairaisiin ajatuksiin vaan Sairaisiin! toivoo

SA
Stadinarska!
Vihtahousu

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Perkele, hammas lohkes tai paremminkin mureni osittain... eli tais paikka mennä paskaksi. Huomenna sit iloisesti soittamaan aikaa lekurille.
Juttelin äiskän kanssa 31 minuuttia puhelimessa, harvoin siltä saa mitään hyviä uutisia. Eipä tälläkään kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Huomenna duuniin kolmen ja puolen viikon loman jälkeen. Loman, jonka aikana ei olla juuri muuta tehty kuin remonttia ja muuttoa. Oon vielä enemmän loppu, kuin ennen loman alkua :cry:
Rouva Pupu

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Herra Manala kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:numero 26
Miksi Lappeen Ranta on niin himskatin kaukana.
Niinpä. Kaipa sitä voisi taas kohta käydä, edellisestä onkin jo vuosia. On vain kuulemma keittiömestari vaihtunut ja taso sitä myöten laskenut. Täytynee varmistaa asia itse. Paikan erikoisuus oli ainakin ennen että vaikka pihvin tilasi minkä kokoisena ja millä paistoasteella tahansa osana isompaa pöytäseuruetta, jokainen sai pihvinsä pöytään samaan aikaan ja pyydetty paistoaste oli aina täydellinen nappisuoritus. Parempaa pihviä en ole syönyt missään.
Mennään tuonne huomenna. Mitä olen siellä tänä vuonna käynyt niin ei se taso todellakaan ole sama pihvien suhteen.
BettyB.

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tsihih, pitääköhän munkin noudattaa noita jääkaapin ovessa olevia kodin sääntöjä? :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Tsihih, pitääköhän munkin noudattaa noita jääkaapin ovessa olevia kodin sääntöjä? :D
Munkista en tiedä, mutta minä noudattaisin. Mutta sun kanssas en pystyisi olemaan munkki. (K-18)

Hei, hassua, Aasi! k-18 tuli suluilla hymiöksi!! BUGI!!!

Ai niin, hei Betty! :h:

SA
Stadinbetyn Stadinmunkin vastakohta
BettyB.

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No hei Arskis! :yo:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, aurinkoinen ja suvinen?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:No hei Arskis! :yo:
IMUiskiss :h: !!!!

SA
BetynNilfisk
Vastaa Viestiin