Name-dropping

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tämä mies on tarjonnut mulle kaljat:
Kuva
Jaa Tolonen vai? Multa se on himoinnut persettä.
Annoitko?
NuoriDaavid

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:. Ja joskus nuorna ja nättinä yritti Salonoja kovasti pokailla ja tarjoili drinkkejä, en vaan silloin viellä tajunnut miten rikas se oli!!11
No mut hei, soita sille ja kerro, että oot muuttanu mieles!
Herra Manala

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tämä mies on tarjonnut mulle kaljat:
Kuva
Jaa Tolonen vai? Multa se on himoinnut persettä.
Annoitko?
Niiden kaljojen jälkeen en voi vannoa varmaksi. Ehkä yritin, ehkä en.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kuuluisin on ehkä suuri idolini Neil Gaiman, jonka kanssa juttelinkin hetken aikaa rumasta brittiaksentistani ja sarjakuvakäsikirjoittamisen opiskelemisesta Englannissa.
Zeb

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Zeb »

En ole muistaakseni ikinä edes nähnyt ketään merkittävää ihmistä. Koska en kuitenkaan osaisi arvostaa sitä, niin ei pidä antaa helmiä sioille?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Chap kirjoitti:Mä oon tavannut stadinarskan.
No nyt puhuu mies asiaa ja vaikka kulostaakin täysin uskomattomalta, se on totta.

Ja minä olen suonut Chapille muutaman virkkeen korvieni kuultavaksi.
Ansiokseni kuuluu, että karkoitin esilletulollani kaksi naista pois Kitinästä ILMESTYMISENI legendaarisena aikana, eli Rahkan ja Keikun.

Siksi en esiinny tarpeettomasti herkille naisille.

Mutta Chap. VAKAVA VAROITUS!!

Stadinarska on isolla kirjaimella!

Esim. Erkki


Stadinarska
Aurinkokuningas

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Aurinkokuningas »

Herra Manala kirjoitti:Tunnetuin kättelemäni taitaa kuitenkin olla oma Aurinkokuninkaani.
Näin on! Kansansuosiosta nauttivana julkkispeniksenä olen saavuttanut tietoisuuden tason. Todennäköisesti syrjäytän piakkoin isäntäni palstan suurimpana mulkkuna!!!
NuoriDaavid

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aurinkokuningas kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tunnetuin kättelemäni taitaa kuitenkin olla oma Aurinkokuninkaani.
Näin on! Kansansuosiosta nauttivana julkkispeniksenä olen saavuttanut tietoisuuden tason. Todennäköisesti syrjäytän piakkoin isäntäni palstan suurimpana mulkkuna!!!
Ei ainoatakaan typoa. Hyvä, että et kärsi "fat finger" ongelmasta.
elco

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja elco »

Aurinkokuningas kirjoitti: Näin on! Kansansuosiosta nauttivana julkkispeniksenä olen saavuttanut tietoisuuden tason. Todennäköisesti syrjäytän piakkoin isäntäni palstan suurimpana mulkkuna!!!
Multinikkeily aiheuttaa selkäytimen surkastumista. Vastaa tähän skuukkelina, jooko?
Aurinkokuningas

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Aurinkokuningas »

elco kirjoitti:Multinikkeily aiheuttaa selkäytimen surkastumista.
Huumorintajuttomuus aiheuttaa kivesten surkastumista!
elco

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja elco »

Aurinkokuningas kirjoitti:
elco kirjoitti:Multinikkeily aiheuttaa selkäytimen surkastumista.
Huumorintajuttomuus aiheuttaa kivesten surkastumista!
No se on sitten varmaan osasyy siihen, että mulla on isot kivet. Ja pronssiset.
Skuukkeli

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Aurinkokuningas kirjoitti:
elco kirjoitti:Multinikkeily aiheuttaa selkäytimen surkastumista.
Huumorintajuttomuus aiheuttaa kivesten surkastumista!
Pakko kompata!
ninnithequeen

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lasketaanko se, että olen pussaillu Jarmo Myllystä, heittäny Arto Paasilinnan ulos baarista pariinkin kertaan, poltellu sätkää Pelle Miljoonan kanssa ja maksanu Simo Salmisen taksin?

Teemu Selännettä oon vaan kätelly. Niin ja toissapäivänä istuin Kristian Meurmanin kans kaljalla taas. Se tarjos :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ai niin, Amorphiksen laulaja T. Joutsen on käynyt mun luona kylässä useita kertoja, tosin ennen kuuluisuuttaan.
Bliss

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti:Ai niin, Amorphiksen laulaja T. Joutsen on käynyt mun luona kylässä useita kertoja, tosin ennen kuuluisuuttaan.
Hih. Mä oon ollu sen iltapäivähoitajana kun se oli ekalla luokalla koulussa :D
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kaiken maailman iskelmä retkuja on tullut nähtyä lapsuudessa ihan kotona keittiössä kahveella äitini seurassa, nimekkäin lienee Tapani Kansa.

Oma-alotteisesti olen tavannut ja kätellyt Terry Gilliamin, joka oli hauska mies. Vuonna 98 oli ukkeli kotikylässäni filmifestivaalien vieraana, ja siellä ei turhia starbailla.

Gilliamin vierailusta kerrottua: Terry Gilliam tuli vuonna 1998 Sodankylään ilman mitään vaihtovaatteita; sillä oli mukanaan ainoastaan ne mitä sillä oli päällään. Se oli poikkeuksellisen kylmä vuosi ja Gilliam sekosi totaalisesti siihen meininkiin. Se osti joltain retkeltä pitkän poroturkin ja käveli se päällä koko festarin ajan, ei tainnut riisua sitä edes aamukeskustelussa.
--

Pari vuotta sitten Francis Coppola oli hengaillu onnessaan lavatansseissa ja naapinu lavan takana huikkaa kossusta, niinkuin muutkin seudun ukot. Selvästi asiallinen jätkä sekin, harmi ettei päässyt tapaamaan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
daddykillkill

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Myynyt viinaa ainakin Hannah Grafille (idiootti), Remulle, Janne Porkalle (mukava mies), Riki Sorsalle, Kummeleille (Kahilainen päätti riisuutua alasti sulkemisaikaan, myönnän että nauratti), Aake Kallialalle (halusi Marskin Ryypyn marsalkan syntymäpäivänä klo 03:45, myin)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja syttiK »

bedlam kirjoitti:Kättelin... ei vaan Jasper Pääkkönen ja Peltsi kätteli MUA perätysten itsensä esitellen. !!!!11
Mä oon viettäny iltaa noiden kans, viimesen takia sain silloiselta poikaystävältä leNput rantarokin jälkimainingeissa :jouden: tosin, mut vokoteltiin sit takas jo parin päivän murjotuksen jälkeen.

Tätä ei lasketa, mutta oon kerran heittäny keikan Leville, joilloin Tapani Kansa (seurueessa oli myös J. Ollila) oli tilannut täältä paikallisesta musiikkiliikkeestä flyygelin vuorokaudeksi lainaan.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1108 kirjoitti:Sami Kukkohovi
Hah, mä olen sentään ollut jätkän tupareissa joista tultiin illan päätteeksi Hiilen kanssa samalla taksilla kotiin. (eri osoitteisiin tosin) Ja Rannan Vesku on melkein perhetuttu ;)

Äkkiseltään ei tule käteltyjä julkimoja muutoin mieleen.... Joitain joissain asiayhteyksissä tavannut kylläkin. Mallatin Maijun kanssa melkein niinkuin hengailtiin yhdessä Oulun pokaalissa kun hepat oli vierekkäisissa bokseissa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Yönmustaritari

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Aikajärjestyksessä:

Dave Lindholm(Dave Lindholm) - Kännissä ryyppäämässä keikan jälkeen samassa pöydässä. Kaaduin ennen Davea varmaan sen vuoksi, kun sen piti ajaa vielä poiskin. Pyysin kuitenkin nimmarin, jossa se sanoi minua maalaiseksi.

Rekku Rechardt(Wigwam) - Kännissä leikalla Lahden Torvessa kyllästyin Kotilaisen sooloiluun ja uhkasin heittää sitä tuopilla. Rechardt yritti työntää minua kauemmaksi lavan edestä ja sanoi, että "on se kohta valmis". Olin vähän kännissä mutta musitaakseni "sain viis", mikä lasketaan puristukseksi.

Oscar Jackson, Jr(Paris)- Kännissä keikan jälkeen bändin tyypit oli mymmässä tavaroitaan ja kirjoittelemassa nimiään. Kävin hakemassa omani pois.

Ben Ben Zyskowicz – Oli työntämässä jotain mainoslappua käsiin. Sylkäisin omaani ja kättelin. Sanoin samalla etten kyllä äänestä alle 170cm pitkiä.

Matti Vanhanen - Samassa tilassa em. kanssa. Kättelin ja sanoin etten äänestä yli 170cm pitkiä.

Christian Smedstrm ja Lasse Olausson(The Awesome Machine) - Keikan jälkeen tyypit oli kaljalle siellä muiden joukossa niin pitihän se ördata paikalle. Taisi olla viimeinen tilaisuus kun ovat nyttemmin pistäneet tuon pumpun pillit jo pussiin.

Ralf Gyllenhammar(Mustasch) - Kännissä keikan jälkeen yritin ensin kätellä, sitten iskeä kuonoon(wäää) mutta sainkin vain läpsyn. Se pisti mulle viis, mikä lasketaan kättelyksi.

Mats Johansson(Mustasch) - n~ pari vuotta edellisen jälkeen. Kännissä keikan jälkeen yritin kiskoa turpiin mutta se kätteli ja pisti nimmarin mun hihaan. Sanoin homoksi ja näytin sormea perään.
daddykillkill

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

BettyB. kirjoitti:Tarjoamisesta muistui mieleeni että olenhan mä temponut Karalahden kanssa shotin poikineen.
Tämän arvovarausta kieltämättä nakertaa se, että tietotoimiston mukaan J. Karalahti tilaili satoja hotshotteja kerralla. Väistämättä tulee mieleen, et niitä shotittelijoita on ollut "pari muutakin" ;)

Harri Marstion kyytiin kerran liftattu. Miellyttävä mies.
BettyB.

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

daddykillkill kirjoitti:Tämän arvovarausta kieltämättä nakertaa se, että tietotoimiston mukaan J. Karalahti tilaili satoja hotshotteja kerralla. Väistämättä tulee mieleen, et niitä shotittelijoita on ollut "pari muutakin" ;)
Ainoa hot siinä seureessa olin minä, shotitkin salmaria ja jekkua. Seurueen lukumäärä 3, shottien kymmeniä.
daddykillkill

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Nyt nolottaa..
BettyB.

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Niin muakin.
prosessi

Re: Name-dropping

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Oon kätelly Ritari Ässää!!!
Vastaa Viestiin