Name-dropping

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Name-dropping

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Alustukseksi tämän http://kitina.net/viewtopic.php?t=2624&start=375

ketjun loppuosa.

Ketä tunnettuja henkilöitä sinulla on ollut kunnia kätellä?

Itse olen tässä todella surkea, mutta aloitan kuitenkin seuraavalla:

Olen kätellyt Jorma Lillbackaa

ja Keijo Leppästä

Edit: lisättäköön vielä selvennykseksi: ei ammatillisessa mielessä, kun on tuo vaitiolovelvollisuus.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 14.07.2008 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oon hymyillyt nätisti Japanin Keisarille.
1108

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jenni Ahola, Sami Kukkohovi, Arja Koriseva, Kaija K, Tom Arayan, Maria Kekkonen, Heikki Malmberg (kai tuo lasketaan jo) jne...

On niitä muitakin jaksa listata.
NuoriDaavid

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Jenni Ahola--Maria Kekkonen.
:jee:
NuoriDaavid

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:Oon hymyillyt nätisti Japanin Keisarille.
Mutta kättelitkö? Vähempää ei lasketa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jari Kurri, Teemu Selänne, Janne Niinimaa (:h:), Tarja Halonen, Pena (ei, ei linnan juhlissa), Tumppi Varonen (istuin pienenä sylissä), Frederik ja muita joita ei nyt tuu mieleen.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei kai japanin keisariin normikuolevainen saa koskea?
1108

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti: :jee:
:oops: On mullakin ollut niitä...heikkoja hetkiä.
Rouva Pupu

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Muistaakseni en ole kätellyt "nimekkäitä" ihmisiä. Lasketaanko sitä miksikään, että olen "tyrmännyt" Niko Kapasen tisseilläni, pitkä juttu. Tai ei oikeastaan sittenkään.
NuoriDaavid

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:Ei kai japanin keisariin normikuolevainen saa koskea?
Ei varmaankaan.
Bliss

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei jaksa muistaa. Sekä nykyisen että edellisen työn haittapuolia.
Joo, ei kyllä yhtään kansainvälisesti kuuluisaa, paitti ny Kimi Räikkönen (ennen kuin aloitti formulauransa) ja Mika Salo vaimoineen (formulauransa jälkeen) :P
Skuukkeli

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Skuukkeli on kätellyt johtajaansa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Edit: lisättäköön vielä selvennykseksi: ei ammatillisessa mielessä, kun on tuo vaitiolovelvollisuus.
Jos olisit Gynekologi (oletko?), ja vieläpä arvostettu sellainen, meitä saattaisi kiinnostaa keiden kaikkien julkkisnaisten pilluun olet työntänyt sormesi. Ja miltä heidän pillunsa näyttivät.

Pikkukaupunkilaisena ei julkkistapaamisia kerry.
Tai Esa Pakarinen oli Varkautelainen.
Ihan nassikkaiästä muistan, miten Esa Pakarinen kävi isäni sähköliikkeessä ja juttelimme. Valitettavasti en silloin vielä tiennyt, kuka tämä huru-ukko oli.

Proffia ei kannatane laskea?
En tiedä muten julkisesti tunnettu Hän on, mutta ujona poikana en vastaanotoilla uskaltanut katsoa Anto Leikolaa silmiin, vaan jälkeenpäin tajusin tuijotelleeni hänen Muniaan.

Eniten eetvarttia tekee se, että IBM:n isopomo, John A Soyring, OS kakkosen (museotavaraa) pääsuunnittelija kehui kotisivuani!! Varsinkin sen ohjelmointia!! Siinä ei muiden pilkat vaikuta mitään.

(Kiellän ketään kategorisesti ilmiantamasta sivuani. Syystäkin, että se on teitin ymmärtämättä tahallisen kitchiä, ajalta, lisäksi jolloin amatöörius kelpasi, ja lisäksi päivittämättä noin 2002 jälkeen.. joten on tyystin esmes Firefox-yhteensopimaton ja sillä entistäkin surkeampi)

(No joo.. Soyring siis etsi suomalaisia sukulaisiaan netistä.. mie olen.. lakattiin meilailemasta kun erehdyin kinuamaan töitä :D )

(niin ja uskon, että Suzanne Vega halusi minua, kun kahdella keikalla niin silmiin katsoi)
Viimeksi muokannut Gat, 14.07.2008 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
BettyB.

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lapsuuden tuttuja/ystäviä on muutamat kotimaiset futaajat kuten Litti, Kavén ja Marjamaa. Naapurustossa ja äitini asiakkaana olen tutustunut mm. Riitta Väisäseen, Reijo Salmiseen ja tyttäreensä Krisseen. Ja Pelkosen Jaanaan. Työn puolesta olen sitten tavannut mm. naminami-Marcon, Veikka Gustafssonin, Juhani Tammisen, Mato Valtosen, Aki Wahlmanin, Nicke Lingnellin, Klaus Thomassonin ja Kalle Palanderin.
Jenkeissä törmäsin pariin "julkkikseen", Darudeen ja Tommi Läntiseen. Toisen kanssa lauloin duettoja pianon äärellä ja toisen kanssa hippasin aamuun asti pää märkänä.
Chap

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mä oon tavannut stadinarskan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Tommi Läntiseen... ...Toisen kanssa lauloin duettoja pianon äärellä
"Äiti, en tahdo mennä Suomeen."
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gat kirjoitti:Jos olisit Gynekologi (oletko?), ja vieläpä arvostettu sellainen, meitä saattaisi kiinnostaa keiden kaikkien julkkisnaisten pilluun olet työntänyt sormesi. Ja miltä heidän pillunsa näyttivät.
Siskoni on kätilö siellä suomen suurimmassa(?) synnytyssairaalassa ja on tunkenut sormensa melko monen julkkiksen sisälle. Samanlaiset niillä kuulema on kun meillä muillakin ;)
NuoriDaavid

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti: Jenkeissä törmäsin pariin "julkkikseen", Darudeen ja Tommi Läntiseen. Toisen kanssa lauloin duettoja pianon äärellä ja toisen kanssa hippasin aamuun asti pää märkänä.
Kumpi pää? Molemmat?
BettyB.

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Kumpi pää? Molemmat?
Luulen että molemmat.
bedlam

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kättelin... ei vaan Jasper Pääkkönen ja Peltsi kätteli MUA perätysten itsensä esitellen. !!!!11
Herra Manala

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Öööö. Mika Häkkistä ja Mika Saloa.

Tunnetuin kättelemäni taitaa kuitenkin olla oma Aurinkokuninkaani.
Vihtahousu

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tämä mies on tarjonnut mulle kaljat:

Kuva
BettyB.

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tarjoamisesta muistui mieleeni että olenhan mä temponut Karalahden kanssa shotin poikineen. Ja joskus nuorna ja nättinä yritti Salonoja kovasti pokailla ja tarjoili drinkkejä, en vaan silloin viellä tajunnut miten rikas se oli!!11
Herra Manala

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:Tämä mies on tarjonnut mulle kaljat:

Kuva
Jaa Tolonen vai? Multa se on himoinnut persettä.
NegaDuck

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hmm, no ainakin ankkapiirtäjä Don Rosa sekä peliprofeetta Peter Molyneux. Muita ei tuu nyt äkkiseltään mieleen.
Vastaa Viestiin